Alhoewel ik geen idee heb wat het is, verwacht ik dat het pijpen is waarbij de penis te diep de mond van de vrouw ingaat?
quote:Naar analogie van het Engelse "throat" het Nederlandse "keel"
Op 12 januari 2001 20:15 schreef SkyMaster het volgende:
En gedeepthroat worden is..????Alhoewel ik geen idee heb wat het is, verwacht ik dat het pijpen is waarbij de penis te diep de mond van de vrouw ingaat?
Maar ja, ik werd volwassen in de jaren zeventig. Toen kon alles.
Zie ander Topic.
En voor er een open deur ingegooid word, nee, ik heb geen pikkie van 10 cm
Het voelt nogal ok moet ik zeggen.. hoe verder die mond om je pik, hoe beter !
quote:Dat is Deepthroating inderdaad...
Op 13 januari 2001 10:43 schreef Sakura het volgende:
jongeheer volledig in hun mond konden laten verdwijnen
Dit waren wel weer genoeg openbaringen voor vanavond...
quote:Ik vond het net leuk worden
Op 13 januari 2001 21:20 schreef Gellarboy het volgende:
* Gellarboy kan dat overigens erg goed
Dit waren wel weer genoeg openbaringen voor vanavond...
Kmoet er wel bij zeggen dat je idd zeer ontspannen moet zijn en flink door je neus ademhalen....
quote:Moet????
Op 15 januari 2001 01:04 schreef Lot het volgende:
* Lot vond ut geen slechte ervaring....Kmoet er wel bij zeggen dat je idd zeer ontspannen moet zijn en flink door je neus ademhalen....
Trouwens als ouwe lul (hoe toepasselijk in dit verband, hihi) gaat het er dus niet om hoe diep, maar hoe lekker er aan gezeten wordt. Het meest gevoelige gedeelte zit volgens mij net achter de eikel en het is wel lekker als je vriendin de ruimte in haar mond over heeft om daar dan nog ff met haar tong of zo mee te spelen
Tot zover de lessen van Opa Golfer
quote:Ik denk dat ieder dat anders ervaart....
Op 15 januari 2001 01:11 schreef golfer het volgende:
Moet????
das denk ik nu het probleem?Niks MOET natuurlijk....
Trouwens als ouwe lul (hoe toepasselijk in dit verband, hihi) gaat het er dus niet om hoe diep, maar hoe lekker er aan gezeten wordt. Het meest gevoelige gedeelte zit volgens mij net achter de eikel en het is wel lekker als je vriendin de ruimte in haar mond over heeft om daar dan nog ff met haar tong of zo mee te spelen
Tot zover de lessen van Opa Golfer
quote:En wat vond je er zelf van terwijl je zat te cock(!)halzen en te slikken?
Op 15 januari 2001 01:15 schreef Lot het volgende:
Ik denk dat ieder dat anders ervaart....
Mijn vriendje vond het heftige "slikken" (kweenie hoe ik ut ff anders moet zeggen), heel aangenaam en erotisch om te voelen...
quote:Ik zat niet te kokhalzen. Op de een of andere manier kan je door je gehemelte wat naar boven te duwen je huig beschermen en met je tong de penis wat heen en weer duwen zonder dat je braakneigingen krijgt hoor
Op 15 januari 2001 01:27 schreef golfer het volgende:
En wat vond je er zelf van terwijl je zat te cock(!)halzen en te slikken?
Het gaat er toch om dat jullie het allebei lekker vinden?
Je huigje is in tegenstelling tot wat de film je doet geloven nou eenmaal niet je klitje!
En of ik ut zelf lekker vond????
Waar dacht je dat me vriendje mee bezig was op dat moment?
Afijn, ongelooflijk kl**te onderzoek maar het zette me wel aan het denken. Als ik die slang naar binnen kan krijgen en mn kokhalsreflexen kan onderdrukken, moet dat met een pik toch ook kunnen??
Dus ik ben gaan oefenen, zorg er voor dat ik er dwars op zit, (dus ik lig op mn zij en hij staat ervoor, of hij ligt op bed/bank en ik zit er op mn knieeen naast, idee duidelijk?) en dan steeds een stukje verder. Idd, goed op je ademhaling letten en goed ontspannen.
Ik kom nu een heel eind verder dan vroeger en dat wordt erg lekker gevonden.
http://users.lazerlink.net/~kaz/advanced/fellatio.html
En dan mag de dame in kwestie natuurlijk wel "in ruil" ook extra genieten, en dat lees je hier:
http://users.lazerlink.net/~kaz/advanced/cunnilingus.html
Erg leerzame en leuk geschreven pagina´s.
Veel plezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |