Waar ik werk spreekt iedereen over het WK-darts, sommigen spelen zelf verdienstelijk, maar op dit forum, dat over sport gaat, nada noppes. Van Barnevelt wordt uitgeschakeld, amper reacties. Wanneer wel?
Annie Friesinger breekt bijna haar nek , maar niet op dit forum, PSV gaat af tegen Galatasaray, niet op dit forum etc.
Ik denk echt dat Nederland geen sportland is!
Nederland sportland JA of NEE ??
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 13-01-2001 00:53]
Zoiezo, veel mensen zitten liever onderuitgezakt op de bank hun duim te trainen met de afstandbediening dan sporten.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 13-01-2001 01:51]
Hoe dan ?
quote:Ik weet niet meer wat je eerste reactie was, maar ik vond hem wel cool.
Op 13 januari 2001 01:24 schreef Zanderrr het volgende:
nyek nyek nyek...
Nu heb je hem totaal veranderd,
Met welk doel?
Je merkt zeker wel mijn geheugen is safe.
Beter als al de incrowd van FOK,
Om wie ik totaal niks geef !
Maar als je kijkt wat we hebben bereikt als KIKKER landje dan vind ik het toch zekers SUPER DELUXE klasse!
DUS: Nederland is zekers een sportland
quote:
Op 13 januari 2001 04:47 schreef Chandler het volgende:
Maar als je kijkt wat we hebben bereikt als KIKKER landje
quote:Sorry, had ff wat belangrijkers te doen en kon niet online zijn in die periode
Op 13 januari 2001 00:39 schreef tong80 het volgende:Waar ik werk spreekt iedereen over het WK-darts, sommigen spelen zelf verdienstelijk, maar op dit forum, dat over sport gaat, nada noppes.
quote:Was dat zo verrassend dan, gezien zijn spelniveau in de voorgaande partijen? En in het Embessay topic is dacht ik best flink gereageerd over de hele embassy.
Van Barnevelt wordt uitgeschakeld, amper reacties. Wanneer wel?
quote:We wachten liever tot het echt gebeurt, dan pas hebben we stof tot discussie...
Annie Friesinger breekt bijna haar nek , maar niet op dit forum,
quote:Is dat nog nieuws dan? Elke nederlandse 'topclub' gaat af tegen een beetje topclub uit het buitenland. Bovendien, het is maar een freaking oefenpotje
PSV gaat af tegen Galatasaray, niet op dit forum etc.
quote:En 9 van de best bekeken 10 TV programma's van 2000 waren sportuitzendingen, relatief gezien scoort Nederland in Sydney als 1 van de besten (en absoluut gezien ook), De embassy had hoge kijkcijfers, we hebben een EK forum gehad wat lekker liep....
Ik denk echt dat Nederland geen sportland is!
quote:Ja. Maar niet over elke scheet gelaten door een sporter hoeft geduscussieerd te worden...
Nederland sportland JA of NEE ??
Als je echter nog leuke interessante dingen weet te melden: ga je gang, dit hele forum staat er voor tot je beschikking.
quote:Wat zou het toch fijn zijn als voetbalminnend Hilversum er ook zo over dacht. Maar helaas... elke voetbalscheet die wordt gelaten wordt breed uit gemeten in de diverse media.
Op 15 januari 2001 00:35 schreef DIGGER het volgende:
Maar niet over elke scheet gelaten door een sporter hoeft geduscussieerd te worden...
Maar goed, on topic:
Ik ben het met tong80 eens. Het is idd opvallend hoe weinig er op 't Sport forum wordt gepost in verhouding tot hoe sportminded we zijn in dit land, want dat zijn we wel degelijk. Alleen 't komt er hier niet uit.
Het Embassy topic was een aangename uitzondering, maar wel echt een uitzondering dus. Maar goed, er zijn wel meer rustige forums op FOK! en dat dit er ook 1 is, ach, er is toch wel een trouw groepje posters hier dat het wel interessant houdt.
Dat wil nog niet zeggen dat Nederland geen sportland is, in tegendeel, volgens mij is Nederland helemaal sportgek!!!
Ik zal ook meteen reageren
Ik denk dat Nederland ZEKER een sportland is. Waarom? Kijk maar eens naar de gekte tijdens EK's WK's voetbal en OS. Dan zitten we met z'n allen te kijken en de volgende dag hebben we het nergens anders meer over. Maar goed aan het kijkgedrag kun je natuurlijk niet veel afwegen.
Dan maar gevolgen van prestaties. Raymond van Barneveld wint de mebassy en de dartbond Nederland heeft meer leden dan de Engelse. Veel olympisch goud in Sydney in het zwembad en de Tongelreep in Eindhoven kan uitbreiden. Ajax wint europacup: veel kinderen gaan voetballen. Angenent wint Elfstedentocht: schaatsverkoop is nog ooit zo hoog geweest.
Misschien is de reactie op een sportprestatie wel belangrijker dan de prestatie zelf in dit verband. (over 5 jaat horen we bij de wereldtop schansspringen! let op mijn woorden)
Als je kijkt naar "wereldsporten" dan doen we aardig mee denk ik. Alleen bij atletiek hebben we nooit een constant hoog niveau.
Al met al is Nederland zeker een sport (minded) landje!!
quote:Je kan niet zeggen dat er weinig wordt gediscussieerd... En als jij wilt discussieren over de uitschakeling van Barney, dan moet je daar een topic over posten...
Op 13 januari 2001 00:39 schreef tong80 het volgende:
Bij SPORT valt het me ( vooral na vanavond ) op dat er zo weinig over sport wordt gediscusieerd.
Tsja over het de sfeer bij Ajax, of zoiets vaags, waarbij iedereen reageert op 1 Utrechtse provocateur.Nederland sportland JA of NEE ??
Ik denk dat Nederland op het gebied van sport zeer verdienstelijk presteert, gemeten naar de oppervlakte en inwonertal van dit land. Als je het aantal sporten bekijkt waarin Nederland een goede rol speelt, dan valt dat toch niet tegen voor zo'n klein landje: Voetbal(grootste sport vd wereld), Zwemmen, Darts etc.
quote:Zou je hier geen links kunnen plaatsen van die sportfora?
Op donderdag 25 januari 2001 13:57 schreef MaxPower het volgende:
Nederland is zeker wel een sportland! Waarom dat op dit forum niet tot uiting komt is me dan ook een raadsel. Veel sporthaters op Fok volgens mij... Ik zoek mijn heil ook liever op echte sportfora, misschien doet iedereen dat wel, en komt het daarom niet echt van de grond...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |