quote:Toegepaste Economische Wetenschappen aan een Belgische universiteit. Een 4 jaar durende studie en dit is mijn allereerste jaar. Dit is voor het vak informatiesystemen en -analyse. We hebben daar ook al examen van afgelegd, en daar had'k 15/20 van, dus ik maak me niet zoveel zorgen meer over deze beoordeling die we echter pas in juni krijgen.
Op dinsdag 15 april 2003 08:59 schreef dop het volgende:[..]
aardige paper die toch nog wel behoorlijk wat foutjes bevat (vooral in het begin)
maar voor iemand die nog geen enkele kennis van de materie had heb je het denk ik niet slecht gedaan
voor welke studie is deze paper en hoe is hij beoordeeld ?
quote:er zijn nog 2 dagen deze week 300 is dan teveel van het goede
Op dinsdag 15 april 2003 15:19 schreef WorstKaas het volgende:
Tot nu toe een goed dagje vandaag.
Goede cijfers uit de US en Europa doet wonderen.
Misschien kunnen we dit vasthouden deze week en langzaam met de AEX naar de 300
quote:wat voor aandelen koop en verkoop je vooral? van grote bedrijven? of kleine bedrijven?
Op woensdag 16 april 2003 00:10 schreef dop het volgende:[..]
er zijn nog 2 dagen deze week 300 is dan teveel van het goede
het zal rond de 290 worden als het mee zit
grote aantallen ? kleine aantallen?
en wat is zo t bedrag dat zo'n beetje in korte periode's circuleert? (ik neem aan dat je ook wat langere termijn aandelen hebt)
zonder al te nieuwsgierig te zijn (hoop ik
)
quote:ik heb een lichte voorkeur voor aex aandelen en handel veel in index opties en futures aantallen zeggen mij niks ik ben geen penny stock gokker
Op woensdag 16 april 2003 00:45 schreef PLAE@ het volgende:wat voor aandelen koop en verkoop je vooral? van grote bedrijven? of kleine bedrijven?
quote:in de optie handel schrijf ik opties en koop ik zelden. aantallen vallen dan wel mee het gaat dan alleen om een margin bedrag net als met futures daar bij werk ik met 1 of 2 futures
grote aantallen ? kleine aantallen?
quote:voor optie en futere handel gebruik ik ongeveer een ton
en wat is zo t bedrag dat zo'n beetje in korte periode's circuleert? (ik neem aan dat je ook wat langere termijn aandelen hebt)
quote:
zonder al te nieuwsgierig te zijn (hoop ik)
quote:http://www.behr.nl/Beurs/koersen.html klik op het k/w symbool voor de naam
Op woensdag 16 april 2003 09:21 schreef Qwie het volgende:
Is er ergens data te vinden over hoeveel dividend elk bedrijf uitkeert? Zodat je niet in jaarverslagen hoeft te zoeken? en hoeveel aandelen er in omloop zijn?
Is het trouwens waar dat vodaphone de koers kunstmatig op 10 euro houdt door zelf steeds aandelen aan te kopen? En kan dat uberhaupt?
ik weet weinig van vodafoon maar eigen aandelen kopen kan alleen als je dit vooraf meld
Nu Getronics, Corus en Sopheon nog even omhoog.
quote:Ziet er idd niet verkeerd uit:
Op woensdag 16 april 2003 14:42 schreef WorstKaas het volgende:
Mijn Versatel aandelen doen het uitstekend vandaag
+0.08 cent maarliefst!
Versatel is een van de beter presterende aandelen dit jaar. Goudmijntje in handen..........Nu Getronics, Corus en Sopheon nog even omhoog.
Maar hoelang wil je ze houden? Je hebt denk ik al een grote winst.
quote:Ik heb ze gekocht op 0.50 + 0.57 +0.65
Op woensdag 16 april 2003 16:34 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Ziet er idd niet verkeerd uit:
[afbeelding]Maar hoelang wil je ze houden? Je hebt denk ik al een grote winst.
quote:Corus heb ik ook.
Op woensdag 16 april 2003 17:25 schreef JeOma het volgende:
Ja gaat inderdaad lekker de laatste dagen. Jammer dat ik een deel van m'n Versatel gisteren op 0,72E heb verkocht, maar gelukkig nog voldoende over om hiervan mee te genieten. Nu Corus nog door de 14 cent heen en we kunnen op vakantie!
willen zeker allemaal van de zon gaan genieten met hun net geinde geld
Getronics flink in de plus. ![]()
Versatel en Corus stijgende.
Nog geen nieuws van Sopheon, maar dat verwacht ik voor eind van deze maand.
quote:Grote gok inderdaad.
Op dinsdag 22 april 2003 17:45 schreef JeOma het volgende:
Vanmiddag v.d. Moolen gekocht. Gokje.
Zal morgen wel een dikke plus worden voor de AEX, nu de USA zo goed gesloten is. Deze week door de 300 punten grens?
quote:Klopt, ik heb ook te vroeg gekocht (8,59). Ik verwacht dat ze morgen terug zijn bij 9 euro. Enne, jouw gok op Sopheon vind ik riskanter dan Moolen.
Op dinsdag 22 april 2003 22:30 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Grote gok inderdaad.
Als blijkt dat ze fout zitten ben je de lul.
Misschien morgen een technisch herstel.Zal morgen wel een dikke plus worden voor de AEX, nu de USA zo goed gesloten is. Deze week door de 300 punten grens?
quote:http://www.dft.nl/servlet/IsinQuote?SECTION=00&ISIN=GB0006932171
Op woensdag 23 april 2003 07:08 schreef sgoldie het volgende:[..]
Wat is Sopheon?
quote:Corus heeft een nieuwe CEO, eens kijken of dat de koers een centje wil stuwen vandaag.
Op woensdag 23 april 2003 00:07 schreef JeOma het volgende:[..]
Klopt, ik heb ook te vroeg gekocht (8,59). Ik verwacht dat ze morgen terug zijn bij 9 euro. Enne, jouw gok op Sopheon vind ik riskanter dan Moolen.
Maar ik hoop met je mee op Corus.
quote:Shit! MEEERDERE centjes zelfs! Helaas een verkoop-order gezet voor een groot deel van mijn Corus, maar goed, toch leuk nieuws.
Op woensdag 23 april 2003 08:57 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Corus heeft een nieuwe CEO, eens kijken of dat de koers een centje wil stuwen vandaag.
Sopheon is inderdaad ook een grote gok, stoploss op 0.11 cent, dus een grote buil kan ik niet vallen.
quote:Lekker
Op woensdag 23 april 2003 10:11 schreef JeOma het volgende:[..]
Shit! MEEERDERE centjes zelfs! Helaas een verkoop-order gezet voor een groot deel van mijn Corus, maar goed, toch leuk nieuws.
Ook paar aandeeltjes Getronics 2 weken geleden gekocht voor 0.38, (helaas maar 500), ondertussen toch al 100 euro in de winst, makkelijker zijn ze niet te verdienen
quote:[edit] fout gelezen[/edit]
Op woensdag 23 april 2003 10:22 schreef Wunk het volgende:
WOEI, Corus schiet nog steeds omhoog (momenteel kwakkelt 'ie op 0.17 en 0.18), 2100 ingekocht voor 0.14..Ook paar aandeeltjes Getronics 2 weken geleden gekocht voor 0.38, (helaas maar 500), ondertussen toch al 100 euro in de winst, makkelijker zijn ze niet te verdienen
Ben trouwens benieuwd wat Corus gaat doen. Ik ga proberen terug te kopen op 15 cent denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |