abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9828114
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:10 schreef Wunk het volgende:
Jep, vandaag ff pakje opgehaald, Ikaruga en de memcard..

WAT een spel is dat Ikaruga zeg, best moeilijk ook..
Je hebt een Donker en een licht schild, het donkere schild absorbeert donkere kogels, en vice versa voor het lichte schild, als je door een donkere kogel met je lichte schild word geraakt ben je kaputt.. (en andersom, you get the point)

Je moet dus razendsnel switchen steeds, terwijl je iedereen naar de pestpokke schiet..
Kan overigens ook met 2 players tegelijk, nog steeds moeilijk, maar werelds leuk.., en 't ziet er echt prachtig uit


En met zijn 2'en kun je dan bv ook dat de 1 een soort schild vormt voor een ander hij vangt dus alle kogels op en de ander verzorgt het schietwerk
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 16 april 2003 @ 22:56:39 #227
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9828459
quote:
En met zijn 2'en kun je dan bv ook dat de 1 een soort schild vormt voor een ander hij vangt dus alle kogels op en de ander verzorgt het schietwerk
Mja, zo makkelijk gaat het helaas niet, de donkere en lichte kogels vliegen (tactisch) over het scherm door mekaar heen, maar 't gaat wel gedeeltelijk op bij bijvoorbeeld de 2e boss.., de ene houd de schilden naar beneden terwijl de ander ervoor gaat hangen en het kwetsbare punt raakt (de schilden komen langzaam weer omhoog als je er niet op schiet)


't is echt weer zo'n lekkere raptor achtige shooter, enige minpunt vind ik wel dat er volgens mij weinig wapens in zitten..
Je hebt je standaard gun, en een special gun die je oplaad door kogels op te vangen...

Voor de rest weet ik het allemaal niet zeker (ben nog niet voorbij level 2 gekomen), ook het boekje is natuurlijk in het japans

overigens snapt de PAL GC weinig van die chinese tekens, je krijgt hetzelfde effect bij sommige texten als in windows, gelukkig is het meeste van het spel in het Engels (ook gesproken)


Ook kun je trouwens bonussen halen..

<ingewikkeld modus on>
Je hebt zeg maar ook 2 type vijanden, lichte en donkere.., als je met dezelfde kleur laser een van de 2 kleuren begint af te schieten, en ervoor zorgt dat je de andere kleur niet raakt, begint er ook een counter te lopen.., en ik geloof dat de kleur omdraait als je van laser switcht zodat je kan doorgaan.., 'k ben er nog nog niet helemaal uit HOE dat precies werkt, of wat het uiteindelijke nut is.., maar 't is wel een kunst om meer als 10 series achter mekaat te halen (serie is 3 vijanden van dezelfde kleur)
<ingewikkeld modus off>


Ik wil wedden dat nu niemand er iets meer van snapt
Hij is wel gaaf, dat kan ik je meegeven

  woensdag 16 april 2003 @ 23:51:45 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9829963
*Ikaruga besteld
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9830547
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
IG Newsflash:
[..]

-Grote Worms 3 aankondiging
Team 17 zal vrijdag 25 april de nodige dingen bekend gaan maken over Worms 3. Waaronder de officiële naam. Team 17 zei namelijk:
"An announcement will be made on Friday 25th of April. This is a fairly significant one with respect to our publisher and will also contain the final name of the game currently known as "Worms 3" or "Worms 3D".

Further site updates are planned this Friday (interviews and diary).

Details will also appear soon with regards to meeting Team17 and seeing the title at E3 in Los Angeles, May 14-16 2003. (Press/Industry only!)"

Worms 3 wordt de nieuwe game in de langlopende serie van strategie games. Na heel veel 2D games, probeert Team 17 het deze keer in 3D.



hoe sneller hoe beter
  donderdag 17 april 2003 @ 09:53:21 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9833029
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9833086
Ik las ook ergens dat Nintendo eindelijk gaat beginnen met het uitgeven van demo disks! Goede zaak, ik vind het wel fijn als je eerst even een game thuis kunt uitproberen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 17 april 2003 @ 09:58:07 #232
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9833102
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik las ook ergens dat Nintendo eindelijk gaat beginnen met het uitgeven van demo disks! Goede zaak, ik vind het wel fijn als je eerst even een game thuis kunt uitproberen.

April 16, 2003 - Last week IGNcube reported that in May Nintendo would release a GameCube demo disc with several sneak-peek looks at unreleased games -- in playable form. Today, via a promotional advertisement for the deal, the company may have inadvertently unveiled which titles would be included on the disc, and it looks to be a strong lineup.
Playables on the disc, according to the promo:


Splinter Cell
Viewtiful Joe
Billy Hatcher and the Giant Egg
Sonic Adventure DX

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9833111
Is er nou eindelijk al eens uitzicht op wat meer online titels, dan dat magere PSO? Of gaat Nintendo WEER gigantisch achter het net vissen?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 17 april 2003 @ 10:17:17 #234
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9833352
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:58 schreef Jarno het volgende:
Is er nou eindelijk al eens uitzicht op wat meer online titels, dan dat magere PSO? Of gaat Nintendo WEER gigantisch achter het net vissen?
Dat kan je momenteel van elke console zeggen vriend. En online gamen is niet de toekomst... althans, niet in mijn ogen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9833529
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat kan je momenteel van elke console zeggen vriend. En online gamen is niet de toekomst... althans, niet in mijn ogen


Als het niet de toekomst is, waarom brengt elke console-fabrikant dan een adapter uit? Plus games? Waarom steekt MS dan miljoenen in een promotie campagne? Waarom verkoopt XBOX live dan als de neten? .

Daarnaast boeit het niet of het de toekomst is, als je de voorziening biedt, moet je ook de tegenwoordigheid van geest hebben om er games voor uit te brengen, anders is het weggegooid geld.

En de XBOX heeft toch wel meer online games dan de GC dacht ik?

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 17 april 2003 @ 10:34:36 #236
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9833600
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als het niet de toekomst is, waarom brengt elke console-fabrikant dan een adapter uit? Plus games? Waarom steekt MS dan miljoenen in een promotie campagne? Waarom verkoopt XBOX live dan als de neten? .

Daarnaast boeit het niet of het de toekomst is, als je de voorziening biedt, moet je ook de tegenwoordigheid van geest hebben om er games voor uit te brengen, anders is het weggegooid geld.

En de XBOX heeft toch wel meer online games dan de GC dacht ik?


Ja,....de heeft meer online games ja, maar Nintendo is maar net begonnen. Niet dat ik online ga want daar heb ik geen Cube voor gekocht. Ik heb de Cube gekocht voornamelijk voor het hebben en gamen van first party offline titels Ach,... wie weet worden ze in de toekomst meer online based.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9833614
De release van de Nintendo adapter was volgens mij nog eerder dan XBOX live hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 17 april 2003 @ 10:42:32 #238
17061 mvt
blame Canada
pi_9833735
Online games heeft zeker toekomst. Kijk alleen maar naar de PC. Maar het blijft de vraag of GC multiplayer wel zo leuk is, aangezien het veel fun spellen zijn die gewoon heerlijk weg te spelen zijn met vrienden om 1 tv.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_9833755
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Dat kan je momenteel van elke console zeggen vriend. En online gamen is niet de toekomst... althans, niet in mijn ogen
Misschien leuk idee voor een apart topic.

*hint hint*

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9833759
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:42 schreef mvt het volgende:
Online games heeft zeker toekomst. Kijk alleen maar naar de PC. Maar het blijft de vraag of GC multiplayer wel zo leuk is, aangezien het veel fun spellen zijn die gewoon heerlijk weg te spelen zijn met vrienden om 1 tv.
Tot nu toe krijgen we de kans niet het te kunnen proberen, in ieder geval. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 17 april 2003 @ 10:45:48 #241
17061 mvt
blame Canada
pi_9833792
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:35 schreef Jarno het volgende:
De release van de Nintendo adapter was volgens mij nog eerder dan XBOX live hoor.
Sterker nog, de NES had al een "online" variant (ben de naam kwijt)
We were to understand there would be pie and punch?
pi_9833843
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:45 schreef mvt het volgende:

[..]

Sterker nog, de NES had al een "online" variant (ben de naam kwijt)


Het is gewoon een misser eerste klas om bij de introductie van een modem/breedband adapter niet een paar killer games (UT anyone? hoehoe?) klaar te hebben staan. PSO spreekt maar een zeer beperkt publiek aan.

Ik begin me steeds meer te irriteren aan de houding van Nintendo: over het online spelen, over de positie van Europa (ohja, dat was er ook nog, laten we daar ook eens een spel releasen), etc.

Nouja.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 17 april 2003 @ 10:53:43 #243
17061 mvt
blame Canada
pi_9833932
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het is gewoon een misser eerste klas om bij de introductie van een modem/breedband adapter niet een paar killer games (UT anyone? hoehoe?) klaar te hebben staan. PSO spreekt maar een zeer beperkt publiek aan.

Ik begin me steeds meer te irriteren aan de houding van Nintendo: over het online spelen, over de positie van Europa (ohja, dat was er ook nog, laten we daar ook eens een spel releasen), etc.

Nouja.


Volgens mij heeft Nintendo nog niet echt (nieuwe) killer multiplayer games (ik verwacht trouwens wel Pokemon online en Mario Kart online). Daarnaast is het hele MP gebeuren bij Nintendo anders geregeld dan bij MS. Nintendo werkt met abbo's per spel. MS met 1 centraal systeem. PSO is imo niets meer dan een lijmpoging om Sega aan zich verbonden te houden. En Nintendo is trouwens ook niet echt in het nieuws met hun online plannen. Ik denk dat bij de intro van de echte killer Multiplayer games ze echt er hard tegenaan gaan.
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 17 april 2003 @ 10:54:47 #244
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9833958
Blijven hopen dan he op mario kart, want shigsi heeft al gezegd dat ze het niet gaan doen.
  donderdag 17 april 2003 @ 10:55:27 #245
17061 mvt
blame Canada
pi_9833967
Over Europa ben ik het trouwens helemaal met je eens. Maar vergeet ook Sony niet in dat opzicht (en veel PC hardware fabrikanten die alles eerst in Japan uitgeven)
We were to understand there would be pie and punch?
pi_9834003
Discussie over online gaming kan hier voortgezet worden.

Heeft Online Gaming de toekomst?

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 17-04-2003 11:00]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9834064
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:55 schreef mvt het volgende:
Over Europa ben ik het trouwens helemaal met je eens. Maar vergeet ook Sony niet in dat opzicht (en veel PC hardware fabrikanten die alles eerst in Japan uitgeven)
't Is dat ik er geen geld voor over heb, anders zou ik hard richting XBOX gaan twijfelen.

Maja, die heeft weer geen SMB! .

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_9834516
Interessant artikel op www.money.cnn.com
quote:
Nintendo fights back

But will a new philosophy and consumer incentives spur business?

NEW YORK (CNN/Money) - It's no secret that I've taken Nintendo to task for its substandard performance in this round of the console wars. My in-box is full of mail from Nintendo loyalists, who are convinced I'm on the payroll of Microsoft, Sony or longtime gaming industry foe Sen. Joseph Lieberman.

The fact of the matter is the house that Mario built is in desperate need of refurbishing. Once the industry leader, the company is now little more than a dot in Sony's (SNE: Research, Estimates) rear view window. And upstart Microsoft (MSFT: Research, Estimates) has done the unthinkable, passing Nintendo in worldwide market share this cycle and that lead is extending.

To its credit, Nintendo knows changes are needed. I sat down last week with George Harrison, senior vice president of marketing, to discuss the problems and see how the company plans to make itself a strong contender once again.

Here's the good news: It looks to be headed in the right direction. New bundling plans, a changed philosophy on game design and an attempt to woo back third-party publishers could revive interest in the GameCube. But the company is facing an uphill battle.

Bundling free games with hardware has long been a key to success for console manufacturers. It was a big step in expanding Xbox sales for Microsoft last holiday season. Nintendo relies on software sales for its income, though, and initially resisted the sales incentive.

"We responded with offers that clearly did not go far enough," said Harrison.

In February, it capitulated, giving away AAA games such as "Metroid Prime" with the purchase of a GameCube, and saw sales start to rise. Just last week, it announced plans to add the still red-hot "The Legend of Zelda" to the bundle offer.

It's what's down the road that intrigues me, however. On June 23, the company will launch its GameBoy Player for the GameCube, letting gamers play their GameBoy Advance games on their television. And Nintendo is already considering a bundle between the GameBoy Player and the GameCube this fall.

It's more than just a gimmick. The move would vastly expand the GameCube's title library -- and fans of classic Nintendo games would once again be able to play those on a large screen. (Nintendo has converted many of its most popular SNES games over to the GBA.)

Meanwhile, the corporate philosophy to game making is undergoing some changes, too. Several AAA titles didn't do as well as expected last year. "Metroid Prime", for example, only sold 800,000 copies. ("We believed it had bigger potential," said Harrison. "It was swamped by things like Grand Theft Auto.") Super Mario Sunshine did better, selling over a million copies, but the game got lukewarm reviews.

Nintendo's chief gaming architect Shigeru Miyamoto agreed with criticism that the Mario game was too hard. And, in a decision that might anger the hardcore crowd, the word has since come from up high to make games less challenging.

"We're trying to go back and make sure we don't let technology alienate players," said Harrison. "We want to make games that are accessible to everyone."

Third party software development has been the key to the PlayStation's success and played a big role in the Xbox's gains as well. Nintendo's relationship with outside companies hasn't always been smooth, though. In an attempt to extend the olive branch, the company recently cut its royalty rate (the amount publishers must pay Nintendo for each copy of a GameCube game they sell). And a high profile partnership with Electronic Arts (ERTS: Research, Estimates) could spark gamer interest.

It will be particularly interesting to see how EA utilizes the connectivity feature of the GameBoy in its franchise titles, such as Madden football. We should learn a little more about that next month at the Electronic Entertainment Expo, where Harrison said the focus will be on third-party titles, rather than homegrown Nintendo games.

Of course, analysts expect to see console price cuts in the next month or so, also. Harrison downplayed those, saying "there are no plans for any price decreases in the near future." He quickly acknowledged, though, "Nintendo is generally not the leader in hardware price cuts."

(I should note that he told me the same thing about Nintendo's price cutting plans last year. One week later, GameCube prices fell from $199 to $149, so take those denials with a grain of salt.)

As for online gaming? Forget it. Nintendo is still very skeptical about the concept, saying consumers might be interested, but have shown no willingness to pay for it. The company was particularly discouraged by the disappointing launch of "The Sims Online". Harrison's gut feeling is online Nintendo games are "probably a few years away. It really depends on the success of the GameCube and whether people think it's worth the investment."

Nintendo has a lot of ground to make up in this generation of gaming. And if it wants to be a player in the next generation, it needs to recapture some of its lost market share. It has some good plans. The question is: Is it implementing them too late?


"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9834662
Weet iemand hoe je met SSMB bij die homeruncontest lekker ver kan slaan, ik krijg het niet voor elkaar om verder dan 30 meter te komen.
pi_9834676
quote:
Op donderdag 17 april 2003 11:32 schreef erikh het volgende:
Weet iemand hoe je met SSMB bij die homeruncontest lekker ver kan slaan, ik krijg het niet voor elkaar om verder dan 30 meter te komen.
Heb je al eens bij www.gamefaqs.com gekeken?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')