Vraag het meneer Ryan zou ik zeggen!quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom zou elk seizoen rond de 12 afleveringen zijn en seizoen 5 ineens 21?
Prison Break komt heeel dicht in de buurt moet ik zeggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef Gi1337 het volgende:
Ook echt, Nog tot het voorjaar wachten![]()
ga deze week maar beginnen aan andere series... Lost en Prison Break. Maar ben bang dat die niet kunnen tippen aan deze meesterlijke serie die mij avonden lang heeft vermaakt! Ik hoop echt dat er nog een aantal seizoen komen
ook in PAL? ik heb ff rondgekeken, maar kon geen PAL dvd's vindenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef Gi1337 het volgende:
ik heb Season 1 t/m 4 gewoon op dvd hoor ? Alleen zonder Nederlandse ondertiteling. Wel engels, dat vind ik zoiezo fijner.
op de achterkant van de dvdhoes lijkt mequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Gi1337 het volgende:
Weet eigenlijk niet welke regio t is.. waar kan ik dat zien ?![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef Gi1337 het volgende:
[warez-boy-modus]
Die heb ik nie![]()
[/warez-boy-modus]
Ik viel ook bijna van de bank, wat een einde! Vind het 5e seizoen zowiezo erg goed. The Shield is echt een serie die groeit, balen dat we nu moeten wachten tot 2007.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:17 schreef Super7fighter het volgende:
Net 5x11 gezien.![]()
![]()
Wat een einde.![]()
![]()
Ik hoop dat Vic de bastard pakt.
Je zal wel zien dat de kwaliteit na het eerste seizoen wat afneemt. Misschien is dit omdat je went aan het excessieve geweld maar denk dat het vooral steeds onrealistischer wordt. Niettemin is het 4e seizoen een frisse wind.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heb gisteren laatste aflevering van seizoen 1 gezien en ik moet zeggen dat het een hele goeie serie is. Goed gebracht de goede en slechte kanten van die agenten in LA. Nu ga ik beginnen met twee ...![]()
quote:Let op: vrijdag 28 april was de voorlopig laatste aflevering van The Shield. De politieserie keert begin juni weer terug.
Ik niet, iigquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:53 schreef pilsem het volgende:
Ik heb seizoen 1 en 2 op dvd. 3 en 4 op me pc, maar weet iemand de precieze volgorden van de afleveringen ? Van 3+4 dus;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But a bitch aint one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |