abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 april 2003 @ 21:24:16 #1
17331 Chazia
Bon Bini Bitch
pi_9567042
We moeten echt weer eens samen gaan shoppen en naar Duinrell!

Weet je nog die ene keer dat we in de Spaceshot gingen en dat je haar helemaal in de war zat toen we eruit kwamen? Woehaha wat hebben we gelachen he

Patty's Posse, Adam's Family, De Bauers? Dat is allemaal niets vergeleken met Chez Chazia! Neem een kijkje in het leven van de spannendste BN'er van allemaal, ik dus! Binnenkort te zien bij RTL4.
pi_9567061
Klinkt als een dolle boel.
pi_9567084
duin-reltopic.
pi_9567091
Wat een originele kloon! Nee echt, wat goed bedacht. Je ben zo echt een toegevoegde waarde voor OvjL . Shit dat is echt lachen, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!

*zucht* .

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_9567100
Ja dat was e-norm! Zul-len we in am-ster-dam gaan shop-pen dan?
Ik krijg nog kor-ting bij de sou-ver-nirs-win-kel van de A-re-nA!

En Duin-rell lijkt me puik! Lek-ker sa-men in het Ti-ki-bad!!

Uw ver-slag-geef-ster op lo-ca-tie
pi_9567109
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:26 schreef r8ality het volgende:
Wat een originele kloon! Nee echt, wat goed bedacht. Je ben zo echt een toegevoegde waarde voor OvjL . Shit dat is echt lachen, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!

*zucht* .

Onee, een eeuwige newbie
Buikpijn van het lachen!
  donderdag 3 april 2003 @ 21:27:27 #7
17331 Chazia
Bon Bini Bitch
pi_9567124
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:26 schreef Marga_van_Praag het volgende:
Ja, dat was dol-le pret. Ik heb me echt dood-ge-lach-en toen.
En weet je nog dat we daarna naar de Mac gingen en dat jij je verslikte in je aardbeienMcShake en dat ik toen je leven gered heb door de Heimlich-maneuvre op je te doen?
Patty's Posse, Adam's Family, De Bauers? Dat is allemaal niets vergeleken met Chez Chazia! Neem een kijkje in het leven van de spannendste BN'er van allemaal, ik dus! Binnenkort te zien bij RTL4.
pi_9567145
Marga, doe wat minder foundation op meid, het ziet er niet uit!
pi_9567146
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:27 schreef Chazia het volgende:

[..]

En weet je nog dat we daarna naar de Mac gingen en dat jij je verslikte in je aardbeienMcShake en dat ik toen je leven gered heb door de Heimlich-maneuvre op je te doen?

Dat is ze vast vergeten
Buikpijn van het lachen!
pi_9567154
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:26 schreef patty het volgende:

[..]

Onee, een eeuwige newbie

Ownee, een eeuwige kutuser met een kutnickname met kutideeen! .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_9567168
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:28 schreef Ierepier het volgende:
Marga, doe wat minder foundation op meid, het ziet er niet uit!
Anders help nog ff mee met het verhaaltje.

Kneus.

donderdag 3 april 2003 @ 21:29:11 #12
17331 Chazia
Bon Bini Bitch
pi_9567173
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:28 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ownee, een eeuwige kutuser met een kutnickname met kutideeen! .

Kut eens op kutnewbie, jij bent de zwakste schakel tot nooit meer ziens!
pi_9567203
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:29 schreef Chazia het volgende:

[..]

Kut eens op kutnewbie, jij bent de zwakste schakel tot nooit meer ziens!

Ik een newbie? Whahaha. Kneus.
  donderdag 3 april 2003 @ 21:32:06 #14
17331 Chazia
Bon Bini Bitch
pi_9567258
Maar goed Marga dat shoppen klinkt goed, alleen niet op een woensdag want dan moet ik naar de pedicure! Lekker ding hoor, die pediceur van mij
pi_9567295
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:30 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik een newbie? Whahaha. Kneus.

Mireille, kan jij Hans vragen of hij deze relnicht even onder handen neemt? Bvd
Buikpijn van het lachen!
pi_9567319
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:27 schreef Chazia het volgende:

[..]

Dat ben ik he-laas e-ven ver-ge-ten. Bij wel-ke mac was dat dan? Je haalt toch niet weer No-ra-ly Be-yer of Pi-a Dijk-stra en mij door el-kaar hè?
pi_9567329
Maar jullie intelligentie beperkt zich dus echt tot het aanmaken van onze nationale helden op TV en in die rol te gaan slowchatten?
pi_9567371
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:32 schreef Chazia het volgende:
Maar goed Marga dat shoppen klinkt goed, alleen niet op een woensdag want dan moet ik naar de pedicure! Lekker ding hoor, die pediceur van mij
Heb je ook de prij-zen ver-ge-le-ken en ben je voor kwa-li-teit ge-gaan? Je moet geen kat in de zak ko-pen na-tuur-lijk.
  donderdag 3 april 2003 @ 21:35:31 #19
17331 Chazia
Bon Bini Bitch
pi_9567376
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:33 schreef Marga_van_Praag het volgende:

[..]

Dat ben ik he-laas e-ven ver-ge-ten. Bij wel-ke mac was dat dan? Je haalt toch niet weer No-ra-ly Be-yer of Pi-a Dijk-stra en mij door el-kaar hè?

Praat me alsjeblieft niet van Noraly Beyer, dat spook heeft me van de week nog helemaal af zitten zeiken op de première van Liever Verliefd!

Wat een beest in bed trouwens he die Chris Zegers

donderdag 3 april 2003 @ 21:36:16 #20
17331 Chazia
Bon Bini Bitch
pi_9567402
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:35 schreef Marga_van_Praag het volgende:

[..]

Heb je ook de prij-zen ver-ge-le-ken en ben je voor kwa-li-teit ge-gaan? Je moet geen kat in de zak ko-pen na-tuur-lijk.

Nee dan zou ik in mijn eigen programma moeten komen en dat is natuurlijk geen gezicht, jezelf interviewen .
pi_9567413
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:35 schreef Chazia het volgende:

[..]

Praat me alsjeblieft niet van Noraly Beyer, dat spook heeft me van de week nog helemaal af zitten zeiken op de première van Liever Verliefd!

Ligt het aan mij of ben je een slet
Buikpijn van het lachen!
pi_9567464
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:34 schreef r8ality het volgende:
nationale helden op TV
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:35 schreef Chazia het volgende:

[..]

O, als die teef dat ooit nog eens doet, moet je het maar zeg-gen, dan haal ik mijn broer er-bij!

Ik heb wel be-ter ge-had dan Chris Ze-gers hoor, Joop van Zijl is echt een ge-nie on-der dat bu-reau!

donderdag 3 april 2003 @ 21:38:46 #23
17331 Chazia
Bon Bini Bitch
pi_9567476
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:36 schreef patty het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of ben je een slet

Nee hoor ligt niet aan jou
pi_9567491
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:38 schreef Marga_van_Praag het volgende:

[..]

.

[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 03-04-2003 21:39]

pi_9567495
ik heb medelijden met de stumper die nu allenig op z'n kamertje met deze drie klonen tegen zichzelf zit te praten

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')