quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:48 schreef Alicia het volgende:
[afbeelding]
"zitten en koekjes eten gaat prima met m'n nieuwe schoenen"[afbeelding]
"en staan wil ook"[afbeelding]
"en bukken ook"
[afbeelding]
"en kijk mij eens stoer zijn in mijn nieuwe veeel te grote maar hele stoere christan pyjama. Daar ga ik vast heerlijk in slapen als ik groot ben"Mama had ook foto's genomen van me met mijn klompsokjes aan maar die zijn mislukt. Morgen herkansing. En de witte schoentjes waren nog veel groter dan deze en daar ging ik alleen maar mee vallen.
quote:Pyjama op de groei gekocht, wat maakt het uit! Deed mijn moeder ook altijd...
Op vrijdag 4 april 2003 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Ha, de blauwe schoentjes zitten dus goed, da's mooiEn die pyjama past prima, niks mis mee!
Het eerste flesje:
Jonas heeft nog geen tandjes maar ze zitten er wel aan te komen.
Voor het ziekzijn
Mijn 1e rok
Krantje lezen
Kastjes opruimen
Vorige week zondag
Als ik hoge koorts heb mag ik altijd in de kamer in bad
Dan gaat mama mij natsproeien met mijn spuitvisje
Ziek sno(e)tje
1 verse Isabel (een week oud)
Isabel en haar vriendje, anderhalf jaar oud.. Die laatste foto vind ik net een ansichtkaart.
.
Isabel 2 jaar (bewondert de kerstboom van opa en oma)
Isabel bijna 3
Isabel nu (3 en een half)
Oh, en lezen is goed voor je. Doe dat dus tot je erbij in slaap valt. .
Uiteraard wilde ik nog 5000 foto's plaatsen, maar dan krijg ik wsl. een ban wegens overmatig spammen. .
En ja, ze lijkt op mama (beetje fantasie, het donker <-> blond verschil wegdenken..)
En die laatste foto.. Aardje naar d'r moertje? (titel boek
)
quote:Iedereen zegt dat ze sprekend op mij lijkt (Behalve het blond <--> donker, blauwe ogen <--> groene ogen gedeelte dan). Ik zie het zelf niet, maar er is 1 foto van mezelf waarop ik het wel zie. (Zal ik 'm inscannen?
Op zondag 6 april 2003 22:30 schreef E.T. het volgende:
Isabel is kjoet!En ja, ze lijkt op mama (beetje fantasie, het donker <-> blond verschil wegdenken..)
En die laatste foto.. Aardje naar d'r moertje?
(titel boek
)
En jaaaaaaaaa, ook Isabel is een klein heksje in spé. .
quote:
Op zondag 6 april 2003 22:35 schreef MUUS het volgende:[..]
Iedereen zegt dat ze sprekend op mij lijkt (Behalve het blond <--> donker, blauwe ogen <--> groene ogen gedeelte dan). Ik zie het zelf niet, maar er is 1 foto van mezelf waarop ik het wel zie. (Zal ik 'm inscannen?
.)
En jaaaaaaaaa, ook Isabel is een klein heksje in spé.
.
Meer foto's!!
(en een keer irl!!!! )
En nee, mijn dochter kijkt hier niet bijster intelligent. .
Ik zal eens die peuterfoto van mezelf bij mijn ouders vandaan jatten. Ik dacht dat ik 'm zelf ergens had slingeren, maar blijkbaar niet dus.
En Isabel en ik willen wel graag een keer met jullie mee kinderboerderijen. .
Of we geven Isabel-het-mini-monster aan Swets en gaan samen de kroeg in. ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |