En Foxx, op jouw leeftijd had ik ook nog VEEL MEER last van spontane erecties dan tegenwoordig. Oftewel, het wordt vanzelf minder wanneer je ouder wordt. Niet dat ouder worden nou zo fijn is, maar dat is een ander verhaal
En in een zwembad wil het nog steeds wel eens gebeuren dat ik een spontane erectie krijg als ik een mooie sexy meid zie lopen. Nou ja, dan moet je ff improviseren he. In het water blijven, of handdoek op je schoot leggen ofzo
quote:Op je buik liggen in het zand, met een kuiltje eronder.
Op dinsdag 8 april 2003 16:03 schreef Haay1971 het volgende:
Nou ja, dan moet je ff improviseren he. In het water blijven, of handdoek op je schoot leggen ofzo
quote:Niet uitnodigend?
Op maandag 7 april 2003 20:17 schreef Foxx het volgende:
...........
Ik weet zeker dat ik dan een erectie krijg. (niet echt uitnodigend he?)
quote:Sauna's zijn 'not done' voor mij, ben er een keer in geweest en dat was niet leuk hehe maar gelukkig had ik een handdoek bij
Op dinsdag 8 april 2003 00:01 schreef Unitz het volgende:
Denk niet dat je in de sauna (80-90 C!!!) bang hoeft te zijn een stijve te krijgen... Anders pleur je toch je handdoekje erover en ga je een beetje overeind zitten dat het allemaal niet zo opvalt...
[Dit bericht is gewijzigd door Unitz op 11-04-2003 17:42]
dat maakt toch niet uit. Ik denk dat als je je er druk om maakt, t eerder gaat gebeuren. De eerste keer misschien wel, maar daarna went t wel denk ik.
En what the fuck...geen erectie is echt wel erger! Dus kop op!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |