Hebben anderen dat ook?
quote:nee jij bent de enige....freak
Op zondag 6 april 2003 15:30 schreef Aernout het volgende:
Als ik s'morgens wakker wordt en de vogeltjes hoor fluiten dan wordt ik altijd blij
Ook s'avonds tijdens de schemering wanneer het stil wordt maar je wel overal vogeltjes hoort. Vaak ga ik expres even naar buiten naar een rustig plekje om ervan te genietenHebben anderen dat ook?
quote:behalve als je moe bent
Op zondag 6 april 2003 15:34 schreef Tha.Gnome het volgende:
Mooiste geluid wat er is!
quote:Euhm, ga jij maar lekker in je grootstedelijke stenen bunker aan je piemeltje sjorren. Ik deel de poster zijn genot van vogelgetsjirp.
Op zondag 6 april 2003 15:31 schreef Escape het volgende:[..]
nee jij bent de enige....freak
quote:lök...
Op zondag 6 april 2003 15:35 schreef FlyingFox het volgende:
ze mogen van mij allemaal de pest krijgen.
Ik heb een tijdje in de ochtend kranten bezorgd. En als het bijna licht werd hoorde je al die vogels. Tsja dat is werkelijk het enige wat ik van dat baantje mis
quote:joah, niet onaardig, ik blijf erbij, als je moe bent wil je zelfs niet lastig gevallen worden door een zooitje govels
Op zondag 6 april 2003 15:37 schreef dj-ango het volgende:[..]
lök...
Ik heb een tijdje in de ochtend kranten bezorgd. En als het bijna licht werd hoorde je al die vogels. Tsja dat is werkelijk het enige wat ik van dat baantje mis
quote:Heb ik ook 8 jaar lang gedaan! Heerlijk, die vogeltjes
Op zondag 6 april 2003 15:37 schreef dj-ango het volgende:
Zie topic Die eend moet dood!!!
zo irri vinden de meeste mensen die herrieschoppers
[Dit bericht is gewijzigd door MAXTIJN op 06-04-2003 15:43]
quote:smolders zal ze via evil squirlle persoonlijk opblazen
Op zondag 6 april 2003 15:48 schreef Sm0lders het volgende:
In de zomervakantie is het relax om er door wakker te worden ja
En er komt regelmatig een paartje duiven langs, maar die houden altijd netjes de kop dicht... alleen 't getjilp van schattige kleine vogeltjes hoor je hier
En dan nog eens die klote kleine vogeltjes. DIe maken me altijd wakker wanneer het juist niet moet. En als ik eens vroeg wakker ben zijn ze stil. Op zeker dat ze op de loer liggen om me te kunnen pesten.
Van de week nog. Midden in de nacht vliegt er een meeuw VOL tegen m,n raam. Een klap niet meer normaal. schrok me de tering. Maar dat was wel z,n laatste klap. Hij lag namelijk dood stil op de grond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |