abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9652062
Vrouwen storen zich daar niet zo heel erg aan als je je maar gewoon gedraagt.... Ik bedoel, als je in de discotheek aan het dansen bent met een kerel is het niet erg dat hij een stijve krijgt, zolang hij maar niet handtastelijk wordt ofzo... EN als mijn vriend onder de douche een stijve krijgt weet ik wel wat ik er mee moet doen hoor
Zou me er in ieder geval niet aan storen.
  dinsdag 8 april 2003 @ 10:56:55 #27
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_9652097
Niet meer douchen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_9658445
tis alleen zo kut als je moet pissen met een stijve
  dinsdag 8 april 2003 @ 16:03:44 #29
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_9658744
Mijn vrouw beschouwt het als een compliment als ik een stijve krijg wanneer zij bij me onder de douche komt staan, of als ze me een lekkere knuffel geeft ofzo.

En Foxx, op jouw leeftijd had ik ook nog VEEL MEER last van spontane erecties dan tegenwoordig. Oftewel, het wordt vanzelf minder wanneer je ouder wordt. Niet dat ouder worden nou zo fijn is, maar dat is een ander verhaal En in een zwembad wil het nog steeds wel eens gebeuren dat ik een spontane erectie krijg als ik een mooie sexy meid zie lopen. Nou ja, dan moet je ff improviseren he. In het water blijven, of handdoek op je schoot leggen ofzo

pi_9658771
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:03 schreef Haay1971 het volgende:
Nou ja, dan moet je ff improviseren he. In het water blijven, of handdoek op je schoot leggen ofzo
Op je buik liggen in het zand, met een kuiltje eronder. .
pi_9658800
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:17 schreef Foxx het volgende:
...........
Ik weet zeker dat ik dan een erectie krijg. (niet echt uitnodigend he?)
Niet uitnodigend?
pi_9661959
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 00:01 schreef Unitz het volgende:
Denk niet dat je in de sauna (80-90 C!!!) bang hoeft te zijn een stijve te krijgen... Anders pleur je toch je handdoekje erover en ga je een beetje overeind zitten dat het allemaal niet zo opvalt...
Sauna's zijn 'not done' voor mij, ben er een keer in geweest en dat was niet leuk hehe maar gelukkig had ik een handdoek bij
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 11 april 2003 @ 17:18:15 #33
38694 Unitz
Its all about 1's and 0s
pi_9722458
weetje je moet gewoon heel vaak denken hij mag niet stijf worden en je continu op je lul concentreren. Dat helpt heel goed tegen een stijve ..
Zal je niet zo druk maken joh een erectie is een normale mannelijke reactie waar je bijna geen controle op kunt uitvoeren.. Als je het niet kunt helpen hoef je je er ook niet voor te schamen..
Oh en ik hoor van heel veel vrouwen dat ze een lul stijf mooier vinden dan een slappe.. Duss..
Edit typo

[Dit bericht is gewijzigd door Unitz op 11-04-2003 17:42]

pi_9722490
Veel roken!
Daar word je impotent van
  vrijdag 11 april 2003 @ 17:32:47 #35
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9722708
Zie je probleem niet echt zolang zij het geen groot probleem vindt.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_9728265
He Fox,

dat maakt toch niet uit. Ik denk dat als je je er druk om maakt, t eerder gaat gebeuren. De eerste keer misschien wel, maar daarna went t wel denk ik.
En what the fuck...geen erectie is echt wel erger! Dus kop op!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')