Geil spul hè....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:02 schreef One_conundrum het volgende:Sin City
ik zit nu midden in A Dame To Kill For, wat een skitterend verhaal met mooie tekeningen!
Ja volgens mij wel hoevel een team van 4 groen broers die altijd bij elkaar blijven zit natuurlijk niet erg veel variatie meer inquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef capital_P het volgende:
worden er eigenlijk nog strips van de turtles gemaakt?
Uncanny xmen is nu gewoon de nummer 1 xmen serie'squote:Op zaterdag 30 april 2005 15:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Al ben ik al een paar jaar gestopt met intensief comics sparen. Ik vind het toch leuk om af en toe wat tpb te kopen. Maar weet nooit echt wat ik moet bestellen.
Kunnen jullie mij zeggen wat echt Hot en not is op het moment.
ze is toch al "doorgedraaid"?? ik vind trouwens de Avengers nu, geschreven door Bendis, interessant. Ik ben vooral benieuwd naar de rol van de Sentry.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Uncanny xmen is nu gewoon de nummer 1 xmen serie's
Verder doet x-23 het erg goed maarja dan ben je te laat voor deel 1 denk ik
Verder heb je nog House of M ( ook van Marvel ) maar dat is een grote crossover waar in The Scarlet Witch doordraait.,
meeste strips hebben tog al dezelfde formule sinds het begin? fantastic four zijn ook nog steeds met dezelfde 4, batman is nog steeds batman, spiderman is nog steeds alleen (meestal), alleen de x-men hebben een steeds veranderende formatie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel hoevel een team van 4 groen broers die altijd bij elkaar blijven zit natuurlijk niet erg veel variatie meer in
nee hoor, laatste paar jaar ook niet echt meer.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
Verder is Tokus wel breed georienteerd in de comic scene
Er zijn drie extra turtles toch ?quote:Op zondag 1 mei 2005 08:00 schreef capital_P het volgende:
[..]
meeste strips hebben tog al dezelfde formule sinds het begin? fantastic four zijn ook nog steeds met dezelfde 4, batman is nog steeds batman, spiderman is nog steeds alleen (meestal), alleen de x-men hebben een steeds veranderende formatie.
trouwens, de turtles waren een tijd geleden nog met ze 5en(in de tv-serie), maar dat was gewoon een groffe fout. ( In de strips bestaan overigens ook meerdere turtles die af en toe een rolletje hebben.
comic fora, reviews, etc.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:34 schreef One_conundrum het volgende:
En waar lees jij die goeie dingen dan?
april wist ik niet eens,quote:Op zondag 1 mei 2005 13:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er zijn drie extra turtles toch ?
Venus
April die in een turtle veranderd
Splash (ik dacht dat splash zijn naam was weet het niet meer zeker maar in iedergeval dat figuur uit die andere wereld)
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar probeer het maar eens hardop te lezen. Het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:03 schreef One_conundrum het volgende:
Nouja om er nadruk aan te geven denk ik. Ik weet niet of ze in Amerika accenten op letters gebruiken om woorden aan te sterken. THE shit is dé shit. dat id
Die zijn in bestelling. En ik heb gisteren al een aantal delen binnen gekregen. Ik neem aan dat je die delen niet in volgorde hoef te lezen, aangezien het toch alllemaal los staande verhalen zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, ik beperk me tot enkele marvel Comics. Ik zag je ook in het Sin-city forum heb je die serie al compleet?
Ah, de ouderwetse cross-over verkoop truc. En het dan eindigen in een dure one-shot.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Marvel is ook lekker bezig met House of M ,
Je word eigenlijk gedwongen om alles tekopen omdat je het anders gewoon niet snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |