Ik woon aan een sloot, met daarachter een park. Sinds het weer wat mooier is geworden heeft deze sloot een nieuwe bewoner gekregen: een eend! En deze eend heeft een nare gewoonte; 's nachts tussen 1:00 en 4:00 begint hij keihard te kwaken! Waarom is me een raadsel. Ik heb ook nooit geweten dat zo'n klein beestje zoveel lawaai kon maken! En dat de hele nacht door! Nachten lang lig ik met een kussen over mijn hoofd dat beest te vervloeken. Ik slaap slecht, ben overdag niet te genieten en kan me minder concentreren op mijn werk. Dit gaat al bijna twee weken zo. Daarom heb ik gisteren de knoop doorgehakt:
Die eend moet dood!
Maar hoe doe je dat? Al mijn vuurwerk heb ik met oud en nieuw opgemaakt, dus opblazen met strijkers gaat niet. Ik zou hem kunnen vergiftigen maar er spelen overdag kinderen in het park en er lopen honden los. Dat vindt ik dan weer te gevaarlijk. Misschien zou ik hem in de val kunnen lokken maar dat beest is veel te voorzichtig! Toch kan dit niet zo langer! Let there be no mistake: the duck dies!
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
quote:luchtbuks lenen van iemand
Op vrijdag 4 april 2003 23:14 schreef sizzler het volgende:
Of dit in ONZ thuishoort weet ik eigenlijk niet, maar het gaat om het volgende:Ik woon aan een sloot, met daarachter een park. Sinds het weer wat mooier is geworden heeft deze sloot een nieuwe bewoner gekregen: een eend! En deze eend heeft een nare gewoonte; 's nachts tussen 1:00 en 4:00 begint hij keihard te kwaken!
Waarom is me een raadsel. Ik heb ook nooit geweten dat zo'n klein beestje zoveel lawaai kon maken! En dat de hele nacht door! Nachten lang lig ik met een kussen over mijn hoofd dat beest te vervloeken. Ik slaap slecht, ben overdag niet te genieten en kan me minder concentreren op mijn werk. Dit gaat al bijna twee weken zo. Daarom heb ik gisteren de knoop doorgehakt:
Die eend moet dood!
Maar hoe doe je dat? Al mijn vuurwerk heb ik met oud en nieuw opgemaakt, dus opblazen met strijkers gaat niet. Ik zou hem kunnen vergiftigen maar er spelen overdag kinderen in het park en er lopen honden los. Dat vindt ik dan weer te gevaarlijk. Misschien zou ik hem in de val kunnen lokken maar dat beest is veel te voorzichtig! Toch kan dit niet zo langer! Let there be no mistake: the duck dies!
quote:Hoort de volgende zin in ONZ thuis denk je? "Ik heb zin om je de nek om te draaien?"
Of dit in ONZ thuishoort weet ik eigenlijk niet, maar het gaat om het volgende:
quote:Hmm.. lastig... lastig. Ik heb me ooit het volgende voorgenomen:
Maar hoe doe je dat? Al mijn vuurwerk heb ik met oud en nieuw opgemaakt, dus opblazen met strijkers gaat niet. Ik zou hem kunnen vergiftigen maar er spelen overdag kinderen in het park en er lopen honden los. Dat vindt ik dan weer te gevaarlijk. Misschien zou ik hem in de val kunnen lokken maar dat beest is veel te voorzichtig! Toch kan dit niet zo langer! Let there be no mistake: the duck dies!Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik weet niet of je daar iets aan hebt?
quote:Heel simpel.
Of dit in ONZ thuishoort weet ik eigenlijk niet, maar het gaat om het volgende:
je hebt nodig:
Handleiding
.
quote:zielig
Op vrijdag 4 april 2003 23:19 schreef SpleeffY het volgende:
*Iets mompelt over arsenicum en broodkrummels*
quote:Hij vroeg toch om een manier?
Op vrijdag 4 april 2003 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wespen in de Magnetron stoppen ok, maar Eenden in de fik steken...
..
quote:En die geef je dan ook meteen! eikel!
Op vrijdag 4 april 2003 23:23 schreef jogy het volgende:[..]
Hij vroeg toch om een manier?
..
quote:we zitten toch niet in F&F
Op vrijdag 4 april 2003 23:24 schreef Zon het volgende:[..]
En die geef je dan ook meteen! eikel!
Ik was alleen maar even on-topic aan het zijn .
quote:Dank je, je streelt mijn ego.
Op vrijdag 4 april 2003 23:19 schreef Bombie het volgende:[..]
... Sizzler... dan ben jij de meest sadistische klootzak die ik in lange tijd heb mogen meemaken.
Maar die eend gaat er toch aan dus wees een beetje creatief wil je?
quote:Psies!
Op vrijdag 4 april 2003 23:27 schreef Bombie het volgende:
Het enge is... dat er ook gewoon mensen (nou ja... mensen) rondlopen die dit soort dingen doen. Tja.. ik heb er geen medelijden mee als diezelfde lui liggen te kreperen om welke reden dan ook.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:20 schreef jogy het volgende:[..]
maak foto's.
.
Hmmm, zouden ze het waarderen als ik die hier post: Plaats hier je (mooiste)natuurfoto's..
quote:Ik begrijp wat je bedoelt, maar als ik dit kan verzinnen in 2 seconden, kunnen de gekken dat ook, en dit blijft gewoon ONZ.
Op vrijdag 4 april 2003 23:27 schreef Bombie het volgende:
Het enge is... dat er ook gewoon mensen (nou ja... mensen) rondlopen die dit soort dingen doen. Tja.. ik heb er geen medelijden mee als diezelfde lui liggen te kreperen om welke reden dan ook.
.
ik ga ook niet rekening houden als ik zeg bind je poedel aan een ventilator, en zet em aan, omdat er misschien iemand rondhuppelt met een grafhekel aan de poedel van zijn overleden schoonmoeder .
dus...
quote:Overigens een erg humane manier om van die mislukte honden af te komen in mijn opinie
Op vrijdag 4 april 2003 23:30 schreef jogy het volgende:
ik ga ook niet rekening houden als ik zeg bind je poedel aan een ventilator, en zet em aan, omdat er misschien iemand rondhuppelt met een grafhekel aan de poedel van zijn overleden schoonmoeder.
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 05-04-2003 00:09]
quote:Verspreid een roddel dat het de echte Sadam is.
Op vrijdag 4 april 2003 23:16 schreef domolanglekker het volgende:
bel GW bush voor een clusterbommetje of twee
quote:Je kan niet met iedereen rekening houden natuurlijk
Op zaterdag 5 april 2003 00:08 schreef Bombie het volgende:
Oké.. jammer dat dat me niet gelijk duidelijk werd...
Kan zelf zwarte humor ook heel erg waarderen, maar er zijn zo van die onderwerpen... maar ga gerust je gang.
quote:Alleen als je ventilator sterk genoeg is om meteen het nekje te breken, anders wordt het zielig
Op zaterdag 5 april 2003 00:08 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Overigens een erg humane manier om van die mislukte honden af te komen in mijn opinie
-edit-
Om over die schoonmoeder nog maar te zwijgen
[Dit bericht is gewijzigd door tvlxd op 05-04-2003 00:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |