[GEZ] ultraportable laptop
Ik heb elders een laptop gescoord!
[GEZ] Freecom Beatman Flash
Niet meer van toepassing...
quote:dating.fok.nl
Op woensdag 9 april 2003 23:32 schreef CySt het volgende:[..]
Net als dat jij een aanrader bent
In een topic vraagt Sylvestrr (van de FPcrew) om de video
van de langoliers.
Geen probleem, die heb ik en bied hem te koop aan.
We sluiten een deal en hij gaat het geld overmaken.
Ik krijg een mail of ik het geld binnen heb.
Ik antwoord dat dat nog niet zo is, maar omdat ik giro heb
kan het vertraging zijn.
Een week later mail ik hem dat ik nog steeds niets heb.
Hij mailt dat hij al heeft aangegeven ergens anders een band heeft gekocht en dat hij hem niet meer wil.
Zit ik mooi met een ingepakte doos met video en adres klaar (speciaal een extra veilig doosje gekocht)...blaast hij het af...
Lekker betrouwbaar
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 13-04-2003 19:37]
Kan dicht, sluitingstermijn was vrijdag, ben inmiddels thuis en begonnen met mailen met de koper. .
quote:is dicht dank voor het melden !
Op zondag 13 april 2003 20:18 schreef D-Devil het volgende:
[TK] Sonyericcson T68i/Kan dicht, sluitingstermijn was vrijdag, ben inmiddels thuis en begonnen met mailen met de koper.
.
quote:dank je !
Op dinsdag 15 april 2003 08:21 schreef Lod het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/298800][TK] Sony Clie PEG SJ-30[url] kan dicht. Er is bijzonder weinig animo voor dus heb ik hem via marktplaats.nl verkocht.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 08:21 schreef Lod het volgende:
[TK] Sony Clie PEG SJ-30 kan dicht. Er is bijzonder weinig animo voor dus heb ik hem via marktplaats.nl verkocht.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:24 schreef detulp050 het volgende:
Hij is al dicht !
ShaoliN liet z'n vriending opdraven om mij een nieuwe nokiaat 6310i te verkopen, ging verder prima (afgezien van dat kutgehucht Hilversum waar nauwelijks een pinautomaat te vinden was
)
quote:Okee, dank je
Op dinsdag 15 april 2003 12:29 schreef dr.dunno het volgende:
[TK] Nokia 6310iShaoliN liet z'n vriending opdraven om mij een nieuwe nokiaat 6310i te verkopen, ging verder prima
(afgezien van dat kutgehucht Hilversum waar nauwelijks een pinautomaat te vinden was
)
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:24 schreef Lod het volgende:[..]
Ik wilde hem editten om de url goed te maken maar drukte op de verkeerde knop. Wilde niet als een complete newbie gezien worden, daar ben ik wel in gelukt denk ik
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de user die er het meest aan had ivm studeren in Zweden, het gebodene geld (wat in sommige gevallen hoger was) heeft dus niet de doorslag gegeven bij het uitzoeken van de koper.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 19:56 schreef Kiff het volgende:
Deze kan dicht want daar klopt geen bal meer van, Deze heb ik al gekocht en kan dus ook dicht, doe die ook maar dicht, ik maak binnenkort wel een nieuw topic met wat ik nog wel heb
gedankjewel allemaal dicht..
quote:Ook dicht, wederom dankje
Op woensdag 16 april 2003 19:59 schreef Kiff het volgende:
Deze mag ook dicht en deze ook
Bedankt voor het topic sluiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |