quote:Dat is waar, dat soort malloten moeten inderdaad in de gaten worden gehouden. Maar dat is niet de taak van een stelletje extreem-linkse hypocrieten als Kafka, die ik net zo gevaarlijk en ontwrichtend voor de samenleving vind.
Op vrijdag 4 april 2003 21:01 schreef SCH het volgende:
Die extreem-rechtse malloten hoeven niet gedemoniseerd, daar zijn ze zelf het beste in.
Ik moet gewoon helemaal niks van extremen hebben.
quote:Bezint eer gij daaraan begint...
Op vrijdag 4 april 2003 21:02 schreef HeyFreak het volgende:[..]
quote:
Margot van Trienen werd zelf in ieder geval een keer gearresteerd, toen de groep in Grave een strafexpeditie hield tegen een ex-vriendje van een van hen. Het ex-vriendje werd niet gevonden, maar een willekeurige andere jongen werd afgetuigd. Van Trienen werd gearresteerd, maar niet veroordeeld.
quote:Zijn mailadres staat er ook niet bij!!! Dus ja, wat moet je anders? Het erbij zetten!
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft die meneer toestemming gegeven voor het plaatsen van zijn foto op Fok! trouwens? Het is geen bekende NL'er of zo.
quote:Dat soort partijen teren nu eenmaal op kansloze figuren die niet meekomen in de maatschappij. En de schuld aan buitenlanders geven is nu eenmaal makkelijker dan eens zelf goed in de spiegel te kijken.
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
Die meisjes hebben ws echt geen idee waar ze mee bezig zijn
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet opeens "soft" geworden, er zijn genoeg problemen in Nederland die samenhangen met integratie en het vreemdelingenbeleid. Maar dat zijn complexe vraagstukken waar goed over nagedacht moet worden. Dit soort idioten versimpeld de boel alleen maar en zaait haat.
quote:Dat vind ik echt totaal geen bruikbare vergelijking. Zelfs niet een beetje. Dat mensen de ironie van een Volkert Help! spandoek niet in zien is wel te begrijpen (er wordt namelijk helemaal geen held van hem gemaakt, hij wordt op zijn gekte aangesproken: wil je Bush ook even naar de andere wereld helpen). Maar het heeft met iemand die zich uitdoet voor een dictator die 6 miljoen joden heeft laten vergassen.
Op vrijdag 4 april 2003 21:02 schreef Kozzmic het volgende:
Een beetje vergelijkbaar met het 'Volkert Held'-spandoek uit Is dit strafbaar? Of zou het strafbaar moeten zijn, hoewel het jezelf tot look-a-like maken van een dictator nog wel iets verder gaat.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:06 schreef The_Duce het volgende:[..]
Zijn mailadres staat er ook niet bij!!! Dus ja, wat moet je anders? Het erbij zetten!
quote:ik kan me nog herinneren van een oude verzetsstrijder uit WO2 die bij mij op de mavo kwam om zijn verhaal te vertellen. (jaaaaaren geleden)
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat is waar, dat soort malloten moeten inderdaad in de gaten worden gehouden. Maar dat is niet de taak van een stelletje extreem-linkse hypocrieten als Kafka, die ik net zo gevaarlijk en ontwrichtend voor de samenleving vind.
Ik moet gewoon helemaal niks van extremen hebben.
hij zei (ongeveer) dat we moeten oppassen voor het extreem rechts evenals extreem links
die man had groot gelijk...
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef SEMTEX het volgende:Die meisjes hebben ws echt geen idee waar ze mee bezig zijn
quote:Plus nog wat zigeuners, homofielen, lichamelijk en geestelijk gehandicapten, burgers in bezette gebieden, burgers in zijn eigen gebied, burgers in Rusland...
Op vrijdag 4 april 2003 21:07 schreef SCH het volgende:[..]
Dat vind ik echt totaal geen bruikbare vergelijking. Zelfs niet een beetje. Dat mensen de ironie van een Volkert Help! spandoek niet in zien is wel te begrijpen (er wordt namelijk helemaal geen held van hem gemaakt, hij wordt op zijn gekte aangesproken: wil je Bush ook even naar de andere wereld helpen). Maar het heeft met iemand die zich uitdoet voor een dictator die 6 miljoen joden heeft laten vergassen.
quote:Ja, ik kan er toch moeilijk bijzetten: deze foto is van Hans Lippersey die hem heeft gefotografeerd op de Crea middag van de SS gemeente. Voor meer info: surf snel naar www.sscreadag.nl
Op vrijdag 4 april 2003 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
quote:Er zijn ook mensen die zeggen dat Saddam Hussein zo'n kwaaie nog niet is
Plus nog wat zigeuners, homofielen, lichamelijk en geestelijk gehandicapten, burgers in bezette gebieden, burgers in zijn eigen gebied, burgers in Rusland...
quote:Ummm.. een spreekwoord met 'tang' en 'varken' komt in me op bij het lezen hiervan...
Op vrijdag 4 april 2003 21:11 schreef Solomon het volgende:[..]
Er zijn ook mensen die zeggen dat Saddam Hussein zo'n kwaaie nog niet is
Wat me opvalt van al dit soort foto's is de enorme eenzaamheid die er vanaf straalt.
quote:Sarcasme, hoop ik? Die meid ziet eruit alsof ze haar gezicht 24 uur per dag op standje "euh, ik snap het niet helemaal" heeft staan. Waarschijnlijk omdat dat precies de boodschap is die ze constant van haar hersenen doorkrijgt.
Op vrijdag 4 april 2003 21:02 schreef HeyFreak het volgende:
[afbeelding]
quote:Dat heet brainwash: mental breakdown
Op vrijdag 4 april 2003 21:14 schreef chibibo het volgende:[..]
Sarcasme, hoop ik? Die meid ziet eruit alsof ze haar gezicht 24 uur per dag op standje "euh, ik snap het niet helemaal" heeft staan. Waarschijnlijk omdat dat precies de boodschap is die ze constant van haar hersenen doorkrijgt.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:11 schreef Solomon het volgende:Er zijn ook mensen die zeggen dat Saddam Hussein zo'n kwaaie nog niet is
quote:Altijd? Wat lul jij nou weer..
Op vrijdag 4 april 2003 21:23 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Waarom zijn die extreem-rechtse lui altijd kaal?
quote:Goede vraag, niet altijd maar wel vaak
quote:Als ze blond zijn scheren ze het niet af idd .. Als je kaal bent valt het niet op dat je eigenlijk geen ariër bent
Op vrijdag 4 april 2003 21:24 schreef NordCore het volgende:[..]
Altijd? Wat lul jij nou weer..
quote:Het staat gewoon in je sig
Op vrijdag 4 april 2003 21:28 schreef Fliepke het volgende:
moet je eens raden hoe ik met mn achternaam heet...
daar heeft toffe_ellende wel eens een smakeloze grap over gemaakt
quote:Lang haar hangt in de weg als ze hakken
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:27 schreef gelly het volgende:Als ze blond zijn scheren ze het niet af idd .. Als je kaal bent valt het niet op dat je eigenlijk geen ariër bent
quote:[off-topic]
Op vrijdag 4 april 2003 21:24 schreef NordCore het volgende:[..]
Kennelijk heeft degene, die dit geschreven heeft, zijn integratie cursus niet afgerond. Misschien wil je dit verbeteren, want het staat zo lullig.
[/off-topic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |