quote:
Op woensdag 9 april 2003 13:29 schreef webfreak het volgende:[..]
mis
Ik zal 't even toelichten: op de albumcover staat "produced by andy warhol", dit is echter incorrecte informatie, zo is laterna gebleken. Het juiste antwoord is in docu's/boeken over the velvets terug te vinden
Dan een gokje: Lou Reed?
quote:Zou niet weten of dat 'm is, maar 't zou goed kunnen... Want (let op, dit is een hint
Op woensdag 9 april 2003 13:33 schreef Zander het volgende:
Is het misschien die producer die op We're Only In It for the Money iets zegt als: "And the next day, I get to work with the Velvet Underground, which is as shitty a group as Frank Zappa's group". De naam van die figuur weet ik eigenlijk niet.
quote:nope
Op woensdag 9 april 2003 13:45 schreef ranja het volgende:
Blinde gok: Phil Spector?
Goed, nog een hint: hij heeft verscheidene albums van Bob Dylan geproduceerd.... En het debuutalbum van Frank Zappa
quote:Die vindt Frank Zappa vast niet shitty...toch?
Op woensdag 9 april 2003 14:20 schreef ranja het volgende:
In de 3voor12 quiz zijn alle vragen die over Zappa gaan te beantwoorden met Captain beefhard, kijken of dat hier ook luktBij deze dus.
quote:Nee.
Op woensdag 9 april 2003 14:20 schreef ranja het volgende:
In de 3voor12 quiz zijn alle vragen die over Zappa gaan te beantwoorden met Captain beefhard, kijken of dat hier ook luktBij deze dus.
quote:Nee, het was geen velvet.
Op woensdag 9 april 2003 14:45 schreef Z het volgende:
Wilde gok, John Cale.
Maar hij heeft dus veel van Dylan geproduceerd, en de debuutCD van Zappa..
Lon Wotsim
De voornaam heeft 3 letters, de achternaam 6 letters, dus puzzelen maar
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:03 schreef Z het volgende:
Tom Wilson, (ik ken hem niet....)
quote:ik weet 'm... denk ik, maar ik wacht nog even (even geen zin om een vraag te bedenken)..
Op woensdag 9 april 2003 15:53 schreef Z het volgende:
Kurt Cobain was groot liefhebber van een bepaald coverbandje, welk bandje is dat. De muziek die gecoverd wordt komt uit de jaren 70-80.
quote:Bjorn Again?
Op woensdag 9 april 2003 16:17 schreef webfreak het volgende:
Goed dan 't is 'n abba-coverbandje... maar hoe heette 't ook alweer... reborn ofzo.. of born again, ik weet 't niet meer precies.. (ik sta er toch versteld van dat ik dat soort dingen me nog herinner, heb dat 2 jaar geleden ergens gelezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |