quote:als ie omgebouwt is, vast wel. Laat ik nou niet weten waar je zo'n ding kunt ombouwen
Op woensdag 9 april 2003 10:25 schreef Ardenlyn het volgende:
Kun je een US N64 spel spelen op een Europese N64?
Ik maak er even een centraal N64 topic van, die hadden we volgens mij nog niet.
Zowieso de beide Zelda's en Mario 64 natuurlijk
Verder, Goldeneye, Perfect Dark, Mario Kart 64 en Conker's Bad Furday
Ik studeerde in de VS en een van mijn Amerikaanse huisgenoten had een N64. Dus 5 maanden lang vrij intensief MP Goldeneye en Mario Kart gespeeld.
Owja, ik heb wel Zelda: OOT op de PC via een emulator gespeeld. Maar die liep na level 1 vast.
Kheb :
- Mario 64
- Mario Kart 64
- Donkey Kong 64
- Diddy Kong Racing
- International Superstar Soccer 64
- Mortal Kombat Trilogy
- Mortal Kombat 4
- Mickey's Speedway Usa
- Legend Of Zelda - Ocarina Of Time
- Legend Of Zelda - Majora's Mask
Waarbij vooral de mario's en de Zelda's absolute must have's zijn....
Ik ben bijna klaar met het verzamelen voor mijn n64, kwil alleen nog heel graag Smash Brothers hebben.
Wat erg jammer is, dat sinds de introductie van de cube, de n64 met een noodvaart uit de winkels is gegaan. jammerlijke marketing.....
quote:Toen ik nog een Snes had was dat wel het geval, heel irritant omachter het verhaal te komen dan hoor.
Op maandag 14 april 2003 15:44 schreef -giovanni- het volgende:
heej weten jullie dat misschien
ik heb dus ook een PAL n64 maar ik kan nu heel goedkoop amerikaanse spellen op de kop tikken en ik heb ook zoon converter
maar nou zitten er ook japanse spellen bij weet iemand of deze dan ook japanse schermteksten en geluiden bevatten?
en of je wel kunt saven met zoon converter?
quote:
Op maandag 14 april 2003 15:44 schreef -giovanni- het volgende:
ik heb dus ook een PAL n64 maar ik kan nu heel goedkoop amerikaanse spellen op de kop tikken en ik heb ook zoon converter
maar nou zitten er ook japanse spellen bij weet iemand of deze dan ook japanse schermteksten en geluiden bevatten?duh..jah natuurlijk, ze worden niet omgezet naar engels
en of je wel kunt saven met zoon converter?jup, je speelt ook vanaf de cartridge, de andere PAL cartridge is eigelijk om de n64 te foppen
quote:Zo DUH is dat niet hoor, de cartridges van de sega megadrive waren in het engels zodra je een amerikaanse of europese megadrive had en als het een japanse was stond het er dus ook echt in het japans. Heb dit meerdere malen gezien.
maar nou zitten er ook japanse spellen bij weet iemand of deze dan ook japanse schermteksten en geluiden bevatten?duh..jah natuurlijk, ze worden niet omgezet naar engels
en of je wel kunt saven met zoon converter?jup, je speelt ook vanaf de cartridge, de andere PAL cartridge is eigelijk om de n64 te foppen
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:20 schreef erikh het volgende:[..]
Zo DUH is dat niet hoor, de cartridges van de sega megadrive waren in het engels zodra je een amerikaanse of europese megadrive had en als het een japanse was stond het er dus ook echt in het japans. Heb dit meerdere malen gezien.
quote:Maar tis wel waar. Bij sega dan.
Op dinsdag 15 april 2003 23:03 schreef donald_dick het volgende:[..]
dit is na X-Files de meest spookey story ever
quote:Volgens mij mag inderdaad de formulering wat beter. Nu lijkt het alsof er een fysieke verandering van de cardridge plaatsvindt.
Op dinsdag 15 april 2003 23:03 schreef donald_dick het volgende:[..]
dit is na X-Files de meest spookey story ever
quote:je hebt Goldeneye nog niet... is ook een klassieker...
Op woensdag 9 april 2003 12:57 schreef StarGazer het volgende:
Ah de n64, afgelopen zomer toch maar aangeschaft, was toch maar 50 euro bij de bart smit toen met mario 64. En dat was 1 van de beste aankopen ooit gedaan. Erg leuke console.Kheb :
- Mario 64
- Mario Kart 64
- Donkey Kong 64
- Diddy Kong Racing
- International Superstar Soccer 64
- Mortal Kombat Trilogy
- Mortal Kombat 4
- Mickey's Speedway Usa
- Legend Of Zelda - Ocarina Of Time
- Legend Of Zelda - Majora's MaskWaarbij vooral de mario's en de Zelda's absolute must have's zijn....
Ik ben bijna klaar met het verzamelen voor mijn n64, kwil alleen nog heel graag Smash Brothers hebben.
Wat erg jammer is, dat sinds de introductie van de cube, de n64 met een noodvaart uit de winkels is gegaan.
jammerlijke marketing.....
01. Super Mario 64
02. Mario Kart 64
03. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (gouden cart!)
04. Conker's Bad Fur Day
05. Sin & Punishment: Predecessor of Earth
06. Paper Mario
07. Super Smash Bros.
08. Pilotwings 64
09. Diddy Kong Racing
10. Doshin the Giant (JPN)
11. Mario Artist: Talent Studio (JPN)
12. Mario Artist: Paint Studio (JPN)
13. F-Zero X + F-Zero X expansion disk JPN
14. Command & Conquer 64
15. Body Harvest
16. Goldeneye 007
17. Wave Race 64
18. Blast Corps
19. Lylat Wars
20. Mischief Makers
21. Space Station Silicon Valley
22. Banjo-Kazooie
23. Bangai-O (JPN)
24. Hybrid Heaven
25. Perfect Dark
26. Jet Force Gemini
27. Banjo-Tooie
28. The Legend of Zelda: Majora's Mask (gouden cart!)
29. Mystical Ninja
30. Donkey Kong 64
31. Bio Tetris met pulse sensor (JPN)
32. Yoshi's Story
33. Killer Instinct Gold
34. Glover
35. Pokémon Stadium 1 met transfer pak
36. Hydro Thunder
37. Mario Artist: Polygon Studio (JPN)
38. Mario Artist: Communication Studio (JPN)
39. Sim City 64 (JPN)
40. Japan Pro Golf Tour 64 (JPN)
+ nog een paar spellen die ik ben vergeten
Deze heb ik als laatst gekocht, maar nog lang niet alles is binnen:
Mystical Ninja 1
Starcraft 64
Mario Tennis
Ridge Racer 64
Forsaken
Hey Pikachu!
Zijn er nog N64 spellen die ik moet hebben? ^_^
quote:Voorkant DK64 doos: "1 - 4 Player/Simultaneous"
Op maandag 21 april 2003 00:10 schreef Kiff het volgende:
ik stelde een vraag over Donkey Kong 64 en er bestaat nog steeds onduidelijkheid omtrent die multi-player optie.... het topic werd gesloten en er werd doorverwezen naar het grote SNES topic.... foutje van de admin ofzo denk... toch maar even hier in posten dan... Nog iemand die weet hoe het komt dat m'n Donkey Kong 64 multi-player optie het niet doet?
quote:Kan het niet iets te maken hebben met de memory expansion die je voor DK64 nodig had? Ik kan me bij Perfect Dark herinneren dat je bepaalde spelmodi niet kon spelen als je geen expansion pack had..
Op maandag 21 april 2003 13:01 schreef supadupagama het volgende:[..]
Voorkant DK64 doos: "1 - 4 Player/Simultaneous"
Achterkant DK64 doos: "A variety of multiplayer modes for up to 4 players!"
Dus er ja er zit een multiplayer mode in he spel, dan kan je elkaar met kokosnoten kanonen en pistolen te lijf gaan in levels, wat wel geinig is.
Als je bedoelt dat je het niet kan vinden in het main menu, kijk dan even in Donkey Kong FAQs op gamefaqs.com en zoek naar "multiplayer" in die tekst bestanden, daar staan vast veel hints in. Maar ik dacht toch echt dat het een standaard modus was hoor. Maar speel het spel zelf gewoon een tijdje, misschien moet je het simpelweg unlocken door de andere Kongs te bevrijden.
edit:
iets anders waar het aan kan liggen: heb je wel meer dan één joystick ingestoken?
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 21-04-2003 13:13]
ok dan komtie!
Ik zie eigenlijk niets over quake en doom endezo, terwijl deze games, ervoor zorgen dat ik dat apparaat niet weg kan doen. Enwel om de hele simpele reden dat ik ze niet uitgespeeld krijg op het moeilijkste niveau.....
Zijn er mensen die quake uitgespeeld hebben op nightmare( zonder cheats...)..
quote:Nee, in dit geval niet. DK64 is helemaal niet te spelen zonder die expansion pack, daarom kreeg je em der ook bij. Staat geloof ik ook op het doosje. Dus het ligt dus ergens anders aan.
Op maandag 21 april 2003 13:08 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Kan het niet iets te maken hebben met de memory expansion die je voor DK64 nodig had? Ik kan me bij Perfect Dark herinneren dat je bepaalde spelmodi niet kon spelen als je geen expansion pack had..
Het kan zijn dat er in je controller een scheur in de kabel zit? (aan de binnenkant) dit had ik ook een keer, was iedere keer 'no controller' en ik maar
Verder zou ik het ook niet weten =\
quote:simpel elastiekje geloof ik dat erin zit.
Op zaterdag 24 mei 2003 12:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is de beste remedie tegen verneukte analoge sticks? Hoe veel kost het vervangen van zo'n ding?
quote:Maar er komt ook altijd eng wit poeder uit en dat hoort er ook vast niet.
Op zaterdag 24 mei 2003 12:44 schreef nikanoru het volgende:[..]
simpel elastiekje geloof ik dat erin zit.
Daar zou je em even voor moeten openschroeven.
quote:Dat is om het elastiekje soepel te houden
Op zaterdag 24 mei 2003 18:05 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Maar er komt ook altijd eng wit poeder uit en dat hoort er ook vast niet.
Heb tot nu toe deze games:
Mario64
Blastcorps
Zelda OOT
Goldeneye
Conker bad fur day
Hydro thunder
Ridge racer 64
Southpark
NBA live
Top gear overdrive
Pilotwings
Perfect Dark
en nog een paar waarvan ik de naam ff niet weet.
Ik wil nog:
Mario kart 64
Waverace
Donkey kong 64
Super smash brothers
Mijn absolute favoriet van N64 is Zelda OoT. Wat heb ik genoten van dat spel.
Mijn eerste was Mario 64. Ook een geweldig spel maar het eind vond ik behoorlijk tegenvallen.
Het nadeel van deze goeie spellen is dat ik veel te veel uren achter elkaar heb gespeeld en er duizelig achter wegkwam. Of ik ben s'nachts gewoon door gaan spelen en dus een nacht slapen overgeslagen
Helemaal brak de volgende dag maar stug weer verder spelen.
Ik heb laatst via Ebay de gouden cassette van Zelda OoT gekocht en ben hem weer gaan spelen. Echt geweldig.
Nu speel ik hem weer maar dan de MQ op de GC.
Ik heb trouwens Mario Kart 64 gespeeld, wat een cool spel blijft Mario Kart
quote:Heb je Yoshi´s story??
Op woensdag 28 mei 2003 22:32 schreef Chen het volgende:
ik heb ook een n64 maar ik speel er nooit meer mee ik heb er iets van 12 spellen voor ga ik verkopen op ebay ofso
Einde verhaal, de rest vond ik geen zak aan.
quote:www.gamefaqs.com
Op vrijdag 30 mei 2003 00:43 schreef dJ-Zcore het volgende:
Iemand die weet waar ik truucjes van Killer Instinct gold kan vinden?? Ooit wel eens in power unlimited gelezen, maar die kan ik niet meer vinden
quote:En dan vooral jago
Op vrijdag 30 mei 2003 01:59 schreef StarGazer het volgende:
Killer instinct voor de Super Nes heerscht meer
Heb net extreme G2, 108 degrees snowboarding en wetrix gekocht voor de N64. Wetrix is ook een vet verslavend tetris kloon spelletje
quote:Ik heb geen SNES meer
Op vrijdag 30 mei 2003 01:59 schreef StarGazer het volgende:
Killer instinct voor de Super Nes heerscht meer
quote:Aanschaffen kreng !
Op vrijdag 30 mei 2003 11:41 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Ik heb geen SNES meer
quote:duidelijk
Op woensdag 9 april 2003 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goldeneye, Mario Kart 64
quote:1000 pleuro, incl doosje en boekje
Op vrijdag 30 mei 2003 14:15 schreef SaturN het volgende:
Ik ben echt op zoek naar mario kart, wie wil em aan me verkopen?
quote:Hmm das denk toch beetje buiten de verwachtingen die ik had
Op vrijdag 30 mei 2003 14:44 schreef StarGazer het volgende:[..]
1000 pleuro, incl doosje en boekje
quote:Kan beter in het Zelda Topic maar goed
Op zaterdag 31 mei 2003 14:11 schreef Alter_Ego het volgende:
ik heb 2 vragen over OoT, ik zit in dat stadje vooor die Death Mountaib Trial met die bewaker die dat masker wil enzo.
Vraag 1: Ik heb nu de song of Sun, maar waar krijg ik de song of moon ofzo?
Vraag 2: Ik moet kippen in een hok stoppen en ik kan niet bij eentje komen. Deze zit in de buurt van de molen en zit tussen 2 hoge hekken. Daar in de buurt staan wel van die kisten, maar die kan ik geloof ik niet verschuiven. Hoe kom ik nou bij die kip
Vraag 1 : Song of Sun kun je het dag of nacht laten worden. Er is geen Song of the Moon...
Vraag 2 : Stel deze vraag ff in het zelda topic! K ben er nog neit aan toegekomen aan die kippe
Vooral de multiplayer in te stellen met 8 computers op verschillende moeilijkheden en ook nog een 4 menselijke spelers
En het was ook nog eens moeilijk als je de simulants op hard of dark zette.
Resident evil 2
Shadowman
Dr. Mario 64
New Tetris
Diddy Kong racing
Destruction Derby 64
Super Smash Brothers
Mega man 64
Paper mario
The World is Not Enough
Lylat Wars
AeroFighters Assault
Star Wars: Rogue Squadron
World Cup '98
Iemand die iets weg wil doen?
ik heb de Amerikaanse versie namelijk nog compleet liggen voor de verkoop.
quote:Open een topic in V&A zou ik zeggen. Dit is geen plek om te handelen
Op vrijdag 6 juni 2003 20:10 schreef sharkysharky het volgende:
iemand die Turok 2 nog zoekt?ik heb de Amerikaanse versie namelijk nog compleet liggen voor de verkoop.
quote:Misschien ook niet........
zow ik zal eens 2 pics van mijn convertor plaatsen
misschien wel leuk
quote:Ja ik denk ik zal eens wat sfeer brengen maar dat was weer te veel zo te horen
Op maandag 9 juni 2003 17:56 schreef Denni5 het volgende:[..]
Misschien ook niet........
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is geen "nieuws" te vertellen over de N64, dus moeten we het topic opvullen met andere dingen.
Ik heb zo'n ding gekocht voor 10 euro, incl verzenden via iemand op marktplaats
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controller pack is een andere naam voor Memory Card toch?
Maar ik dacht, ik zal eens de officiele termen gebruiken.
Nou ja, 10 euro is wel te doen.
Controller Pack
Rumble Pack
Rumble pack met memory opties
Exchange pack voor Pokemon
quote:expansion pack
Op dinsdag 10 juni 2003 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, tis nogal verwarrend met die N64![]()
Controller Pack
Rumble Pack
Rumble pack met memory opties
Exchange pack voor Pokemon
1/ je koopt het europese spel
2/ je koopt zon converter.
3/ je zorgt dat je zon copybox voor n64 te pakken ziet te krijgen.
4/ je download het spel , en een n64 emulator en speelt het af op je pc.
Edit: Nee, die laatste 2 niet
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 14-06-2003 16:07]
Wel een kick ding zoon doc64 en als je er een hebt dan is tie nu best veel geld waard.
quote:Song of Moon bestaat niet, en als je die kip wilt moet je tegen die doos aanbeuken.
Op zaterdag 31 mei 2003 14:11 schreef Alter_Ego het volgende:
ik heb 2 vragen over OoT, ik zit in dat stadje vooor die Death Mountaib Trial met die bewaker die dat masker wil enzo.
Vraag 1: Ik heb nu de song of Sun, maar waar krijg ik de song of moon ofzo?
Vraag 2: Ik moet kippen in een hok stoppen en ik kan niet bij eentje komen. Deze zit in de buurt van de molen en zit tussen 2 hoge hekken. Daar in de buurt staan wel van die kisten, maar die kan ik geloof ik niet verschuiven. Hoe kom ik nou bij die kip
quote:moest je daar niet gewoon met een andere kip in je handen op een hoog punt (bij de ingang van de molen) gaan staan en dan richting hek springen zodat je eroverheen 'fladdert'?
Op zondag 15 juni 2003 10:26 schreef Niwa het volgende:[..]
Song of Moon bestaat niet, en als je die kip wilt moet je tegen die doos aanbeuken.
quote:Ja.
Op zondag 15 juni 2003 11:57 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
moest je daar niet gewoon met een andere kip in je handen op een hoog punt (bij de ingang van de molen) gaan staan en dan richting hek springen zodat je eroverheen 'fladdert'?
Alvast hartstikke bedankt!
Carmageddon 64
F1 Racing Championship
Jeremy McGrath Supercross 2000
Topgear Hyperbike
????
Misschien allen samen tegen 1 andere leuke game?
quote:V&A
Op donderdag 19 juni 2003 21:41 schreef Retarded het volgende:
iemand nog interesse in de volgende games:Carmageddon 64
F1 Racing Championship
Jeremy McGrath Supercross 2000
Topgear Hyperbike????
Misschien allen samen tegen 1 andere leuke game?
quote:Ik kan je niet helpen met je vraag maar als hij het doet dan heb ik eventueel nog wel het spel mario64 NTSC te koop.
Op donderdag 19 juni 2003 15:35 schreef Mopseflops het volgende:
Hoi, ik ben hier nieuw en ik had even een vraagje. Ik heb pas in Amerika op vakantie een N64 console gekocht, maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat mijn (nieuwe) tv geen NTSC ondersteunt, en ik dus niet kan spelen. Nu wil ik eigenlijk geen nieuwe tv kopen, dus vroeg ik me af of iemand weet of er een converter bestaat zodat ik mijn spellen toch op mijn tv kan spelen. En zo ja, waar ik die vandaan zou kunnen halen. Ik heb er wel iets over gezien op http://www.gemoz.cz , maar echt veel snap ik er niet van. Kan iemand mij hier misschien bij helpen??Alvast hartstikke bedankt!
quote:i know
Op donderdag 19 juni 2003 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
V&A
Ik heb nu ongeveer 5 sterren (nog niet echt veel) maar zitten er meerdere sterren in een level? Is het het doel om alle sterren te halen? Zitten die sterren allemaal in die stuk of 10 levels die er zijn? Zijn er geheime levels in de hoofdlevels ofzo? Kunnen jullie mij het allemaal een beetje uitleggen ook wat het doel is van het spel enzo, je mag ook wel wat dingen verklappen, niet te veel natuurlijk, want als ik het zelf niet uitvind is het niks aan
quote:Je kan geloof ik 7 sterren halen in 1 level?
Op woensdag 25 juni 2003 18:34 schreef Salie het volgende:
Wie heeft er hier trouwens Mario World?Ik heb nu ongeveer 5 sterren (nog niet echt veel) maar zitten er meerdere sterren in een level? Is het het doel om alle sterren te halen? Zitten die sterren allemaal in die stuk of 10 levels die er zijn? Zijn er geheime levels in de hoofdlevels ofzo? Kunnen jullie mij het allemaal een beetje uitleggen ook wat het doel is van het spel enzo, je mag ook wel wat dingen verklappen, niet te veel natuurlijk, want als ik het zelf niet uitvind is het niks aan
En er zitten geen geheime levels in de hoofdlevels. De rest moet je maar zelf uitzoeken. Trouwens, de spookjeswereld is het meest geniaal van het hele spel. En het is gewoon Mario 64 . De snes versie heet wel Mario World.
quote:8 sterren per level, 7 via de opdrachten als je zo'n schilderij binnenspringt en nog 1 als je 100 munten in een level weet te verzamelen.
Op woensdag 25 juni 2003 21:11 schreef StarGazer het volgende:[..]
Je kan geloof ik 7 sterren halen in 1 level?
En er zitten geen geheime levels in de hoofdlevels. De rest moet je maar zelf uitzoeken. Trouwens, de spookjeswereld is het meest geniaal van het hele spel. En het is gewoon Mario 64
. De snes versie heet wel Mario World.
quote:Die laatste 2 ook, 't zijn toch mogelijkheden?
Op zaterdag 14 juni 2003 13:31 schreef WB_ het volgende:
ja je hebt een paar mogelijkheden.1/ je koopt het europese spel
2/ je koopt zon converter.
3/ je zorgt dat je zon copybox voor n64 te pakken ziet te krijgen.
4/ je download het spel , en een n64 emulator en speelt het af op je pc.
Edit: Nee, die laatste 2 niet
quote:Die multiplayer wordt wel erg snel saai. Die van Goldeneye en Mario Kart zijn stukken leuker.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:06 schreef Retarded het volgende:
Heb net Lylat Wars binnengekregen... multiplayer is echt fun! Singeplayer was een beetje makkelijk
quote:ik ben volgens mij de enige die Goldeneye nix aan vind... heb mijn Goldeneye geruilt tegen Lylat Wars en Extreme-G... ben er erg blij mee
Op dinsdag 1 juli 2003 19:31 schreef Kiff het volgende:[..]
Die multiplayer wordt wel erg snel saai. Die van Goldeneye en Mario Kart zijn stukken leuker.
quote:Heb je geen video?
Op donderdag 19 juni 2003 15:35 schreef Mopseflops het volgende:
Hoi, ik ben hier nieuw en ik had even een vraagje. Ik heb pas in Amerika op vakantie een N64 console gekocht, maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat mijn (nieuwe) tv geen NTSC ondersteunt, en ik dus niet kan spelen. Nu wil ik eigenlijk geen nieuwe tv kopen, dus vroeg ik me af of iemand weet of er een converter bestaat zodat ik mijn spellen toch op mijn tv kan spelen. En zo ja, waar ik die vandaan zou kunnen halen. Ik heb er wel iets over gezien op http://www.gemoz.cz , maar echt veel snap ik er niet van. Kan iemand mij hier misschien bij helpen??Alvast hartstikke bedankt!
quote:Goldeneye?!?
Op dinsdag 1 juli 2003 22:35 schreef Retarded het volgende:[..]
ik ben volgens mij de enige die Goldeneye nix aan vind... heb mijn Goldeneye geruilt tegen Lylat Wars en Extreme-G... ben er erg blij mee
Je doet je naam wel eer aan zo
quote:Ik ben effe de naam kwijt van die winkel, maar in de kelder van de V&D in Rotterdam bij de koopgoot is een winkeltje dat gespecialiseerd is in games, en die hebben nog N64 games liggen geloof ik.
Op vrijdag 4 juli 2003 13:31 schreef sky2k het volgende:
Weet iemand waar ze de spellen nog verkopen want alle speelgoedwinkels verkopen geen N64 spellen!
Nee ik vind pokémon niet leuk
ALleen ik kan maar niet genoeg krijgen van die mini-games
quote:Heb ik ook last van, alleen met mario party 2
Op maandag 7 juli 2003 17:35 schreef HomerJ het volgende:ALleen ik kan maar niet genoeg krijgen van die mini-games
Weet trouwens iemand hoe ik nog aan de soundtrack van Ocarina of time kan komen? (de officiele cd dan, downloaden kan iedereen...)
Ik weet dat het weleens gevraagd is (deze pagina nog wel), maar weet iemand een online winkel waar je nog spellen en controllers kan halen?
Bij V&A komt er wel eens wat voorbij, maar losse controllers niet. En bij online winkels kan ik ook niets vinden. Eventueel een goede winkel in Eindhoven/Utrecht/A'dam
quote:Ze hebben er inderdaad wel veel ja. Alleen Mario Party 3 niet
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.gameplayer.nl
Maar kan je er dus geen echt Nintendo controller halen? Want ik zie alleen maar imitatie. Weet je anders waar je wel originele kan halen ?
(want jij verkoopt ze vast niet )
quote:Probeer Ebay. Originele N64 controllers zoek ik ook nog. maar ze zijn bijna nergens meer nieuw te krijgen. En 2e hands is kut vanwege het lamme pookje.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:52 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ze hebben er inderdaad wel veel ja. Alleen Mario Party 3 niet
.
Maar kan je er dus geen echt Nintendo controller halen? Want ik zie alleen maar imitatie. Weet je anders waar je wel originele kan halen
?
(want jij verkoopt ze vast niet
)
Ikzelf heb ook een imitatie N64 controller nu (nieuw) en die is best goed hoor
Iig beter dan een 2e hands originele. Maar nieuwe originele zoek ik ook nog dus
quote:Dan ga ik denk ik die maar bestellen, want die originele zie je inderdaad nergens meer. Ik heb er nu al spijt van dat ik er toendertijd niet 3 bij heb gehaald
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Probeer Ebay. Originele N64 controllers zoek ik ook nog. maar ze zijn bijna nergens meer nieuw te krijgen. En 2e hands is kut vanwege het lamme pookje.
Ikzelf heb ook een imitatie N64 controller nu (nieuw) en die is best goed hoor
Iig beter dan een 2e hands originele. Maar nieuwe originele zoek ik ook nog dus
Maar Amazon is US ja, dus dat kost wat extra aan verzendkosten, ALS ze het al naar NL versturen.
quote:Bij mij doet die het wel
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die link doet het nietMaar Amazon is US ja, dus dat kost wat extra aan verzendkosten, ALS ze het al naar NL versturen.
Ja, ALS ze het naar NL sturen inderdaad . Tss, waarom maken ze wel voor PS 1 en PS2 spellen etc., maar niet voor GC en N64
.
quote:Ja hoor, de gameshop in den haag heeft nog een volledig assortiment. www.gameshop.nl
Op vrijdag 4 juli 2003 13:31 schreef sky2k het volgende:
Weet iemand waar ze de spellen nog verkopen want alle speelgoedwinkels verkopen geen N64 spellen!
N64 spellen uit de States.. doen die het op mijn N64?
Of is het weer het NTSC / PAL verhaal?
Zijn er al converters voor?
quote:Nee
Op woensdag 22 oktober 2003 15:08 schreef Oksel het volgende:
Help!N64 spellen uit de States.. doen die het op mijn N64?
quote:Ja
Of is het weer het NTSC / PAL verhaal?
quote:Uiteraard
Zijn er al converters voor?
quote:Mario (heb ik zelf niet
Op woensdag 9 april 2003 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is iedereen zijn favoriete N64 game? Wat zijn de MustHaves mawZowieso de beide Zelda's en Mario 64 natuurlijk
Verder, Goldeneye, Perfect Dark, Mario Kart 64 en Conker's Bad Furday
Vond ik eigenlijk allemaal topspellen ik kan niet echt goed kiezen
Maar bij Conker kwam/kom ik niet verder
In die disco....
quote:Controller pack en memory pack zijn hetzelfde.
Op maandag 27 oktober 2003 14:21 schreef Salie het volgende:
Ik had even een vraagje, ik ben ongeveer sinds 1 jaar in het bezit van een N64, alleen er zit geen zogenaamde 'pack' bij, dus ik heb geen rumble pack en geen memory card en geen controller pack.
Alleen bij sommige spellen schijn je een controller pack nodig te hebben om dingen op te saven of heb ik dan weer juist een memorycard (wat me logischer lijkt) nodig?? Wie kan mij even uitleggen wat het verschil is, ik wil dus graag wat dingen kunnen opslaan en ik hoef geen aparte dingen zoals trilling (rumble pack) maar het gaat me puur om het geheugen.
Oja de spellen die ik heb zijn Fifa98 ijshockey mario64 legoracers mariokart scooby doo mario golf goldeneye
Wat is trouwens de marktwaarde van Conker en Paper Mario? Ik zag ze liggen op de rommelmaarkt, maar ze moesten in de dertig euro opbrengen, en dat leek me wel een normale prijs.
quote:Ja, ik, maar niet op de N64
Op maandag 5 mei 2003 12:04 schreef _dazzling het volgende:
Zijn er mensen die quake uitgespeeld hebben op nightmare( zonder cheats...)..
quote:Die was er uiteindelijk niet.
Op zondag 2 november 2003 13:19 schreef Lexie het volgende:
Hoe ging eigenlijk die koppeling tussen Banjo Kazooie en Banjo Tooie? Ik heb eigenlijk alleen nog meegekregen dat je in deel 1 dingen kon unlocken als je deel twee had. Maar mijn interesse in de N64 was al weg toen Tooie uitkwam...
Helaas.
quote:Ow, wat lame
Op maandag 3 november 2003 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Die was er uiteindelijk niet.
Helaas.
quote:Nope. Je kon in deel 2 wel cardridges uit deel 1 vinden met extra abilities (als ik t goed heb) maar dat was gewoon ingame. Die link is er niet gekomen.
Op maandag 3 november 2003 12:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Ow, wat lame
. Dus die extra dingen kon je helemaal niet unlocken in Banjo Kazooie?
Zijn er al converters voor? Past het gewoon? Is je N64 te modden?
quote:Hmm en ik mijn best maar doen
Op maandag 3 november 2003 12:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Ow, wat lame
. Dus die extra dingen kon je helemaal niet unlocken in Banjo Kazooie?
En mariokart 64 en Mario 64 zou ik ook wel willen. Nooit gehad dus ja
quote:Toch maar eens kijken of je Mario Kart en Mario kan kopen deze MOET je gewoon hebben!
Op dinsdag 4 november 2003 00:18 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik heb trouwens verdomd veel spijt da ik banjo-kazooie en banjo-tooie verkocht had een tijd geleden.... of had ik dat al eens gezegd?En mariokart 64 en Mario 64 zou ik ook wel willen. Nooit gehad dus ja
Mario 64 zou ik ook nog wel willen hebben maar dan met mario sunshine graphics.. dat zou echt super zijn..
quote:Ja, maar echt duidelijk is het niet. Er zijn 3 verschillende antwoorden. Boefje.
Op dinsdag 4 november 2003 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt het nota bene zelf gevraagd de pagina hiervoor
quote:Wat snap je er niet aan?
Op dinsdag 4 november 2003 10:52 schreef Oksel het volgende:[..]
Ja, maar echt duidelijk is het niet. Er zijn 3 verschillende antwoorden. Boefje.
quote:Ja die zijn er, ik heb er eentje !
Op dinsdag 4 november 2003 00:03 schreef Oksel het volgende:
Weet iemand nou hoe het precies zit met N64 PAL/NTSC?Zijn er al converters voor? Past het gewoon? Is je N64 te modden?
er is btw heel moeilijk aan te komen aan die convertors.
Snes convertors zijn er in overvloed op internet te koop maar n64 convertors niet.
Ik heb gewoon een advertentie op marktplaats gezet en zo ben ik eraan gekomen.
Je zult er wel iets van 25 euro voor moeten uittrekken.
suc6
quote:70 euro of zo.... zelda's kan je ook op de cube spelen
Op donderdag 20 november 2003 00:39 schreef Kondros het volgende:
Hoeveel zouden jullie over hebben voor een N64 met controller,mem card, transfer pack, 4 mooi geboxte games met manual (de twee zeldas, quack attack, banjoo kazooie). Ik heb de mogelijkheid dit te kopen maar ik zou eens willen weten hoeveel jullie ervoor zouden neertellen.
Waar dacht jij zelf aan, en wat vroeg diegene... of wou die dat jij een bod deed?
quote:Voor 50 euro zou ik dat zeker doen
Op donderdag 20 november 2003 01:01 schreef Kondros het volgende:
50 euro zei ie in overeenkomst met mij... ik zie regelmatig op ebay perfecte zeldas gaan voor 2o euro. Bij de eerste zelda is de achterkant van het doosje wel wit dankzij iemand die daar kerstkadoo op had geplakt... maar zo echt veel maakt dat niet uit.
en zou ik niet proberen af te dingen tot 45... maar aan de andere kant, tis een goede vriend dus ik mag hem niet teveel int zak zette.
quote:Die heb ik , en ik kom niet verder
Op donderdag 20 november 2003 01:04 schreef Kondros het volgende:
ik zou graag Conkers bad fur day hebbe... heeft iemand die nog ?en zou ik niet proberen af te dingen tot 45... maar aan de andere kant, tis een goede vriend dus ik mag hem niet teveel int zak zette.
En ik ga het niet verkopen nee want dan krijg ik spijt, net als na het verkopen van de 2 banjo's, en NBA Hangtime.
quote:Misschien bij Replay in Breda... daar hebben ze nog N64 spellen heb ik gehoord. Ik moet er ook eens langs voor Mario 64 en Mario kart 64
Op donderdag 20 november 2003 01:10 schreef Kondros het volgende:
weet je waar ik hem kan kopen ?
quote:Ik zou hem morgen maar gelijk overkopen voordat het te laat is en je er spijt van hebt
Op donderdag 20 november 2003 01:11 schreef Kondros het volgende:
zelfs de nintendo zit nog in de doos
quote:
Op donderdag 20 november 2003 01:22 schreef Kondros het volgende:
i am
ik krijg em vrijdag
quote:Dozen?
Op dinsdag 25 november 2003 19:26 schreef ShadoW17 het volgende:
Wat is een rëele prijs voor :
een Wit met blauwe Nintendo 64, 3 goede controllers, een controllerpack en 13 spellen:
Perfect dark
Super Mario 64
Mario Tennis
Super Smash Brothers
Pokemon SNAP
Carmageddon 64
Conker's BAD FUR DAY
Gauntlet Legends
Vigilante 8
Extreme XG2
Zelda Ocarina of Time
Zelda Majora's Mask
ik heb 170 geboden er zit trouwens ook pokemon stadium bij en dat transfer pack.
quote:Conker is wel 25 schat ik zo
Op dinsdag 25 november 2003 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
250 is te veel. 50 voor de N64, 10 per spel.
Hopelijk heb ik 'm hij is wel heel geinteresseerd merk ik
Ik speel nu Paper Mario, en ik moet zeggen het is geniaal Er zit zoveel droge humor in, het speelt goed, lekker simpel ook. Niet veel diepgang echt, maar super leuk om te spelen.
Een toppertje !
quote:yep.. europese titels is Lylat Wars... coole game btw! Vooral de versus-optie
Op zaterdag 13 december 2003 21:50 schreef HomerJ het volgende:
is Star fox 64 't zelfde als lylat wars?
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:25 schreef BMH het volgende:
Waaaarom heb ik me N64 toch verkochtIk heb nu al 1 jaar zin om Perfect dark weer te spelen
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:25 schreef BMH het volgende:
Waaaarom heb ik me N64 toch verkochtIk heb nu al 1 jaar zin om Perfect dark weer te spelen
quote:Same here
Op zondag 14 december 2003 12:24 schreef Oksel het volgende:[..]
Ik heb hem hier liggen, compleet & wel.
Heb sinds een weekje ook weer een N64 blij dat ik hem gekocht heb. Ik wil alleen Conker nog hebben..
Weet iemand trouwens een site waar je 2ehands spellen kan kopen? (niet zoiets als ebay maar gewoon een gameshop)
quote:Op www.nedgame.com kan je conker volgens mij nog nieuw kopen.
Op zondag 14 december 2003 14:08 schreef ShadoW17 het volgende:
Paper Mario is inderdaad een hele leuke titel ook blij dat ik hem heb gekocht voor ¤ 9,98![]()
Heb sinds een weekje ook weer een N64 blij dat ik hem gekocht heb. Ik wil alleen Conker nog hebben..
Weet iemand trouwens een site waar je 2ehands spellen kan kopen? (niet zoiets als ebay maar gewoon een gameshop)
quote:Ja 20 euro voor conker
Op zondag 14 december 2003 14:14 schreef Bommie het volgende:[..]
Op www.nedgame.com kan je conker volgens mij nog nieuw kopen.
Ik heb daar pas een n64 gekocht met de 2 zelda's en donkey kong.
Bij de gameshop in Den Haag heb ik pas Banjo Kazooie gekocht.
Nu moet ik nog ergens Banjo Tooie zien te krijgen.
Ik heb beide banjo's van marktplaats af, 43 incl. verzend
met deze aankoop heb ik nog maar een paar must have titels die ik nog niet bezit:
-banjo&Tooje
-Banjoo en Kazooie
-James bond the world is not enough
-Conker
-Mario party's
-Scooby doo
Paper Mario net:
spoiler:
Was in Toad Town en liep daar wat rond. Kom ik bij een huis van een Toad (boswachter denk ik) en die had een spook gezien, of ik ff wilde gaan kijken. Tuurlijk
Kom ik 2 screens verder het spookje tegen, begint het heel lief te praten, dat ik uitgenodigd ben enzo bij zijn baas, het opperspook ofzo
En dan eindigt ie met
'EN ALS JE NIET KOMT DAN KOMEN WE JE HALEN '
En toen werd ie dus ook zo groot als de helft van het scherm Dat was toch wel ff schrikken
-edit- Gebruik die spoiler tags dan goed
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 10-01-2004 17:15]
Ik zie dat veel mensen een paar toppers noemen zoals 007, wat ik wel leuk vindt, maar de graphics zijn zo gedateerd, en vindt ik niet echt leuk meer als ik het vergelijk met XIII op de ps2 bijvoorbeeld. Bij smash bros bijvoorbeeld maken de graphics niet zoveel uit, daar gaat het om de fun factor!
/spam modus
ik heb ook nog een paar spelletjes te koop/ruil
/spam modus
quote:dat heeft je volgens mij flink wat gekost ofniet? best leuke verzameling, maar kan jammer genoeg niet zien welke games er allemaal bijzitten..
Op maandag 12 januari 2004 21:39 schreef Aero het volgende:
Dit gisteren gekocht:
quote:Deze spellen:
Op maandag 12 januari 2004 23:11 schreef Retarded het volgende:[..]
dat heeft je volgens mij flink wat gekost ofniet? best leuke verzameling, maar kan jammer genoeg niet zien welke games er allemaal bijzitten..
Behalve Lyat Wars, hadden alle spellen doos en handleiding en Pokemon Stadium had geen doos.
Niet allemaal leuk, maar ach die verkoop ik dan wel weer
quote:Welke wil je niet, misschien heb ik wel interesse
Op dinsdag 13 januari 2004 00:24 schreef Aero het volgende:[..]
Deze spellen:
Super Mario 64
Mario Kart 64
Mario Tennis
Perfect Dark
Zelda : Ocarina of time
Zelda : majora's mask
Lylat wars
Pokemon stadium
ISS 64
Diddy Kong Racing
Body harvest
WWF warzone
Wave Race 64
Top Gear Overdrive
V-Rally '99
Banjo Kazooie
Turok 1
Turok 2
1080 Snowboarding
Wipe Out 64
F1 world grand prix
NFL Quaterback '98
Starwars Episode 1 Racer
Pilotwings 64
Goldeneye
Fighters Destiny
Donkey Kong 64Behalve Lyat Wars, hadden alle spellen doos en handleiding en Pokemon Stadium had geen doos.
quote:Banjo Kazooie + Lylat Wars 25 euro!
Op dinsdag 13 januari 2004 00:24 schreef Aero het volgende:[..]
Deze spellen:
Super Mario 64
Mario Kart 64
Mario Tennis
Perfect Dark
Zelda : Ocarina of time
Zelda : majora's mask
Lylat wars
Pokemon stadium
ISS 64
Diddy Kong Racing
Body harvest
WWF warzone
Wave Race 64
Top Gear Overdrive
V-Rally '99
Banjo Kazooie
Turok 1
Turok 2
1080 Snowboarding
Wipe Out 64
F1 world grand prix
NFL Quaterback '98
Starwars Episode 1 Racer
Pilotwings 64
Goldeneye
Fighters Destiny
Donkey Kong 64Behalve Lyat Wars, hadden alle spellen doos en handleiding en Pokemon Stadium had geen doos.
quote:Gewoon defecte controllers een nieuw pookje inbouwen. En daarna effe schoonmaken en klaar.
Op woensdag 21 januari 2004 22:55 schreef febster het volgende:
Weet iemand nog een winkel waar ik goede controllers voor de N64 kan bestellen, want ik kan daar heel moeilijk aankomen
quote:Eeuh ja
Op woensdag 21 januari 2004 23:02 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gewoon defecte controllers een nieuw pookje inbouwen. En daarna effe schoonmaken en klaar.
Ik heb 2 linkerhanden, geen zin en geen tijd om dat soort dingen te doen dus helaas ik betaal liever voor 2 goede nieuwe N64 controllers dan dat ik moet gaan lopen te kloten met die dingen
quote:Volgens mij zag ik laatst bij de Gameshop in Den Haag nog N64 controllers liggen.
Op woensdag 21 januari 2004 22:55 schreef febster het volgende:
Weet iemand nog een winkel waar ik goede controllers voor de N64 kan bestellen, want ik kan daar heel moeilijk aankomen
Weet het niet zeker....
Er zit veel minder humor in dan in bijv Mario en Luigi, en het level up systeem sucked ook best wel.
Ik heb geloof ik 3 of 4 van de 7 stars gered, maar daar blijft het bij
quote:Bij mij komt het er ook niet meer van, maar ik heb nog maar net 1 ster gered.
Op zaterdag 7 februari 2004 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb niet zo'n zin meer in Paper MarioZit op ongeveer 15 uur geloof ik en het wordt wat saai.
Er zit veel minder humor in dan in bijv Mario en Luigi, en het level up systeem sucked ook best wel.
Ik heb geloof ik 3 of 4 van de 7 stars gered, maar daar blijft het bij
Je moet het kasteel binnenlopen. Daarna kies je een deur, en verdien je de ster(ren). Hiermee ongrendel je nieuwe deuren.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb een vraagje over Super Mario 64, hoe kom je in godsnaam in het begin verder. Ik snap er geen zak van waarmee je moet beginnen. Kan iemand me helpen?
Spring een schilderij in en het level begint. Naarmate je meer sterren hebt kan je ook meer kamers openen.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb een vraagje over Super Mario 64, hoe kom je in godsnaam in het begin verder. Ik snap er geen zak van waarmee je moet beginnen. Kan iemand me helpen?
maar waar is dat eerste schilderijquote:Op maandag 31 mei 2004 07:05 schreef -giovanni- het volgende:
[..]
Spring een schilderij in en het level begint. Naarmate je meer sterren hebt kan je ook meer kamers openen.
okequote:Op maandag 31 mei 2004 11:29 schreef -giovanni- het volgende:
als het goed is is er op het begin maar 1 kamer in het kasteel waar je in kan.
Zo moeilijk is het niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |