quote:Die drummer is Kevin Talley, die helaas weg is gegaan na Destroy the Opposition, die nieuwe drummer (die dus op de nieuwste cd speelt) is geloof weer de oude drummer die voor hem in Dying Fetus drumde (voor de duidelijkheid zeg maar
Op donderdag 17 april 2003 10:27 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Nee, de nieuwe. Je kent "kill your mother, rape your dog" wel he? Volgens mij dat 300BPM, maar ik zal het nog weleens nameten.
quote:Das best rap wat die daar zit te doen zeg
Check dit eens: 290BPM!! (9.67 aanslagen per seconde op snare). Kort nummer, en direct geluid vanuit camera opgenomen, dus geen triggershit![]()
--<<<Filmpje van snelle drummert van Brodequin>>>--
Heb je eigenlijk al wat meer van Aborted gehoord, en wat vond je ervan??
quote:Met Tony Laureano, maffe kerel, die heeft echt een uithoudingsvermogen.
Op vrijdag 18 april 2003 17:04 schreef VikingVempire het volgende:
als je supervette deathmetal wil zonder al dat "gore" geouwehoer, mot je effe Angelcorpse aanschaffen BRUUUT!!!
quote:Brodequin vind ik niet zo leuk, zulke deathmetal heb ik al 10x gehoord. Vieze productie trouwens.
Brodequin is trouwens ook best een leuke band als je niet alleen de drummer hoort
Heb je eigenlijk al wat meer van Aborted gehoord, en wat vond je ervan?
Aborted klinkt gaaf, ik heb die clip. Kijk hem nu elke dag paar keer, hij wordt beter
In mijn bandje zit een gitaardiehard, die vind deathmetal maar herrie, maar die solo vond ie wel mooi en gevoelig, waar ik me helemaal bij aansluit!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-04-2003 19:18]
quote:Haha, niiiiiiiiiiiiice... hoeft het dus niet helemaal uit Brazil te komen.
Op vrijdag 18 april 2003 14:53 schreef Witchfynder het volgende:
Summoner, dude!!!!
BOL heeft "Tingaralatingadun" van Tuatha de Danann te koop voor 19 euro!
Thyrfing is best te pruimen trouwens.
quote:Nope, dat doen anderen wel voor je.
Op vrijdag 18 april 2003 20:25 schreef Summoner het volgende:[..]
Haha, niiiiiiiiiiiiice... hoeft het dus niet helemaal uit Brazil te komen.
Ik heb hem besteld. Hij zou binnen 3-4 dagen komen, dus inclusief Pasen is het eind komende week. Uiteraard geef ik een "full report".
luister er eens naar, tune hier in! http://www.garnierprojects.com/streamingmedia/kinkfm/kinkfm.asx
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-04-2003 22:33]
quote:Eh?
Op vrijdag 18 april 2003 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
Ja nu! Alle metalheads verplicht, 1x per week Aardschok live met Metal Mike:luister er eens naar, tune hier in! http://www.garnierprojects.com/streamingmedia/kinkfm/kinkfm.asx
quote:Dan kun je toch nog wel luisteren, komt gewoon goeie stuff op!
Op vrijdag 18 april 2003 22:40 schreef ThE_ED het volgende:
Eh?
Aardschok komt toch al lang elke vrijdag op Kink?
Whats the news
quote:De ene vindt grunten "goor geouwehoer" de ander vindt "krijsen" maar mieterig
als je supervette deathmetal wil zonder al dat "gore" geouwehoer
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-04-2003 23:00]
quote:*wijst naar avatar*
Op vrijdag 18 april 2003 22:54 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Dan kun je toch nog wel luisteren, komt gewoon goeie stuff op!
voor zolang het nog duurt ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 18-04-2003 23:02]
quote:Is dat nog steeds een groot powermetal gebeuren? Heb het een aantal maanden geleden af en toe eens geluisterd, maar het enige wat er toen gedraaid werd was powermetal, nu is dat best leuk voor 1 of 2 nummertjes maar daarna word ik er best zenuwachtig van
Op vrijdag 18 april 2003 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
Ja nu! Alle metalheads verplicht, 1x per week Aardschok live met Metal Mike:luister er eens naar, tune hier in! http://www.garnierprojects.com/streamingmedia/kinkfm/kinkfm.asx
quote:Zojuist kwamen langs: nummers van
Op vrijdag 18 april 2003 22:59 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Is dat nog steeds een groot powermetal gebeuren? Heb het een aantal maanden geleden af en toe eens geluisterd, maar het enige wat er toen gedraaid werd was powermetal, nu is dat best leuk voor 1 of 2 nummertjes maar daarna word ik er best zenuwachtig van
Children of Bodom, The Haunted, Anthrax, Annihilator.
Maar nee, ik heb niets aan te merken op de setlist. Van mij mag er een uur per dag Metal Mike! Weet iemand trouwens al of KinkFM nou een ether frequentie krijgt of niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-04-2003 23:10]
quote:Wel leuk, maar idd niet echt van 'yeey'.
Op vrijdag 18 april 2003 23:07 schreef Yokozuna het volgende:
nu God Dethroned. Heb de bonus cd erbij, die is het trouwens niet echt waard. Er staan een stel live nummers op, maar wel van belabberde kwaliteit.
quote:Ik vind het sowieso jammer dat er niet zo veel metal op kink is... Hoewel ik moet zeggen dat ze wel goed hun best doen veel soorten alternatieve muziek te brengen. ( LMNTL is kewl.. ) En nouja, Heavy Alternative is ook wel fijn, en witlof als je punk ook wel leuk vind. (Ik wel, voor soms)
Maar nee, ik heb niets aan te merken op de setlist. Van mij mag er een uur per dag Metal Mike!
quote:Maakt me niet zo veel uit, de rest draait nog veel minder dan KinkFM, dus er is geen betere keus.... Ik denk altijd "mag blij zijn dat KinkFM er uberhaupt is in deze kapitalistischer tijden"
Op vrijdag 18 april 2003 23:11 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Wel leuk, maar idd niet echt van 'yeey'.
[..]Ik vind het sowieso jammer dat er niet zo veel metal op kink is... Hoewel ik moet zeggen dat ze wel goed hun best doen veel soorten alternatieve muziek te brengen. ( LMNTL is kewl.. ) En nouja, Heavy Alternative is ook wel fijn, en witlof als je punk ook wel leuk vind. (Ik wel, voor soms)
Ik luister ook weleens wat numetal etc. ook in dat genre zitten wel goeie bands, dat gezeik van die metalheads over numetal altijd ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-04-2003 23:25]
quote:Morgen in Heerenveen.
Op vrijdag 18 april 2003 23:07 schreef Yokozuna het volgende:
nu God Dethroned. Heb de bonus cd erbij, die is het trouwens niet echt waard. Er staan een stel live nummers op, maar wel van belabberde kwaliteit.
quote:
Thursday, 17 April 2003
Complicated music = simple title!
Since the music is complicated enough there is no need to have an intricate title for the double live CD. The title for the upcoming release is simply: "Live".Marcus
quote:Cool. Ik nog niet, want ik wacht eerst nog op een andere bestelling bij bol.
Op vrijdag 18 april 2003 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb hem besteld. Hij zou binnen 3-4 dagen komen, dus inclusief Pasen is het eind komende week. Uiteraard geef ik een "full report".
quote:
![]()
Who, de nieuwe Soilwork is cd van de maand in de Aardschok. Eindelijk gerechtigheid! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-04-2003 15:03]
quote:Is dat wat dat Stonehenge? Had altijd het idee dat Steenwijk in de buurt van Zwolle ofzo lag, maar tis veel dichterbij
Op dinsdag 15 april 2003 23:48 schreef Summoner het volgende:Vooral ook omdat ze over een paar weken hier in Steenwijk spelen op Stonehenge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |