[Dit bericht is gewijzigd door MightyMike op 07-07-2003 13:11]
Iemand ervaring van vorig jaar?
Misschien mag je wel naar binnen in discotheken, maar je loopt gewoon voor lul.
Gewoon een dunne zomerbroek kopen. De meeste cafe's en discotheken hebben trouwens een hele goede airco.
naar kos-stad .
appartement: oscar
das er 1tje in het centrum begreep ik.
word wel gezellig lijkt me
quote:Nee, ik loop er achter
Op dinsdag 8 juli 2003 16:42 schreef schwa78 het volgende:
Je mag nergens in je korte broek uit.Misschien mag je wel naar binnen in discotheken, maar je loopt gewoon voor lul.
Gewoon een dunne zomerbroek kopen. De meeste cafe's en discotheken hebben trouwens een hele goede airco.
quote:Zegels te weten.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:50 schreef 2meterpeter het volgende:
aanstaande zondag !naar kos-stad .
appartement: oscardas er 1tje in het centrum begreep ik.
word wel gezellig lijkt me
quote:Ik ga dus de 20ste en ben er voor het laatst in 2000 geweest. Die restaurantjes heb ik toen niet gezien maar het lijkt me echt heerlijk aan het strand eten. Kan je het een beetje uitleggen.
Op donderdag 3 juli 2003 14:12 schreef schwa78 het volgende:Eten kun je in heel Kos-Stad goed doen. Als je het strand van Kos-Stad naar het oosten volgt richting de Marina, dan krijg je op een gegeven moment een aantal hele gezellige restaurants aan het strand. Met je tafeltje in het zand en een paar kaarsjes op tafel, wat wil een mens nog meer?
quote:Effe denken hoe ik dit het beste uit kan leggen.
Op woensdag 9 juli 2003 19:53 schreef pos het volgende:[..]
Ik ga dus de 20ste en ben er voor het laatst in 2000 geweest. Die restaurantjes heb ik toen niet gezien maar het lijkt me echt heerlijk aan het strand eten. Kan je het een beetje uitleggen.
Als je voor de haven staat dus al die houtenbootjes voor je hebt liggen, loop je dan naar rechts of naar links?
Denk links?
Je komt als je de kust van Kos volgt de volgende dingen tegen:
- Tigaki (stadje)
- Lambi (wijk van Kos-Stad)
- Kos centrum
- Marina (scheepswerf)
- Thermen (een aantal kilometer verderop)
De restaurants die ik bedoel zitten iets voorbij de Marina.
Als je met je neus naar de zee staat in het centrum van Kos-Stad, ga je dus naar rechts.
Er zitten daar trouwens ook een aantal kut restaurants, dus let op waar je naar binnen gaat
quote:Oke bedankt hoop dat ik het kan vinden. Dus naar rechts is dus dat viaduct onderdoor?
Op woensdag 9 juli 2003 20:07 schreef schwa78 het volgende:[..]
Effe denken hoe ik dit het beste uit kan leggen.
Je komt als je de kust van Kos volgt de volgende dingen tegen:
- Tigaki (stadje)
- Lambi (wijk van Kos-Stad)
- Kos centrum
- Marina (scheepswerf)
- Thermen (een aantal kilometer verderop)De restaurants die ik bedoel zitten iets voorbij de Marina.
Als je met je neus naar de zee staat in het centrum van Kos-Stad, ga je dus naar rechts.
Er zitten daar trouwens ook een aantal kut restaurants, dus let op waar je naar binnen gaat
Heb je hier wat aan?
[Dit bericht is gewijzigd door pos op 09-07-2003 21:28]
quote:Als je op het blauwe puntje van het Kos Hotel staat, met je neus naar de zee, dan ga je rechtsaf langs het strand.
Op woensdag 9 juli 2003 21:23 schreef pos het volgende:[..]
Het Kos Hotel ligt trouwens bij de Marina, dus daarvandaan is het maar een minuut of 3 lopen.
Die foto van het viaduct is een beetje onduidelijk omdat ik niet precies kan zien vanaf welke kant ie genomen is.
quote:ik ook
Op maandag 7 juli 2003 10:42 schreef pos het volgende:[..]
Zo de 20ste
quote:Maar er gaan er meer als 1 per dag.
Op donderdag 10 juli 2003 00:40 schreef Henk1056 het volgende:[..]
ik ook
zit ik in hetzelfde vliegtuig als jij denk ik
quote:Bedankt, dus het is nog dicht in de buurt ook want ik verblijf in het kos hotel
Op woensdag 9 juli 2003 23:08 schreef schwa78 het volgende:[..]
Als je op het blauwe puntje van het Kos Hotel staat, met je neus naar de zee, dan ga je rechtsaf langs het strand.
Het Kos Hotel ligt trouwens bij de Marina, dus daarvandaan is het maar een minuut of 3 lopen.
Die foto van het viaduct is een beetje onduidelijk omdat ik niet precies kan zien vanaf welke kant ie genomen is.
quote:Namen weet ik niet echt.
Op donderdag 10 juli 2003 10:32 schreef pos het volgende:[..]
Bedankt, dus het is nog dicht in de buurt ook want ik verblijf in het kos hotel
Maar je zei dat er ook kut restaurants waren aan het strand. Heb je geen namen van goede tenten?
Er is iig een heel slecht restaurants van 2 broers geloof ik. Je kunt daar ook aan het strand zitten, maar het zijn van die lelijke plastic stoelen.
Maar het schijnt dat een heleboel restaurants elk jaar een andere eigenaar hebben en dus enorm in kwaliteit kunnen veranderen.
De kwaliteit van de restaurants in dat stukje is over het algemeen wel heel goed hoor. En als je een keer in een slecht restaurant hebt gegeten, dan ga je de goeie extra waarderen
quote:okay
Op donderdag 10 juli 2003 10:31 schreef pos het volgende:[..]
Maar er gaan er meer als 1 per dag.
Heb nog geen tickets binnen maar in mn boeking
staat de martinair van 05.10 uur s'morgens.
heb ook nog geen tickets. reisbureau zal maandag wel bellen denk k, maar op mijn boeking (voorlopige vliegtijden) vlieg ik savonds rond n uurtje of 7, das echt bout, met nog ff wat water en eten enzo halen. als jij sochtends vliegt, kan jij dan ni ff wat halen voor ons en neerzetten bij app. atlantis II ?
quote:Dit zijn de posts.
Op donderdag 10 juli 2003 22:33 schreef rubinio het volgende:
ben net vandaag terug gekomen uit Kos stad. Als je ziet wat daar voor lui in de disco's lopen hoef je je haast geen zorgen te maken om je kleding heel veel lopen er namelijk niet in lange broek en met sandalen aan. Maar je staat idd wel voor lul als je wel in korte broek gaat en er is toch airco binnen. Wij gingen altijd in Fashion Club uit die zit bij het dolfijnenplein in het centrum van Kos. We zijn ook wel in de barstreet geweest, maar die viel tegen het was namelijk superrustig![]()
Als je met gogo gaat kan je een gogo kaart nemen en heb je elke dag een gratis ligbedje op het supergezellige papa's beach (www.papasbeach.gr) en je kan gratis de discotheken Fashion en Heaven in (tot 1:00 snachts kan je gratis naar binnen). Verder wordt je overal idd de barretjes binnengesleept en overal is het 2 cocktails voor de prijs van een en een gratis "shotje".
Fietsen of een scooter huren is ook zeker aan te raden, alles om en in Kos-stad is vlak dus fietsen is gemakkelijk en goedkoop (vanaf 1,50euro per dag). Als je van waterparken houdt moet je een keer naar Shape gaan, dat is een zwembad met gave glijbanen in stadsdeel Psalidi, dichtbij appartementen complex Kipriotis Village.
Qua restaurantjes heb je idd ook veel verschillen, las net dat iemand Stadium erg lekker vond en ik deel dezelfde mening. Dit is een "normaal" en dus niet zo super toeristisch restaurant wat een beetje chique aandoet en met heeeeeel lekker eten. Er werkt een nederlandse serveerster dus dat komt ook wel goed. Om bij dit restaurant te komen moet je ook als je met je neus naar de zee staat in Kos-centrum naar rechts gaan dus onder die stenen boog door (zie fotos eerder in dit forum) je komt dan langs het politiebureau en je gaat dan richting stadsdeel Psalidi langs de zee. Vervolgens kom je langs El Paso (mexicaans restaurant ook gezellig maar je moet van dat eten houden) en iets verderop zit Stadium.
Pas op met van die mensen op straat die je kaartjes proberen te verkopen voor bijvoorbeeld schuimparties, wij waren ook bijna opgelicht. dat mens probeerde kaartjes te kopen voor 20 euro per stuk van een club die niet eens bestaat. Ze zei dat die kaartjes niet aan de deur gekocht konden worden (sure).
Verder iedereen die nog gaat veel plezier en hopelijk heb je wat aan deze informatie....
quote:het was wel druk, maar dan vooral buiten op de terrasjes...in de kroegen zelf was het superrustig. In Fashion en Heaven is het wel druk alleen vond ik de muziek in Fashion stukken beter.
Op vrijdag 11 juli 2003 09:28 schreef MightyMike het volgende:
nie druk in de Barstreet?!??!....was je wel in de goede
quote:Ik heb in 2000 die straat zoveel mogelijk gemeden door de drukte.
Op vrijdag 11 juli 2003 09:28 schreef MightyMike het volgende:
nie druk in de Barstreet?!??!....was je wel in de goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |