de nieuwste van theo maassen (tegen beter weten in) heb ik nog niet gezien, ook vond ik functioneel naakt wat minder, maar de show Ruwe Pit was meer dan geniaal..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je hebt het over slechte humor, en je noemt Hans Teeuwen en Theo Maassen
Van beiden was de laatste show echt een dieptepunt
die is nou echt wel werkelijkwaar zoooo slecht hequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:40 schreef mirannie het volgende:
1. Youp van 't Hek (met stip op 1, steekt ver boven de rest uit)
2. Lebbis & Jansen
3. Peter Heerschop
wat is er zo leuk aan Sjaak Bral?quote:
Als je ooit een show hebt gezien dan weet je wat ik bedoel, echte onvervalste haagse humor, af en toe grof, maar wel erg raak.quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat is er zo leuk aan Sjaak Bral?
Hurken in de berm vond ik bepaalt niet grappig: Het is plat, en teveel gepoogde humor met een haags accent..quote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Als je ooit een show hebt gezien dan weet je wat ik bedoel, echte onvervalste haagse humor, af en toe grof, maar wel erg raak.
prima, dat is jouw mening, ik vond het wel leuk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hurken in de berm vond ik bepaalt niet grappig: Het is plat, en teveel gepoogde humor met een haags accent..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef ilsepilse het volgende:
Mijn top 3 :
1: Plien en Bianca
2: Brigitte Kaandorp
3: Youp van 't Hek
Dan vind ik Harry Jekkers stukken beter als Haagse cabaretier.quote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Als je ooit een show hebt gezien dan weet je wat ik bedoel, echte onvervalste haagse humor, af en toe grof, maar wel erg raak.
Jij moet cabaretier worden!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Crudus het volgende:
NAJIB AMHALI? Wat komt die gast vaak in die lijstjes voor. Hebben jullie mensen geen humor ofzo? Wat een saaie, flauwe en voorspelbare "cabaretier" vind ik dat. Net zoals Bert Visscher. Ook geen ZAK aan.
Ik teken voor Teeuwen, Maassen en Youp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |