wat ik nu heb meegemaakt, gaat nergens over
ik heb sinds 3 jaar een relatie met een heel leuk meisje, maar afgelopen donderdag heb ik een ander meisje ontmoet waarvan ik bijna overtuigd ben dat ik zwaar verliefd op haar ben. na drie jaar slaat de sleur wel redelijk in met mijn vriendinnetje en ik weet mijn god niet wat ik moet doen. Mijn plan nu is om haar donderdag in amsterdam op te zoeken om te praten. ik had vorige week al de kans om dat meisje te regelen maar heb het expres niet gedaan omdat ik in de afgelopen 3 jaar nog nooit heb gevoeld wat ik nu voor haar voel. Welicht romantiseer ik haar wel, ik weet het niet precies. feit is wel dat mijn gevoelens alle kanten op worden gegooid. Ik weet niet meer wat boven of onder is. Aan de ene kant wil ik mijn vriendin dit niet aan doen, aan de andere kant word ik gek als ik aan dat andere meisje denk. moet ik voor het grote avontuur gaan, mede namens mijn leeftijd (21) of moet ik voor vastigheid gaan....
Ik word gek!!!!!!!!
Ik vind haar helemaal fantastisch, maar wat ik met mijn vorige vriendin heb opgebouwd wil ik ook niet weggooien. Daarnaast zal ik eerlijk zijn en melden dat mijn huidige vriendin een maand geleden heeft opgebiecht dat ze twee jaar geleden is vreemd gegaan. nee niet eenmaal, maar wel twee maal....Zij voert hiervoor aan dat ze onzeker is en dat nooit meer zal doen en de afgelopen 2 jaar ook niet heeft gedaan....
Ook daarvan weet ik niet hoe ik er mee om moet gaan. ik zie haar echt als mijn maatje, maar ben aan het denken gebracht sinds donderdag.... Weet iemand wat ik het beste kan doen in deze situatie, of heeft iemand hier ervaring mee?
Dit tis trouwens mijn eerste topic aangezien ik helemaal in de war ben...en dit normaal niet doe, maar gewoon de verhalen hier lees....
Help.....! Ik word gek!!!
nog sterker, ik HAAT vreemdgaan en dat hebben we aan het begin van onze relatie ook besproken, maar is inmiddels maand geleden dat ze het vertelde, dus ik vind het geen argument meer...
daarnaast vind ik ook niet, voor wat hoort wat, maar is mijn dilemma of ik met haar verder wil of niet na 3 jaar, nadat ik een kakkend geil meisje ben tegengekomen... en niet alleen dat...ook nog gezellig en leuk, maar onzeker omdat ik haar niet zo goed ken.
Wolkje
Ik kan geen van beide vergeten!!!!
Heb ik nou een rubberen ruggegraat of word ik oprecht gek
p.s pink hier even een traantje weg uit frustratie bij atomic kitten-the last goodbye..
quote:Maar ik bedoelde meer dat je allebei misschien een tijdje niet moet zien.
Op dinsdag 17 december 2002 07:18 schreef on_the_mike het volgende:
lijkt me erg moeilijk, dat nieuwe meisje spookt de hele dag door mijn hoofd en mijn vriendin ook omdat ik haar niet verdrietig wil maken...Ik kan geen van beide vergeten!!!!
Heb ik nou een rubberen ruggegraat of word ik oprecht gek
p.s pink hier even een traantje weg uit frustratie bij atomic kitten-the last goodbye..
Wolkje
Ik had dit noooit van mezelf verwacht. ik ben vaak in de positie geweest om een ander meisje te zoenen, maar heb dat bewust nooit gedaan, maar nu weet ik het niet, dit heb ik nog nooit meegemaakt, met de spanning tussen haar en mij hadden ze hier de hele binnenstad kunnen verlichten!!!
- BC
Dat meisje heb je net een paar keer gezien, en je huidige vriendin heb je al 3 jaar !!!! Als ik jou was zou ik eerst eens prioriteiten gaan stellen en maar eens rustig aandoen. Misschien mekaar iets minder zien maar zeker niet zomaar dit allemaal kapotmaken, dat is toch nergens voor nodig? Echt waar, dan bespaar je jezelf echt de grootste misser als je dit toch doet en er later achter komt dat het meer een kalverliefde is, of dat ze toch tegenvalt als je haar beter leert kennen. Oftewel, Dont do it !!
misschien iets minder drinken en normaal nadenken
kalverliefde heb ik nog nooit meegemaakt, als er iemand weinig risico neemt wat dat betreft ben ik het wel...
[Dit bericht is gewijzigd door on_the_mike op 17-12-2002 07:37]
quote:Dat zegt het dus al wat ik hierboven heb beschreven. Je kent haar nog niet eens, dus doe maar mooi rustig aan nog. Het feit dat je al eerst begint over haar uiterlijk gevolgd door een matige beschrijving van haarzelf geeft al aan in hoe verre je haar kent
nadat ik een kakkend geil meisje ben tegengekomen... en niet alleen dat...ook nog gezellig en leuk, maar onzeker omdat ik haar niet zo goed ken.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 07:39 schreef Emel het volgende:
mannenzomaar iets kostbaars opgeven
p.s. kostbaar, maar momenteel zonder florisante toekomst
quote:Ik bedoel niet hard van stapel lopen om haar niet te laten schrikken, ik bedoel niet hard van stapel lopen om zomaar die drie jaar op te geven. Jullie delen samen zoveel mooie momenten, en het feit dat je al drie jaar bij mekaar bent geeft toch een teken aan van 'houden van' . Verliefdheden zijn er snel en gaan snel over, maar houden van iemand dat blijft je altijd bij. Geef het maar eerst eens een maand of 2 om te zien of je dan datzelfde gevoel nog steeds hebt, en zelfs dan zou ik me toch zwaar afvragen wat het beste is !
Op dinsdag 17 december 2002 07:41 schreef on_the_mike het volgende:
klopt, wellicht zegt het iets over wat ik vind van mijn huidige situatie. misschien ben ik wel toe aan een vrijgezellenperiode. Heb al 3 jaar een vriendin, daarvoor half jaar en daarvoor nog niks. Heb die hele periode overgeslagen. Feit is wel dat ik dat meisje laatst fantastisch vond, en dat zeg ik zelden. Maar je hebt wel een punt. Niet te hard van stapel lopen. Daarmee zou ik haar ook alleen maar afschrikken. Het is gewoon die verliefdheid die ik al 2,5 jaar niet heb gevoeld, die me horendol maakt.p.s. kostbaar, maar momenteel zonder florisante toekomst
quote:Niet te hard generaliseren he
Ik zou een relatie van 3 jaar noooooooooit op het spel zetten voor een verliefdheid die zomaar weer kan overwaaien...
Je vriendin is al eens vreemd gegaan zal ze toch weer doen. Ik zou haar nooit meer vertrouwen en wat is nu 3 jaar op een leven. Lekker afsluiten die sleur en LEEF
quote:Niet zomaar hoor, iedereen kan op zijn tijd een behoorlijke "crush" krijgen.
Maar ontopic:
Ik denk niet dat dit door een ander opgelost kan worden, je zal zelf moeten beslissen, je zou alleen de voor en tegens eens goed op elkaar kunnen afwegen. Je kunt het meisje waar je net verliefd op bent ook even aankijken om te zien of je verliefdheid wel blijft. vaak is een crush redelijk tijdelijk maar ja niet altijd dus.
Blijft dus een beslissing die je zelf moet nemen. Sterkte !
quote:Vrouwe kenne er ook wat van
quote:been there
Op dinsdag 17 december 2002 08:33 schreef EggsTC het volgende:[..]
Vrouwe kenne er ook wat van
quote:DONE THAT
Op dinsdag 17 december 2002 08:40 schreef MrTorture het volgende:[..]
been there
Groetjes
|
Forum Opties | |