Dat vraag ik me af nadat ik me maar weer eens gewaagd heb kledingwinkels binnen te treden (je bent een man of je bent het niet, ik haat die drukte of als je de enige bent in zo'n zaak).
Wat ik bijvoorbeeld koop en wat ik maximaal uitgeef:
- Overhemd van Cottonfield, Esprit: fl. 99,-
- (Spijker)broek van WE, Levi's, Matinique: fl. 129,-
- T-shirt van diversen: fl. 39,-
- Winterjas van WE: fl. 299,-
- Sokken 3 paar bij Perry, Hema, overal: fl. 35,-
- Schoenen, Panama Jack: fl. 259,-
- Ondergoed bij de Hema, V&D: fl. 15,-
Veel meer zou ik durven betalen, de kwaliteit is meestal hetzelfde als voor het bedrag wat ik maximaal betaal aan de kleren hierboven.
* Merk dat ik nogal gekleed ben als de massa... Ow who cares
Ben toruwens welweer toe aan nieuwe kleren gloof ik.. maar ik heb geen geld..
njah ik sta danmaar wat meer rood...
de truien zijn meestal tussen de 60 en de 100 piek per stuk en me broeker komen ook niet over de 100 piek (guldende of 80 per broek)
jas en schoenen tussen de 150 en 200 piek en ondergoed en sokken is qua geld verwaarloosbaar
Wat zegt dit nu over mij?
quote:U is een Yup
Op 16 januari 2001 13:51 schreef k_man het volgende:Wat zegt dit nu over mij?
150 piek uitgeven aan een stropdas, je lijkt wel gek
[Dit bericht is gewijzigd door Techno op 16-01-2001 13:53]
quote:Same here. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen en ik heb trouwens ook een hekel aan kleren kopen. Ik ga pas als ik ECHT wat nodig heb en ik koop pas iets als het ECHT heel leuk is en ECHT niet duur (tsja en dan kun je vaak lang zoeken, wat het winkelen ook niet echt prettiger maakt
Op 16 januari 2001 13:56 schreef Arcee het volgende:
't Liefst zo weinig mogelijk.
Laatst vond ik bij de Coolcat in de uitverkoop een te gek gave knalrode ribbroek voor maar 39 piek, daar ben ik dan wel blij mee. Maar als diezelfde broek 80 piek was geweest had ik hem mooi laten hangen!
Gelukkig heb ik een werkende zus die regelmatig thuiskomt met iets moois voor me en ook uit de kast van andere zus jat ik regelmatig ff een kledingstuk..(gaat over en weer hoor).
quote:Een vrouw die niet van klerenkopen houdt! Wat ontzettend goed
Op 16 januari 2001 14:03 schreef Beatrice het volgende:
Same here. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen en ik heb trouwens ook een hekel aan kleren kopen.
quote:Same here.
Ik ga pas als ik ECHT wat nodig heb
quote:Correctie: is gek
Op 16 januari 2001 13:52 schreef Techno het volgende:
U is een Yup150 piek uitgeven aan een stropdas, je lijkt wel gek
quote:Hier is er nog een. Ik heb echt een hékel gekregen aan kleren kopen. Ik doe dat dan ook zelden. Het liefst ga ik een keer per kwartaal de stad in om gelijk maar alles in te slaan.
Op 16 januari 2001 14:12 schreef Arcee het volgende:
Een vrouw die niet van klerenkopen houdt! Wat ontzettend goed
quote:
Op 16 januari 2001 14:26 schreef Fannetje het volgende:
Hier is er nog een. Ik heb echt een hékel gekregen aan kleren kopen. Ik doe dat dan ook zelden. Het liefst ga ik een keer per kwartaal de stad in om gelijk maar alles in te slaan.
Ik wil ook absoluut niet teveel uitgeven, vind ik zonde van m'n geld.
quote:ach ja, ik ben altijd al een beetje apart geweest
Op 16 januari 2001 14:28 schreef Party-pooper het volgende:jullie zijn toch echt een minderheid onder de vrouwen.
quote:Retegoed, Fan! Helemaal mee eens
Hier is er nog een. Ik heb echt een hékel gekregen aan kleren kopen. Ik doe dat dan ook zelden. Het liefst ga ik een keer per kwartaal de stad in om gelijk maar alles in te slaan.
Ik wil ook absoluut niet teveel uitgeven, vind ik zonde van m'n geld.
Dus valt ook nog reuze mee
quote:Jou klerenkast is erg leeg heb ik het idee. 1 t-shirt en 1 overhemd, draag je ze ook binnenste buiten
Op 16 januari 2001 14:40 schreef Chandler het volgende:
- Overhemd van C&A ofzo: fl. 35,-
- (Spijker)broek van ??: fl. 189,- x4 ofzo!
- T-shirt van diversen: fl. 39,-
- Winterjas van Twin-Live: fl 350,-
- Sokken 10 paar v/d markt: fl. 40,-
- Schoenen, Fila & Nike: fl. 239,- & fl. 299
- Boxershorts van Gino nogwattus: fl. 49,-Dus valt ook nog reuze mee
Maar goed, als ik dan toch kleding koop: meest geef ik uit aan lingerie, het vaakst koop ik nieuwe truitjes. 'k Heb in Eindhoven een winkeltje gevonden waar bijna alle truitjes beneden de 40 piek zijn.
Maximum bedrag heb ik niet voor kleding. Als ik iets écht wil, maakt het me niet uit wat het kost. k Heb schoenen van 500 piek bijvoorbeeld. Draag ze nooit, maar dat is weer een ander verhaal.
Ach, zodra ik ben afgestudeerd en een baan heb, duik ik de stad eens in (heb een hekel aan winkelen trouwens, ook een reden dat ik niet veel nieuwe kleren koop) en koop gewoon een compleet nieuwe garderobe.
T-shirtjes van Boss (fl. 70 per 2)
Sokken van Burlington (iets van fl. 23 per paar)
Shorts van de V&D (fl. 20 p/stuk)
Overhemden/Truien meestal van Ralph Lauren (fl. 210/fl. 250)
Broeken van Dockers (ik dacht iets van fl. 140)
Schoenen van Van Bommel (rond de fl. 275)
Ik heb niet echt een maximum bedrag voor dingen. Als ik iets erg mooi vind dan koop ik het vaak wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Squatt op 16-01-2001 15:05]
quote:
Op 16 januari 2001 14:03 schreef Beatrice het volgende:
ik heb trouwens ook een hekel aan kleren kopen.
quote:
Ik heb echt een hékel gekregen aan kleren kopen.
quote:Wat een roelerende vrouwen in dit topic zeg!!
Op 16 januari 2001 14:55 schreef Barb het volgende:
heb een hekel aan winkelen trouwens
quote:En jij hebt kritiek op kakkers. Tjonge zelf kan je er ook wat van...
Op 16 januari 2001 15:29 schreef Roché het volgende:
Ik besteed dus al mijn geld aan kleding (en uitgaan). Ik koop alleen maar merkkleding, heel erg bewust zelfs. Ik draag voornamelijk Calvin Klein en Diesel spijkerbroeken, soms ook een witte Levi en een Ralph Lauren of Gap. Mijn t-shirts zijn Gap/ RA/ CK. Truien... tja, draag een paar vaste truien (heb er heel veel, draag er maar een paar) en die zijn behoorlijk prijzig.... Marco Polo, Tommy Hillfiger, Gap en Mexx. Sweaters zijn ook altijd merk, meestal Column en Part Two. Blouses zijn Ralph Lauren en Gap.Zelfs mijn sokken en ondergoed zijn merkkleding (Calvin Klein--> 50 gulden per boxer). Jas is Panama Jack en schoenen Kappa *schaam* en Rowland Brothers.
Dus, kort samengevat... ik geef al mijn geld aan kleding uit, maakt me niets uit hoe duur het is... en ik ga regelmatig kleding kopen. Dus honderden guldens op een middagje
quote:LOL!
Op 16 januari 2001 15:32 schreef Party-pooper het volgende:
En jij hebt kritiek op kakkers. Tjonge zelf kan je er ook wat van...
quote:Ik had het wel over de maximum bedragen. Bovendien koop ik er maar weinig.
Op 16 januari 2001 13:52 schreef Techno het volgende:
U is een Yup150 piek uitgeven aan een stropdas, je lijkt wel gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |