quote:Nee inderdaad... Tis eigenlijk wel weer genoeg geweest
Op vrijdag 4 april 2003 11:16 schreef ASSpirine het volgende:
Cell-shading is van tijd tot tijd mooimaar laatste tijd doen ze dat zoveel...
ik vindt het dan ook niet zo mooi weer
zo overdreven dat ik het niet mooi vindt, gameplay kan wel goed zijn
Maar de next-gen consoles laten zo ook niet veel zien van de graphics... (vindt ik)
Zo te zien krijg je een Metal Gear Solid-achtige map.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 04-04-2003 18:01]
quote:wacht dan maar tot je de 'tekenfilm' in aktie ziet die Zelda TWW heet..
Op vrijdag 4 april 2003 13:34 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vind vieuwtifull Joe (je moet zo'n naam maar bedenken) al overdrevenzo overdreven dat ik het niet mooi vindt, gameplay kan wel goed zijn
Maar de next-gen consoles laten zo ook niet veel zien van de graphics... (vindt ik)
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 04-04-2003 22:24]
filmpje was voor de GBA.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 04-04-2003 18:02]
toch een iets andere stijl dan in vieuwtifull Joe vindt ik
Dat ventje ziet er zo raar uit en achtergrond is natuurlijk niet zo schitterend als bij zelda
Heb zo vaak iets besteld vanuit het buitenland maar heb hier nooit mee te maken gehad. Wel een keer dat ik invoerrechten moest betalen maar dat verliep geheel anders.
Klinkt dit iemand bekend in z'n oren?
Weet namelijk niet goed wat ik met het formulier aan moet.
Misschien is het een idee op een centraal importeer topic te maken?
quote:Wat je ook invult, als je geen extra geld wilt betalen moet je het spel als een cadeautje aangeven met een waarde van onder de 20 tot 30 euro..... then you're in the safe zone
Op vrijdag 4 april 2003 18:30 schreef GaF het volgende:
Twee weken terug heb ik bij dvdcrave.com 2 GC-spellen besteld. Krijg ik vandaag een ingewikkeld formulier opgestuurd van de duane Schiphol.Heb zo vaak iets besteld vanuit het buitenland maar heb hier nooit mee te maken gehad. Wel een keer dat ik invoerrechten moest betalen maar dat verliep geheel anders.
Klinkt dit iemand bekend in z'n oren?
Weet namelijk niet goed wat ik met het formulier aan moet.
quote:*Pets*
Op vrijdag 4 april 2003 19:00 schreef gieling.com het volgende:
Eindelijk..... mijn repetitieweek is voorbij
Ik ben dus met MP nog steeds in de Chozo Ruins doordat gezeik en vnv heb als ik enige avond een beetje tijd om MP te spelen
quote:Nou dan doen we dat toch.
Op vrijdag 4 april 2003 18:53 schreef supadupagama het volgende:[..]
Wat je ook invult, als je geen extra geld wilt betalen moet je het spel als een cadeautje aangeven met een waarde van onder de 20 tot 30 euro..... then you're in the safe zone
quote:Dat klopt ja
Op vrijdag 4 april 2003 19:28 schreef gieling.com het volgende:
Ik lees GVD net dat G1Ace vandaag jarig is!Van hartegefeliciteerd!
hoeveel kaarsjes staan er op je Nintendo taart om t ontopic te houden ?
quote:Moi maar wel NA zelda
Op vrijdag 4 april 2003 23:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wie gaan er hier allemaal Ikaruga kopen?
Leuk persbericht
quote:Naast een leuk persbericht ook een leuke link http://www.gamespy.com/fargo/april03/zelda/
News: Nintendo Takes Over America
Apr 4th 2003 21:11 by Gualtiero
It's truly a glorious period for Nintendo in the United States. Zelda, Pokèmon, and the new portable hardware Game Boy Advance SP have taken over sales in the entire country. Check out the informative press release below:----------------
REDMOND, Wash.--April 4, 2003--Riding the crest of three hit product launches, Nintendo of America Inc. currently claims the best selling console game, the best selling portable games, and the best selling hardware system in America.
Since coming to market within a week of each other in late March, The Legend of Zelda(R): The Wind Waker(TM) for Nintendo GameCube(TM), Pokemon(R) Ruby Version and Pokemon(R) Sapphire Version for Game Boy(R) Advance, and the new flip-top, front-lit Game Boy(R) Advance SP portable system have leaped to the top of their respective sales charts.
The new Zelda game set a Nintendo record with more than 600,000 copies pre-sold to consumers before its March 24 launch date, and retailers now are quickly burning through the entire initial North American shipment of 1.1 million games. In the same period, sales rates for Nintendo GameCube hardware have jumped 20 percent.
With more than 4.4 million copies of Pokemon already shipped in Japan, more than 2.2 million games have now moved through to North American retailers, showing conclusively Pokemon is back with an exclamation point. The companion Pokemon Ruby and Sapphire titles have dominated portable software since their launch on March 17.
Finally, 800,000 Game Boy Advance SP units have blown through to North American retail, matching equally raucous receptions in Japan and Europe.
"While no one will know the champion of this season's college basketball tournament until next week, the winner of this spring's video game tournament is Nintendo," says Peter MacDougall, executive vice president, sales and marketing, Nintendo of America Inc. "Game Boy Advance SP, Zelda and Pokemon represent a three point play that players and retailers dream about."
"At what is traditionally a slow time of the year for video games, Nintendo has seized the sales initiative," says Richard Simone, video game buyer, Toys "R" Us. "With their blockbuster products Game Boy Advance SP, The Legend of Zelda and Pokemon, they're a big part of why video games are one of the truly bright spots at retail."
----------------
Very impressive. 1.1 million copies of Zelda that are selling like hotcakes. 800,000 Game Boy Advance SP units that are dominating the portable hardware market. Peter MacDougall even seems to be going back to his habit of lame lines like "the winner of this spring's video game tournament is Nintendo". Things seem to be going very well over-seas, let's hope we'll see the same results here in Europe.
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 04-04-2003 23:34]
En mario kart gaat het ook wel aardig doen denk ik (en worms 3 ook natuurlijk )
er waren wat rumoeren over dat er voor de gamecube een nieuw soort pokemon zou komen
een 3d versie van pokemon ruby of saphire, en dat je dan verplicht met je gba moest spelen, maar dat de graphics ineens 3d zouden zijn dan je simpele gba kwaliteit (zoiets)
Dat was een nieuwsbericht van 3 maanden geleden, weet iemand of ze echt werk hadden gemaakt van dit idee, of is dit nog steeds het best bewaarde geheim van nintendo?
quote:*meldt*
Op vrijdag 4 april 2003 23:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wie gaan er hier allemaal Ikaruga kopen?
Niet meteen, maar toch wel eens. Het heeft niet echt prioriteit, maar ik wil hem zeer zekers hebben. Als ik hem over een half jaartje voor 30 euro zie liggen, is hij zeer zekers van mij , maar ik ga er geen 60 euro aan uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |