Laatste golfrondje van mij is alweer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef ChillyWilly het volgende:
Topic is erg stil... zijn er maar zo weinig Fokkers die golfen?
Is dat uit gebrek aan interesse, gebrek aan tijd of gebrek aan geld? (Golfen is wel behoorlijk duurquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste golfrondje van mij is alweer een tijdje geleden.
Setje staat te vermossen in mijn garage sinds ik begin dit jaar mijn lidmaatschap bij mijn cluppie heb opgezegd.
Combinatie van factoren, maar voornamelijk omdat mijn interesse na 18 jaar intensief golfen gewoon (tijdelijk) wat minder is geworden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:49 schreef ChillyWilly het volgende:
Is dat uit gebrek aan interesse, gebrek aan tijd of gebrek aan geld? (Golfen is wel behoorlijk duur)
Nee, maar ik ben steeds golfen en dan heb ik geen tijd om te Fokken natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef ChillyWilly het volgende:
Topic is erg stil... zijn er maar zo weinig Fokkers die golfen?
Waar zit die baan in Belgrado? Ik ben daar namelijk van de zomer een week geweest, maar heb geen golfbaan kunnen ontdekken daar.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:12 schreef Skorpija het volgende:
Vorige week 9 holes gelopen in Belgrado. De baan loopt door een park. Bij baan #1 loopt er zelfs een voetpad direct evenwijdig aan de baan. En het pad is best wel druk. Dus het was daar wel erg belangrijk om recht te slaan
Bij hole #9 loopt er een voetpad dwars over de baan, dus moest wel even wachten totdat iedereen door had dat ik daar stond te golfen
Tja, waarom zou ik ooit 10 jaar geleden die nickname op Internet gekozen hebben, he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
wat een leuk topic
Golfende fokkers
Als ik aan FOK! of aan golf denk dan denk ik niet gelijk aan jou hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, waarom zou ik ooit 10 jaar geleden die nickname op Internet gekozen hebben, he?![]()
Maar speel je zelf ook?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik aan FOK! of aan golf denk dan denk ik niet gelijk aan jou hoor.![]()
En daarbij op 1 of andere manier moet ik toch dit topic terug te zien vinden.
Lid van een club?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |