BOOORING
verder gaat het goed met me een week na de break up... heb het er veel makkelijker mee dan ik had verwacht...
quote:Verzet is zinloos huh?!
Op vrijdag 4 april 2003 09:49 schreef Loesje29 het volgende:
Kheb een beetje last van zo'n aanval 'Is dit het nou...'.
Tot ik me er straks gewoon bij neerleg dat dit het is. Dan voel ik me weer oké.
Ik ben zojuist wakker gemaakt door de postbode terwijl ik wakker gemaakt had moeten worden door mijn wekker. De postbode had een pakketje en van de wekker krijg ik nooit iets bij het wakker worden dus heb ik de postbode gevraagd of hij me elke dag even voor de zekerheid wakker kan bellen. De postbode denkt nu dat ik gek ben. Dát vindt de wekker weer niet. Ik hou het wel bij de wekker dan.
Beetje moe en de dag moet nog beginnen
Ben stront en snipper verkouden, mijn keel doet zeer, mijn ogen kloppen, mijn neus zit dicht etc etc etc.
Heb me wel eens beter gevoeld
quote:Sorry, ik heb al de domste gevoelens hier langs zien komen, maar scholig slaat toch wel alles.. Wat is je scholig voelen nou weer.. heb je dan zin om te leren, voel je je als een school? Echt ongelofelijk hoeveel nieuwe woorden er worden uitgevonden in zo'n slowchatreeks!
Op vrijdag 4 april 2003 09:40 schreef Faithy het volgende:ik voel me scholig..
Ontopic: Ik ben moe, vrolijk en heb er zin in vandaag!
"Perfecto Mundo"
Mooi weer, bijna klaar voor vandaag en dan weekend. lk denk dat ik zo maar eens mijn eerste terrasje van dit jaar ga pakken
juist ja, jeetje, zo semi net niet hoofdpijn, en het voelt alsof ik een kussen in mijn hoofd heb...beh
ik wil slapen....
Voor het eerst in tijden is het een beetje rustig in m'n hoofd en dat lucht op. Straks ff lekker naar buiten, een kopje koffie met een sigarret en gewoon lekker genieten
ps, knuffel voor Faithy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |