- Mario 64 : 20
- Zelda : Ocarina Of Time : 20
- Mario Kart 25
- F-Zero X 20
Het hele N64 pakket met zowel het apparaat enzo als de spellen 85 euro.
quote:Het gaat alleen weg voor deze prijzen. De prijzen per spel zijn realistisch en de prijs voor het totaalpakket is ook normaal, zeker als dit de spellen zijn die je zoekt. En veel mensen zoeken nu eenmaal deze spellen.
Op dinsdag 1 april 2003 19:21 schreef Joene het volgende:
hele set voor 65
quote:de spellen die jij aanbied zijn de spellen die het makkelijkst te krijgen zijn. bij intertoys gezien voor 10 en 15 euro.
Op dinsdag 1 april 2003 19:28 schreef Kiff het volgende:[..]
Het gaat alleen weg voor deze prijzen. De prijzen per spel zijn realistisch en de prijs voor het totaalpakket is ook normaal, zeker als dit de spellen zijn die je zoekt. En veel mensen zoeken nu eenmaal deze spellen.
Er zit trouwens ook een expansian pack bij, dat was ik vergeten te zeggen. Die zit al in de N64 zelf. In de controller zit ook een memory kaartje!
quote:Ik wil alleen andere FOK!ers behoeden voor een overhaastige beslissing. Ik was slechts informatief
Op dinsdag 1 april 2003 19:47 schreef Kiff het volgende:
Niet zeuren.ik denk lief te zijn door dit hier aan te bieden. Als ik alles los verkoop dan kan ik er meer voor krijgen. Ik wil het graag in een keer verkopen, vandaar deze prijsstelling. Als je dat niet snapt, pech voor jou. Nu graag alleen on-topic reageren.
Er zit trouwens ook een expansian pack bij, dat was ik vergeten te zeggen. Die zit al in de N64 zelf. In de controller zit ook een memory kaartje!
quote:Dat is bewust gedaan omdat ik de set in een keer wil verkopen! Als de spellen elk wat goedkoper zijn raak ik ze inderdaad makkelijker kwijt. Echter, dan blijf ik met een n64 console zonder spellen over. Die is ook wel een euro of 30 waard, maar dat verkoopt toch een stuk moeilijker. En als je nu alle spellen koopt, krijg je de console er dus bij... best ok lijkt me.
Op dinsdag 1 april 2003 20:01 schreef Retarded het volgende:
knappe jongen als jij mij kan aanwijzen waar je Zelda (OoT) en Mario Kart ziet ligggen bij de Intertoys voor 15 euro... ik ben half Nederland afgeweest.. en uiteindelijk ook 2e hands gekocht voor 20 euro... krijg je er makkelijk voor...
en voor de topicstarter: de prijzen van de games zijn net iets te hoog... haal er een paar euro vanaf en het komt wel goed..
quote:Toch echt waar, ocarina of time, ¤9,99 bij intertoys, 4 maanden geleden nog gekocht. Mario Kart ¤14,99 Ik weet niet of de aanbiedingen nog steeds gelden..
Op dinsdag 1 april 2003 20:01 schreef Retarded het volgende:
knappe jongen als jij mij kan aanwijzen waar je Zelda (OoT) en Mario Kart ziet ligggen bij de Intertoys voor 15 euro... ik ben half Nederland afgeweest.. en uiteindelijk ook 2e hands gekocht voor 20 euro... krijg je er makkelijk voor...
en voor de topicstarter: de prijzen van de games zijn net iets te hoog... haal er een paar euro vanaf en het komt wel goed..
quote:Dat mag niet, dan worden mensen zoals Khadgar, Luigi en Hertz boos op je.
Op dinsdag 1 april 2003 19:57 schreef CySt het volgende:[..]
Ik wil alleen andere FOK!ers behoeden voor een overhaastige beslissing. Ik was slechts informatief
Prijzen per spel (het betreft alleen de cartridges) zijn inclusief verzendkosten :
- Mario 64 : 15
- Zelda : Ocarina Of Time : 20
- Mario Kart 25
- F-Zero X 15
Je kunt me mailen op kiff@piercer.nl als je iets wilt kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |