quote:Disorder doet er veel te lang over
Op vrijdag 4 april 2003 22:33 schreef yavanna het volgende:
Hier maar weer verder.
quote:Ik stond er al van te kijken dat hij er nog niet was
Op vrijdag 4 april 2003 22:34 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Disorder doet er veel te lang over
quote:hij zit nog een goede titel te bedenken denk k .. tegen de tijd dat we deze volhebben issie er wel denk k
Op vrijdag 4 april 2003 22:34 schreef yavanna het volgende:[..]
Ik stond er al van te kijken dat hij er nog niet was
quote:Hmz, was er afgesproken dat hij het ging doen dan ofzo?
Op vrijdag 4 april 2003 22:34 schreef schatje het volgende:
Disorder is zeker dronken ofzo??
quote:
BOSTON (Reuters) - Michael Kelly, a former editor in chief of The Atlantic Monthly, was killed along with an American soldier in an accident involving their Humvee military vehicle in Iraq, magazine staff and U.S. officials said on Friday.
quote:Wat hij zegt...
Op vrijdag 4 april 2003 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is GEEN slowchat, ontopic dus!
quote:bron
VS beschuldigen Rusland van wapenleveranties Irak
De beschuldigingen van de Verenigde Staten aan het adres van Rusland wegens illegale wapenleveranties aan Irak zijn weer opgelaaid. Vorige maand hadden de VS al meerdere malen protest aangetekend. Een woordvoerster van het ministerie vertelde op CNN dat het ging om anti-tankraketten en nachtzichtkijkers. Verder zou apparatuur zijn geleverd voor het storen van elektronica. Ook zou personeel om deze apparatuur te bemannen in Bagdad zijn.Embargo
Volgens de VS heeft Rusland ondanks het V.N. embargo ook heel recentelijk militair wapentuig aan Irak geleverd. Hierdoor zou de M-1 Abrams tank kunnen worden stilgelegd en laagvliegende helikopters neergehaald. Rusland ontkent elke betrokkenheid bij wapenhandel met Irak.Al vele jaren echter is het Midden-Oosten een van grootste afzetgebieden van de internationale wapenindustrie. Ook de VS hebben daar een groot aandeel in gehad.
Biologische materialen
De bewijzen van de Amerikaanse betrokkenheid kwamen na de Golfoorlog naar buiten, toen het Congres een onderzoek instelde naar de vele ziekteverschijnselen onder de terugkerende Amerikaanse soldaten. Men kwam toen tot de conclusie dat de VS biologische materialen aan Irak hadden geleverd die geschikt waren voor de massaproductie van biologische wapens.Deze biologische wapens werden ontwikkeld met behulp van laboratoria in de VS die onderzoeksmonsters leverden, terwijl voor het chemische wapenprogramma cruciale grondstoffen werden geïmporteerd. Onder de leveranties was ook een Nederlands bedrijf.
Supergun
Het meest geavanceerde Irakese wapensysteem begin jaren 90 was de zogenaamde supergun: een enorm kanon bedoeld om chemische, biologische en nucleaire granaten af te vuren over een afstand van honderden kilometers. Componenten daarvoor kwamen uit Engeland en Nederland.De Irakese regering importeerde ook raketten, voornamelijk uit de toenmalige Sovjet Unie, met ondersteunende technologie uit Brazilië, Duitsland, Egypte en Frankrijk. Met behulp van een Duits bedrijf werden de wat ouderwetse Scud raketten verder ontwikkeld en raketafvuurinstallaties aangelegd.
De relatie met Rusland bekoelt steeds meer, wordt het daarom geen tijd voor een bezoekje van Powell om de misverstanden weg te nemen.Hij ging immers ook naar Turkije.
Verder denk ik dat die wapenleveranties via een derde partij zijn geleverd.
quote:bron
Arab satellite TV Al-Jazeera resumes work in Iraq after authorities lift ban imposed on two of its reporters.Iraqi state news agency says two Iraqi women were responsible for Friday's suicide attack which killed coalition forces.
quote:Via Wit-Rusland, maar daar gebeurt ook niks zonder toestemming van het Kremlin.
Op vrijdag 4 april 2003 23:11 schreef schatje het volgende:
De relatie met Rusland bekoelt steeds meer, wordt het daarom geen tijd voor een bezoekje van Powell om de misverstanden weg te nemen.Hij ging immers ook naar Turkije.
Verder denk ik dat die wapenleveranties via een derde partij zijn geleverd.
quote:Die maken iig geen kinderen meer.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Arab satellite TV Al-Jazeera resumes work in Iraq after authorities lift ban imposed on two of its reporters.
Iraqi state news agency says two Iraqi women were responsible for Friday's suicide attack which killed coalition forces.
--------------------------------------------------------------------------------
Laatst ook dat berichtje over Russische moslims die Jihad roepen, terwijl de Russen Tsjetjenie platgegooid hebben en er nog steeds bezig zijn
Rare jongens die Russen.
quote:Kun je ook over andere onderwerpen dan "moslims" en "links" praten?
Op vrijdag 4 april 2003 23:26 schreef Netanyahu het volgende:
Die maken iig geen kinderen meer.Laatst ook dat berichtje over Russische moslims die Jihad roepen, terwijl de Russen Tsjetjenie platgegooid hebben en er nog steeds bezig zijn
Rare jongens die Russen.
quote:blijf ontopic en ga er dan niet zo op in zeg .. geesh
Op vrijdag 4 april 2003 23:27 schreef Farzin het volgende:[..]
Kun je ook over andere onderwerpen dan "moslims" en "links" praten?
quote:Kan zo gauw ff niets bedenken, nee
Op vrijdag 4 april 2003 23:27 schreef Farzin het volgende:[..]
quote:Buiten Wit-Rusland is toch ook mogelijk??
Op vrijdag 4 april 2003 23:19 schreef BAZZA het volgende:[..]
Via Wit-Rusland, maar daar gebeurt ook niks zonder toestemming van het Kremlin.
Dus hoe kom jij erbij dat er misverstanden zijn? het lijkt mij redelijk duidelijk dat de Russen gewoon verkocht hebben.
quote:Helaas kom je daar altijd bij terecht als je naar de problemen van vandaag de dag kijkt
Op vrijdag 4 april 2003 23:27 schreef Farzin het volgende:
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:30 schreef BAZZA het volgende:[..]
Helaas kom je daar altijd bij terecht als je naar de problemen van vandaag de dag kijkt
quote:Dan kom je bij Georgie of de Oekraine maar de relaties met die landen is de laatste jaren wat minder geworden, ik zou mijn geld op Wit-Rusland zetten.
Op vrijdag 4 april 2003 23:30 schreef schatje het volgende:
Buiten Wit-Rusland is toch ook mogelijk??
Of ben ik weer te laten met dit 'nieuws'?
quote:Mag dat alsjeblieft de nieuwe titel worden?? Ik was inderdaad bier aan het drinken!!!
Op vrijdag 4 april 2003 22:34 schreef schatje het volgende:
Disorder is zeker dronken ofzo??
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:39 schreef tvlxd het volgende:
In het AD stond een stukje over Russische (oud-)generaals die de Irakezen de laatste zes jaar hebben geholpen. Ook weer lekker.Of ben ik weer te laten met dit 'nieuws'?
quote:Bron: NRC Handelsblad
MOSKOU, 4 APRIL. Twee Russische generaals b.d. adviseerden tot de dag voor de Amerikaans-Britse aanval het Iraakse leger. Dat meldt vandaag de Russische internetkrant Gazeta.ru. ,,We waren niet in Bagdad om koffie te drinken'', zegt een van de generaals.
quote:Jahoor
Op vrijdag 4 april 2003 23:39 schreef Disorder het volgende:[..]
Mag dat alsjeblieft de nieuwe titel worden?? Ik was inderdaad bier aan het drinken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |