abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:03:55 #26
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9588918
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:01 schreef SCH het volgende:
Die extreem-rechtse malloten hoeven niet gedemoniseerd, daar zijn ze zelf het beste in.
Dat is waar, dat soort malloten moeten inderdaad in de gaten worden gehouden. Maar dat is niet de taak van een stelletje extreem-linkse hypocrieten als Kafka, die ik net zo gevaarlijk en ontwrichtend voor de samenleving vind.

Ik moet gewoon helemaal niks van extremen hebben.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9588969
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:02 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bezint eer gij daaraan begint...
quote:
Margot van Trienen werd zelf in ieder geval een keer gearresteerd, toen de groep in Grave een strafexpeditie hield tegen een ex-vriendje van een van hen. Het ex-vriendje werd niet gevonden, maar een willekeurige andere jongen werd afgetuigd. Van Trienen werd gearresteerd, maar niet veroordeeld.
pi_9588982
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft die meneer toestemming gegeven voor het plaatsen van zijn foto op Fok! trouwens? Het is geen bekende NL'er of zo.
Zijn mailadres staat er ook niet bij!!! Dus ja, wat moet je anders? Het erbij zetten!
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:07:19 #29
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9588995
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
Die meisjes hebben ws echt geen idee waar ze mee bezig zijn
Dat soort partijen teren nu eenmaal op kansloze figuren die niet meekomen in de maatschappij. En de schuld aan buitenlanders geven is nu eenmaal makkelijker dan eens zelf goed in de spiegel te kijken.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet opeens "soft" geworden, er zijn genoeg problemen in Nederland die samenhangen met integratie en het vreemdelingenbeleid. Maar dat zijn complexe vraagstukken waar goed over nagedacht moet worden. Dit soort idioten versimpeld de boel alleen maar en zaait haat.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9588998
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:02 schreef Kozzmic het volgende:
Een beetje vergelijkbaar met het 'Volkert Held'-spandoek uit Is dit strafbaar? Of zou het strafbaar moeten zijn, hoewel het jezelf tot look-a-like maken van een dictator nog wel iets verder gaat.
Dat vind ik echt totaal geen bruikbare vergelijking. Zelfs niet een beetje. Dat mensen de ironie van een Volkert Help! spandoek niet in zien is wel te begrijpen (er wordt namelijk helemaal geen held van hem gemaakt, hij wordt op zijn gekte aangesproken: wil je Bush ook even naar de andere wereld helpen). Maar het heeft met iemand die zich uitdoet voor een dictator die 6 miljoen joden heeft laten vergassen.
pi_9589009
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:06 schreef The_Duce het volgende:

[..]

Zijn mailadres staat er ook niet bij!!! Dus ja, wat moet je anders? Het erbij zetten!

pi_9589022
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat is waar, dat soort malloten moeten inderdaad in de gaten worden gehouden. Maar dat is niet de taak van een stelletje extreem-linkse hypocrieten als Kafka, die ik net zo gevaarlijk en ontwrichtend voor de samenleving vind.

Ik moet gewoon helemaal niks van extremen hebben.

ik kan me nog herinneren van een oude verzetsstrijder uit WO2 die bij mij op de mavo kwam om zijn verhaal te vertellen. (jaaaaaren geleden)

hij zei (ongeveer) dat we moeten oppassen voor het extreem rechts evenals extreem links

die man had groot gelijk...

pi_9589030
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef SEMTEX het volgende:Die meisjes hebben ws echt geen idee waar ze mee bezig zijn

Klopt, maar ze "horen er in ieder geval bij" en dat is voor dat soort 'dames' (let op de, hier niet weer te geven, beledigende klank hiervan) belangrijker (en ook makkelijker) dan nadenken; stel je voor dat je je hersens aan het werk moet zetten?!

* SadKingBilly is absoluut niet links, maar kotst echt op dit soort mensen
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:08:54 #34
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9589034
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik echt totaal geen bruikbare vergelijking. Zelfs niet een beetje. Dat mensen de ironie van een Volkert Help! spandoek niet in zien is wel te begrijpen (er wordt namelijk helemaal geen held van hem gemaakt, hij wordt op zijn gekte aangesproken: wil je Bush ook even naar de andere wereld helpen). Maar het heeft met iemand die zich uitdoet voor een dictator die 6 miljoen joden heeft laten vergassen.

Plus nog wat zigeuners, homofielen, lichamelijk en geestelijk gehandicapten, burgers in bezette gebieden, burgers in zijn eigen gebied, burgers in Rusland...
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9589052
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ja, ik kan er toch moeilijk bijzetten: deze foto is van Hans Lippersey die hem heeft gefotografeerd op de Crea middag van de SS gemeente. Voor meer info: surf snel naar www.sscreadag.nl Zo kan die gast van de link dat ook niet doen Die dudes willen onbekend blijven, dat wilde Hitler niet, vreemd
pi_9589073
quote:
Plus nog wat zigeuners, homofielen, lichamelijk en geestelijk gehandicapten, burgers in bezette gebieden, burgers in zijn eigen gebied, burgers in Rusland...
Er zijn ook mensen die zeggen dat Saddam Hussein zo'n kwaaie nog niet is
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:12:22 #37
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9589090
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:11 schreef Solomon het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die zeggen dat Saddam Hussein zo'n kwaaie nog niet is

Ummm.. een spreekwoord met 'tang' en 'varken' komt in me op bij het lezen hiervan...
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9589120
Anyway, dit is volgens mij al een oude foto, ik heb hem al regelmatig voorbij zien komen de afgelopen jaren.

Wat me opvalt van al dit soort foto's is de enorme eenzaamheid die er vanaf straalt.

pi_9589135
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:02 schreef HeyFreak het volgende:
[afbeelding]

Sarcasme, hoop ik? Die meid ziet eruit alsof ze haar gezicht 24 uur per dag op standje "euh, ik snap het niet helemaal" heeft staan. Waarschijnlijk omdat dat precies de boodschap is die ze constant van haar hersenen doorkrijgt.
pi_9589177
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:14 schreef chibibo het volgende:

[..]

Sarcasme, hoop ik? Die meid ziet eruit alsof ze haar gezicht 24 uur per dag op standje "euh, ik snap het niet helemaal" heeft staan. Waarschijnlijk omdat dat precies de boodschap is die ze constant van haar hersenen doorkrijgt.

Dat heet brainwash: mental breakdown Wel knap zielig zo'n wijfie: Eva Braun de II
pi_9589300
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:11 schreef Solomon het volgende:Er zijn ook mensen die zeggen dat Saddam Hussein zo'n kwaaie nog niet is

volgens Fok! vanmiddag zo'n 33% van de fransen.. Raar volk

wel een beetje offtopic hoor
Ow, enne: Eva Braun II... *kuche*veeldommer*kuch*
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_9589328
Waarom zijn die extreem-rechtse lui altijd kaal?
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_9589359
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:23 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Altijd? Wat lul jij nou weer..
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:26:59 #44
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9589418
quote:
Goede vraag, niet altijd maar wel vaak
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9589434
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:24 schreef NordCore het volgende:

[..]

Altijd? Wat lul jij nou weer..

Als ze blond zijn scheren ze het niet af idd .. Als je kaal bent valt het niet op dat je eigenlijk geen ariër bent
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:28:50 #46
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9589463
moet je eens raden hoe ik met mn achternaam heet...
daar heeft toffe_ellende wel eens een smakeloze grap over gemaakt
pi_9589480
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:28 schreef Fliepke het volgende:
moet je eens raden hoe ik met mn achternaam heet...
daar heeft toffe_ellende wel eens een smakeloze grap over gemaakt
Het staat gewoon in je sig
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:29:49 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9589490
quote:
Lang haar hangt in de weg als ze hakken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:31:15 #49
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9589535
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:27 schreef gelly het volgende:

Als ze blond zijn scheren ze het niet af idd .. Als je kaal bent valt het niet op dat je eigenlijk geen ariër bent

Da's waar....
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9589626
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:24 schreef NordCore het volgende:

[..]

[off-topic]
Op jouw forum (de link in je ondertitel:) staat prominent Rechts-Brabant zet zich in voor blanke autochtoonse jongeren in Noord-Brabant! Lees voor meer info ''Wat is Rechts-Brabant nou eigenlijk?''

Kennelijk heeft degene, die dit geschreven heeft, zijn integratie cursus niet afgerond. Misschien wil je dit verbeteren, want het staat zo lullig.
[/off-topic]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')