Wie vertoefd hier nog geregeld ?
Weinig posten.
Mis het wel.
Maar in september is volgens mij iedereen er weer bij hoor
Tijdje geleden...
Probeer je te bereiken op ICQ, maar iemand met jouw nick woont in Australie en is 16. Dat ben jij vast niet
Het 12 jarige Canadeze jochie liet dit vertalen door zijn lerares.
Het manneke had dezelfde naam als haar beste vriendin.
Maar ik ben net een roepende in de woestijn.
En inspiratie deed ik toch op door jullie.
Misschien moeten we maar blij zijn dat ze niet allemaal een plaatje opnemen, zoals BB-Ruudje en Bus-Joppie van plan zijn...
Helaas, stilte na de storm dus. Storm, storm, welke storm?
Verder heeft het 's veelvuldige BB-posten tijdens en na mijn (computer)werk mijn sluimerende RSI geen goed gedaan, dus dat het even wat minder is nu kan geen kwaad.
Maar het was weer hartstikke leuk, en zodra de eerste BB3-uitzending in de buurt komt, ben ik weer volop aanwezig. En jullie hopelijk ook allemaal!
quote:Ik zou daar graag de foto's van willen zien...
Op 16 januari 2001 10:08 schreef cos-micV het volgende:
Kijk nog wel regelmatig....post alleen niet meer zoveel.....trouwens ik had gezegd dat als Biancaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zou winnen ....ik mijn toetsenbord op zou eten.....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eet smakelijk in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop