quote:Aborted is superbruut, en technisch zeer vernuftig. "Goremageddon" heet de nieuwe geloof ik, en ik hem hem op de lijst gezet.
Op donderdag 10 april 2003 20:15 schreef Yokozuna het volgende:
De band "Aborted" kreeg trouwens een 9 in de Aardschok van diehard Rene Veerkamp. Heeft iemand die band weles gehoord? (Summoner?)
quote:Gaaf, doe mij er dan ook maar een!
Op donderdag 10 april 2003 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Yep, we kunnen dan zeker handel drijven. Tenminste, als het allemaal doorgaat.
Ik heb wel gezien dat je om naar Nederland het te laten verschepen, je 47 R moet betalen...lol Volgens de huidige kom je in totaal dan nog op zo'n 18 euro uit, duuuuus da's niet erg.
de ironie van het lot... dat mij straks een tuatha de danann zal brengen... je moet er om kunnen lachen.
quote:Hoi!
Op donderdag 10 april 2003 04:32 schreef Kipman het volgende:
Hallo, hier Kipman vanuit de stad Brisbane! Ik ben er net een paar uur en ik ben zo van plan naar een cd-winkel te gaan om eindelijk weer eens een cd-tje te kopen. Maar wat blijkt? Over een uur zitten de leden van Opeth daar voor een handtekeningen sessie! Nu heb ik niks om te laten tekenen, maar toch wel leuk. Ze spelen vanavond hier in Brisbane en misschien dat ik er heen ga. Maar dat zie ik nog wel.
review van Dimension F3h, kort door de bocht: een beetje vreemd maar wel lekker
quote:je kunt beter mijn review lezen, die is veel duidelijker.
Op vrijdag 11 april 2003 01:02 schreef thanatosti het volgende:
http://www.rockezine.net/asp/rez_areview.asp?ID=983
review van Dimension F3h, kort door de bocht: een beetje vreemd maar wel lekker
quote:Mooi, die zal er in gaan als zoete koek.
Op vrijdag 11 april 2003 01:21 schreef Seborik het volgende:
5 mei komt trouwens de Blind Guardian single uit met verschillende versies van The Bardsong.
quote:Opeth-cd's waren er dan ook zat. En wel meer goede cd's, maar degenen die ik zocht natuurlijk weer niet (nieuwe Sonata Arctica en Blaze). Wel leuk is die australische versie's van AC/DC. Ik wist niet eens dat ze zoveel verschillende van de versie's die wij kennen.
Op donderdag 10 april 2003 11:02 schreef Tokus het volgende:
als ze daar signeren verkopen ze er ook die cds wel hoor.
quote:Told ya
Op vrijdag 11 april 2003 07:16 schreef Kipman het volgende:
Wel leuk is die australische versie's van AC/DC. Ik wist niet eens dat ze zoveel verschillende van de versie's die wij kennen.
*hoopt nog steeds dat ze geëxporteerd kunnen worden*
quote:bitchfight?
Op vrijdag 11 april 2003 01:19 schreef Summoner het volgende:[..]
je kunt beter mijn review lezen, die is veel duidelijker.
quote:Het zijn wel live-versies.
Op vrijdag 11 april 2003 01:37 schreef Summoner het volgende:[..]
Mooi, die zal er in gaan als zoete koek.
Gebeurd dit vaker de laatste tijd??
quote:Ja, te weinig true metal en te veel RVS!!!
Op zaterdag 12 april 2003 18:30 schreef Evil het volgende:
Al ruim 18 uur geen post????![]()
Gebeurd dit vaker de laatste tijd??
quote:zo saai als Deathmetal?
Op zaterdag 12 april 2003 18:48 schreef Tokus het volgende:
fans van Lacuna Coil moeten Even Vast eens luisteren. Dat is ook een Italiaanse band, ook met zangeres, ook met nummers die je luistert maar waarvan je niks meer kan herinneren als de cd afgelopen is.
quote:Ik zal Even Vast vast even luisteren...
Op zaterdag 12 april 2003 18:48 schreef Tokus het volgende:
fans van Lacuna Coil moeten Even Vast eens luisteren. Dat is ook een Italiaanse band, ook met zangeres, ook met nummers die je luistert maar waarvan je niks meer kan herinneren als de cd afgelopen is.
quote:zo, die had vast nog niemand bedacht.
Op zaterdag 12 april 2003 18:50 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
Ik zal Even Vast vast even luisteren...
http://www.even-vast.com voor de geïnteresseerden.
quote:Ach, en ik maar altijd denken dat Blackmetal in de lente in de koelkast wordt gestopt
Op zaterdag 12 april 2003 19:14 schreef RdP het volgende:
Ik luister nu naar het Summon The Age Of Supremacy album van Godless North. Wat een heerlijke bak Black Metal in het zonnige lente avondje... een aanrader!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |