quote:Waarom niet eigenlijk?
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef LG_Diablo het volgende:Ze schieten jou toch ook niet af als je geil bent?
quote:Nee. Wel een broertje van 20.
Op zaterdag 5 april 2003 00:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Tekkel
Sizzler, heb je toevallig geen tekkel over?
Hoe oud is Brechtje ookalweer?
quote:Dat is off-topic
Op zaterdag 5 april 2003 00:28 schreef LG_Diablo het volgende:[..]
Gooi die eend anders bij ons in de tuin neer, voor in de vijver!
ducktape
.... dat je dat zelf niet bedenkt¿
Dattie dan niet kan eten...tsja
...
quote:Kan je em beter affikken, dierenbeul
Op zaterdag 5 april 2003 00:37 schreef LG_Diablo het volgende:
Ik heb mega-ingeving (jaja):
ducktape
.... dat je dat zelf niet bedenkt¿
Dattie dan niet kan eten...tsja
...
quote:Je kan het ook allebei doen. Ik kan me voorstellen dat zo'n eend best wel een herrie maakt als je em in de fik zet
Op zaterdag 5 april 2003 00:39 schreef jogy het volgende:[..]
Kan je em beter affikken, dierenbeul
.
quote:Bijna 12
Op zaterdag 5 april 2003 00:33 schreef sizzler het volgende:[..]
Nee. Wel een broertje van 20.
Hoe oud is Brechtje ookalweer?
quote:Maar dat is weer goed voor de home-video
Op zaterdag 5 april 2003 00:44 schreef Miwe het volgende:[..]
Je kan het ook allebei doen. Ik kan me voorstellen dat zo'n eend best wel een herrie maakt als je em in de fik zet
quote:Die wordt hopelijk toch wel on-line gezet, he?
Op zaterdag 5 april 2003 00:46 schreef jogy het volgende:[..]
Maar dat is weer goed voor de home-video
.
quote:Ik ken Sizzler niet. Zijn post wel, want die las ik.
Op vrijdag 4 april 2003 23:59 schreef jogy het volgende:
Als reactie op Bombie en misschien een poging om hem toch weer open te krijgen.
[..]Zizzler komt altijd serieus over met zijn waanzin
.
quote:Neeeeeej... als iemand dat wilt doen.. doen ze dat toch wel. Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat mijn eerste reaktie er één van verontwaardiging was. Ik was verontwaardigd, dus ik reageerde zoals ik wilde. Dat wordt dan vervolgens ook weer op een eigen manier geinterpreteerd en ga zo maar door.
En jij gaat er vanuit dat ik nu misschien iemand op het idee heb gebracht om op die wijze een eend af te fikken?
quote:U i t e r a a r d...
als iemand een eend zou willen vermoorden heeft hij mij niet nodig om een goede manier te vinden hoor, een Luchtbucks is zo gekocht, en veel makkelijker.
quote:
Of moet ik nou ook niet over psychoses en verslavingen hebben omdat er misschien wel mensen zijn die ooit een psychose hebben meegemaakt of ernstig verslaafd zijn aan iets?
quote:Oké... aha... wagenlading zout... Dus als jouw zus/broer (ik noem maar wat... pin me d'r niet op vast) komt te overlijden aan ... ehm.. ik zeg maar wat... noem 'ns wat... leukemie. En ik ga vervolgens in ONZ (jaja.. wagenlading zout he) een post in elkaar zetten waarin ik leukemie echt heel grappig omschrijf. Echt een giller, weet je wel... Neem je het dan nog met een wagenlading zout, Jogy? Lol...
met ONZ moet je gewoon een wagenlading zout meenemen, Zissler weet echt wel hoe je een eend moet omleggen, iedereen weet dat wel die hier surft, dat is het hele probleem niet
quote:Nee... alleen jij. Als jij mijn reactie namelijk beschrijft als een klacht tegen een zogenaamde 'handleiding' voor het doden van eendjes, heb je 'm niet goed gelezen of ben jij dus één van die mensen.
jij denkt gewoon dat er wel hele domme mensen hier rondhuppelen als ik het zo lees.
Oke... next smartass
quote:Iedereen heeft verschillende of evt overlappende soorten gevoel van humor in zich. Dat ik een bepaald iets niet kan zien als humor, wil nog niet zeggen dat ik het uiteindelijk geen humor zou kunnen vinden. Mensen konden aan mij ook lang niet altijd aanvoelen wat ze aan me hadden vanwege m'n niet-altijd-hapklare humor. Maar he... suffie... JIJ was het die letterlijk zei: Of dit in ONZ thuishoort weet ik eigenlijk niet...
Op zaterdag 5 april 2003 00:00 schreef sizzler het volgende:
Hier had iemand ooit een mooi stukje over geschreven. Ben even kwijt wie en hoe het heette maar het ging er over dat als mensen werden gebanned in het serieuze stuk van FOK omdat ze niet serieus waren, de omgekeerde regel voor ONZ zou moeten gelden. Ik zie eigenlijk wel wat in die regel omdat humorloze figuren niet in ONZ thuis horen.
quote:Wie stopt wie nou in een hokje? Nah? Over beperkingen gesproken...
Dat is hetzelfde als dat je niet om een grap kan lachen omdat de beschreven anekdote in het echt niet zou kunnen. Dit soort persoonlijke beperkingen zijn al sneu op zichzelf maar val ons daar aub niet mee lastig!
quote:Het is heel simpel: Ik hou van humor, ik ga naar ONZ. Er kan iets staan wat me te ver gaat... daar zeg ik iets van. Dat mag jij dan weerleggen als je daar zin of behoefte aan hebt, of niet... Als ik me verontwaardigd voel over een van jouw opmerkingen, mag ik daar (en het maakt geen ruk uit of ik nou wel van humor hou of niet) mijn eigen mening over geven. Of is ONZ een meningloze categorie? Ik besefte ook, na de reactie van Yvonne, dat ik het waarschijnlijk niet goed aangevoeld had. Tja.. vervolgens lees ik de reacties waar ik nu op reageer en voel ik me toch onterecht de les gelezen.
Het is heel simpel: als je niet van muziek houdt moet je niet naar een concert gaan, als je niet van zwemmen houdt hoor je niet in een zwembad en als je ergens de humor niet van kan inzien moet je je er niet mee bemoeien!
Conclusie... niks mis met zwarte humor. Hartstikke leuk zelfs! Maar zolang er onduidelijkheid is geef ik m'n reaktie daarop.
Pfff... zo goed?
Oh ja... spelende vrouw... wat heb je nu geleerd?
"Dat ik geen serieuze reacties moet posten in het onzin-forum..."
quote:Als we echt niemand voor het hoofd willen stoten, dan zou dit een baby-verzorgings forum moeten worden, dodelijke mensenziektes uitlachen, dat is weer een paar graadjes erger, omdat -imo- dat mensen treft als ziekte en over het algemeen is dat wat zwaarder opgepakt, ik persoonlijk zou niet gaan klagen daarover, en zeker geen FB topic erover openen omdat ik het kan relativeren, maar ik kan begirijpen dat het mensen wel veel erger kan kwetsen dan een eendentopic ooit zou kunnen doen.
Op zaterdag 5 april 2003 00:59 schreef Bombie het volgende:Oke... next smartass
je hebt gelijk, dat topic zou nog even open moeten blijven, maarja...
grenzen zijn er om te trekken, en de grens dat een humor-topic over eenden killen gesloten zou moeten worden uit consideratie is (gelukkig) nog niet bereikt, het blijft humor.
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 05-04-2003 01:07]
quote:Doe dat dan ook niet!
Op zaterdag 5 april 2003 00:59 schreef Bombie het volgende:
[...]Oh ja... spelende vrouw... wat heb je nu geleerd?
"Dat ik geen serieuze reacties moet posten in het onzin-forum..."
zeikerd
quote:En ik zeg nog zo... *niet reageren*... en wat doet die sufkut...
Op zaterdag 5 april 2003 01:07 schreef sizzler het volgende:[..]
Doe dat dan ook niet!
zeikerd
*diepe zucht*
quote:Jouw reactie vond ik iig nog acceptabel en zinvol. Ik had het ook eik niet tegen jou...
Op zaterdag 5 april 2003 01:11 schreef jogy het volgende:[..]
Gaat een beetje moeilijk he
, met een afsluiting zoals jou commentaar op mijn post
.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 05-04-2003 01:14]
quote:Gaat een beetje moeilijk he
Op zaterdag 5 april 2003 01:10 schreef Bombie het volgende:[..]
En ik zeg nog zo... *niet reageren*... en wat doet die sufkut...
*diepe zucht*
quote:En de poedel van je schoonmoeder!
Op zaterdag 5 april 2003 01:12 schreef sizzler het volgende:
Voor straf ga ik nu twee eenden vermoorden.
quote:Ja.
Op zaterdag 5 april 2003 01:12 schreef Shirley het volgende:
Is dit het flame/rel topic van vanavond?
Heb jij ervaring met het vermoorden van eenden?
quote:Oke.. dat is nog wel weer grappig
Op zaterdag 5 april 2003 01:12 schreef sizzler het volgende:
Voor straf ga ik nu twee eenden vermoorden.
quote:Nee, alleen mieren, spinnen, vliegen en ander ongedierte.
Op zaterdag 5 april 2003 01:14 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja.
Heb jij ervaring met het vermoorden van eenden?
quote:Die moet zo dood mogelijk ja, met goed fotomateriaal natuurlijk
Op zaterdag 5 april 2003 01:14 schreef Miwe het volgende:
Maar goed, die eend dus....
doop wat brood in van dat vloeibare XTC en voor dat aan de eend
.
500 cl moet genoeg zijn om een eend spectaculair dood te laten gaan, uiteraard
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |