abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9636355
ik heb een relatie gehad met een meisje dat 2 jaar en 4 maanden stand hield. ik was supergek op dat meisje maar op het laatst had ik een soort crisis waardoor ik opeens veranderde, met andere woorden ik was een klootzak tegenover haar en vele anderen.

dat meisje heeft dat een hele tijd van me verdragen en van alles geprobeerd. maar ik bleef een lul.
totdat ze het uitmaakte. er knapte iets bij mij en mijn hele wereld stortte in.
ik heb echt van alles, maar dan ook alles geprobeerd om het weer goed te maken.
eerst gesteund door vrienden en zo, maar na een tijdje zeidden ze: ach lopen genoeg meiden rond.

dat is nu dus al meer dan een jaar geleden. en nog elke dag denk ik aan haar. niet even maar bijna de gehele dag. alles wat ik doe probeer ik te doen wat volgens haar goed zou zijn.
als ik uitga en ik zie haar dan heb ik meteen een rot-gevoel. het liefst ga ik dan naar huis toe (wat ik dan vaak doe). ik voel me eigenlijk alleen aangetrokken tot meisjes die op haar lijken (qua gedrag/uiterlijk).
maar als het dan intiemer word tussen zo'n meisje en mij dan ren ik altijd weg (letterlijk), onder het motto:"in mijn hart ben ik nog steeds gek op dat meisje en ook al is het uit dan ga je nog vreemd.

is dit normaal of weer abnormaal? wie herkent dit?

pi_9636378
is ze ook nog gek op jou?
zonee.. vergeten.. sounds hard.. maarja..
pi_9636423
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:12 schreef Mea.Culpa het volgende:
is ze ook nog gek op jou?
zonee.. vergeten.. sounds hard.. maarja..
ik weet het niet. ik durf al niet meer contact met haar te zoeken. maar van die keren dat we dan wel goed met elkaar praten is het heel vertrouwelijk en leuk.
  maandag 7 april 2003 @ 15:17:02 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_9636489
Zoo herkenbaar k Ben inmiddels ruim een half jaar verder, maar het wordt maar niet minder...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 7 april 2003 @ 15:18:57 #5
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_9636533
Als het al een jaar uit is

denk je dat het voor haar dan ook niet echt de liefde weg is?
Volgens mij had het dan wel anders gegaan..

Image is Nothing Style is EVERYTHING!
  maandag 7 april 2003 @ 15:19:04 #6
46123 The-Chosen-One
Maare ik heb een Porsche
pi_9636535
Wij willen een foto zien!!!!
Maare ik heb een Porsche
pi_9636536
Ik probeer je niet af te zeiken, maar misschien moet je jezelf afvragen hoe gezond het is een jaar nadat je relatie voorbij is, om dan nog in de mate die jij beschrijft aan je ex te denken. Move on....of onderneem de stap om te proberen haar terug te krijgen, hoe dan ook onderneem iets of laat het voor wat het is, een mooie herinnering, en voor jezelf een les hoe je je de volgende keer niet meer moet gedragen
pi_9636538
Het begin van je verhaal herken ik maar al te goed Voor de rest ben ik nog niet zover, maar ik denk dat ik wel in ongeveer dezelfde situatie terecht zal komen..
  maandag 7 april 2003 @ 15:20:20 #9
33580 Ben_Hur
"zal ik u doorverbinden?&
pi_9636566
Misschien moet je even je angst opzij zetten en haar laten weten hoe je over haar denkt. Je hebt natuurlijk kans dat ze je afwijst, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je er voor jezelf een punt achter zetten. Alhoewel het natuurlijk heel moeilijk zal zijn om je daarover heen te zetten. En misschien wijst ze je niet af, en dan heb je helemaal wat je wil
Life is hard, but so am I. You better give me something, so I don't die
pi_9636579
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:17 schreef MrTorture het volgende:
Zoo herkenbaar k Ben inmiddels ruim een half jaar verder, maar het wordt maar niet minder...
tja dat heb ik dus ook.

het ergste is dat het meisje bij mij in kwestie ook totaal veranderd is. wat ze vroeger belachelijk, goor, sletterig, asociaal vond vind ze nu dus normaal.
soms denk ik dan ook wel eens: ik ben verliefd op een meisje die dood is

pi_9636651
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:11 schreef armageddon1981 het volgende:
ik voel me eigenlijk alleen aangetrokken tot meisjes die op haar lijken (qua gedrag/uiterlijk).
maar als het dan intiemer word tussen zo'n meisje en mij dan ren ik altijd weg (letterlijk), onder het motto:"in mijn hart ben ik nog steeds gek op dat meisje en ook al is het uit dan ga je nog vreemd.

is dit normaal of weer abnormaal? wie herkent dit?

Haha sta je als meisje ook raar te kijken als een jongen ineens keihard wegrent
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  maandag 7 april 2003 @ 15:24:20 #12
26777 MrTorture
pi_9636661
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:20 schreef armageddon1981 het volgende:
het ergste is dat het meisje bij mij in kwestie ook totaal veranderd is. wat ze vroeger belachelijk, goor, sletterig, asociaal vond vind ze nu dus normaal.
Ik zou bijna denken dat we het over dezelfde hebben.... Zo'n gigantische omslag kwa karakter na een relatie... vreemd is dat... alsof alles geacteerd was.
Vis een optie?
pi_9636700
Je moet een player worden... dan raak je vanzelf de tel kwijt welke meid wanneer had... en wie was dan ook die ene weer waar ik zo lang mee had ??
a a n alles
  maandag 7 april 2003 @ 15:30:20 #14
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_9636780
Ja is klote. Ik heb ook zoiets gehad, maar niet zo erg als bij jou denk ik.
Je moet jezelf ervan overtuigen dat het geen zin heeft en dat je je erover heen moet zetten. Misschien helpt het als je het gewoon tegen haar zegt. Klinkt simpel maar het is moeilijk, dat weet ik. Maar als zij tegenover jou duidelijk maakt dat het definitief over is, dan zie jij dat misschien als bevestiging en kan het je helpen er over heen te komen.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen: het kost tijd...
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_9636834
soms denk ik wel eens dat ik gewoon ouderwets ben. ik ben meer zo'n type die nog denkt dat "romeo and julliet"een waar gebeurd verhaal is.
  maandag 7 april 2003 @ 15:38:45 #16
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9636960
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:33 schreef armageddon1981 het volgende:
soms denk ik wel eens dat ik gewoon ouderwets ben. ik ben meer zo'n type die nog denkt dat "romeo and julliet"een waar gebeurd verhaal is.
Nee hoor, je geeft jezelf alleen niet de kans haar te vergeten door haar nog steeds te zien. Op deze manier zit je er over 2 jaar nog mee...

De enige remedie om over iemand heen te komen is een tijdlang alle contact verbreken; op die manier krijg je de tijd je verdriet te verwerken en weer een eigen leven op te bouwen dat niet in het teken staat van deze dame.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_9637115
waarom vraag je haar niet gewoon eens hoe zij erover denkt. Voor hetzelfde geld mist zij nog steeds de persoon die je voor die crisis was. En misschien wil zij het ook wel opnieuw proberen, als ze ziet dat je weer normaal doet. En als dat niet zo is, dan weet je in elk geval zeker dat je haar gewoon uit je hoofd moet zetten. Hoe moeilijk dat ook is.
  maandag 7 april 2003 @ 15:47:27 #18
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_9637144
Ik heb dat ook gehad,
Was echt mega gek op een meisje, en door mijn eigen stommiteit is het uitgegaan. Het eerste jaar kon ik echt nergens anders aan denken dan aan haar. Ik kwam haar eigenlijk ook atlijd tegen met uitgaan, en nog veel erger elke week met werken. (zelfde supermarkt)
Ik wist dat het nooit meer goed zou kunnen komen maar ben toch steeds blijven hopen. Ik heb zelfs op het punt gestaan om te stoppen met werken bij die supermarkt zodat ik haar niet meer zou zien in de hoop dat het gevoel dan minder werd. Heb ik niet gedaan want veel vrienden van me werkte daar ook.

Ik heb toen via sporten nieuwe vrienden (extra vrienden) leren kennen met wie ik veel uit ben gegaan daarna. Dat heeft veel geholpen. Je komt dan namelijk in een heel ander uitgaanswereldtje terrecht als je snapt wat ik bedoel. Je leert weer heel nieuwe mensen kennen, en je kunt even je gedachte van haar afzetten.

Ik heb mezelf eigenlijk een beetje gedwongen om weer met meisjes uit te gaan. Ik heb verschillende blind dates gehad. Hierdoor merkte ik dat mijn ex niet alles was, maar er nog genoeg andere leuke meisje rondlopen. Niet dat ik in 1 keer over haar heen was hoor. Maar na een aantal maanden was het gevoel gedaalt tot bijna nul. Op dat moment vond ik haar nog steeds heel leuk, maar niet meer in de zin van "haar wil ik als vriendin" maar zoals van een leuke goede vriendin en verder niets.

En dat is dan ook wat we nu zijn van elkaar. Is nadat het uit is gegaan niet meteen zo geweest kwam eigenlijk pas na zo'n half jaar. en na iets meer dan een jaar ben ik gaan accepteren dat het ook zo beter was.

Nu 2 jaar verder heb ik dus een aantal blind dates gehad en een korte relatie van ong. 1,5 maanden. En op het moment ben ik helemaal gelukkig met mijn nieuwe vriendin.

Wat ik wil zeggen: "Het zal even duren vooradt je er helemaal overheen bent. En misschien moet je kezelf wel dwingen om met andere mensen (lees meisjes) om te gaan. Ook heb je daar in het begin geen zin in. Maar op die manier kom je er wel acher dat je ook zonder haar verder kunt.
En het klinkt heel makkelijk gezegt (heb het zelf ook heel vaak te horen gekregen) maar er zijn echt genoeg andere meisjes.

Beetje grote lap tekst geworden, maar hopelijk kun je er wat mee.

Heel veel sterkte verder.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
  maandag 7 april 2003 @ 15:53:17 #19
26777 MrTorture
pi_9637280
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:47 schreef Frankieboy het volgende:
Ik heb verschillende blind dates gehad. Hierdoor merkte ik dat mijn ex niet alles was, maar er nog genoeg andere leuke meisje rondlopen.
Maar wat als je er nou bij iedere meid die je leert kennen een gevoel hebt van "nee, dit is het absoluut niet"... Ik ben daardoor alleen maar meer voor m'n ex gaan voelen
Vis een optie?
  maandag 7 april 2003 @ 16:07:05 #20
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_9637618
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:53 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Maar wat als je er nou bij iedere meid die je leert kennen een gevoel hebt van "nee, dit is het absoluut niet"... Ik ben daardoor alleen maar meer voor m'n ex gaan voelen

Die mogelijkheid bestaat inderdaad, en dan wordt het heel moeilijk. Het enigen wat je dan kunt doen (in mijn ogen dan) is even niet meer aan meisjes denken.
Ga met goede vrienden uit (die als het even kan ook vrijgezel zijn, of hun vriendin thuis laten). Op die manier kun je even helemaal alles los laten.
Bij het uitgaan dan ook niet achter de meiden aangaan maar helemaal niet aan doen en alleen met je eigen groepje plezier hebben. Probeer te gaan genieten van het feit dat je vrijgezel bent, dat je dingen kunt doen zonder er rekening mee te houden wat een ander daar dan wel niet van denkt. Doe je eigen ding.
Na verloop van tijd (kan aantal maanden duren) ga je denken als er een leuk/mooi meisje langsloopt, "he, die wil ik wel beter leren kennen" Probeer daar dan een praatje mee te maken. Hoeft niet meteen op een manier van, wil jij mijn nieuwe vriendin worden. Maar gewoon gezellig zonder bijbedoelingen, maal er ook niet om als ze al een vriend hebben.

Het is een oud gezegde maar wel waar:
Tijd heelt alle wonden!
Bij de een is die wond net even iets groter en heeft een "andere behandelings methode" nodig, maar ook die wond zal genezen. Je zult er uiteindelijk wel overheen komen.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
  maandag 7 april 2003 @ 17:08:08 #21
26777 MrTorture
pi_9639202
Hmmz, ik geloof inderdaad niet dat ik het eerstkomende half jaar echt behoefte heb aan een vriendin tenzij ze me terugwil, maar dat zie ik de eerste paar jaar sowieso niet gebeuren...
Vis een optie?
pi_9639419
ken het probleem; 't is nu 6 maanden uit, maar ik houd nog erg veel van haar. Ik weet dat de draad oppakken niet kan nu en da's frustrerend. Zij vindt mij ook nog leuk...
Tuurlijk andere meisjes heb ik ook ontmoet en dan zie je ook dat je ex ook niet alles is, maar toch.... Ik was overtuigd met een doel voor ogen dat we er wat gingen van maken... en dat viel in de soep....
pi_9639437
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:53 schreef MrTorture het volgende:

[..]

erg herkenbaar
pi_9639483
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:07 schreef Frankieboy het volgende:

[..]

Tijd heelt alle wonden!
Bij de een is die wond net even iets groter en heeft een "andere behandelings methode" nodig, maar ook die wond zal genezen. Je zult er uiteindelijk wel overheen komen.

mooi gezegd, maar niet alle wonden genezen in de praktijk (niet alleen metaforisch)... Dat kan dus ook of je krijgt een enorm litteken.
  dinsdag 8 april 2003 @ 20:20:26 #25
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_9664343
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:17 schreef MrTorture het volgende:
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_9665535
=Edit: Offtopic. Ik begrijp dat je boos bent, maar dat wordt niet hier uitgevochten.=

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 08-04-2003 22:11]

Greek Godess of the Earth
pi_9665620
offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 08-04-2003 22:11]

pi_9665883
Een relatie met een meid dat het 2 jaar en 4 maanden vol kon houden??

=De rest is offtopic.=

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 08-04-2003 22:13]

Lambo of Rekt
  dinsdag 8 april 2003 @ 21:47:52 #29
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_9666229
offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 08-04-2003 22:13]

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  dinsdag 8 april 2003 @ 22:01:12 #30
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9666611
Waar gaat dit over?
Ik begrijp dat Armageddon1981 zich heeft misdragen in het fotoboek van Gaja?
Regel dat aub even met iemand die daarover gaat (ik geloof Tara).
Maar dat hoeft niet hier .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9666973
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 22:01 schreef Moonah het volgende:
Waar gaat dit over?
Lambo of Rekt
pi_9668300
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 22:01 schreef Moonah het volgende:
Waar gaat dit over?
Je hebt gelijk, tis het ook niet eens waard.
pi_9686091
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:20 schreef armageddon1981 het volgende:

[..]

tja dat heb ik dus ook.

Precies hetzelfde hier. Echter ben ik voor alles en nog wat uitgemaakt. Nu na 4/5 maanden ben ik al bijna helemaal vergeten. Nou ja vergeten doe je nooit. Succes.
pi_9686321
[quote]Op maandag 7 april 2003 15:11 schreef armageddon1981 het volgende:
ik heb een relatie gehad met een meisje dat 2 jaar en 4 maanden stand hield. ik was supergek op dat meisje maar op het laatst had ik een soort crisis waardoor ik opeens veranderde, met andere woorden ik was een klootzak tegenover haar en vele anderen.
[quote/]

ja herken ik ook! Alleen ik was gewoon een klootzak (had geen liefje heb nog steeds geen liefje) heb daardoor gewoon een paar vriendschappen die erg cool waren zo het raam uitgegooid... heb er tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van en soms kan het echt steken vooral als ik ze tegenkom en ze me altijd met argwaan aankijken. maarja liefde kan ook lang blijven haken was helemaal weg van een meid voor een halfjaar veel gehangd met haar (trut zag me aan voor een een teddybeer omdat ik haar niet aanraakte durfde het gewoon niet) en toen ik es boos werd op haar broer omdat ik het geld wat ik hem had geleend voor de zoveelste keer niet terugkreeg verbrak ze kontakt was daarna echt een jaar nog steeds aan en uit wild van haar. maarja... hoop es dat ik iemand tegenkom die wel een arm om me heen slaat en me een kus geeft of me es aanmoedigd tot stoute dingen.

gr Filmgek

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')