quote:zo simpel ligt het niet, hitler was ook niet bepaald een randdebiel, net als volkert, alleen hebben ze een bepaalde storing in hun wereldbeeld
Op zondag 6 april 2003 17:58 schreef DimeBag het volgende:
Dus is die stefan een ongelooflijke randdebiel
quote:2 jaar terug heb ik zoiets dergelijks op school gehad
Ps. vanuit welke theorie heb jij deze fantastische verklaring bedacht ?
quote:Er zit een hemelsbreed verschil tussen Mao Zedon en Che Guevara.
Op zondag 6 april 2003 17:11 schreef Wisp het volgende:[..]
en user-icons van Mao, Che Guevara en het hamer/sikkel mogen hier ook gewoon, terwijl je met een hakenkruis of hitler-icon gelijk gebanned wordt
met andere woorden: zeur niet
quote:Ja er zit ook een verschil tussen Janmaat en Hitler, toch zijn ze beide niet erg gewenst
Op zondag 6 april 2003 18:56 schreef LuQas het volgende:
Er zit een hemelsbreed verschil tussen Mao Zedon en Che Guevara.
Uhh dat was het
[Dit bericht is gewijzigd door k3vil op 06-04-2003 19:46]
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 06-04-2003 19:48]
quote:Mijn ''Nationale Jongeren Brabant'' logo had ook geen doden of iets van criminele betekenis in haar naam staan, toch wordt het verwijdert. Vertel me dat eens? En NEE NJB is NIET extreem-rechts.
Op zondag 6 april 2003 17:43 schreef SCH het volgende:[..]
Van mij mag je Volkert ook wel als icoon nemen al zou het wat vreemd staan. Hij heeft er geen 6 miljoen over de kling gejaagd.
Che geloofde in het communisme idd. Dat is nog steeds geen doodzonde.
quote:hmm dus hij heeft geen mensen vermoord en hij was geen voorvechter van het communisme?
Op zondag 6 april 2003 19:40 schreef k3vil het volgende:
Pff gaat eens de boeken induiken over Che. En nee je hoeft het niet met hem eens te zijn. En opzouten met stalin mao en saddam. Dat zijn gewoon dictators inclusief het regime.Uhh dat was het
[Dit bericht is gewijzigd door Neoman op 06-04-2003 20:29]
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:27 schreef NordCore het volgende:
Neoman, je hebt www.nieuwrechts.nl in je naam staat en dat word wel geaccepteerd? Lol, zie je ook hoe onzinning die modjes zijn..
vuile *@&(*@&(# mod, als de mod die het erin heeft gezet het er ook uit wil halen, doe maar, grapjas.
quote:Pardon? In je Profiel staat die site wel degelijk. Wij kunnen daar als mod niet bij hoor
Op zondag 6 april 2003 20:32 schreef Neoman het volgende:
Hee, dat heb ik er zelf helemaal niet ingezet!!!vuile *@&(*@&(# mod, als de mod die het erin heeft gezet het er ook uit wil halen, doe maar, grapjas.
quote:Je voelt je wel alles he? Beetje editten en slotjes op topics doen, stoer man !
Op zondag 6 april 2003 20:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |