Masturbeer je jezelf wel eens met de douchekop?
Zo ja vind je het lekkerder dan 'hand'vingeren? Kom je beter klaar en hoelang duurt het?
Ik zelf vind het heerlijk met de douchekop, kan vaker achter elkaar klaarkomen, doet me heel veel meer dan gewoon vingeren.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 06-04-2003 13:49]
quote:Ja.
Op zondag 6 april 2003 01:34 schreef hardsilence het volgende:
Gericht aan de vrouwelijke fokkers:Masturbeer je jezelf wel eens met de douchekop?
Zo ja vind je het lekkerder dan 'hand'vingeren? Kom je beter klaar en hoelang duurt het?Ik zelf vind het heerlijk met de douchekop, kan vaker achter elkaar klaarkomen, doet me heel veel meer dan gewoon vingeren.
quote:Handen of vingers
Op zondag 6 april 2003 01:34 schreef hardsilence het volgende:
Gericht aan de vrouwelijke fokkers:Masturbeer je jezelf wel eens met de douchekop?
Zo ja vind je het lekkerder dan 'hand'vingeren?
quote:Wat is 'beter'? En welke duur bedoel je? Die van het klaarkomen of de tijd totdat je klaarkomt?
Kom je beter klaar en hoelang duurt het?
quote:Wat dan?
Ik zelf vind het heerlijk met de douchekop, kan vaker achter elkaar klaarkomen, doet me heel veel meer dan gewoon vingeren.
hoe oud ben je?
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 06-04-2003 13:50]
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 06-04-2003 13:51]
quote:Of waarom de douchekop-instelling op een harde straal stond ingesteld..
Op zondag 6 april 2003 02:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb weleens ergens geslapen waar ik sochtends de haren bovenop de douchekop zag zitten ... Nooit eerder aan gedacht eigenlijk
quote:dat doe ik dus owk jah
Op zondag 6 april 2003 21:57 schreef Sylvana het volgende:
ik doe het niet met de douchekop, maar als ik in bad lig dan richt ik de straal er wel eens op en dat is echt een lekker gevoel
ehhhmmm... neeh ik ben geen vrouw
quote:O o, gatverdamme, dat was het dus... dat was dus de laatste keer dat die ranzige vriendin van mijn huisgenoot hier bleef slapen...
Op zondag 6 april 2003 11:49 schreef Disorder het volgende:[..]
Of waarom de douchekop-instelling op een harde straal stond ingesteld..
quote:Haha die is hard dat je het uitmaakt maar het is wel erg als een girl niet genoeg heeft aan je dus ik hat het zelfde gedaan.
Op maandag 7 april 2003 02:28 schreef on_the_mike het volgende:
mijn ex deed het ook....daarom is het nu mijn ex
quote:mwah was geintje
Op maandag 7 april 2003 02:33 schreef Legion_ het volgende:[..]
Haha die is hard dat je het uitmaakt maar het is wel erg als een girl niet genoeg heeft aan je dus ik hat het zelfde gedaan.
gevonden:
en die
Maja me ex was ook zo aardig op het moment dat het slecht met ging liet ze me keihard vallen naja ik viel al kreeg een extra duw!!!
PS kent iemand werk in almere, A,dam of iets in de omgeving
quote:WTF heeft dat nou met seks of douchekoppen te maken...
Op maandag 7 april 2003 06:09 schreef Legion_ het volgende:PS kent iemand werk in almere, A,dam of iets in de omgeving
Ontopic: doe ik eigenlijk nooit, ik vind er weinig aan... Maar goed, misschien doe ik gewoon iets fout ofzo, als jullie het toch allemaal wel de moeite waard vinden...
quote:* suxjahh is dan toch nieuwsgierig hoe je dit dan doet eigenlijk.....
Op zondag 6 april 2003 22:19 schreef Chrissieboy het volgende:
ehhhmmm... neeh ik ben geen vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |