quote:Oooooh was jij dat?
Op woensdag 27 augustus 2003 00:30 schreef Henk1056 het volgende:
hehe, dat blauwe bootje heb ik nog ff op gezeten snachts
Dit jaar was het helaas een stuk rustiger dan vorig jaar maarja, toch nog genoeg dwaze "propper" dingen gedaan. Voor foto's www.kosmasters.cjb.net word binnenkort bijgewerkt met foto's van dit jaar!
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:28 schreef pos het volgende:
Is iemand wel eens in Kos geweest in de winter?
geen gasten me een blauw konijn zien lopen
quote:maak er 1tje aan zou ik zeggen
Op zaterdag 17 januari 2004 00:03 schreef NY_Giant het volgende:
Komt er nog een Kos 2004 topic? Of is die er al?
quote:Daar zit wat in
Op zaterdag 17 januari 2004 00:09 schreef Timo20 het volgende:[..]
maak er 1tje aan zou ik zeggen
Mighty_Mike - zat vorig jaar in Apollon, ligt bij Boheme en geloof dat de gasten van Boheme ook gebruik kunnen maken van de faciliteiten van Apollon. Ziet er allemaal goed uit daar, niet al te groot en best een endje van BarStreet maar ach..lang leve de fiets en je kater verdwijnt als sneeuw voor de zon na een stukkie fietsen
quote:vond dat fietsen juist heel relax, khad wel elke dag een andere fiets maar dat schijnt daar normaal te zijn,....alle sleuteltjuhs passen namelijk in bijna alle fietsen, zeker van het zelfde verhuurbedrijf
Op maandag 19 januari 2004 16:22 schreef MagicWanda het volgende:
Vorig jaar begin juli Kos onveilig gemaakt, kan niet anders zeggen dan SUPER!!Denk dat ik dit jaar weer terug ga als ik iemand zo ver kan krijgen om mee te gaan!
Mighty_Mike - zat vorig jaar in Apollon, ligt bij Boheme en geloof dat de gasten van Boheme ook gebruik kunnen maken van de faciliteiten van Apollon. Ziet er allemaal goed uit daar, niet al te groot en best een endje van BarStreet maar ach..lang leve de fiets en je kater verdwijnt als sneeuw voor de zon na een stukkie fietsen
Tjek de foto's van Vorig jaar op www.losOpKos.tk
LosopKos.tk....hmmm..heb jij toevallig ook een shirtje met die tekst erop...zo ja..dan was jij zaterdag ook in Tropicana!
quote:hahah jah :-) was wel een beetje suf dat feest, maargoed, heb ik met jou staan praten dan
Op dinsdag 27 januari 2004 10:55 schreef MagicWanda het volgende:
O ja..kvond dat fietsen ook helemaal niet erg!!LosopKos.tk....hmmm..heb jij toevallig ook een shirtje met die tekst erop...zo ja..dan was jij zaterdag ook in Tropicana!
(Ben btw ook van www.losopkos.tk en ben vorig jaar met Mighty-Mike naar Kos geweest)
[Dit bericht is gewijzigd door Arie-VLD op 27-01-2004 16:18]
quote:marisol.nl of kijk eens op elmerreizen en vergelijk
Op donderdag 29 januari 2004 11:59 schreef Snood het volgende:
hey ik en wat vrienden willen op vakantie, de grootste kans maker is griekenland, kos. nu willen we ongeveer de 2e helft van juli weg ongeveer 11 a 12 dagen in een appartement of hotel, met het vliegtuig... o ja we zijn in totaal met zn zessen.....nu hebben we wat dingen bekeken en in die periode is ongeveer de gemiddelde prijs eind 500, bijna 600 euro bij GoGo etc..... belachelijke prijzen! iemand die misschien tips heeft of weet bij welke reisbureaus waar ik kan kijken waar het goedkoper is?
Wat Kos betreft is het een heerlijk eiland, heel de dag wind (althans dat hadden wij vorig jaar) 2 leuke kroegenstraten, veel Nederlanders, Zweden, Noren, Denen, Engelsen en Ieren... en het de gemiddelde leeftijd is denk 20, dus geen 16 jarige zoals in bv. Salou/Llorret en niet zo heet als Kreta (Chersonisos)
[Dit bericht is gewijzigd door Arie-VLD op 31-01-2004 19:04]
[Dit bericht is gewijzigd door NY_Giant op 06-02-2004 00:08]
quote:Appartementen hebben een mooie ligging gelijk midden in het centrum aan de haven van Kos-stad, heel dicht bij het strand en ik heb gehoord dat de kamers ook in orde zijn! Dus ik zou zeggen heel relaxed dus!!
Op vrijdag 6 februari 2004 00:03 schreef NY_Giant het volgende:
Van de zomer in appartement Kosta Palace met een groep vrienden. Weer nog niet precies wanneer. Kent iemand het appartement en is het wat? Lijkt me wel gezellig daar op Kos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |