quote:en de achterkant:
GAME ONDe geschiedenis, cultuur en toekomst van videogames
28 mei 2003 - 24 Augustus
FAXX, podium voor hedendaagse kunst
Dunantstraat 1 Tilburg
www.gameonweb.nl
quote:Ik ga iig! Lijkt me een leerzame tentoonstelling, met blijkbaar de nodige aandacht
Game On is de eerste tentoonstelling op het vasteland van Europa die de ontwikkeling van videogames onder de loep neemt. Niet alleen de eerste game ooit gemaakt (Space Wars 1962) maar ook de allernieuwste is te zienIn Game On kun je zien hoe Grand Theft Auto III, pokemon, Tomb Raider, the Sims en Final Fantasy gemaakt zijn en hoe games de cultuur in Europa, de USA en Japan weergeven en beinvloeden.
Game On is niet alleen een tentoonstelling om naar te kijken!
Speel meer dan 120 nieuwe en retro game van over de hele wereld op orginele arcade kasten, op de old-skool consoles, op de PS2, de Xbox en de GameCube.Openingstijden:
Dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag 10:00 - 17:00
Donderdag 10:00- 21:00
Zondag: 12:00 - 17:00
Op maandag gesloten.Voor meer informatie www.gameonweb.nl of bel 013 584 10 10
Entreeprijzen:
Volwassenen ¤ 10,00
Kinderen (5-12) ¤ 6,00
Kinderen onder de 5 gratis
Studenten/65+/CJP/MJK ¤ 8,00
Familieprijs (1 volwassene en maximaal 3 kinderen/ 2 volwassenen en max 2 kinderen) ¤ 25,00
Groepen van meer dan 10 personen ¤ 8,00 per persoonKinderen onder de 12 moeten begeleid worden door een volwassene.
als ze nog niemand hebben, bied ik me aan... om een mooiere te maken
Er stond ook een "review" van de engelse GAME ON in EDGE magazine 113, dus die zal ik binnenkort weer ns ff gaan doorlezen =)
Game on!
quote:Mail ze
Op woensdag 9 april 2003 22:25 schreef Lopat het volgende:
Nog ver weg.. maar voor een soort van museum over games.. vind ik website magertjes.....
als ze nog niemand hebben, bied ik me aan... om een mooiere te maken
Vond ik trouwens ook hoor, maar het schijnt best groot te zijn
Ruik ik daar trouwens een FOK !: Games meet ?
quote:Ik zeg: Goed idee. Weet iig zeker dat ik er een dagje voor uit trek om er eens te gaan kijken. Lijkt me hartstikke leuk om te zien en als het te combineren is met een meet, w'rom niet?
Op woensdag 9 april 2003 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool ! Daar ga ik misschein wel naartoe?Ruik ik daar trouwens een FOK !: Games meet ?
quote:same here
Op donderdag 10 april 2003 11:49 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik zeg: Goed idee. Weet iig zeker dat ik er een dagje voor uit trek om er eens te gaan kijken. Lijkt me hartstikke leuk om te zien en als het te combineren is met een meet, w'rom niet?
.
Deze is dubbel nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |