quote:Wel plaatjes posten hier hè !!
Op zaterdag 13 september 2003 13:38 schreef Anjadepanja het volgende:
Ik ga over 3 weken naar Egypte en mn vader heeft net een onderwaterhuis voor zijn camera gekocht (150 euro, geen 1000...was een of andere duitse site).De afgelopen jaren hebben we het alleen met wegwerpcameraatjes geprobeerd, en ik heb een keer een goedkoper onderwatercamera gekocht. Dit jaar mag het dus met een echte
Kijk er naar uit!
quote:M'n vader heeft een foto gemaakt van de vijver
Op zaterdag 13 september 2003 14:06 schreef portier het volgende:
Heb je de behuizing al getest? Zou lullig zijn als je daar staat met een lekke behuizing.
quote:Je weet maar nooit
Op zaterdag 13 september 2003 21:10 schreef Anjadepanja het volgende:[..]
M'n vader heeft een foto gemaakt van de vijver
En dat bedrijf verkoop al zo'n 50 jaar waterbehuizingen. Ze schenen een erg goede naam te hebben. Als hij bevalt ga ik er misschien een voor m'n videocamera kopen!
Geen idee, ik heb alleen in een buitenzwembad gefotografeerd met voldoende licht, ik heb nooit hoeven flitsen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Heb je daar dan nog iets aan? Met een duiklamp had ik nooit een bundel, maar zorgde het water zelf al voor de verspreiding van het licht (welliswaar niet zoveel als een diffuser) en heb je niet alle licht nodig dat je kan krijgen door het gebrek aan echt licht?
Je hebt wel veel licht nodig, alleen niet direct licht. Wat ik begrepen heb is dat al die zwevende deeltjes in het water en luchtbelletjes enzo een behoorlijk reflectie geven op de foto als je direct flitst. Dan krijg je allemaal witte vlekjes (backscatter) Om dat te voorkomen kan je dus een kapje gebruiken wat het licht diffuus maakt. Nu zitten er op sommige merken enorme fancy apparaten.... de mijne heeft dat niet... maar als ik hoor dat er ook losse aan touwtjes geleverd worden begrijp ik dat je dus ook een aantal stukjes plastic mee kan nemen zodat er wat geexperimenteerd kan worden met lichtdoorlaat.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Heb je daar dan nog iets aan? Met een duiklamp had ik nooit een bundel, maar zorgde het water zelf al voor de verspreiding van het licht (welliswaar niet zoveel als een diffuser) en heb je niet alle licht nodig dat je kan krijgen door het gebrek aan echt licht?
Wat? Een diffuser?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:46 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ik heb er 1 voor 6 euro bij de kruidvat
ik denk dat Em op een wegwerp onderwatercamera doelt...quote:
En wanneer krijgen wij de resultaten ervan te zien?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat Em op een wegwerp onderwatercamera doelt...
Dat zal nog wel even duren, want er zijn niet veel onderwaterdoca'squote:Op maandag 1 augustus 2005 16:52 schreef RonaldV het volgende:
En wanneer krijgen wij de resultaten ervan te zien?![]()
Nou ja, het is tenminste geen onderwaterwegwerpcameraquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren, want er zijn niet veel onderwaterdoca's
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef x-tremed het volgende:
heb zelf een Olympus C5050 digitale camera met Ikelite onderwaterhuis en dubbele externe flitser, geeft prima kwalitiet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |