quote:Er zijn meer mensen hier die mister wannabe-Adolf proberen te verdedigen. Weliswaar door de aanval te richten op Kafka, maar toch blijft het een verdediging van deze neo-nazi.
Op zondag 6 april 2003 17:07 schreef SCH het volgende:[..]
Kijk maar eens naar de site waar NordCore naar verwijst en die van Fok hier rustig mag blijven staan. Extreem-rechts is hier blijkbaar ook al salonfahig geworden.
quote:en user-icons van Mao, Che Guevara en het hamer/sikkel mogen hier ook gewoon, terwijl je met een hakenkruis of hitler-icon gelijk gebanned wordt
Op zondag 6 april 2003 17:07 schreef SCH het volgende:
De site waar NordCore naar verwees maar die gelukkig is weggehaald (waarvoor hulde en dank) zegt genoeg. Een extreempje in hart en nieren blijkbaar.
met andere woorden: zeur niet
quote:Dat zijn geaccepteerde politieke symbolen. Het Hakenkruis is dat niet. Als Hitler de oorlog gewonnen had, was het andersom geweest. Such is life..
Op zondag 6 april 2003 17:11 schreef Wisp het volgende:[..]
en user-icons van Mao, Che Guevara en het hamer/sikkel mogen hier ook gewoon, terwijl je met een hakenkruis of hitler-icon gelijk gebanned wordt
quote:Wat is er mis met Che?
Op zondag 6 april 2003 17:11 schreef Wisp het volgende:[..]
en user-icons van Mao, Che Guevara en het hamer/sikkel mogen hier ook gewoon, terwijl je met een hakenkruis of hitler-icon gelijk gebanned wordt
quote:Stalin heeft de oorlog evenmin gewonnen als Hitler, dus daar zit het probleem niet, het probleem is dat we in nederland meer persoonlijke ervaring hebben met het nazisme dan het communisme, en het politiek correcte klimaat in nederland wat rationeel discusseren omtrent 'foute' politieke onderwerpen onmogelijk maakt
Op zondag 6 april 2003 17:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dat zijn geaccepteerde politieke symbolen. Het Hakenkruis is dat niet. Als Hitler de oorlog gewonnen had, was het andersom geweest. Such is life..
maargoed het gaat nu wel heel erg offtopic
quote:Nee, daarom zijn ze ook 2 jaar geleden opgepakt 300 meter van mijn huis
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
Die meisjes hebben ws echt geen idee waar ze mee bezig zijn
quote:De humor inzien van iemand die zich in een politieke context als Hitler uitdost? Sorry, t'is mijn humor niet.
Op zondag 6 april 2003 17:16 schreef Wisp het volgende:[..]
Stalin heeft de oorlog evenmin gewonnen als Hitler, dus daar zit het probleem niet, het probleem is dat we in nederland meer persoonlijke ervaring hebben met het nazisme dan het communisme, en het politiek correcte klimaat in nederland wat rationeel discusseren omtrent 'foute' politieke onderwerpen onmogelijk maakt
overigens keur ik de 'look' van wijkamp niet goed, alleen moet je ook niet over-paniekerig erop reageren, neem het niet zo serieus en zie de humor ervan inmaargoed het gaat nu wel heel erg offtopic
Ik word er ook niet paniekerig van trouwens, hooguit een beetje verdrietig en een beetje boos
quote:heeft nogal wat mensen vermoord
Op zondag 6 april 2003 17:14 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met Che?
quote:De look van hitler gecombineerd met de look van een nerd.. ik kan er wel om lachen
Op zondag 6 april 2003 17:19 schreef SCH het volgende:
De humor inzien van iemand die zich in een politieke context als Hitler uitdost? Sorry, t'is mijn humor niet.
quote:neem nog een anti-depressiva zou ik zeggen
Ik word er ook niet paniekerig van trouwens, hooguit een beetje verdrietig en een beetje boos
quote:Ik denk dat je je toch iets meer zorgen moet maken. Bos ziet er gewoon zo uit. Deze meneer heeft zichzelf de looks aangemeten van een heel fout iemand. Het gaat om de gedachte erachter..
Op zondag 6 april 2003 17:26 schreef Koos Voos het volgende:
Zo vind ik die Wouter Bos er uitzien als een echte nicht .. lekker toch, iemand op zijn uiterlijk beoordelen ..
quote:Ja - en?
Op zondag 6 april 2003 17:20 schreef Wisp het volgende:[..]
heeft nogal wat mensen vermoord
quote:mensen vermoorden mag niet
Op zondag 6 april 2003 17:30 schreef SCH het volgende:
Ja - en?
quote:Hij voerde een oorlog. Net als Bush en Blair nu. Blair als icoon mag ook niet?
Op zondag 6 april 2003 17:33 schreef Wisp het volgende:[..]
mensen vermoorden mag niet
quote:Volgens velen ook niet nee, je kan Volkert dan ook wel als icoon nemen
Op zondag 6 april 2003 17:36 schreef SCH het volgende:
Hij voerde een oorlog. Net als Bush en Blair nu. Blair als icoon mag ook niet?
overigens heb ik zelf geen moeite met che (heb zelf ook tshirt van um) maar hij was natuurlijk wel voorvechter van het communisme, dus zo links als het maar kan
quote:Maar Blair is cool en Che niet
Op zondag 6 april 2003 17:36 schreef SCH het volgende:
Hij voerde een oorlog. Net als Bush en Blair nu. Blair als icoon mag ook niet?
quote:Van mij mag je Volkert ook wel als icoon nemen al zou het wat vreemd staan. Hij heeft er geen 6 miljoen over de kling gejaagd.
Op zondag 6 april 2003 17:42 schreef Wisp het volgende:[..]
Volgens velen ook niet nee, je kan Volkert dan ook wel als icoon nemen
overigens heb ik zelf geen moeite met che (heb zelf ook tshirt van um) maar hij was natuurlijk wel voorvechter van het communisme, dus zo links als het maar kan
Che geloofde in het communisme idd. Dat is nog steeds geen doodzonde.
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:42 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Maar Blair is was cool en Che niet
is een symbool
quote:waarom mag die wijkamp dan niet in het nazisme geloven? stalin heeft er heel wat meer over de kling gejaagd dan adolf
Op zondag 6 april 2003 17:43 schreef SCH het volgende:
Che geloofde in het communisme idd. Dat is nog steeds geen doodzonde.
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:47 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
bush is net een klein kind met die pretoogjes
quote:Hij mag er wel in geloven. Maar er is ook nog zoiets als respect.
Op zondag 6 april 2003 17:45 schreef Wisp het volgende:[..]
waarom mag die wijkamp dan niet in het nazisme geloven? stalin heeft er heel wat meer over de kling gejaagd dan adolf
quote:Dit heeft nix met lef te maken met gezond verstand.
Op zondag 6 april 2003 16:50 schreef Wisp het volgende:[..]
hij heeft wel lef, jij durft er niet zo bij te lopen
quote:Lef is inderdaad vaak een gebrek aan verstand, hoe meer een mens geevolueerd is, hoe minder lef hij gemiddeld heeft. Tenminste dat heb ik bij psychologie gehad
Op zondag 6 april 2003 17:50 schreef DimeBag het volgende:
Dit heeft nix met lef te maken met gezond verstand.
quote:Dus is die stefan een ongelooflijke randdebiel
Op zondag 6 april 2003 17:52 schreef Wisp het volgende:[..]
Lef is inderdaad vaak een gebrek aan verstand, hoe meer een mens geevolueerd is, hoe minder lef hij gemiddeld heeft. Tenminste dat heb ik bij psychologie gehad
Ps. vanuit welke theorie heb jij deze fantastische verklaring bedacht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |