Hoeveel bied jij?
Super Mario Kart
quote:Euh, 10 euro of iets in die richting.
Op zaterdag 5 april 2003 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Misschien heeft m'n neefje nog Super Mario Kart.
Zijn SNES werkt niet meer, dus hij heeft ook absoluut nix aan die spelletjes (hij heeft ook een ps2)
Hoeveel bied jij?
![]()
quote:Helaas niet in de buurt van EHV
Op zaterdag 5 april 2003 10:18 schreef biobak het volgende:
Voor de SNES dus (PAL versie) en voor een redelijke prijs. Liefst omgeving Utrecht.
quote:In een ander topic bied je geloof ik Super Mario Kart voor de N64 aan. Het moet wel die voor de SNES (dat witte 16 bit geval zijn).
Op zaterdag 5 april 2003 12:06 schreef Kiff het volgende:
ik heb hem voor je, compleet in doos met handleiding.
Voor 25 euro inclusief verzenden ontvang je hem.
quote:Enig idee wat voor spellen hij nog meer heeft?
Op zaterdag 5 april 2003 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Misschien heeft m'n neefje nog Super Mario Kart.
Zijn SNES werkt niet meer, dus hij heeft ook absoluut nix aan die spelletjes (hij heeft ook een ps2)
Hoeveel bied jij?
![]()
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 12:06 schreef Kiff het volgende:
ik heb hem voor je, compleet in doos met handleiding.
Voor 25 euro inclusief verzenden ontvang je hem.
quote:Dat klopt. Ik heb Mario Kart 64 (alleen cartridge) te koop voor 25 euro inclusief verzenden. MAAR OOK Mario Kart SNES compleet (inc. doos en handleiding) voor 25 euro inclusief verzenden.
In een ander topic bied je geloof ik Super Mario Kart voor de N64 aan. Het moet wel die voor de SNES (dat witte 16 bit geval zijn).
quote:Voor ¤20 incl. verzenden koop ik 'm van je.
Op zaterdag 5 april 2003 17:31 schreef Kiff het volgende:[..]
[..]Dat klopt. Ik heb Mario Kart 64 (alleen cartridge) te koop voor 25 euro inclusief verzenden. MAAR OOK Mario Kart SNES compleet (inc. doos en handleiding) voor 25 euro inclusief verzenden.
![]()
quote:Voor 20 euro stuur ik alleen de cartridge, voor 25 met doos en handleiding. Misschien dat het jou niet uitmaakt en misschien kom ik hem later nog eens tegen zonder doos en handleiding..
Op zaterdag 5 april 2003 17:44 schreef biobak het volgende:[..]
Voor ¤20 incl. verzenden koop ik 'm van je.
quote:Oke, laat dan maar.
Op zaterdag 5 april 2003 19:49 schreef Kiff het volgende:[..]
Voor 20 euro stuur ik alleen de cartridge, voor 25 met doos en handleiding. Misschien dat het jou niet uitmaakt en misschien kom ik hem later nog eens tegen zonder doos en handleiding..
quote:Als alles in goede staat is, dus ook de doos, wil ik hem wel van je overnemen voor 25 euro inclusief verzendkosten.
Op zaterdag 5 april 2003 19:49 schreef Kiff het volgende:
Voor 20 euro stuur ik alleen de cartridge, voor 25 met doos en handleiding. Misschien dat het jou niet uitmaakt en misschien kom ik hem later nog eens tegen zonder doos en handleiding..
quote:Dat is goed, ik heb je gemaild.
Op zaterdag 5 april 2003 22:07 schreef hertz het volgende:[..]
Als alles in goede staat is, dus ook de doos, wil ik hem wel van je overnemen voor 25 euro inclusief verzendkosten.
quote:Oke, omdat ik verder geen reactie heb gehad, wil ik 'm wel incl. doosje. Mail me aub even op ojajoh@gmx.net.
Op vrijdag 11 april 2003 00:38 schreef Kiff het volgende:
hertz wilde hem kopen maar bleek ondertussen er ergens anders heen gekocht te hebben, de mijne is dus nog te koop.
quote:Goed om te lezen
Op woensdag 16 april 2003 19:46 schreef biobak het volgende:
Spel is binnen. Deze kan dus op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |