De FINALE:
vd Vaart vs. Kezman.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 03-04-2003 21:14]
De FINALE:
Kezman.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 03-04-2003 21:16]
Van Der Vaart heeft niet het hele seizoen gespeeld en Kezman heeft zo'n beetje ervoor gezorgd dat PSV kampioen gaat worden.
Napraten over de halve finale in het halve finale topic graag. Mijn stemmen volgen later.
[dank u]
Aangezien Mateja Kezman toch meer zijn stempel heeft gedrukt op de HCE van dit seizoen, gaat mijn stem dan ook uit naar hem.
Kezman natuurlijk.
Geintje: Kezman is dit seizoen de betere speler.
IK stem natuurlijk op Raffie(voordat loek gaat zeiken, Rafael Van der Vaart)
Maar ik vind dat je niet moet kijken hoe grote invloed het op de club is, bijv:
Peter van Vossen doet echt alles bij de Graafschap, scoort, verdedigt keept, maar is hij dan beter dan Vaart of Kezman?
O ja, ik vind trouwens een diepe spits moet wel minstenss 1x in 6 CL-wedstrijden scooren, Zelfs pasanen heeft in minder wedstrijden meer gescoord
Mijn mening is dat ik Kezman steeds beter vind worden, maar zolang hij niet europees scoort krijgt hij mijn stem niet
Dat Kezman vaak scoort wil toch niet zeggen dat het een betere voetballer is, wat de meesten hier toch denken lijkt me.
Maarja, mijn stem gaat, ook al zal het niets helpen, uiteraard naar vd Vaart, ook vanwege zijn internationale prestaties, internationaal is Kezman een grote nul.
quote:Deed.
Op donderdag 3 april 2003 22:25 schreef Ajax_master het volgende:Peter van Vossen doet echt alles bij de Graafschap, scoort, verdedigt keept, maar is hij dan beter dan Vaart of Kezman?
Kezman is belangrijker voor PSV dan v.d. Vaart voor Ajax op dit moment.
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:25 schreef Ajax_master het volgende:IK stem natuurlijk op Raffie(voordat loek gaat zeiken, Rafael Van der Vaart)
O ja, ik vind trouwens een diepe spits moet wel minstenss 1x in 6 CL-wedstrijden scooren, Zelfs pasanen heeft in minder wedstrijden meer gescoord
Mijn mening is dat ik Kezman steeds beter vind worden, maar zolang hij niet europees scoort krijgt hij mijn stem niet
quote:beide stemmen ongeldig
Op donderdag 3 april 2003 22:30 schreef GerardVanAs het volgende:
HuhDit had ik niet verwacht op FOK, dacht dat vd Vaart hier redelijk goed lag.
Dat Kezman vaak scoort wil toch niet zeggen dat het een betere voetballer is, wat de meesten hier toch denken lijkt me.
Maarja, mijn stem gaat, ook al zal het niets helpen, uiteraard naar vd Vaart, ook vanwege zijn internationale prestaties, internationaal is Kezman een grote nul.
quote:Als ajax de CL toch niet had...
Op donderdag 3 april 2003 22:56 schreef CAZZO het volgende:[..]
[..]beide stemmen ongeldig
deze verkiezingen gaan over de beste speler in de HCE en dus tellen de prestaties in de CL niet mee
quote:Als PSV de HCE toch niet had...
Op donderdag 3 april 2003 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
Als ajax de CL toch niet had...
quote:whaaaah, breek die duimen eraf....
Op donderdag 3 april 2003 22:01 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
quote:Slaat als een stok op een stekelvarken
Op donderdag 3 april 2003 23:09 schreef Leshy het volgende:[..]
Als PSV de HCE toch niet had...
quote:Net als het commentaar over Ajax en de CL.
Op donderdag 3 april 2003 23:58 schreef Poepoog het volgende:
Slaat als een stok op een stekelvarken
quote:Nee want kijk eens naar tietel aub.
Op vrijdag 4 april 2003 00:05 schreef Leshy het volgende:[..]
Net als het commentaar over Ajax en de CL.
quote:Als jij de posts op deze pagina doorleest
Op vrijdag 4 april 2003 00:53 schreef Poepoog het volgende:
Nee want kijk eens naar tietel aub.
Jammer van die blessures van van der Vaart, anders had hij denk ik wel gewonnen, maar over het gehele seizoen genomen is Kezman de beste speler.
Toch stem ik voor vd Vaart, omdat ik hem een completere speler vind.
quote:Dan Van Hooydonk misschien nog eens, maar Van Persie en Van der Vaart vooral niet
Op donderdag 3 april 2003 22:43 schreef LoekB het volgende:
Kezman beter dan v. Hooijdonk, v. Persie en v.d. Vaart? Volgens mij moeten een heleboel VBL-ers zich is goed affvragen of ze nou echt wel wat van voetbal weten..
Van der Vaart krijgt dus ook mijn stem
ik ga toch niet een crimineel ( ) tot beste HCE-speler kiezen.
maar serieus: ik vind ze beiden de finale niet waard, allebei overschat van eindhoven tot amsterdam en terug.
quote:Doe geen moeite, Kezman wint toch,
Op vrijdag 4 april 2003 11:09 schreef superjoden het volgende:
VAN DER VAART
Maar het gaat niet wie er over het algemeen het beste dit seizoen heeft gedaan, maar het gaat wie is de beste speler, die in de Holland casion eredivisie speelt
quote:van Persie is er nog lang niet. Het gaat niet alleen om een leuke passeerbeweging, want dan zouden we net zo goed een andere competitie kunnen maken. Van Hooijdonk is vergelijkbaar met Kezman, al heeft Pierre natuurlijk wat meer ervaring. Van der Vaart doet het goed maar heeft een slecht seizoen in vergelijking met vorig jaar.
Kezman beter dan v. Hooijdonk, v. Persie en v.d. Vaart? Volgens mij moeten een heleboel VBL-ers zich is goed affvragen of ze nou echt wel wat van voetbal weten..
Dus het zal wel meevallen hoor, jij bent natuurlijk ook niet helemaal objectief...
quote:Ja, hier ben ik ook van uitgegaan.
Op vrijdag 4 april 2003 11:14 schreef Ajax_master het volgende:Maar het gaat niet wie er over het algemeen het beste dit seizoen heeft gedaan, maar het gaat wie is de beste speler, die in de Holland casion eredivisie speelt
quote:Couldn't agree more, stem dus ook op Kezman
Op donderdag 3 april 2003 21:15 schreef RedGuy het volgende:
Kezman.Van Der Vaart heeft niet het hele seizoen gespeeld en Kezman heeft zo'n beetje ervoor gezorgd dat PSV kampioen gaat worden.
Als totaalvoetballer een betere voetballer. Heb niet het idee dat Kezman een grote stempel op de HCE drukt, maar meer de spits die bij PSV in de punt staat. Meer een kwaliteit van totaal PSV, dan van Kezman. Van der Vaart ondanks een blessure toch in de wedstrijden nadrukkelijk aanwezig op een positieve manier.
quote:Die teen die altijd geblesseerd is bedoel je
Op vrijdag 4 april 2003 14:02 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart heeft in zijn linker kleine teen meer talent dan Kezman in zijn hele lichaam, dus de keuze lijkt me duidelijk.
Maar op wie stem je nou?
quote:Ik ahd van jou ook niet anders verwacht...
Van der Vaart heeft in zijn linker kleine teen meer talent dan Kezman in zijn hele lichaam, dus de keuze lijkt me duidelijk.
quote:overdrijven is ook een vak. Dan is het des te knapper van Kezman dat hij wint...
Hij heeft inderdaad veel meer talent dan Kezman, die bovendien niet echt constant presteert sinds ie bij PSV zit...vind ik.
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 04-04-2003 15:13]
quote:Nou, ik vind enkele PSV'ers wel beter dan Wamberto, maar daar hoort Kezman idd niet bij.
Op vrijdag 4 april 2003 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik ahd van jou ook niet anders verwacht...
Jij stemt nog wel op Wamberto als ie tegen kezman (of iets anders van PSV) zou hebben gestaan...
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:02 schreef methodmich het volgende:[..]
Nou, ik vind enkele PSV'ers wel beter dan Wamberto, maar daar hoort Kezman idd niet bij.
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:56 schreef CAZZO het volgende:[..]
[..]beide stemmen ongeldig
deze verkiezingen gaan over de beste speler in de HCE en dus tellen de prestaties in de CL niet mee
Wat een lulverhaal, het gaat om de beste speler uit de HCE, natuurlijk tellen zijn prestaties op internationaal niveau dan ook mee.
Het gaat om de beste speler uit de HCE, niet om de beste speler die alleen HCE-wedstrijden speelt.
In de weinige wedstrijden die hij speelt heeft hij toch maar weer een grote toevoegende waarde voor ajax.
Van der Vaart!
Bovendien wordt Pi-Air gewoon topscoorder dit seizoen!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 04-04-2003 19:10]
quote:in een massa....... ?
Op vrijdag 4 april 2003 13:58 schreef Rieuwert het volgende:
Kezman.
quote:lulverhaal of niet je stem telt lekker niet mee
Op vrijdag 4 april 2003 15:17 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Wat een lulverhaal, het gaat om de beste speler uit de HCE, natuurlijk tellen zijn prestaties op internationaal niveau dan ook mee.
Het gaat om de beste speler uit de HCE, niet om de beste speler die alleen HCE-wedstrijden speelt.
quote:doet ie het nog wel dan?
Op vrijdag 4 april 2003 21:26 schreef SCH het volgende:
Hey Loek - misschien is het goed nu alvast een einddag en tijd te noemen - zondagavond ofzoEr is nu al bijna 50 keer gestemd en het is zeker nog niet beslist.ja ik help Loek een beetje
V/d Vaart dus.
(met al dat offtopic-gelul tussen alle stemmen door is het tellen er voor LoekB en anderen die hem willen corrigeren er niet gemakkelijker op geworden trouwens...)
quote:Valt wel mee - ik heb de tussenstand hier goed bijgehouden. Zou wel prettig zijn als Loek een eindtijd noemt - minstens 24 uur van te voren - om manipulatie en een plotselinge eindspurt te voorkomen.
Op zaterdag 5 april 2003 21:11 schreef FANATIC het volgende:
Van der Vaart(met al dat offtopic-gelul tussen alle stemmen door is het tellen er voor LoekB en anderen die hem willen corrigeren er niet gemakkelijker op geworden trouwens...)
quote:Hij is iig beter dan Van der Vaart.
WMB ook Kezman
quote:Hij is niet de betere speler.
Op zondag 6 april 2003 01:36 schreef Frenkie het volgende:
Hij is iig beter dan Van der Vaart.
Hij is op dit moment aan een betere periode bezig, en is dit seizoen van veel meer invloed op PSV dan Van der Vaart op Ajax en verdient IMO dus te winnen als beste speler van de HCE. Maar qua capaciteiten moet Kezman het zeker weten afleggen tegen Van der Vaart.
quote:Volgens mij stemt iedereen hier tegen vd Vaart omdat ze ook anti-Ajax zijn want het is toch wel duidelijk dat vd Vaart een betere speler is.
Op zondag 6 april 2003 01:36 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hij is iig beter dan Van der Vaart.
WMB ook Kezman
Zie ook zijn wedstrijd tegen Tsjechie vorige week zaterdag.
quote:je mag niet 2x stemmen
Op zondag 6 april 2003 12:34 schreef kreischer2000 het volgende:
Van der vaart
quote:Hoezo is dat wel duidelijk? Ik vind Kezman echt een betere speler en ben helemaal niet anti-Ajax. Bovendien is Van der Vaart te vaak geblesseerd, goede voetballers zijn niet zo vaak geblesseerd.
Op zondag 6 april 2003 11:52 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Volgens mij stemt iedereen hier tegen vd Vaart omdat ze ook anti-Ajax zijn want het is toch wel duidelijk dat vd Vaart een betere speler is.
quote:Klopt ja, van der Vaart heeft nog niet zo heel veel laten zien dit seizoen (door de blessures), kezman daarentegen wel en is voor zijn team gedurende het seizoen dus belangrijker geweest.
Op zondag 6 april 2003 13:27 schreef SCH het volgende:[..]
Hoezo is dat wel duidelijk? Ik vind Kezman echt een betere speler en ben helemaal niet anti-Ajax.
quote:
Bovendien is Van der Vaart te vaak geblesseerd, goede voetballers zijn niet zo vaak geblesseerd.
quote:Van Basten is een legende die nooit heeft kunnen waarmaken wat hij misschien had gekund. Bij Van Basten waren het trouwens de enkels en bij Van der Vaart zijn het voornamelijk blessures die uit zichzelf zijn ontstaan.
Op zondag 6 april 2003 13:56 schreef Sandman2k3 het volgende:![]()
Waar slaat dat nou weer op, alsof goede voetballers minder blessuregevoelig zouden zijn
Er hoeft maar 1 verkeerde trap te worden uitgedeeld en je carriere kan voorbij zijn....
En er zijn genoeg voorbeelden te noemen van GOEDE voetballers die eerder met de carriere zijn gestopt door de vele blessures (van Basten bijv)
En Van der Vaart is in mijn beleving tot nu toe iemand die het hoge niveau niet aankan en bij het minste of geringste een bilspier, pees of stringetje aan diggelen schiet. Goed met je lichaam omgaan hoort ook bij de topvoetballer.
quote:Daar was ie echt niet goed in. Hij was onzichtbaar.
Op zondag 6 april 2003 11:52 schreef GerardVanAs het volgende:
quote:Capaciteiten..?? Wat een gelul. Het zijn twee hele verschillende soorten voetballers.
Op zondag 6 april 2003 03:02 schreef Leshy het volgende:[..]
Hij is niet de betere speler.
Hij is op dit moment aan een betere periode bezig, en is dit seizoen van veel meer invloed op PSV dan Van der Vaart op Ajax en verdient IMO dus te winnen als beste speler van de HCE. Maar qua capaciteiten moet Kezman het zeker weten afleggen tegen Van der Vaart.
quote:Gelukkig weten echte experts dat jij nu lult. Iedereen die ik op TV heb horen praten en elke krant die ik heb opengeslagen was vol lof over vd Vaart.
Op zondag 6 april 2003 14:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
Daar was ie echt niet goed in. Hij was onzichtbaar.
Een goed passje was alles.
Op internationaal niveau is Kezman nog steeds een 0, en daar zit hem nou net het grote verschil tussen vd Vaart en Kezman.
quote:Misschien dat je alleen Ajax TV en AT5 hebt gekeken. Ik moet Frenkie even bijvallen want er was nauwelijks lof voor Van der Vaart na die wedstrijd. Zou ook niet gepast zijn omdat hij onzichbaar was.
Op zondag 6 april 2003 14:41 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Gelukkig weten echte experts dat jij nu lult. Iedereen die ik op TV heb horen praten en elke krant die ik heb opengeslagen was vol lof over vd Vaart.
quote:Heb jij een eugen mening of praat je enkel Henk Spaan na..??
Op zondag 6 april 2003 14:41 schreef GerardVanAs het volgende:
Gelukkig weten echte experts dat jij nu lult. Iedereen die ik op TV heb horen praten en elke krant die ik heb opengeslagen was vol lof over vd Vaart.
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
Heb jij een eugen mening of praat je enkel Henk Spaan na..??
quote:We ontvangen hier geeneens AT5
Op zondag 6 april 2003 14:43 schreef SCH het volgende:[..]
Misschien dat je alleen Ajax TV en AT5 hebt gekeken. Ik moet Frenkie even bijvallen want er was nauwelijks lof voor Van der Vaart na die wedstrijd. Zou ook niet gepast zijn omdat hij onzichbaar was.
Er was genoeg lof voor vd Vaart, nadat hij erin kwam ging het NL elftal pas echt goed spelen. En dat op zo'n leeftijd.
En dat jullie zeggen dat Kezman een groter aandeel heeft bij PSV en daardoor een betere speler is, is natuurlijk onzin.
Natuurlijk heeft hij meer aandeel, maar hij is spits en vd Vaart middenvelder, dan lijkt dat me ook meer dan logisch. Een groter aandeel in de doelpunten maakt je geen betere speler.
quote:Kezman is in aanleg toch echt beduidend minder dan van der Vaart. Kezman heeft een zeer gebrekkige techniek, verstuurt nauwelijks een fatsoenlijke pass... Het enige dat ie kan (en goed kan) is afronden, hoewel ie daar nog beter in moet worden. Kezman is zo'n Italiaanse spits, type Inzaghi. Beperkt maar effectief.
Op zondag 6 april 2003 13:27 schreef SCH het volgende:[..]
Hoezo is dat wel duidelijk? Ik vind Kezman echt een betere speler en ben helemaal niet anti-Ajax. Bovendien is Van der Vaart te vaak geblesseerd, goede voetballers zijn niet zo vaak geblesseerd.
quote:Scheelt dat vd Vaart Europees al doorgebroken is
Op zondag 6 april 2003 14:41 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Op internationaal niveau is Kezman nog steeds een 0, en daar zit hem nou net het grote verschil tussen vd Vaart en Kezman.
quote:Daar presteert hij wel ja.
Op zondag 6 april 2003 16:11 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Scheelt dat vd Vaart Europees al doorgebroken is
En daarbij nog iets, vandaag blijkt maar weer dat Kerstman een erg onvolwassen speler is.
Maarliefst 4 ellenboogstoten, dat doen goede spelers ook niet
quote:Welke wedstrijd heb jij gezien?
Op zondag 6 april 2003 16:24 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En daarbij nog iets, vandaag blijkt maar weer dat Kerstman een erg onvolwassen speler is.Maarliefst 4 ellenboogstoten, dat doen goede spelers ook niet
quote:Willem 2 - PSV
Op zondag 6 april 2003 16:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien?
Heb 4 elleboogstoten getelt, en nog wat onnodige overtredingen, veel gezeik tegen de scheidsrechter, en dat allemaal omdat die een penalty niet kreeg.
Dat noem ik onvolwassen.
quote:Tegen Martin was per ongeluk,die gele kaart was aanstellen van W2 speler,op het middenveld werd ie geblokkeerd en die rode kaart was onterecht omdat ie die speler niet raakten.
Op zondag 6 april 2003 16:31 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Willem 2 - PSV
Heb 4 elleboogstoten getelt, en nog wat onnodige overtredingen, veel gezeik tegen de scheidsrechter, en dat allemaal omdat die een penalty niet kreeg.
Dat noem ik onvolwassen.
quote:Nadat hij die penalty niet kreeg ging die constant overtredingen maken, zeiken tegen de scheids en elleboogstoten uitdelen.
Op zondag 6 april 2003 16:33 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Tegen Martin was per ongeluk,die gele kaart was aanstellen van W2 speler,op het middenveld werd ie geblokkeerd en die rode kaart was onterecht omdat ie die speler niet raakten.
Komt bij dat je geen penalty krijgt.
Gek he dat ze tegen Luinge aan lopen te zeiken
Even zeiken is goed, maar je kunt het ook overdrijven.
quote:idd van as hou eens op met zeiken man
Op zondag 6 april 2003 16:35 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nadat hij die penalty niet kreeg ging die constant overtredingen maken, zeiken tegen de scheids en elleboogstoten uitdelen.
Even zeiken is goed, maar je kunt het ook overdrijven.
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:37 schreef CAZZO het volgende:[..]
idd van as hou eens op met zeiken man
quote:SCH kloon
Op zondag 6 april 2003 16:37 schreef CAZZO het volgende:[..]
idd van as hou eens op met zeiken man
Broer konijn heeft alleen een goede traptechniek, verder is hij nutteloos
Perzik is goed bezig alleen is hij toch niet de beste.
Pestman is een goede 2e. Is al eerder genoemd maar waar hij ze nationaal er elke week inschiet is hij op Europees niveau een flopper
quote:Maar het gaat juist om de HCE en niet om de CL/UEFA
Op zondag 6 april 2003 16:52 schreef Duiveltja het volgende:
Pestman is een goede 2e. Is al eerder genoemd maar waar hij ze nationaal er elke week inschiet is hij op Europees niveau een flopper
quote:Wie heeft mijn genen gejat
Op zondag 6 april 2003 16:48 schreef mitt het volgende:[..]
SCH kloon
quote:En uit welke bronnen heb je deze wijsheid...??
Op zondag 6 april 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart heeft internationaal gezien denk ik een grotere naam dan Kezman.
quote:Het gaat om wat je presteert, het gaat er niet om waar je presteert
Op zondag 6 april 2003 16:53 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Maar het gaat juist om de HCE en niet om de CL/UEFA
Als je maar bij een club in de HCE onder contract staat.
quote:Het gaat erom wie de beste speler is.
van der Vaart --->> presteert nationaal en internationaal
kezman --->> presteert alleen nationaal
vd Vaart heeft bewezen zich internationaal staande weet te houden, bewijst dat hij beter is.
quote:Beetje snelle conclusie mate. Kezman presteert met zijn nationale team soms ook heel aardig. Ik vind Van der Vaart altijd een beetje een loser en heb zo'n gevoel dat het nooit echt wat gaat worden, maar wie weet.
Op zondag 6 april 2003 17:19 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het gaat erom wie de beste speler is.
van der Vaart --->> presteert nationaal en internationaal
kezman --->> presteert alleen nationaalvd Vaart heeft bewezen zich internationaal staande weet te houden, bewijst dat hij beter is.
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
En uit welke bronnen heb je deze wijsheid...??
Zowat elke Europese topclub aast op hem
quote:Uit welke bronnen heb je dat..???
Op zondag 6 april 2003 17:22 schreef Duiveltja het volgende:
Zowat elke Europese topclub aast op hem
quote:Ze zijn beide wel gewild. Valencia wil Kezman, o.a. Barcelona loert op Vaart.Maar zowat elke Europese topclub is een overdrijving in optima forma
Op zondag 6 april 2003 17:23 schreef Frenkie het volgende:[..]
Uit welke bronnen heb je dat..???
En welke clubs hebben al interesse in Kezman getoont..??
quote:Ja ok, maar ik bedoelde bij wijze van spreken
Op zondag 6 april 2003 17:26 schreef SCH het volgende:[..]
Maar zowat elke Europese topclub is een overdrijving in optima forma
quote:Oh ja - gewoon lulkoek dus
Op zondag 6 april 2003 17:28 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ja ok, maar ik bedoelde bij wijze van spreken
quote:Als vd Vaart over paar jaar verkocht word voor 30 mil lach ik harder
Op zondag 6 april 2003 17:32 schreef SCH het volgende:[..]
Oh ja - gewoon lulkoek dus
Misschien is er een wel een clubje die vdVaart wil, bedoelde je eigenlijk
quote:Er zijn nog maar een paar clubs die dat op tafel kennen leggen en ik denk niet dat die interesse hebben
Op zondag 6 april 2003 17:37 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als vd Vaart over paar jaar verkocht word voor 30 mil lach ik harder
quote:Ik lach harder als er een club komt die die 30 miljoen biedt en hem toch niet neemt omdat ie nioet door de medische keuring komt
Op zondag 6 april 2003 17:37 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als vd Vaart over paar jaar verkocht word voor 30 mil lach ik harder
quote:Je bent best wel jaloers he, dat vd Vaart bij Ajax speelt
Op zondag 6 april 2003 18:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik lach harder als er een club komt die die 30 miljoen biedt en hem toch niet neemt omdat ie nioet door de medische keuring komt
quote:Dat komt meer door de algehele malaise en schuldenlast dan door door een gebrek aan interesse
Op zondag 6 april 2003 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
Er zijn nog maar een paar clubs die dat op tafel kennen leggen en ik denk niet dat die interesse hebben
quote:
Op zondag 6 april 2003 18:38 schreef Leshy het volgende:[..]
Dat komt meer door de algehele malaise en schuldenlast dan door door een gebrek aan interesse
quote:zoveel speelt ie niet..
Op zondag 6 april 2003 18:29 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Je bent best wel jaloers he, dat vd Vaart bij Ajax speelt
![]()
quote:Valt wel mee hoor, die paar wedstrijden die hij heeft gemist doen het hem niet.
Op zondag 6 april 2003 18:55 schreef Frenkie het volgende:[..]
zoveel speelt ie niet..
quote:Hoeveel heeft ie gespeeld dan..??
Op zondag 6 april 2003 18:58 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Valt wel mee hoor, die paar wedstrijden die hij heeft gemist doen het hem niet.
quote:Het gaat om de beste speler die speelt in de HCE: en daar kan met een gerust hart ook de Europese wedstrijden bij tellen.
Als ik zou moeten kiezen tussen DelPiero en Inzaghi zou ik ook voor DelPiero kiezen. Hoeveel Inzaghi er ook in legt...
quote:13 v/d 26 wedstrijden
Op zondag 6 april 2003 19:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hoeveel heeft ie gespeeld dan..??
Volgens mij komt ie net op de helft en bij een beetje serieuze verkiezing heb je een eis dat de speler 2/3 van het totaal moet spelen. Dat haalt ie never nooit niet.
quote:
Op zondag 6 april 2003 18:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik lach harder als er een club komt die die 30 miljoen biedt en hem toch niet neemt omdat ie nioet door de medische keuring komt
Dikke kans op
quote:En hij heeft er dus wel 10 inliggen in die 13 wedstrijden...dus op 't aantal goals per wedstrijd doet ie nie eens zo heel veel onder voor Kezman die op 25 uit 25 (?) staat...
Op zondag 6 april 2003 19:25 schreef CAZZO het volgende:
13 v/d 26 wedstrijden
vul de rest zelf maar in
quote:Misschien moet je deze zin even over doen, zowel inhoudelijk als grammaticaal schort er wat aan. Bovendien let op de topic-titel: beste HCE-speler. Dus of dat hart zo gerust moet zijn
Op zondag 6 april 2003 19:19 schreef Doc het volgende:[..]
Het gaat om de beste speler die speelt in de HCE: en daar kan met een gerust hart ook de Europese wedstrijden bij tellen.
quote:Volgens mij ging het daar niet om, lees mijn post nog maar eens.
Op zondag 6 april 2003 21:10 schreef Archie het volgende:
En hij heeft er dus wel 10 inliggen in die 13 wedstrijden...dus op 't aantal goals per wedstrijd doet ie nie eens zo heel veel onder voor Kezman die op 25 uit 25 (?) staat...
quote:Weet ik maar iedereen zegt dat Kezman er zoveel inlegt, terwijl V/d Vaart relatief gezien niet zo erg veel onder doet voor Kezman...
Op zondag 6 april 2003 21:29 schreef Frenkie het volgende:
Volgens mij ging het daar niet om, lees mijn post nog maar eens.
Ben 't overigens wel met je eens dat je iemand nie kan beoordelen op een half seizoen en dus idd wel 2/3 gespeeld moet hebben. Desondanks is de v/d Vaart van na z'n blessure nog lang niet de v/d Vaart van voor de blessure en dus zou ik toch voor Kezman kiezen (ondanks dat ik het een grote knuppel blijf vinden )
quote:Ik denk LoekieBoy nog maar weinig zin heeft om het bij te houden na de ramptelling van de halve finale
Op zondag 6 april 2003 21:41 schreef mitt het volgende:
Tot wanneer loopt de finale
quote:
Op zondag 6 april 2003 22:09 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik denk LoekieBoy nog maar weinig zin heeft om het bij te houden na de ramptelling van de halve finale
quote:Laat toch gaan joh. Wanneer breien we er een eind aan???
Op zondag 6 april 2003 22:23 schreef LoekB het volgende:[..]
. Idd. En het rare is dat ik nog niks gehoord heb van de mensen die mij uitmaakten voor bedrieger en iemand die niet kon tellen, terwijl Doc zélf fout telde.
.
quote:Dan stel ik voor een einde aan dit toernooi te maken en ermee op te houden zodat mitt zijn verdedigerstoernooi kan beginnen.
Op zondag 6 april 2003 22:23 schreef LoekB het volgende:
. Idd. En het rare is dat ik nog niks gehoord heb van de mensen die mij uitmaakten voor bedrieger en iemand die niet kon tellen, terwijl Doc zélf fout telde.
.
quote:Als golfer, SCH en Loek dan eens de stemmen telden - los van elkaar?
Op zondag 6 april 2003 22:27 schreef golfer het volgende:[..]
Dan stel ik voor een einde aan dit toernooi te maken en ermee op te houden zodat mitt zijn verdedigerstoernooi kan beginnen.
quote:Mij best.
Op zondag 6 april 2003 22:31 schreef SCH het volgende:Als golfer, SCH en Loek dan eens de stemmen telden - los van elkaar?
De winnaar die eruit komt is :
Rafael vd Vaart
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-04-2003 22:40]
quote:Ok.
Op zondag 6 april 2003 22:31 schreef SCH het volgende:[..]
Als golfer, SCH en Loek dan eens de stemmen telden - los van elkaar?
Kezman 27
vd Vaart 27
Prachtig toch - wat mij betreft laten we het zo.
Maar jullie komen vast op een andere eindstand uit
quote:heb je de dubbele en ongeldige stemmen op vander vaart er ook uitgehaald?
Op zondag 6 april 2003 22:46 schreef SCH het volgende:
Het is niet te geloven maar ik kom bij eerste telling (en ik heb erg zorgvuldig geteld, dubbele er uit enzo) uit op een gelijkspelKezman 27
vd Vaart 27Prachtig toch - wat mij betreft laten we het zo.
quote:Ik kwam op 30-22 uit voor vd Vaart.
Het is niet te geloven maar ik kom bij eerste telling (en ik heb erg zorgvuldig geteld, dubbele er uit enzo) uit op een gelijkspelKezman 27
quote:Ik kom ook uit op een gelijkspel: 28-28
quote:Ja juist - ik heb het een paar keer nageteld en volgens mij klopt mijn uitslag wel - maar ik ga het nog 1 x doen.
Op zondag 6 april 2003 22:48 schreef CAZZO het volgende:[..]
heb je de dubbele en ongeldige stemmen op vander vaart er ook uitgehaald?
Lijkt me ook beter voor de verhoudingen op het forum en gezien de kwaliteiten van beide heren wel een terechte uitslag.
quote:
Op zondag 6 april 2003 22:51 schreef SCH het volgende:
Gelijkspel dan maar - 2 winnaars?Lijkt me ook beter voor de verhoudingen op het forum en gezien de kwaliteiten van beide heren wel een terechte uitslag.
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-04-2003 22:52]
quote:Das iets teveel om weg te halen.
Op zondag 6 april 2003 22:48 schreef LoekB het volgende:Misschien kunnen Doc of Golfer even 'schoonmaken' ? Indien ze het niet met de winnaar eens zijn?
.
quote:No way.
Op zondag 6 april 2003 22:55 schreef LoekB het volgende:
Finale opnieuw dan maar?.
quote:
Op zondag 6 april 2003 22:51 schreef LoekB het volgende:[..]
. Nee, bij een toernooi hoort een winnaar.
. En die winnaar mag nog tegen Waterreus, SCH.
.
Doe jij maar winnaar zeggen dan, dan zijn we er vanaf en zijn die Ajaciedjes ook blij - die krijgen toch al een rotweek
quote:Dan is vd Vaart de winnaar.
Op zondag 6 april 2003 22:56 schreef golfer het volgende:[..]
No way.
Ik vind het zowel mooi geweest met dit toernooi.
volgende week het nieuwe toernooi
quote:Je had ook geen toernooi kunnen doen en dit van te voren kunnen neerzetten.
Op zondag 6 april 2003 22:57 schreef LoekB het volgende:[..]
Dan is vd Vaart de winnaar.
.
quote:Nee, ze moeten pas over 2 weken tegen Feyenoord.
Op zondag 6 april 2003 22:56 schreef SCH het volgende:[..]
en zijn die Ajaciedjes ook blij - die krijgen toch al een rotweek
quote:Ja, wat moet ik nou doen dan? 2 winnaars aanwijzen? Dat slaat nergens op.
Op zondag 6 april 2003 22:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
Je had ook geen toernooi kunnen doen en dit van te voren kunnen neerzetten.
quote:nog een anticlimax vandaag
Op zondag 6 april 2003 22:57 schreef LoekB het volgende:[..]
Dan is vd Vaart de winnaar.
.
dit toernooi is nooit gespeeld
quote:Dit ook niet..
Op zondag 6 april 2003 23:00 schreef LoekB het volgende:[..]
Ja, wat moet ik nou doen dan? 2 winnaars aanwijzen? Dat slaat nergens op.
.
Kunnen we waterreus niet uitropen tot winnaar
quote:ik dacht meer aan luinge
Op zondag 6 april 2003 23:03 schreef Frenkie het volgende:Kunnen we waterreus niet uitropen tot winnaar
quote:hallo.. wat is er verneukt dan..??
Op zondag 6 april 2003 23:11 schreef LoekB het volgende:. Ok, jullie zoeken het maar uit. Leuk dat ik voor de tijd en moeite die ik in het toernooi heb gestoken, wat waardering krijg. Eerst zelf het toernooi verneuken (met name deze finale), en vervolgens zeiken dat dit toernooi nooit geweest is. Bedankt jongens.
Als je niet tegen kritiek kan, moet je je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken
quote:nog bedankt voor dit chaotische toernooi loek en al de tijd en moeite die je er in hebt gestoken
Op zondag 6 april 2003 23:11 schreef LoekB het volgende:. Ok, jullie zoeken het maar uit.
.Bedankt jongens.
Ik gooi dit topic nu maar op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |