abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2003 @ 07:47:07 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9785744
IG Newsflash:
quote:
-Nintendo wint software-gevecht in Japan
Uit gepublisceerde cijfers blijkt dat Nintendo in het afgelopen japanse fiscale jaar (1 April 2002 - 31 Maart 2003) de meeste software heeft verkochtin Japan. Vooral de verkoop van Pokemon games Ruby en Sapphire liep enorm goed, met een totaal van 4,2 verkochte exemplaren. In vergelijking met andere goed verkopende software: Square's Final Fantasy X-2 ging 1,7 miljoen over de toonbank.
In totaal had Nintendo een software verkoop van 11,2 verkochte games. Konami volgde daarna met een aantal van 6.500.000.
Een goede boost voor Nintendo, waaruit eens te meer blijkt dat zij het zeker niet slecht doen op de japanse markt.

-GT Cube release data voor Japan bekend gemaakt
Voor Europa is er nog niets bekend, maar Japanners mogen vanaf 20 juni gaan genieten van GT Cube. Wij wachten af totdat europese data wordt vrijgegeven van deze veelbelovende race game.

-Sonic Team kondigt nieuwe battle-modes aan voor Phantasy Star Online 1&2
Dinsdag 15 april is de dag dat PSO bezitters met een internet-verbinding de mogelijkheid gaan krijgen om een aantal Battle-Modes te downloaden. SEGA komt nu dus ook met downloadable content en speelt cube-bezitters met een online verbinding hiermee in de kaart.

-Grote Worms 3 aankondiging
Team 17 zal vrijdag 25 april de nodige dingen bekend gaan maken over Worms 3. Waaronder de officiële naam. Team 17 zei namelijk:
"An announcement will be made on Friday 25th of April. This is a fairly significant one with respect to our publisher and will also contain the final name of the game currently known as "Worms 3" or "Worms 3D".

Further site updates are planned this Friday (interviews and diary).

Details will also appear soon with regards to meeting Team17 and seeing the title at E3 in Los Angeles, May 14-16 2003. (Press/Industry only!)"

Worms 3 wordt de nieuwe game in de langlopende serie van strategie games. Na heel veel 2D games, probeert Team 17 het deze keer in 3D.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 april 2003 @ 08:11:35 #202
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9785841
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:25 schreef Wunk het volgende:

[..]

Ik heb er bij lik-sang een besteld met USB aansluiting en een stuk of 1000 blocks, zo goed als unlimited blocks om op te slaan dus

ik meende dat er software issues waren
dat je maar 115 verschillende files kon hebben
daarom wacht ik eerst af hoe dit allemaal gaat uitwerken
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_9789365
quote:
Xbox Preissenkung: 'Microsoft hat Angst vor Zelda'
10.04.03 - Aufgrund einer Preissenkung kostet die Xbox in Europa ab sofort nur noch Euro 199.
Nintendo-Sprecher Yasuhiro Minagawa hat gegenüber dem Nachrichtendienst Bloomberg auf den neuen Preis der Konkurrenz reagiert: 'Microsoft fürchtet sich vor dem Release von Legend of Zelda: The Wind Waker in Europa. Wir sind dagegen davon überzeugt, dass sich Hardware nur mit guter Software und nicht durch Preissenkungen verkauft.'
Wat staat hier?
Duits is niet mijn beste vak
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 april 2003 @ 11:46:25 #204
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9789480
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat staat hier?
Duits is niet mijn beste vak

Helemaal weet ik het ook niet, maar het komt erop neer dat de xbox zijn prijs heeft verlaagt naar 199 euro, iemand van nintendo reageerde als volgt daarop. "Microsoft is duidelijk bang voor de release van zelda, daarom proberen ze hun plaats te versterken. Wij bij nintendo zijn daarentegen van mening dat je hardware verkoopt door goede software en niet door de hardware goedkoop te maken"

[edit]En als je hem door de vertaal machine van google gooit:
Xbox price reduction: ' Microsoft has fear of Zelda ' 10,04,03 - due to a price reduction the Xbox in Europe costs immediately only 199 to euro. NINT DO speaker Yasuhiro Minagawa reacted opposite the intelligence service Bloomberg to the new price of the competition: ' Microsoft is afraid of release of putting OF Zelda: The wind Waker in Europe. We are convinced of the fact against the fact that hardware sells itself only with good software and not by price reductions.'[/edit]

pi_9804264
Oeh, ik wil zo'n usb-connector zodat je je gamecubecontroller met je p.c. kunt gebruiken. Ik zie me al zitten in de trein, met mijn wavebird en laptop
  dinsdag 15 april 2003 @ 22:48:24 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9804478
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:41 schreef Lexie het volgende:
Oeh, ik wil zo'n usb-connector zodat je je gamecubecontroller met je p.c. kunt gebruiken. Ik zie me al zitten in de trein, met mijn wavebird en laptop

Maar wat wil je spelen dan?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_9804562
is op zich wel grappig jah maar wat moet je met een Cube controller op je PC. Pc is nu uitsluitend voor internetten en studie bij mij.
Cube is voor alle gave games! (GBA natuurlijk ook )
  dinsdag 15 april 2003 @ 23:01:05 #208
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9804816
Oy, vandaag papiertje door de bus van TPG voor een pakketje wat ik kan komen ophalen..

VERMOEDELIJK m'n USB memcard en Ikaruga van Lik-sang..., hoewel de postbode erop had geschreven dat het uit duitsland kwam (ken me niet herinneren dat ik iets uit duitsland heb besteld)

pi_9804871
Ik krijg hopelijk als het goed is een dezer dagen Smash Bros Melee binnen.

Khad het normaal al lang binnen moeten hebben maar er was iets met de verzending gebeurt bij van Gent en Loos ofzoiets vaags..

Maarja ik w8 rustig af...

pi_9804937
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar wat wil je spelen dan?

Worms world party
Revolt .

Hij schijnt heel goed te werken, er worden zelfs drivers bijgeleverd .

En het is natuurlijk übercool in combinatie met een emulator

pi_9805122
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:03 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik krijg hopelijk als het goed is een dezer dagen Smash Bros Melee binnen.

Khad het normaal al lang binnen moeten hebben maar er was iets met de verzending gebeurt bij van Gent en Loos ofzoiets vaags..

Maarja ik w8 rustig af...

Ik kan al sinds gisteren SSBM, luigi's mansion en pikmin ophalen. Moet dan alleen direct 62 euro betalen (rembours) en ik heb wat problemen met mijn spaarrekening. Maar gelukkig krijg ik vrijdag weer salaris en ik heb toch nog geen gamecube.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 16 april 2003 @ 08:48:33 #212
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9808605
Pokemon naar Cube

Kan iemand me vertellen wat Pokemon nou precies is ?

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 16 april 2003 @ 09:48:47 #213
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9809724
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Pokemon naar Cube

[afbeelding]

[afbeelding]

werd tijd
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_9810560
quote:
Pokemon naar Cube

[afbeelding]

[afbeelding]

Je kunt ze blijkbaar alleen maar sorteren, en in het groot bekijken . Drie hoeraatjes voor nintendo
  woensdag 16 april 2003 @ 10:30:27 #215
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9810594
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:29 schreef Lexie het volgende:

[..]

Je kunt ze blijkbaar alleen maar sorteren, en in het groot bekijken . Drie hoeraatjes voor nintendo

Kost ook maar 20 euro en dan krijg je er nog een memory card bij ook.
  woensdag 16 april 2003 @ 10:35:42 #216
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9810704
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:30 schreef Tweek het volgende:

[..]

Kost ook maar 20 euro en dan krijg je er nog een memory card bij ook.

Huh?
Heb ik iets gemist?
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  woensdag 16 april 2003 @ 10:44:27 #217
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9810883
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:35 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Huh?
Heb ik iets gemist?

Alleen in japan he.
  woensdag 16 april 2003 @ 10:52:40 #218
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9811057
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:46 schreef Tweek het volgende:
Wij bij nintendo zijn daarentegen van mening dat je hardware verkoopt door goede software en niet door de hardware goedkoop te maken"
Juist!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 16 april 2003 @ 10:53:21 #219
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9811069
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:44 schreef Tweek het volgende:

[..]

Alleen in japan he.

Doh!!!1

Europa zuigt.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9811570
quote:
Pokemon naar Cube

[afbeelding]

[afbeelding]

Pokemon is een gameboy spel waarbij je allemaal beestjes (pokemon) vangt door met ze te vechten en ze daardoor zwak te maken en ze dan met een pokebal te vangen. Het uiteindelijke doel van het spel is om alle pokemon te vangen maar dat is best moeilijk. Terwijl je deze pokemon vangt zit er ook nog een soort van verhaal lijn tussen door dat je slechte pokemon trainers moet verslaan. daar komt het dus ongeveer op neer (in blauw, geel en zilver dan)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 16 april 2003 @ 11:26:38 #221
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9811751
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:53 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Doh!!!1

Europa zuigt.

Nou misschien wel op 30 mei komt het iig in japan uit, misschien daarna ook in vs en europa.
quote:
Dat Pokémon naar de GameCube zou komen, zat er dik in. De vorm van het Pokémon-spel was nog niet bekend. Tot vandaag!

Pokémon komt naar de GameCube, maar misschien niet in de vorm die je verwacht had. De inmiddels 351 monsters tellende Pokémon-bende komt onder de naam Pokémon Box: Ruby en Sapphire naar de Cube.

De game komt in twee versies uit. De ene versie bevat het spel en een memory card met 59 blocks, de andere versie heeft het spel, een memory card met 59 blocks én een GBA-GameCube link cable bij zich. De eerste variant kost je 2000 yen (zo'n 15 euro), de versie met GBA-GC link cable kost je 2800 yen (ongeveer 22 euro).

Veel lijkt deze GameCube-titel echter niet om het lijf te hebben. Zoals je uit de absurd lage prijs kunt afleiden is deze game meer een aanvulling op Pokémon Ruby en Sapphire voor de GBA te noemen dan een geheel los spel. In de "Pokémon Box" is het mogelijk je Pokémon opnieuw te rangschikken, hun eigenschappen te bekijken of ze uitvoerig te bewonderen. Door je GameBoy Advance-GameCube link kabel te gebruiken kun je de data van het ene apparaat naar het andere overhevelen.

Naast al deze informatie hebben we ook nog een aantal plaatjes voor je van dit nieuwe product!

oeh zelfs 15 euro voor spel en mem card en 22 voor spel mem card en gba link.

Denk trouwens wel dat mocht het hier uitkomen de prijzen een stuk hoger liggen.

Ik denk trouwens dat de achter liggende gedachte hiervan is gewoon de cube meer te verkopen. Er zijn tenslotte bijna 5 miljoen mensen in japan die pokemon spelletjes hebben. Als daar een gedeelte van door dit soort spelletjes een cube koopt dan ziet het er een stuk beter uit voor nintendo.
Natuurlijk zullen ze dan wel met een pokemon stadium moeten komen.

woensdag 16 april 2003 @ 16:47:03 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9819728
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:01 schreef Wunk het volgende:
Oy, vandaag papiertje door de bus van TPG voor een pakketje wat ik kan komen ophalen..

VERMOEDELIJK m'n USB memcard en Ikaruga van Lik-sang..., hoewel de postbode erop had geschreven dat het uit duitsland kwam (ken me niet herinneren dat ik iets uit duitsland heb besteld)

Volgens mij heeft LikSang een opslag plaats in Duitsland? Ze zijn redelijk goedkoop omdat ze juist die verschillende opslagplaatsen hebben in Europa
  woensdag 16 april 2003 @ 20:10:43 #223
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9824057
Jep, vandaag ff pakje opgehaald, Ikaruga en de memcard..

WAT een spel is dat Ikaruga zeg, best moeilijk ook..
Je hebt een Donker en een licht schild, het donkere schild absorbeert donkere kogels, en vice versa voor het lichte schild, als je door een donkere kogel met je lichte schild word geraakt ben je kaputt.. (en andersom, you get the point)

Je moet dus razendsnel switchen steeds, terwijl je iedereen naar de pestpokke schiet..
Kan overigens ook met 2 players tegelijk, nog steeds moeilijk, maar werelds leuk.., en 't ziet er echt prachtig uit

woensdag 16 april 2003 @ 20:12:43 #224
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9824112
Klinkt als een zenuwenspel.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 16 april 2003 @ 20:22:00 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9824414
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:10 schreef Wunk het volgende:
Jep, vandaag ff pakje opgehaald, Ikaruga en de memcard..

WAT een spel is dat Ikaruga zeg, best moeilijk ook..
Je hebt een Donker en een licht schild, het donkere schild absorbeert donkere kogels, en vice versa voor het lichte schild, als je door een donkere kogel met je lichte schild word geraakt ben je kaputt.. (en andersom, you get the point)

Je moet dus razendsnel switchen steeds, terwijl je iedereen naar de pestpokke schiet..
Kan overigens ook met 2 players tegelijk, nog steeds moeilijk, maar werelds leuk.., en 't ziet er echt prachtig uit

*Zin in Ikaruga heeft

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')