quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:22 schreef ZixS het volgende:
Burger King!
quote:volgens mij moet jij poepen
Op zaterdag 5 april 2003 16:22 schreef Brick_Top het volgende:
Volgens mij ben jij moddervet. Eerst begin je over M&M's en dan over hamburgers..
quote:Is dit een manier van geforceerd uitlokken?
Op zaterdag 5 april 2003 16:24 schreef heerder het volgende:[..]
volgens mij moet jij poepen
quote:De simpele Cheeseburger van de Burger King
Op zaterdag 5 april 2003 16:28 schreef Miwe het volgende:
Burgers van BK zijn echt de beste. Ik ga helaas vrij vaak naar de Mac en als ik dan een keer langs een BK kom en daar een dubbele whopper met kaas en bacon haal, verbaas ik me telkens weer over hoe waaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig lekker die dingen wel niet zijn
quote:Veeeeeel te klein.
Op zaterdag 5 april 2003 16:31 schreef Blapiet het volgende:[..]
De simpele Cheeseburger van de Burger King
Gisteren: BK Chicken Whopper menu met friet en cola en bij de Mac gelijk nog een McRib erbij gehaald. ![]()
*burp*
quote:mc Rib is smerig
Op zaterdag 5 april 2003 16:34 schreef GoodspeeD het volgende:
McKroket en de McRib ownen.
quote:Mmmm, vooral die lekkere kleffe vochtige warme eh, broodjes.
Op zaterdag 5 april 2003 17:22 schreef Ilse_01 het volgende:
De Burger KingVooral die burgers.
En niet bij mac of burger king..
Als ik toch moet kiezen dan liever burger king.. het eten vind ik net iets beter en de restaurants zijn mooier en sfeervoller imho..
Vind ze allemaal wel lekker, maar meestal neem ik gewoon McNuggets en een milkshake.
BK!
Een whopper is een dagmaaltijd
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:26 schreef voh het volgende:
Een whopper is een dagmaaltijd
Dan eet jij wel bar weinig op een dag hoor
.
Bij de mac ook niet trouwens want die is gewoon echt niet lekker.
Qua saus en broodje doet de Big Mac het voor mij helemaal en de Filet o' Fish is ook top!!!
De KFC...tsja...de coleslaw is wel te pruimen. Maar die stukken kip. Elke keer als ik een stuk eet, dan ga ik het grootste deel van het deeg eraf pulken en dat is veel! Uiteindelijk heb je weinig kip met heel veel deeg voor een prijs die ook niet mals is. Geef mij dan maar de kip aan spit op de markt.
Voor wat mijn betreft is de KFC een dure grap die weliswaar best goed smaakt, maar zo ongelooflijk vettige hap.
Ik zal altijd de Big Mac blijven eten samen met een Whoppertje.
Maar als het kermis is, dan vindt je mij bij de burger/braadworstkraam.
quote:Behalve die frietjes
Op zaterdag 5 april 2003 16:22 schreef heerder het volgende:
????BURGER KING ROELEERT
KFC ben ik een aantal keren geweest. Heerlijk eten daar, malse kipstukjes alleen de salade daar is wat minder. Jammer dat het een eindje bij me uit de buurt zit. Denk dat mijn top 3 er als volgt uitziet:
1. Mac
2. KFC
3. Burger King
Moet wel bij gemeld worden dat door mijn BK dieet ik niet meer dan 3 keer per jaar ga Kingen
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Mac.......ik lust alleen McChickens en kipnuggets
May I take your order sir? Yes Ma'am, give me one crying cow and make him bleed...
en voor de snelle trek is een big mac bij de mac ook best te doen
en voor de rest eigenlijk ook...
Er gaat niets boven menutje 1 extra groot met cola en mayo. Of als je met ze 2en bent menutje 14 grote bucket mmmmmmmmmmmmmmm
quote:Burger King afkomstig uit Engeland? DAHAAG
Op woensdag 9 april 2003 14:55 schreef Chillmeister het volgende:
1 BK (is afkomstig uit engeland) die Whopper is zooo lekker
2 KFC (K(c)ant find the chicken) Die zinger burger is gewoon lekker
3. Mac gatver, alleen die milkshakes vindt ik tegenwoordig lekker
quote:Verwar nou Burger King niet met British Knights
Op woensdag 9 april 2003 14:55 schreef Chillmeister het volgende:
1 BK (is afkomstig uit engeland) die Whopper is zooo lekker
2 KFC (K(c)ant find the chicken) Die zinger burger is gewoon lekker
3. Mac gatver, alleen die milkshakes vindt ik tegenwoordig lekker
Moet daarvoor naar Den Haag
quote:Stom je had gelijk. Maar het was wel in Handen van Diageo, dat wel engels is, dus wel ietsje gelijk
Op woensdag 9 april 2003 15:23 schreef DrFonk het volgende:[..]
Burger King afkomstig uit Engeland? DAHAAG
Ik zou als ik jou was de burger king site maar eens opzoeken... Founded with one restaurant in Miami in 1954... Uit Engeland, hehehehe, origineel ben je wel...
Zit er toch over te twijfelen hoor
BK & KFC doe dus maar, allebei goed ![]()
KFC heeft wel wat nutteloze dingen: mais? Koolsla? Ik kom hier voor dozen vol ranzig vette kip!
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:18 schreef Tante_Bet het volgende:
Quick!
Van de drie waar het eigenlijk om gaat vind ik de Burger King het fijnst. Bij KFC heb ik nog nooit gegeten en bij de Mac Donalds vind ik het gewoon net iets minder vers smaken (+ dat het hele image een stuk kinderlijker is. Burger King vind ik er mooier uit zien en er lopen wat minder jengelende kinderen rond. En de rijen zijn bij Mac Donalds ALTIJD te lang.).
Nog beter: De Pizzahut. ![]()
Wat Quick betreft: 1 x gegeten, op de Meir in Antwerpen geloof ik, en toen heb ik de laatste helft van de cheeseburger die ik besteld had in de vuilnisemmer gegooid. Plastic smaak, yek!
quote:Die in Utrecht was niet zo'n succes... eten was koud, bediening was niet heel erg vlot (om het maar eens voorzichtig uit te drukken) en de bestelling werd niet compleet geleverd.
Op vrijdag 11 april 2003 22:26 schreef juffie het volgende:
Charlie's Chiu's , beter dan de rest!
quote:Die dim sum-spiesjes die je daar in de vestiging vlak voor Hoog Catharijne uit de muur kunt trekken vind ik persoonlijk wel heel erg lekker (wel duur voor zo'n klein ding
Op vrijdag 11 april 2003 22:45 schreef MSXUser het volgende:[..]
Die in Utrecht was niet zo'n succes... eten was koud, bediening was niet heel erg vlot (om het maar eens voorzichtig uit te drukken) en de bestelling werd niet compleet geleverd.
Ik heb daarbinnen ook weleens een bord bami besteld. De gewone chinees is lekkerder, maar dit is best een redelijk, goedkoper alternatief. Je krijgt er ook wat gezonders binnen dan bij de friettent en dat is ook een voordeel.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 11-04-2003 22:57]
quote:
????BURGER KING ROELEERT
quote:Die dim sum dingen had ik dus ook. Ik moet zeggen dat ik wel de pech had dat degene die mij hielp net voor het eerst die dag was begonnen en het zo asociaal druk was dat ze bijna geen hulp van het andere personeel had. Volgende keer toch maar eens gewoon 'uit de muur' halen als ik weer een keer die kant op ga.
Op vrijdag 11 april 2003 22:54 schreef postinggirl het volgende:[..]
Die dim sum-spiesjes die je daar in de vestiging vlak voor Hoog Catharijne uit de muur kunt trekken vind ik persoonlijk wel heel erg lekker (wel duur voor zo'n klein ding
).
Ik heb daarbinnen ook weleens een bord bami besteld. De gewone chinees is lekkerder, maar dit is best een redelijk, goedkoper alternatief. Je krijgt er ook wat gezonders binnen dan bij de friettent en dat is ook een voordeel.
(en binnenkort maar weer eens een Whopper halen bij de BK
)
macdonalds dan maar, aangezien ik nog nooit bij kfc gegeten heb
Wat de overige producten betreft maakt het me allemaal niet zoveel uit.
KFC heb ik pas paar keer gegeten, maar die kip is wel lekker. Dat hebben ze niet bij MAC/BK dus kan ik niet vergelijken.
Maar Big Mac is absoluut één van mijn favoriete gerechten. Dat moet je ook niet vergelijken met een gewone hamburger. De Big Mac is gewoon de Big Mac. Klaar!
BurgerKing: Geweldige burgers, het frisdrank is er ook in 0,75ltr beker, yess! Favo burger is Double Whopper with cheese, verder curly fries en onion rings yumm!
Kentucky Fried Chicken: Zinger burger, liefst zoals ze 'm in de UK maken, net ff wat pikanter dan in NL
McDonalds: Over het algemeen voor mij MacDeurmat, maar, ze hebben lekkere McKroket en de wereld-burgers die ze van tijd tot tijd hebben zijn ook wel ok. Milkshakes zijn hier ubergoed! Overigens, in Japan moet je zeker de Teriyaki burger eens proberen, die is ook errug lekker ![]()
Febo: Tja, deze ook maar erbij. Vooral voor de gewone snacks, maar wat betreft burgers vind ik die Asian burger best goed, ookal is het ding in 1 hap weg.. >_<
Absolute afrader:
Wendy's: Ranzige smakeloze vierkante burgers op vierkante broodjes. Smaakt chemischer dan de Mac en is klein. Het absoluut enige pluspunt is dat je zelf je ketchup en mayo mag doseren, free of charge...
quote:Ze hebben ook allemaal iets niet:
Op maandag 14 april 2003 00:41 schreef Carnager het volgende:
Ze hebben allemaal iets...BurgerKing: Geweldige burgers, het frisdrank is er ook in 0,75ltr beker, yess! Favo burger is Double Whopper with cheese, verder curly fries en onion rings yumm!
Kentucky Fried Chicken: Zinger burger, liefst zoals ze 'm in de UK maken, net ff wat pikanter dan in NL
McDonalds: Over het algemeen voor mij MacDeurmat, maar, ze hebben lekkere McKroket en de wereld-burgers die ze van tijd tot tijd hebben zijn ook wel ok. Milkshakes zijn hier ubergoed! Overigens, in Japan moet je zeker de Teriyaki burger eens proberen, die is ook errug lekker
Febo: Tja, deze ook maar erbij. Vooral voor de gewone snacks, maar wat betreft burgers vind ik die Asian burger best goed, ookal is het ding in 1 hap weg.. >_<Absolute afrader:
Wendy's: Ranzige smakeloze vierkante burgers op vierkante broodjes. Smaakt chemischer dan de Mac en is klein. Het absoluut enige pluspunt is dat je zelf je ketchup en mayo mag doseren, free of charge...
Ik ben helemaal af van de Mc (behalve shakes+cheeseburgers)
BK+KFC voor moi
Mac valt een beetje af omdat ik niet van kaas hou en ik wil niet steeds elke keer 10-15 minuten wachten op mijn Bic Mac zonder kaas.
Geef mij maar MAC! Ja, ze vergeten wel eens wat maar het is dan ook zaak om de boel te controleren voordat je bij de kassa weggaat...
Die mayo ![]()
Die hamburgers ![]()
Die kipnuggets
quote:zekers
Op maandag 21 juli 2003 22:00 schreef Brennie het volgende:
Met volle overtuiging de mac!Die mayo
Die hamburgers
Die kipnuggets
quote:en dat vind je normaal?
Op maandag 21 juli 2003 21:59 schreef Pandorah het volgende:
Brrrr... BK! Ik eet daar nooit... wordt misselijk van de hamburgers en shit.Geef mij maar MAC! Ja, ze vergeten wel eens wat maar het is dan ook zaak om de boel te controleren voordat je bij de kassa weggaat...
quote:nou ik heb dat maar een enkele keer mee gemaakt hoor.....
Op maandag 21 juli 2003 22:02 schreef Quintony het volgende:[..]
en dat vind je normaal?
quote:ja?
Op maandag 21 juli 2003 22:05 schreef Riann het volgende:[..]
nou ik heb dat maar een enkele keer mee gemaakt hoor.....
als ik top zou moeten maken
1. KFC
2. Mac
12391931904u98157128795621875612978491847901234. Burgerking
burgerking is zoooo goor he!
quote:jij hebt liever een klef bolletje dan iets wat eruit ziet en smaakt als een broodje?
Op maandag 21 juli 2003 22:07 schreef OmiNouS het volgende:
KFC > Mac & burgerkingals ik top zou moeten maken
1. KFC
2. Mac
12391931904u98157128795621875612978491847901234. Burgerkingburgerking is zoooo goor he!
quote:Nee dat maakt het niet normaler het enigste waar ik een hekel aan heb is dat ze de friet moeten na brengen ik moet altijd eerst de friet hebben dus dan brengen ze alles maar vers na
Op maandag 21 juli 2003 22:07 schreef Quintony het volgende:[..]
ja?
dat maakt het toch niet normaler?
Alles hoort er gewoon te zijn. 't staat zelfs voor ze op dat schermpje.
maar voor de verderest IK GA VOOR DE MAC
quote:tja daar kun jij verder niks aan doen he
Op maandag 21 juli 2003 22:25 schreef Riann het volgende:[..]
Nee dat maakt het niet normaler het enigste waar ik een hekel aan heb is dat ze de friet moeten na brengen ik moet altijd eerst de friet hebben dus dan brengen ze alles maar vers na
maar voor de verderest IK GA VOOR DE MAC
quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:05 schreef Ingridh007 het volgende:
BK!!!!!!!!!* Ingridh007 l0ves whopper!!!
verder vind ik de frietjes van de mac lekkerder
Als het om fast-food burgers gaat, gaat er niks boven een whopper.
De friet van de bk is te meelderig(
).
quote:ik denk dat je het woord 'melig' zoekt
Op maandag 21 juli 2003 22:32 schreef JJr het volgende:[..]
De friet van de bk is te meelderig().
quote:KFC rulezzzz!
????BURGER KING ROELEERT
maar mijn voorkeur gaat uit naar Ciau pizza en Tempel doner kebab
quote:probeer Twister Fries eens
Op maandag 21 juli 2003 22:32 schreef JJr het volgende:
De friet van de bk is te meelderig().
burgerking > smerige patat maar heerlijke hamburgers (zo'n lekker koolsmaakje)
KTF > 1 keer en nooit weer
van Mac Donalds haalt het gewoon bij lange na niet ivg. met
van Burger King!
Gek genoeg gebruiken ze allebei hetzelfde soort vlees alleen heeft Mac Donalds al jaren een toast-systeem zodat alles apart wordt voorbereid waarbij de Burger King alles via 1 grote oven gaat met 2 lopende band -kettingen waarop boven de broodjes komen en het vlees onderin.(dichtbij de vlammen)
quote:maar jij bent dan ook extreem bevooroordeeld...
Op dinsdag 22 juli 2003 01:20 schreef SuzukiSwift het volgende:
De McDonald's uiteraard....
Spijtig dat Wendy's (http://www.wendys.com/) niet in Nederland zit... daar hebben ze toch wel de uber-hamburgers!
Ontopic:
Burger King!!!
Big King XXL + Twister Fries
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |