Ik voel me soms zo gevoeloos, dat wil zeggen als andere mensen ergens om lachen of iets voelen dan voel ik het vaak niet, ergens lijkt het me nie te raken.
Ik heb vroeger door een aantal dingen mezelf een tijdlang opgesloten zeg maar, geen contacten nooit uitgaan, niet op gemak voelen in drukke gelegenheden (uitgaan) eigelijk ben ik daar nu volledig overheen.
Soms zou ik willen dat ik meer emotie kon voelen en tonen, en dat ik niet zo in mezelf zit met die emoties. Iemand die dit beetje herkend en er mischien oplossing voor heeft.
Ik heb nu een paar maanden een hele lieve vriendin en het gaat al beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Shogo op 07-04-2003 12:50]
quote:Waar staat die ergens???
Op maandag 7 april 2003 12:44 schreef jobosrulez het volgende:
Doe anders effe die depressie test op internet weet je het snel genoeg wat er aan de hand kan zijn....
quote:
Op maandag 7 april 2003 12:47 schreef boebiedoe het volgende:[..]
zeg dan niks ofzo
Ik heb er voor zover nog niks aan gedaan, en ik weet niet zeker of ik hier iets aan moet doen. Want ik heb het niet altijd....
ik denk wel dat als ik het altijd zou hebben ik eens navraag zou doen bij de dokter...misschien moet ik dat zowieso wel doen...
Ik heb deze week toetsen op school en dat levert inderdaad altijd wat stress en depressie op
zal het daar wel aan liggen...
Wat is overigens te doen tegen depressies? ik heb als ik het naga eigeljk best vaak last ervan. Bepaalde *natuurlijke* middelen die kunnen helpen?
homeopathie wellicht?
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 07-04-2003 20:28]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 07-04-2003 20:32]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 07-04-2003 20:36]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 07-04-2003 20:38]
En depressief zijn is best te behandelen hoor, net als elke andere ziekte. Het kost alleen wat tijd en moeite.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 07-04-2003 20:42]
quote:En dan deze reply
Op maandag 7 april 2003 12:28 schreef Ickeane het volgende:
Soms zou ik willen dat ik meer emotie kon voelen en tonen, en dat ik niet zo in mezelf zit met die emoties. Iemand die dit beetje herkend en er mischien oplossing voor heeft.
quote:LOL
Op maandag 7 april 2003 12:30 schreef EggsTC het volgende:
quote:blijkbaar heb je zelf al een oplossing gevonden, hoe kan je nou gevoelloos zijn als je een vriendin hebt, toch?
Op maandag 7 april 2003 12:28 schreef Ickeane het volgende:
Iemand die dit beetje herkend en er mischien oplossing voor heeft.Ik heb nu een paar maanden een hele lieve vriendin en het gaat al beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |