Weet je nog die ene keer dat we in de Spaceshot gingen en dat je haar helemaal in de war zat toen we eruit kwamen? Woehaha wat hebben we gelachen he
*zucht* .
En Duin-rell lijkt me puik! Lek-ker sa-men in het Ti-ki-bad!!
quote:Onee, een eeuwige newbie
Op donderdag 3 april 2003 21:26 schreef r8ality het volgende:
Wat een originele kloon! Nee echt, wat goed bedacht. Je ben zo echt een toegevoegde waarde voor OvjL. Shit dat is echt lachen, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!
*zucht*
.
quote:En weet je nog dat we daarna naar de Mac gingen en dat jij je verslikte in je aardbeienMcShake en dat ik toen je leven gered heb door de Heimlich-maneuvre op je te doen?
Op donderdag 3 april 2003 21:26 schreef Marga_van_Praag het volgende:
Ja, dat was dol-le pret. Ik heb me echt dood-ge-lach-en toen.
quote:Dat is ze vast vergeten
Op donderdag 3 april 2003 21:27 schreef Chazia het volgende:[..]
En weet je nog dat we daarna naar de Mac gingen en dat jij je verslikte in je aardbeienMcShake en dat ik toen je leven gered heb door de Heimlich-maneuvre op je te doen?
quote:Ownee, een eeuwige kutuser met een kutnickname met kutideeen!
Op donderdag 3 april 2003 21:26 schreef patty het volgende:[..]
Onee, een eeuwige newbie
quote:Anders help nog ff mee met het verhaaltje.
Op donderdag 3 april 2003 21:28 schreef Ierepier het volgende:
Marga, doe wat minder foundation op meid, het ziet er niet uit!
Kneus.
quote:Kut eens op kutnewbie, jij bent de zwakste schakel tot nooit meer ziens!
Op donderdag 3 april 2003 21:28 schreef r8ality het volgende:[..]
Ownee, een eeuwige kutuser met een kutnickname met kutideeen!
.
quote:Ik een newbie? Whahaha. Kneus.
Op donderdag 3 april 2003 21:29 schreef Chazia het volgende:[..]
Kut eens op kutnewbie, jij bent de zwakste schakel tot nooit meer ziens!
quote:Mireille, kan jij Hans vragen of hij deze relnicht even onder handen neemt? Bvd
Op donderdag 3 april 2003 21:30 schreef r8ality het volgende:[..]
Ik een newbie? Whahaha. Kneus.
quote:Dat ben ik he-laas e-ven ver-ge-ten. Bij wel-ke mac was dat dan? Je haalt toch niet weer No-ra-ly Be-yer of Pi-a Dijk-stra en mij door el-kaar hè?
Op donderdag 3 april 2003 21:27 schreef Chazia het volgende:[..]
En weet je nog dat we daarna naar de Mac gingen en dat jij je verslikte in je aardbeienMcShake en dat ik toen je leven gered heb door de Heimlich-maneuvre op je te doen?
quote:Heb je ook de prij-zen ver-ge-le-ken en ben je voor kwa-li-teit ge-gaan? Je moet geen kat in de zak ko-pen na-tuur-lijk.
Op donderdag 3 april 2003 21:32 schreef Chazia het volgende:
Maar goed Marga dat shoppen klinkt goed, alleen niet op een woensdag want dan moet ik naar de pedicure! Lekker ding hoor, die pediceur van mij
quote:Praat me alsjeblieft niet van Noraly Beyer, dat spook heeft me van de week nog helemaal af zitten zeiken op de première van Liever Verliefd!
Op donderdag 3 april 2003 21:33 schreef Marga_van_Praag het volgende:[..]
Dat ben ik he-laas e-ven ver-ge-ten. Bij wel-ke mac was dat dan? Je haalt toch niet weer No-ra-ly Be-yer of Pi-a Dijk-stra en mij door el-kaar hè?
Wat een beest in bed trouwens he die Chris Zegers
quote:Nee dan zou ik in mijn eigen programma moeten komen en dat is natuurlijk geen gezicht, jezelf interviewen
Op donderdag 3 april 2003 21:35 schreef Marga_van_Praag het volgende:[..]
Heb je ook de prij-zen ver-ge-le-ken en ben je voor kwa-li-teit ge-gaan? Je moet geen kat in de zak ko-pen na-tuur-lijk.
quote:Ligt het aan mij of ben je een slet
Op donderdag 3 april 2003 21:35 schreef Chazia het volgende:[..]
Praat me alsjeblieft niet van Noraly Beyer, dat spook heeft me van de week nog helemaal af zitten zeiken op de première van Liever Verliefd!
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:34 schreef r8ality het volgende:
nationale helden op TV
quote:O, als die teef dat ooit nog eens doet, moet je het maar zeg-gen, dan haal ik mijn broer er-bij!
Op donderdag 3 april 2003 21:35 schreef Chazia het volgende:[..]
Praat me alsjeblieft niet van Noraly Beyer, dat spook heeft me van de week nog helemaal af zitten zeiken op de première van Liever Verliefd!
Ik heb wel be-ter ge-had dan Chris Ze-gers hoor, Joop van Zijl is echt een ge-nie on-der dat bu-reau!
quote:Nee hoor ligt niet aan jou
Op donderdag 3 april 2003 21:36 schreef patty het volgende:[..]
Ligt het aan mij of ben je een slet
quote:
Op donderdag 3 april 2003 21:38 schreef Marga_van_Praag het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 03-04-2003 21:39]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |