Netjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:02 schreef Godlike02 het volgende:
Maar als ik speel rond de handicap 12
ik ben er ook nog blij mee.quote:
Kennemer of dat andere baantje daar?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:08 schreef Godlike02 het volgende:
VAn de week nog ff amsterdamse lopen en ik rij vaak even naar zandvoort
Open golfquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Kennemer of dat andere baantje daar?
Is Dennis daar nog steeds pro?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:18 schreef Godlike02 het volgende:
Open golf
Ken de pro's daar goed en spelen twee vrienden van em die net zijn begonnen.
Geen idee of er een dennis zit.quote:
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:12 schreef anoukforza het volgende:
Iemand van jullie ook wel eens op de Hoge Dijk geweest? (of Olympus, maar da's de club)
Achter het AMC van Amsterdam.
Zou heel goede kunnen hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet of het nog actueel is, maar mijn oude golfmaatje Dennis Kerkman was er in ieder geval pro:
http://www.equipegolf.nl/clubs/10631.html
Vooral er op letten dat de lengte van de stokken op jouw maat zijn gemaakt en de flex aangepast is aan je eigen swing.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:00 schreef d-one het volgende:
Waar moet je opletten bij het aanschaffen van een set golfclubs? Nog adressen waar je een goed en voordelig set golfclubs kan halen rond amsterdam? Niveau is bijna geschikt voor het GVB zeg maar..
je pro zal wel wat aanschaftips kunnen geven waar op te letten en ook specifiek voor jou geldende eisen. lie, lengte, ijzer/graphite, stiff/regular.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:00 schreef d-one het volgende:
Waar moet je opletten bij het aanschaffen van een set golfclubs? Nog adressen waar je een goed en voordelig set golfclubs kan halen rond amsterdam? Niveau is bijna geschikt voor het GVB zeg maar..
Feliquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:15 schreef anoukforza het volgende:
[..]
En, hoe vond je het?
ik heb woensdag mn GVB gehaald
Bij de Hoge Dijk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Feli
Ik ga vanmiddag nog ff ballen slaan.
Keertje met de trein naar utrecht en dan naar golfplaza gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:00 schreef d-one het volgende:
Waarom is die set niet aan te raden volgens jou?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Keertje met de trein naar utrecht en dan naar golfplaza gaan.
Daar heb je voor een leuke prijs goede sets, heb zelf de NIke Pro Combo, maar die is denk ik niet aan te raden voor de beginnende GVB speler. Ik zou je sowieso wat laten adviseren.
Hij is vrij moeilijk te bespelen, meer voor de lage handicap. Hij is niet erg vergevings gezind ofzo zei die.quote:Op zondag 10 september 2006 12:05 schreef d-one het volgende:
[..]
Waarom is die set niet aan te raden volgens jou?![]()
Hopen dat je een beetje lekker weer hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef Freshthinking het volgende:
Ik mag in de tweede week van november op voor mijn GVB. Nog heel even geduld dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |