quote:Heb vrijdag t.m. maandag vrij en zal af en toe kijken.
Op woensdag 16 april 2003 23:12 schreef mitt het volgende:
Doc is er ook niet altijd
Het grappige is dat sommige users denken dat als ze niet a la minuut aangepakt worden, ze helemaal niet aangepakt kunnen worden, en wees maar niet al te blij met onze afwezigheid: voordat je het weet is een overijverige FA hier de boel aan het schoonvegen en mogen wij weer jullie unbannetjes regelen
quote:Wat een onkunde. Kan het mij nou schelen of je er wel of niet bent
Op woensdag 16 april 2003 23:15 schreef Doc het volgende:[..]
Heb vrijdag t.m. maandag vrij en zal af en toe kijken.
Het grappige is dat sommige users denken dat als ze niet a la minuut aangepakt worden, ze helemaal niet aangepakt kunnen worden, en wees maar niet al te blij met onze afwezigheid: voordat je het weet is een overijverige FA hier de boel aan het schoonvegen en mogen wij weer jullie unbannetjes regelen
quote:Daarnaast als hij in dit forum een usernaam topic opent en met ziektes start te schelden wordt-ie ook gewoon geband.
Op woensdag 16 april 2003 23:13 schreef golfer het volgende:[..]
Sorry, no can do. Is FA beslissing die niets met VBL te maken heeft.
quote:Whatever.
Op woensdag 16 april 2003 23:16 schreef SCH het volgende:[..]
Wat een onkunde. Kan het mij nou schelen of je er wel of niet bent
quote:Mijn ware aard?
Op woensdag 16 april 2003 23:13 schreef SCH het volgende:[..]
Kom je wel achter ventje, je hebt vanavond je ware aard op het forum laten zien
Bedoel je de post waarin ik verklaar tijdens voetbal wedstrijden (en een uurtje er na) haatgevoelens te kunnen hebben voor F'noord fans als groep.
En dat ik dat dergelijke haatgevoelds voor een groep niet goed keur.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 16-04-2003 23:20]
quote:Ja - je weet wel wat ik bedoel.
Op woensdag 16 april 2003 23:18 schreef Doc het volgende:[..]
Mijn ware aard?
quote:Wat doe ik fout senor?
Op woensdag 16 april 2003 23:19 schreef El_Catalan het volgende:
SCH EN DOC foei jullie geven en slecht voorbeeld van hoe het niet moet
quote:jij doet het altijd fout
Op woensdag 16 april 2003 23:19 schreef SCH het volgende:[..]
Wat doe ik fout senor?
quote:Inderdaad, zo iemand zouden ze gelijk moeten bannen.
Op woensdag 16 april 2003 23:13 schreef SCH het volgende:[..]
Kom je wel achter ventje, je hebt vanavond je ware aard op het forum laten zien
quote:Do Not Make War
Wat doe ik fout senor?
quote:Bedoel je de post waarin ik verklaar tijdens voetbal wedstrijden (en een uurtje er na) haatgevoelens te kunnen hebben voor F'noord fans als groep. Dat die haat niet vertaalt naar individuen?
Ja - je weet wel wat ik bedoel.
En dat ik dat dergelijke haatgevoelds voor een groep niet goed keur. En dat ik een dergelijke afkeur van een dergelijk gevoel een reden vind om soms afstand te nemen omdat ik me er niet door mee wil laten slepen?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 16-04-2003 23:23]
quote:Want?
Op woensdag 16 april 2003 23:20 schreef -F- het volgende:[..]
Inderdaad, zo iemand zouden ze gelijk moeten bannen.
Heb je de hele post wel gelezen?
quote:ja
Op woensdag 16 april 2003 23:22 schreef Doc het volgende:[..]
Want?
Heb je de hele post wel gelezen?
quote:Ik heb mensen voor minder geband zien worden - op de manier waarop jij het formuleert dan. Verbaast me erg dat je het zo opschrijft. Je doet het nu wat braver voor - je zou even kunnen reageren op die users in het topic die zich er aan storen.
Op woensdag 16 april 2003 23:21 schreef Doc het volgende:[..]
Bedoel je de post waarin ik verklaar tijdens voetbal wedstrijden (en een uurtje er na) haatgevoelens te kunnen hebben voor F'noord fans als groep. Dat die haat niet vertaalt naar individuen?
En dat ik dat dergelijke haatgevoelds voor een groep niet goed keur. En dat ik een dergelijke afkeur van een dergelijk gevoel een reden vind om soms afstand te nemen omdat ik me er niet door mee wil laten slepen?
quote:maar daarvoor zit je hier volgens mij ook
Op woensdag 16 april 2003 23:21 schreef SCH het volgende:[..]
quote:Ik denk dat er meer supporters zijn die tijdens en een uurtje na een wedstrijd ander supporters haten. Vind die haat dom en zeker afkeurens waardig. Ook van mezelf. Ik verheerlijk die haat niet. Als ik het bij mezelf merk besef ik dat ik afstand moet nemen en laat me er verder niet door meeslepen. Is dat banwaardig?
Op woensdag 16 april 2003 23:23 schreef -F- het volgende:[..]
ja
quote:Als jij vindt dat je het zo moet opschrijven, dan is het jouw keuze. Ik schrik er eerlijk gezegd nogal van. Moet er nog bijkomen dat je die haat verheerlijkt maar ik begrijp er echt helemaal geen sikkepit van. Gelukkig dat je jezelf goed kent en er mee weet om te gaan. Persoonlijk vind ik die zinnen over bombarderen en een kogel door de kop toch niet erg subtiel voor een mod, ook niet in de context. Maar ik snap wel wat je bedoelt maar ben oprecht verbaasd dat je gevoelens zo heftig zijn. Gaat voor mijn gevoel wel erg ver.
Op woensdag 16 april 2003 23:26 schreef Doc het volgende:[..]
Ik denk dat er meer supporters zijn die tijdens en een uurtje na een wedstrijd ander supporters haten. Vind die haat dom en zeker afkeurens waardig. Ook van mezelf. Ik verheerlijk die haat niet. Als ik het bij mezelf merk besef ik dat ik afstand moet nemen en laat me er verder niet door meeslepen. Is dat banwaardig?
quote:Klopt. ik kan redelijk 'emotioneel' voetbal kijken. Meestal positief, en soms heel negatief. Als ik het te negatief doe (wat vroeger erger was) probeer ik een stap terug te nemen.
Op woensdag 16 april 2003 23:30 schreef SCH het volgende:[..]
Als jij vindt dat je het zo moet opschrijven, dan is het jouw keuze. Ik schrik er eerlijk gezegd nogal van. Moet er nog bijkomen dat je die haat verheerlijkt maar ik begrijp er echt helemaal geen sikkepit van. Gelukkig dat je jezelf goed kent en er mee weet om te gaan. Persoonlijk vind ik die zinnen over bombarderen en een kogel door de kop toch niet erg subtiel voor een mod, ook niet in de context. Maar ik snap wel wat je bedoelt maar ben oprecht verbaasd dat je gevoelens zo heftig zijn. Gaat voor mijn gevoel wel erg ver.
Meestal zit het er tussen in.
Mensen die niet begrijpen dat je loos kunt gaan( Ik heb het niet over kanker verwijzingen e.d. ) zijn denk nooit echt fanatiek supporter geweest.
Doe maar een chocomelk trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |