quote:Met permissie, dit hoort dus niet in Grote zelda topic thuis
Op donderdag 27 maart 2003 10:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Weet je wat, open je gewoon een nieuw topic! "Zelda:WW vragen (spoilers!)" of iets in die trend.
De post over MP zijn nog niet zo spoilerig vind ik.
Let op, dit topic is voor mensen die zoals ik, Zelda in VS hebben besteld en met freeloader of amerikaanse cube het kunnen spelen, en bevat spoilers voor mensen die wachten op de Europeze release
Veel plezier, hier zul je mij voorlopig niet zien.
quote:Hij mag ons spoilervrij lekker maken in het gewone zelda-topic.
Op donderdag 3 april 2003 13:34 schreef gieling.com het volgende:
Kewl, ff off-T hoor, maar, hoe is ie???
Ik wil zeeeeldaaaaaaa!!!!!!
omg aah the wait is killing me
have phun with your game..
En van EBGames ook.., maar daar sta ik op het punt de boel te cancellen.. (wat een mens al niet doet voor die bonusdisc )
Voor iedereen die bij dvdboxoffice besteld heeft: hij heeft er bij mij 8 dagen over gedaan vanaf dat de status 'invoiced' was. Hij doet het op mijn PAL gamecube overigens perfect met mijn action replay (freeloader versie 1.06)
quote:hoe ver ben jij?
Op donderdag 3 april 2003 14:46 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik kan jullie melden dat ik Zelda vanochtend ook heb ontvangen. De muziek alleen al... Alle klassieke Zelda deuntjes komen er in terugVoor iedereen die bij dvdboxoffice besteld heeft: hij heeft er bij mij 8 dagen over gedaan vanaf dat de status 'invoiced' was. Hij doet het op mijn PAL gamecube overigens perfect met mijn action replay (freeloader versie 1.06)
quote:Spaceman Spiff is nu ook een trotse eigenaar.
Op donderdag 3 april 2003 14:44 schreef G1Ace het volgende:
dus ik ben nog de enige die het heeft?
Ik heb nog niet echt veel kunnen spelen. (Ben het eiland nog nieteens af, moet het schild nog vinden.)
Spoiler:
Wat ik mega-gaaf vindt is als je het speciale voer aan een zeemeeuw voert dat je deze dan kan besturen en zo vanuit de lucht het hele eiland kan verkennen. (En dat voor maar 10 rupees )
quote:edit: voor zover de titel dit niet al impliceert: Spoiler!
Op donderdag 3 april 2003 14:51 schreef G1Ace het volgende:[..]
hoe ver ben jij?
Ik ben net opgepakt door die zoeklampen, en moet nu ze gaan vernietigen
Ik ben net in de fort aangekomen en moet mijn zwaard gaan zoeken en mijn zusje. Ik probeer de hele tijd met die tonnen langs de guards te lopen om naar de tweede verdieping te gaan (tenminste, denk dat ik daar heen moet aangezien dat het enige stuk is dat nog zwart is op mijn kaart). Langs de eerste paar guards lukt ook wel maar op het laatst kwam er zo'n klein beest aanlopen die me uit mijn ton ramt en dan spotten die guards me. Vervolgens word ik weer in de cel gemieterd waarop ik opnieuw kan beginnen.
quote:Heb je het filmpje niet gezien??
Op donderdag 3 april 2003 15:08 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
edit: voor zover de titel dit niet al impliceert: Spoiler!
Ik ben net in de fort aangekomen en moet mijn zwaard gaan zoeken en mijn zusje. Ik probeer de hele tijd met die tonnen langs de guards te lopen om naar de tweede verdieping te gaan (tenminste, denk dat ik daar heen moet aangezien dat het enige stuk is dat nog zwart is op mijn kaart). Langs de eerste paar guards lukt ook wel maar op het laatst kwam er zo'n klein beest aanlopen die me uit mijn ton ramt en dan spotten die guards me. Vervolgens word ik weer in de cel gemieterd waarop ik opnieuw kan beginnen.
quote:jawel, ik loop al onder die tonnen. Probleem is dat je op een gegeven moment van die kleine ratten tegenkomt die tegen je ton aanspringen waardoor je eruit valt. En dan zien de grote guards je.
Op donderdag 3 april 2003 15:12 schreef EggsTC het volgende:[..]
Heb je het filmpje niet gezien??
Je moet onder die tonnen en dan lopen....
Nu kan ik ook ff spoilen![]()
Wacht jij trouwens op de europese release of ben je ook bezig met importeren?
quote:Eerst die ratten weglokken, dan onder die tonnen. als die ratten komen,.. snel weg met die ton >> terug
Op donderdag 3 april 2003 15:21 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
jawel, ik loop al onder die tonnen. Probleem is dat je op een gegeven moment van die kleine ratten tegenkomt die tegen je ton aanspringen waardoor je eruit valt. En dan zien de grote guards je.
Wacht jij trouwens op de europese release of ben je ook bezig met importeren?
Ik wacht op de PAL... maar ff een vraag >> heb jij die bonusdisc er ook bij?
quote:Nee, geen bonusdisk van dvdboxoffice. Ik was schijnbaar te laat met pre-orderen. Maar het boeit me niet zoveel. Ik heb Ocarina of Time hier ook op de N64 en ik verwacht niet dat ik Master Quest echt ga spelen. Het is wat mij betreft een leuke extra. Die bonusdisk krijg ik overigens toch wel wanneer ik de Zelda Pak koop.
Op donderdag 3 april 2003 15:27 schreef EggsTC het volgende:[..]
Eerst die ratten weglokken, dan onder die tonnen. als die ratten komen,.. snel weg met die ton >> terug
quote:ook niet, maar ben bezig via familie uit vs te bestellen (dat noa het naar hun stuurt)
Op donderdag 3 april 2003 15:27 schreef EggsTC het volgende:[..]
Eerst die ratten weglokken, dan onder die tonnen. als die ratten komen,.. snel weg met die ton >> terug
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 03-04-2003 17:49]
quote:Oh!!! moest dat zo!
Op donderdag 3 april 2003 17:39 schreef G1Ace het volgende:[..]
ook niet, maar ben bezig via familie uit vs te bestellen (dat noa het naar hun stuurt)
edit, trouwens
zijn jullie al die ratten tegengekomen dat je met je schild in verdediging houdend hun wapen afhandig moet maken en ze dan in elkaar moet hakken?
ik was namelijk met die lachwekkende tonnen bezig van waar ik had gesaved
Ben er gewoon keihard omheen gerend en die trap opgeklommen.. Die beesten lachen wel lekker irritant
quote:ja, er zit ook nog ergens stokken verstopt, handig om te gebruiken
Op donderdag 3 april 2003 19:03 schreef ds het volgende:[..]
Oh!!! moest dat zo!
Ben er gewoon keihard omheen gerend en die trap opgeklommen.. Die beesten lachen wel lekker irritant
quote:ik ben de grote vijand tegengekomen
Op donderdag 3 april 2003 19:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik zit nu op een nieuw eiland. Ik zal niet verklappen hoe ik het vorige gehaald heb. 't is niet echt moeilijk.
edit
zodra "iedereen" grote vijand heeft gezien, openlijk erover praten?
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 03-04-2003 21:17]
quote:hm is wel een moeilijke situatie. Er zijn nog mensen die zitten te wachten totdat hij hun NTSC-versie binnenkomt (van Wunk weet ik in ieder geval) en dat is dan niet zo leuk. Mijn mening is om het gewoon niet te zeggen.
Op donderdag 3 april 2003 21:07 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik ben de grote vijand tegengekomen
vraag me alleen af waar damsel in distress zit (waar grote vijand is, is altijd damsel in distress)
moet trouwens een of ander vage draak ofzo ontmoeten ofzoedit
zodra "iedereen" grote vijand heeft gezien, openlijk erover praten?
En EBGames ?, tja.., 't is dat ze de bonusdisc nog verzekeren, anders had ik allang m'n blote kont ingescand en naar ze gemailed.., allemachtig wat een stel eikels..
* Wunk checkt nog even z'n orderstatus
...
Order Number: #####
Order Date: 3/28/2003 11:48 AM
Order Status: Open
Order is being prepared for processing.
MIJN GOD.., HIJ IS ERDOOR... !!!, (ook pas sinds een paar uur)
Naja, krijg ik iig de bonusdisc nog, en kan ik misschien iemand hier nog voor een leuk prijsje blij maken met de freeloader+zelda die ik dan dubbel heb over een week of zo (aangezien m'n action replay vandaag in de bus viel).., zijn er hier uberhaupt mensen in geintresseerd in zelda zonder bonusdisc 3 weken voor europese release ?
quote:kun je misschien beter ook ff posten in het gamecubetopic. Er zijn er die dit topic mijden vanwege de spoilers.
Op donderdag 3 april 2003 23:18 schreef Wunk het volgende:
*knip*
Naja, krijg ik iig de bonusdisc nog, en kan ik misschien iemand hier nog voor een leuk prijsje blij maken met de freeloader+zelda die ik dan dubbel heb over een week of zo (aangezien m'n action replay vandaag in de bus viel).., zijn er hier uberhaupt mensen in geintresseerd in zelda zonder bonusdisc 3 weken voor europese release ?
quote:Ik zit op precies hetzelfde punt als jij. Heb jij overigens al de picto box en de tingle tuner gevonden?
Op donderdag 3 april 2003 23:31 schreef G1Ace het volgende:
ik zit nu vast
heb net gezeild, heb daarna even de wind waker gebruikt, heb die ene goku wannabe ontmoet (van dragonball, niet dbz, wie hem heeft gezien snapt wat ik bedoel)
ben aan boord van de merchant geweest, maar dat was waste of time
iemand anders er al doorheen?
quote:ik denk dat je verder bent dan ik, want ik ben bij die eiland nadat ik de zeil had gevonden
Op donderdag 3 april 2003 23:37 schreef Vagere_Hein het volgende:Ik zit op precies hetzelfde punt als jij. Heb jij overigens al de picto box en de tingle tuner gevonden?
quote:Tingle Tuner ligt op windfall Islands. TIP: zoek naar een deur bij de rotsmuur.
Op donderdag 3 april 2003 23:43 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik denk dat je verder bent dan ik, want ik ben bij die eiland nadat ik de zeil had gevonden
alhoewel
heb geen tingle tuner en moet die draak ontmoeten of ene parel krijgen ofzo
Verder vind ik dat zeilen maar saai, vooral als je naar een bepaald punt toe wilt en je komt in een cycloon terecht die je helemaal naar de andere kant van de map verplaatst. NOO!!!!
Ik leg vaak mijn controller maar naast me en laat dat bootje zelf wel varen.. Vind het geen verbetering dat zeilen . Erg jammer.
quote:ik kan niet weg
Op vrijdag 4 april 2003 12:38 schreef ds het volgende:[..]
Tingle Tuner ligt op windfall Islands. TIP: zoek naar een deur bij de rotsmuur.
Verder vind ik dat zeilen maar saai, vooral als je naar een bepaald punt toe wilt en je komt in een cycloon terecht die je helemaal naar de andere kant van de map verplaatst. NOO!!!!
Ik leg vaak mijn controller maar naast me en laat dat bootje zelf wel varen.. Vind het geen verbetering dat zeilen
. Erg jammer.
quote:Eindbaas verslaan he, dan kan je weer verder
Op vrijdag 4 april 2003 12:54 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik kan niet weg
ik zit vast op die drakeneiland
(dus na windfall island)
quote:TIP: Je kan ontsnappen uit de gevangenis.
Op donderdag 3 april 2003 19:28 schreef G1Ace het volgende:[..]
ja, er zit ook nog ergens stokken verstopt, handig om te gebruiken
jammer genoeg zijn mijn tarzan mogelijkheden niet echt om over anar huis te schrijven, dus ik kom op een of ander vaag manier steeds in die gevangenis terecht en moet ik weer beginnen vanaf laatste save (net aangeland op dat kut eiland)
quote:hij is bij mij gewoon in de brievenbus gegooid dus ALS hij vandaag is bezorgd dan ligt hij bij je op de mat!
Op vrijdag 4 april 2003 14:58 schreef Wunk het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan mag ik naar huis, en dan is het GOED mogelijk dattie OF in de bus ligt, OF ik nog een dag moet wachten omdat het door een koeriersdienst met handtekening afgeleverd moet worden of zo
quote:Ja, dan zitten we op hetzelfde eiland. Ik ben ook aan het proberen om bij die draak te komen.
Op donderdag 3 april 2003 23:43 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik denk dat je verder bent dan ik, want ik ben bij die eiland nadat ik de zeil had gevonden
alhoewel
heb geen tingle tuner en moet die draak ontmoeten of ene parel krijgen ofzo
quote:Ik vermoed dat je hem een scale van die draak moet geven. Dus eerst naar de draak en daar iets mee uithalen en dan kunnen we weer verder de zee op. Heb je die eerste song al gevonden waarmee je de wind kunt besturen?
Op vrijdag 4 april 2003 14:48 schreef G1Ace het volgende:
weet iemand hoe je die knul zijn parel afhandig moet maken?
quote:Als je de eindbaas verslaat dan geeft dat jongetje zijn meest precious item als dank. Ik weet niet precies waar je bent maar ik heb het gevoel dat je nog niet in de eerste dungeon bent?
Op vrijdag 4 april 2003 14:48 schreef G1Ace het volgende:
weet iemand hoe je die knul zijn parel afhandig moet maken?
Je moet iig praten met dat meisje (medli), en dan naar dragon roost toegaan om haar te helpen. Vervolgens moet je achter haar aangaan. Vanaf dat punt spreekt het voor zich denk ik.
Apr 4, 2003
6:33 A.M. PHILADELPHIA, PA, US ARRIVAL SCAN
5:03 A.M. LOUISVILLE, KY, US DEPARTURE SCAN
4:46 A.M. LOUISVILLE, KY, US DEPARTURE SCAN
Apr 3, 2003
11:52 P.M. US BILLING INFORMATION RECEIVED
Schiet nie op dus
quote:Ja, en daar moet jij ook naar boven
Op vrijdag 4 april 2003 16:23 schreef G1Ace het volgende:
ik heb die meisje gegooit naar boven, en ze is gevangengenomen
heb geen idee hoe ik nu haar moet redden
quote:het komt wel, daar heb ik vertrouwen in
Op vrijdag 4 april 2003 17:11 schreef Wunk het volgende:
GEEN ZELDA
Hopelijk morgen dan, damn, da's balen
* Wunk verdenkt de buurman van verduistering van post
Maar ik check dus net die van EBGames.com, en die is al in Apeldoorn.., in 1 dag van US naar apeldoorn..., respect:
Apr 5, 2003 11:30 A.M. APELDOORN, NL PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS
[Dit bericht is gewijzigd door Wunk op 05-04-2003 14:08]
Iemand dat zeeslagspelletje op windfall island al gespeeld? bwahahaha vette lol, die gasten bij nintendo heben wel humor zeg
edit:
v v wat hij zegt v v . Ik las het zo dat het standbeeld juist niet kapot moest
[Dit bericht is gewijzigd door ds op 05-04-2003 23:02]
quote:jawel, moet lukken. Nadat je het eerste standbeeld heb doen omvallen een bom pakken, vervolgens op het eerste standbeeld springen dat omgekieperd in de lava ligt en vanaf daar de bom in de tweede mikken. Je moet het gewoon erg snel doen.
Op zaterdag 5 april 2003 17:32 schreef G1Ace het volgende:
moet wel zeggen, ze hebben dit weer goed gedaan
ik heb een van die twee standbeelden weten te crashen, kan ik met die leuke plantjes niet bij die tweede komen
enige wat lijkt te werken is een goed getimede gooi, sprong, gooi, alleen je hebt niet genoeg speling (vind ik)
help!
quote:niet iedereen weet dat nog
Op zaterdag 5 april 2003 20:01 schreef ds het volgende:[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt maar als je de kamer ff uitloopt en weer inloopt dan staat alles weer normaal. Misschien dat je er iets aan hebt.
Heb zojuist m'n eerste 'echte' ontmoeting met "de grote eindbaas" gehad
.
quote:Daarom heet het ook een spoiler topic.. maareuh, de intro vertelt al dat hij in de game zit, en na plus minus 30 minuten zie je hem al voor de eerste keer dus tja..
Op zaterdag 5 april 2003 21:12 schreef G1Ace het volgende:[..]
niet iedereen weet dat nog
Niks spoilerig aan.
quote:Nou op zich is het doel van het topic niet om spoilers te geven maar voor hints en tips. Functionele spoilers dus
Op zaterdag 5 april 2003 22:41 schreef ds het volgende:[..]
Daarom heet het ook een spoiler topic.. maareuh, de intro vertelt al dat hij in de game zit, en na plus minus 30 minuten zie je hem al voor de eerste keer dus tja..
Niks spoilerig aan.
quote:Je moet je bommen gooien vanaf het eerste gekantelde standbeeld!
Op zondag 6 april 2003 17:39 schreef G1Ace het volgende:
Grrrr
ik kan die tweede standbeeld maar niet omkiepen
wil mijn gamecube in gehakt veranderen
ben door 8 verschillende guides geweest, heb 20 keer geprobeerd, gooien, springen, oppakken, gooien, steeds weer opnieuw, ik weet niet hoevaak ik bommen heb gegooit vanaf de wal
dit moet zo simpel zijn!
quote:daar ben ik ook al achter gekomen
Op zondag 6 april 2003 23:34 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Je moet je bommen gooien vanaf het eerste gekantelde standbeeld!
quote:hm, ik ben met die kamer in totaal 3 minuten bezig geweest en ik vond het niet echt lastig. Het enige wat ik dan nog voor je kan doen is precies beschrijven wat ik heb gedaan: ik heb het eerste standbeeld gekanteld door er een bom in te gooien. Vervolgens teruggesprongen, een tweede bom gepakt en met die bom boven mijn hoofd helemaal rechts op het zojuist in de java gekantelde standbeeld gesprongen en stil gaan staan. Vervolgens naar links richting het tweede standbeeld gekeken en de bom erin gemikt zónder naar voren te bewegen bij het werpen. Na 1 keer proberen had ik de bom er toen ingegooid.
Op zondag 6 april 2003 23:35 schreef G1Ace het volgende:[..]
daar ben ik ook al achter gekomen
alleen voor zorgen dat de bommen vanaf die standbeeld kunnen worden gegooit is weer een andere zaak
Nou, ik hoop niet dat dit te omslachtig uitgelegd was maar dit is echt de laatste manier die ik kon bedenken hoe ik je kan helpen. Succes!
p.s. ik bedenk me net: je gooit de eerste bom toch wel in het rechtse standbeeld he?!
quote:ja, de rechtse standbeeld is al omgekiept, de linkse alleen heb ik problemen mee, want link wil niet springen met de bom boven zijn hoofd (of zo lijkt het)
Op maandag 7 april 2003 00:01 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
hm, ik ben met die kamer in totaal 3 minuten bezig geweest en ik vond het niet echt lastig. Het enige wat ik dan nog voor je kan doen is precies beschrijven wat ik heb gedaan: ik heb het eerste standbeeld gekanteld door er een bom in te gooien. Vervolgens teruggesprongen, een tweede bom gepakt en met die bom boven mijn hoofd helemaal rechts op het zojuist in de java gekantelde standbeeld gesprongen en stil gaan staan. Vervolgens naar links richting het tweede standbeeld gekeken en de bom erin gemikt zónder naar voren te bewegen bij het werpen. Na 1 keer proberen had ik de bom er toen ingegooid.
Nou, ik hoop niet dat dit te omslachtig uitgelegd was maar dit is echt de laatste manier die ik kon bedenken hoe ik je kan helpen. Succes!
p.s. ik bedenk me net: je gooit de eerste bom toch wel in het rechtse standbeeld he?!
quote:uhm, dat springen met een bom boven zijn hoofd deed hij bij mij wel gewoon. Probeer dat dan nog maar eens.
Op maandag 7 april 2003 00:26 schreef G1Ace het volgende:[..]
ja, de rechtse standbeeld is al omgekiept, de linkse alleen heb ik problemen mee, want link wil niet springen met de bom boven zijn hoofd (of zo lijkt het)
quote:tja, dat was dus waar ik problemen mee had
Op maandag 7 april 2003 00:32 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
uhm, dat springen met een bom boven zijn hoofd deed hij bij mij wel gewoon. Probeer dat dan nog maar eens.
Maar wat ziet het er mooi uit zeg....
quote:ik weet het, ik ben intussen in die dungeon aangekomen
Op maandag 7 april 2003 20:30 schreef Wunk het volgende:
Woei, 'k heb 'em vandaag ook binnen gekregen.., MEESTERLIJK.., 'k heb nu de Wind waker gehad, en ben op dat eiland met die bombloemen..Maar wat ziet het er mooi uit zeg....
quote:Ik vind dat ze het erg leuk geanimeerd hebben wanneer Link in de lava valt. Ik heb jammer genoeg de laatste 2 dagen niet kunnen spelen door tijdsgebrek. Gelukkig kan ik me vanavond weer een paar uur vermaken
Op dinsdag 8 april 2003 13:11 schreef Wunk het volgende:
'k moet wel zeggen dat ik een paar keer goed in de lava ben gesodemieterd
quote:ik ben net die boss tegengekomen
Op dinsdag 8 april 2003 13:11 schreef Wunk het volgende:
Gisteravond nog mooi even die dungeon gedaan voor ik naar bed ging, eerste big bad boss verslagen.., 'k moet wel zeggen dat ik een paar keer goed in de lava ben gesodemieterd
quote:hm, die 'cartoony' explosies vind ik juist wel wat hebben. Verder vind ik die 'trillende' warme lucht echt meesterlijk.
Op dinsdag 8 april 2003 13:25 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik ben net die boss tegengekomen
ik vind het jammer dat ze bij de animatie de explosies slecht hadden afgewerkt, dat het gewoon van die simpele cartoony dingen zijn, maar dat is mijn enige klacht erover
big bad zometeen even verslaan (ben al 1 keer pan ingehakt)
WTF is het met die gay insteek ???
Tingle...., need I say more ?, die piraten staan er wel erg verwijfd bij.., en ik weet niet of iemand dat dansende elvis mannetje met z'n verwijfde dansje, frumseltjes aan z'n kleren en regenboog op z'n rug is tegengekomen.., maar MIJN GOD...
Ik bedoel, niks tegen onze homosexuele medemens, maar geez......
quote:Grappig, ik had ook wat in dat topic getypt maar uiteindelijk toch niet gepost wegens spoilergevaar. Die gay insteek vind ik ook niet echt geweldig. Wat ik echter erger vind is dat heel veel van die flat characters er totaal niet uit zien (heel veel menselijke villagers bijvoorbeeld). Andere karakters vind ik dan weer wel heel goed ontworpen (die adelaarsmensen bijvoorbeeld).
Op dinsdag 8 april 2003 14:49 schreef Wunk het volgende:
Even om hier door te gaan vanuit het zelda topic op de characters uit de wind waker:
WTF is het met die gay insteek ???Tingle...., need I say more ?, die piraten staan er wel erg verwijfd bij.., en ik weet niet of iemand dat dansende elvis mannetje met z'n verwijfde dansje, frumseltjes aan z'n kleren en regenboog op z'n rug is tegengekomen.., maar MIJN GOD...
Ik bedoel, niks tegen onze homosexuele medemens, maar geez......
Verder ben ik heel erg onder de indruk van de vijanden (die zwijnen) en hoe vloeiend ze bewegen. Heeft iemand al eens een boomerang op zo'n zwijn gemikt? Ik moest spontaan lachen toen ik dat voor het eerst zag.
quote:Ja, idd, een pijnlijke 'OOF', zelfs m'n huisgenoot (een verwoed 'consoles en zelda kunnen me aan m'n reet roesten' figuur) schoot in de lach
Verder ben ik heel erg onder de indruk van de vijanden (die zwijnen) en hoe vloeiend ze bewegen. Heeft iemand al eens een boomerang op zo'n zwijn gemikt? Ik moest spontaan lachen toen ik dat voor het eerst zag.
'k heb ondertussen ook de 2e pearl.., 2e eindbaas is een eitje..., 'k kwam ook tingle tegen, volgens hem zit er zuid van z'n toren een Fairy die je aan een grotere wallet kan helpen.., helaas niet gehaald omdat ik door een inktvis werd opgezogen en weer met grote vaart werd uitgepoept voor ik 'em dood had (en dus ergens kwam waar ik even de richting van het eiland bijster was)
quote:Kan me niks herinneren over een derde pearl + een raadsel.Ik kan wel zeggen dat je die derde pearl heel makkelijk krijgt!
Op woensdag 9 april 2003 15:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik ben met de derde pearl bezig en ben bij een raadsel aangekomen. De mensen die er al zijn geweest weten waar ik het over heb. Nou wil ik totaal niets weten over hoe ik het raadsel op moet lossen. Ik wil alleen weten of ik bij het invullen moet letten op hoofdletters.
Als je die pirate ship code bedoelt dan is het antwoord: Ja, je moet letten op hoofdletters.
quote:Dat wilde ik horen. Bedankt
Op woensdag 9 april 2003 20:03 schreef ds het volgende:[..]
Als je die pirate ship code bedoelt dan is het antwoord: Ja, je moet letten op hoofdletters.
(subtiele hint maybe, niet gelijk weggeven )
quote:Misschien dat 'The king of red lions' meer weet
Op donderdag 10 april 2003 13:31 schreef Wunk het volgende:
Damn, waar ligt die 3e pearl ?, 'k ben op m'n homeisland, maar daar ken ik 'em niet vinden, 'k heb mbv het deku leaf al in het bos gezocht, en er omheen naar die stenen kop gevlogen, maar 'k kan niet vinden waar ik moet zijn
(subtiele hint maybe, niet gelijk weggeven)
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:41 schreef G1Ace het volgende:
ik haat die kut haaien
en ik kan die haaien niet opblazen omdat ik vrees niet genoeg bommen te hebben en ze niet te kunnen vinden anders
(Je kan er ook overheen springen tijdens het zeilen.)
quote:goed idee!
Op vrijdag 11 april 2003 10:44 schreef Spaceman_Spiff het volgende:[..]
boemerang ???
-
-
-
-
-
Wie heeft het master sword al ??, ik heb 'em net gehaald..., MIJN GOD.., kijk in diezelfde ruimte even naar de mozaiekramen, alle chars uit Ocraina of time staan erin..
'k wed een 10tje dat je uiteindelijk toch afstamt van de originele link
quote:SPOILERS:
Op vrijdag 11 april 2003 19:56 schreef Wunk het volgende:
Even VETTE SPOILER ALEEEEEEERT !!!! (voor mensen die de 3 pearls nog niet hebben)
Ik weet 100% zeker van niet. Kijk ook eens naar de schilderijen op de muur
En dat standbeeld he, allemachtig.. WW is echt
qua verhaal.
quote:Die is niet moeilijk hoor
zoals ene jackass dat je alleen van achteren kunt aanvallen
Gewoon targeten met L, en als je dan de dodge optie krijgt vlak voor 'ie aanvalt, gewoon doen, kun je 'em zo neerhakken
Wel fijn dat je weer eens ouderwets lekker naar alle stukkies van de triforce of courage mag gaan zoeken in plaats van edelstenen plaatsen, instrumenten zoeken, spirits vinden of kristallen met gevangen prinsesjes veroveren..
Ook heerlijk zoals er gerefereerd word naar Link uit OOT als een enorme held
Spoilerachtige vraag voor WW....:
-
-
-
-
Wie heeft er trouwens een klein tipje waar ik de Harpspeler kan vinden en ik dat lied aan moet spelen ?
Die viool kan ik me nog voor de geest halen en weet ik waar ik die moet vinden, maar ik kan me niet herinneren iemand met een harp te hebben gezien...
quote:Vraag de vissen, die weten het wel.
Op dinsdag 15 april 2003 16:34 schreef Wunk het volgende:
Oy, net even door strolie hierheen geschopt (al die zelda topics ook ;-)Spoilerachtige vraag voor WW....:
-
-
-
-
Wie heeft er trouwens een klein tipje waar ik de Harpspeler kan vinden en ik dat lied aan moet spelen ?Die viool kan ik me nog voor de geest halen en weet ik waar ik die moet vinden, maar ik kan me niet herinneren iemand met een harp te hebben gezien...
Volgens 1 van de vissen moet je bij die met de vleugels zijn. (Zou jou nu genoeg moeten zeggen toch )
quote:en dan te bedenken dat ik net de hele tijd Super mario Kart heb zitten doen terwijl TWW er gemoedelijk naast lag
Op dinsdag 15 april 2003 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees nix, ik wil alleen zeggen dat ik fucking jaloers ben op iedereen die het al speelt
quote:OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, bij haar
Volgens 1 van de vissen moet je bij die met de vleugels zijn.
Dat krijg je dus als je te enthousiast aan het spelen bent, vergeet je dat soort dingen he
quote:Ik heb de laatste tijd niet veel kunnen spelen. Ik heb de drie pearls gevonden en die dungeon uit de zee laten rijzen. Volgens mij moet ik daar de master sword, dan wel de tri force halen. Maar goed, dat vind ik nog wel uit zodra ik weer ff tijd heb om te spelen. Ik ben tot nu toe erg onder de indruk van Zelda. Het enige minpunt is dat je zo veel tips krijgt. (maar misschien ben ik ook wel te oud en bedreven geworden..)
Op woensdag 16 april 2003 23:14 schreef G1Ace het volgende:
hoe ver is iedereen nu?
ik heb net de eerste upgrade gedaan van de mastersword, geen triforce deeltjes
quote:Mastersword geheel geupgrade. (Gisteren doorgespeeld tot 02:30
Op woensdag 16 april 2003 23:14 schreef G1Ace het volgende:
hoe ver is iedereen nu?
ik heb net de eerste upgrade gedaan van de mastersword, geen triforce deeltjes
Ben nu opzoek naar de instrumentspelers, heb niet zo heel veel tijd gehad om te spelen de laatste 3 dagen helaas.., misschien met de pasen
quote:ben bezig met de mario kart racetijden competitie en daar heeft TWW erg onder te lijden
Op zaterdag 26 april 2003 13:31 schreef G1Ace het volgende:
kick
volledig opgeladen mastersword, 3 stukken triforce
en jullie?
Ik moet nu naar de deku tree om water in mijn flesje te doen om zodoende toegang te krijgen tot een tempel.
Opvallend detail: Tingle heeft volgens mij meer met de triforce te maken dan je in eerste instantie denkt.., gister stond ik op tingle tower, en viel me op dat hij een afbeelding van een schorpioenstaart op z'n rug heeft, precies dezelfde afbeelding die je tegenkomt op een aantal deuren waar de triforce charts zijn verborgen..
Hidden agenda ?
En ik ben maar 1 keer doodgegaan in het hele spel, en dat was bij het allerlaatste gevecht met ganon net....
Wel leuk detail, als je 'em hebt uitgespeeld kun je 'em nog een keer spelen in je originele outfit, je krijgt dan van oma onzichtbare kleren ;-)
quote:er is een of andere eskimo op dat eiland waar je die tingle tuner en je pictobox hebt gevonden. Je moet niet meteen met hem praten maar achter zijn toonbank gaan staan en dan met hem praten. Dan verkoopt hij je zijn zeil.
Op dinsdag 29 april 2003 22:58 schreef erikh het volgende:
hellup, ik heb hem eindelijk sinds vandaag maar kan nerens dat zeil vinden, Tingle tuner heb ik gevonde, pictobox heb ik gevonden maar dat zeil kan ik maar nergsn vinden, waar ligt dat ding ergens?
quote:nope
Op donderdag 3 april 2003 14:44 schreef G1Ace het volgende:
dus ik ben nog de enige die het heeft?
quote:hehe, daar tuinde ik dus steeds in, Het is gelukt, nu moet ik weer verder zoeken want ik ben inmiddels op het volgende eiland aangekomen.
Op dinsdag 29 april 2003 23:28 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
er is een of andere eskimo op dat eiland waar je die tingle tuner en je pictobox hebt gevonden. Je moet niet meteen met hem praten maar achter zijn toonbank gaan staan en dan met hem praten. Dan verkoopt hij je zijn zeil.
Maar nu eerst slapen, Wat een waanzinnig spel.
quote:Heeft geen nut... De triforce stukken liggen altijd op een andere plek maar wel op dezelfde coordinaten.
Op woensdag 30 april 2003 11:22 schreef G1Ace het volgende:
kan iemand een foto maken van triforcemap 5 en op internet zetten?
ik kan anders echt niet verder komen :S
Wat je wel kan doen is de triforce treasure chart erbij pakken en dan langszaam naar het aangegeven kruisje varen. Zodra je dat Buzz-geluidje hoort dan open je je treasure map en dan sta jij erook op aangegeven. Houdt R ingedrukt om langszaam vooruit te varen en vervolgens laat je je haak los.
[Dit bericht is gewijzigd door ds op 30-04-2003 12:52]
quote:ja, ik weet hierover, maar het kleine probleempje is, dat met map 5, het zat op ene kanonschip die ik heb laten zinken, en ik ben vergeten waar die kanonschip nou precies zat en ik had de map niet opgevist
Op woensdag 30 april 2003 12:48 schreef ds het volgende:[..]
Heeft geen nut... De triforce stukken liggen altijd op een andere plek maar wel op dezelfde coordinaten.
Wat je wel kan doen is de triforce treasure chart erbij pakken en dan langszaam naar het aangegeven kruisje varen. Zodra je dat Buzz-geluidje hoort dan open je je treasure map en dan sta jij erook op aangegeven. Houdt R ingedrukt om langzaam vooruit te varen en vervolgens laat je je haak los.
quote:En als je een stukje terugvaart? Normaal komt die gloei dan terug. Hoor je ook geen Zoem-geluidje?
Op woensdag 30 april 2003 12:51 schreef G1Ace het volgende:[..]
ja, ik weet hierover, maar het kleine probleempje is, dat met map 5, het zat op ene kanonschip die ik heb laten zinken, en ik ben vergeten waar die kanonschip nou precies zit en ik had de map niet opgevist
en het gloeit niet op rond waar die schip was gezonken
quote:Wow, dat is wel erg vreemd..
Op woensdag 30 april 2003 13:00 schreef G1Ace het volgende:
nee
ik kan die map nergens vinden, heb zelfs de tijd in nacht verandert, en op de eiland met een telescoop horizon afgestruind, helemaal niks
Je bent zeker ook al naar een ander eiland geweest en dan weer terug om te kijken of die boten er ook weer zijn?
Op welk eiland stond je trouwens?
Nog steeds niet binnen.... Ik ga pas weer op topics met Zelda in de titel klikken als ik WW binnen heb.....
quote:Ik had toch echt ff moetten afkloppen!
Op woensdag 30 april 2003 14:29 schreef gieling.com het volgende:
Ik ben eigenlijk nog niet echt vast komen te zitten![]()
Heb net voor het eerst wel moet die boot gevaren
quote:Niet doen ook.., komt er op neer dat je d'r dan moet gaan redden enzo.....
Ik krijg dat ene kleine ***vogeltje maar niet zo'n verhoging opgegooid
ow, wacht..
Da's de bedoeling ook...
</flauwegrappenmodus>
quote:gebruik de wind waker
Op woensdag 30 april 2003 16:12 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik had toch echt ff moetten afkloppen!
quote:als je naar de map kijkt, zie je dat boven in het midden een grote deur zit
Op woensdag 30 april 2003 16:50 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, het klinkt debiel, maar ik kan me zwaard niet vinden (op dat evil piraten eiland). Kloop mezelf helemaal rond te sneaken, alle searchlights heb ik al uitgezet, maar ik kom niet verder.
trouwens, ik zit nu in de laatste dungeon (eindelijk)
quote:Hoe heb je die triforce chart nu gevonden?
Op woensdag 30 april 2003 17:14 schreef G1Ace het volgende:[..]
gebruik de wind waker
[..]als je naar de map kijkt, zie je dat boven in het midden een grote deur zit
Je moet zien te springen en sneaken naar die deur, en daarna hele tijd zo doorgaan, totdat je geliefde zwaardje weer vindtrouwens, ik zit nu in de laatste dungeon (eindelijk)
quote:Ga op die iets hogere steen staan, dan lukt het wel
Op woensdag 30 april 2003 16:12 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik had toch echt ff moetten afkloppen!
quote:was toch zo'n lichtje
Op woensdag 30 april 2003 18:17 schreef ds het volgende:[..]
Hoe heb je die triforce chart nu gevonden?
quote:ok, ga ik zo ff proberen!
Op woensdag 30 april 2003 17:14 schreef G1Ace het volgende:[..]
gebruik de wind waker
[..]als je naar de map kijkt, zie je dat boven in het midden een grote deur zit
Je moet zien te springen en sneaken naar die deur, en daarna hele tijd zo doorgaan, totdat je geliefde zwaardje weer vindtrouwens, ik zit nu in de laatste dungeon (eindelijk)
quote:ok
Op donderdag 1 mei 2003 16:01 schreef Khadgar het volgende:
goed, ik zit nu op het volgende eiland, met die vogeltjes mensen, bij de draak. Kheb de poel vol laten lopen met water. Ik heb één standbeeld met een bom naar beneden gekregen, maar de linker lukt niet, en daarom kan ik de dungeon niet in!
quote:Damn zeg, zo simpel. Kut spel.
Op donderdag 1 mei 2003 16:04 schreef G1Ace het volgende:[..]
ok
je moet die bom pakken, en je moet op de standbeeld springen
let op, NIET OP A DRUKKEN!
dus gewoon vooruit gaan met de bom in je hand, en hij springt vanzelf, en dan pas gooien
ik zat 4 dagen vast daardoor
Zit op een eiland met die postbodes.. en heb er inmiddels een gouden veer ook. Maar weet niet wat ik nu moet doen,... zit ergens een deur maar heb geen sleutel. De boot wil ook niet varen...
Zit ook ergens een gat in de rotsen, kan er in vliegen met een meeuw maar kan er verder niets.
quote:ik weet het, 4 dagen zat ik daar vast
Op donderdag 1 mei 2003 16:09 schreef Khadgar het volgende:[..]
Damn zeg, zo simpel. Kut spel.
quote:je moet met ene joch spreken die beneden zit, en met ene meisje dat boven zit
Op donderdag 1 mei 2003 17:12 schreef Bastard het volgende:
Ik heb geloof ik ook hulp nodigZit op een eiland met die postbodes.. en heb er inmiddels een gouden veer ook. Maar weet niet wat ik nu moet doen,... zit ergens een deur maar heb geen sleutel. De boot wil ook niet varen...
Zit ook ergens een gat in de rotsen, kan er in vliegen met een meeuw maar kan er verder niets.
quote:Dat ene joch wil zn schaal niet geven, en dat meisje is voor me uit gegaan toen er nog geen water was.. (Gegooid)
Op donderdag 1 mei 2003 17:54 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik weet het, 4 dagen zat ik daar vast
[..]je moet met ene joch spreken die beneden zit, en met ene meisje dat boven zit
quote:je hebt een flesje gekregen
Op donderdag 1 mei 2003 18:30 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat ene joch wil zn schaal niet geven, en dat meisje is voor me uit gegaan toen er nog geen water was.. (Gegooid)
quote:Er is geen gang met wit licht.. en dat met die rots heb ik allang gedaan..
Op donderdag 1 mei 2003 18:31 schreef gieling.com het volgende:
Dan moet je naar de gang gaan waar aan het eind wit licht is, en dan daar beneden gaan, en dan et dat meisje praten
quote:Nou, als je dat met die rots al hebt gedaan dan is die kamer ook al volgelopen met water.. Je moet nu dus achter dat vogelvrouwtje aangaan.
Op donderdag 1 mei 2003 20:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Er is geen gang met wit licht.. en dat met die rots heb ik allang gedaan..
Ksnap het gewoon niet, nergens is iets meer te vinden!
quote:Precies ja.. over de lava heen, naar die kamer met 3 stenen die je opzij schuift. En dan kom je bij een deur die op slot zit en ik heb geen sleutel
Op donderdag 1 mei 2003 20:22 schreef ds het volgende:[..]
Nou, als je dat met die rots al hebt gedaan dan is die kamer ook al volgelopen met water.. Je moet nu dus achter dat vogelvrouwtje aangaan.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:36 schreef Bastard het volgende:
Jullie vragen ook bij het minste geringste wel om antwoord he?
quote:Geen zorgen gamers, ik doe het wel
Op donderdag 1 mei 2003 20:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Precies ja.. over de lava heen, naar die kamer met 3 stenen die je opzij schuift. En dan kom je bij een deur die op slot zit en ik heb geen sleutel
*PETS*
Leek!
quote:Kan je wat meer info geven?
Precies ja.. over de lava heen, naar die kamer met 3 stenen die je opzij schuift. En dan kom je bij een deur die op slot zit en ik heb geen sleutel
Als je bent waar ik denk dat je bent dan moet je volgens mij die twee fakkels aansteken mbv die stok van een moblin.
De omschrijving van jou is te vaag. Er zijn zoveel deuren en sleutels zijn nooit ver verwijderd van een deur.
[Dit bericht is gewijzigd door ds op 01-05-2003 20:56]
quote:doorzoek die kamer dan beter
trouwens, heb net bubba verslagen, dus nu kan ik me met belangrijkere zaken bezighouden (centraal eindexamen)
Raad aan voor diegenen die hem nog niet tot pulp hebben gemaakt, om met zoveel mogelijk fairies ten strijde te trekken, aangezien ze altijd handig zijn
quote:Help me liever dan te petsen
Op donderdag 1 mei 2003 20:42 schreef ChOas het volgende:[..]
[..]Geen zorgen gamers, ik doe het wel
*PETS*
Leek!
quote:huh zit er ook een deku tree in net als bij de ocarina of time?
Op donderdag 1 mei 2003 22:25 schreef gieling.com het volgende:
ik ben nu op dat eilenad waar ik die deku tree moet vinden
quote:KEWL
Op donderdag 1 mei 2003 22:27 schreef gieling.com het volgende:
volgens de boot wel
Zit inmiddels vast in de kerker, heb net de big key gehaald en sta weer in die ruimte bij die grote vogelkooi, moet ik dan terug of slingeren ergens heen (ik kan de sprong steeds net niet maken)
quote:ik meende dat je ergens met water moest gaan spelen en dat je daardoor omhoog kon omdat lava omhoogspuwde
Op donderdag 1 mei 2003 22:48 schreef erikh het volgende:
Ik moet dit niet te vaak doen, ik dacht ff een half uurtje zelda te spelen maar ben inmiddels alweer 3 uur bezig, dit is echt te verslavend gewoonZit inmiddels vast in de kerker, heb net de big key gehaald en sta weer in die ruimte bij die grote vogelkooi, moet ik dan terug of slingeren ergens heen (ik kan de sprong steeds net niet maken)
quote:Dat was daarvoor al.
Op donderdag 1 mei 2003 23:09 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik meende dat je ergens met water moest gaan spelen en dat je daardoor omhoog kon omdat lava omhoogspuwde
Ik heb inmiddels de baas verslagen en ben nu bij het eialnd met de dekutree in de puberteit
quote:heb je al je boomerang?
Op vrijdag 2 mei 2003 00:06 schreef Tweek het volgende:
Hoe kom ik bij de sleutel om naar de 2de eindbaas te komen? De enigste kist die ik nog niet gehad hebt is de gene aan het einde van de y splitsing helemaal beneden.
quote:Ja het ik heb alles al is het laatste kamertje waar een kist staat waar ik nog niet geweest ben. Je kan erop twee manieren in een is zwemmend alleen daar kan ik niet aan kant en zitten 2 octopussen en de andere manier begrijp ik al helemaal niet.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:11 schreef G1Ace het volgende:[..]
heb je al je boomerang?
quote:je kan de vervelende deursloten met de boomerang open (je weet wel, die bloemzaadthingie ofzo)
Op vrijdag 2 mei 2003 00:14 schreef Tweek het volgende:[..]
Ja het ik heb alles al is het laatste kamertje waar een kist staat waar ik nog niet geweest ben. Je kan erop twee manieren in een is zwemmend alleen daar kan ik niet aan kant en zitten 2 octopussen en de andere manier begrijp ik al helemaal niet.
quote:Ja gaat om lvl b1. Je komt dan op een gegeven moment in een kamer in de vorm van een y met 3 pilaartjes in het water vol met van die klitteband beestjes, en dan de linker kamer moet ik in zien te komen.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:27 schreef G1Ace het volgende:[..]
je kan de vervelende deursloten met de boomerang open (je weet wel, die bloemzaadthingie ofzo)
en ik neem aan dat je die grote bloem al hebt laten vallen?
{edit]Hehe eindelijk gelukt, wist ik veel dat het bloemetje nog kon varen ook[/edit]
quote:oh, daar zat je
Op vrijdag 2 mei 2003 00:28 schreef Tweek het volgende:[..]
Ja gaat om lvl b1. Je komt dan op een gegeven moment in een kamer in de vorm van een y met 3 pilaartjes in het water vol met van die klitteband beestjes, en dan de linker kamer moet ik in zien te komen.
{edit]Hehe eindelijk gelukt, wist ik veel dat het bloemetje nog kon varen ook[/edit]
vraagje, ik zit hier een beetje vast volgens mij,
ik ben net uit Hyrule Castle, en op m'n kaart zijn 2 plekken aangegeven waar ik heen moet, prinses zelda is onthult, en ik moet op zoek naar 8 fragments van een logo om weer terug te kunnen naar hyrule castle, de plekken van die fragmenten heb ik op een kaart staan, maar die 2 plekken die op m'n kaart staan, waar ik dus ben geweest, kan ik dus he-le-maal niks!!!!
ik heb ook geeeen idee wat ik moet doen nu
iemand een tip?
lees 't morgen wel, ga nu
Op Windfall Island:
Voor die Pictograph-gozer moet ik n foto maken van de meeste bange en verlegen vent op t eiland????? Wie, wat, waar? (Is zo'n klein sub-questje).
Voor die gozer die overdag op de trap zit moet ik een foto hebben van iets "pale and perfectly round". 's Nachts zit die dude naar de maan te kijken dus ik dacht dat dat het was.....niet dus....???
Deku-tree:
Van een van die Ewoks (zo heten ze niet...die blader-gastjes) op een eilandje ten NW van het eiland met de Deku-tree krijg je de opdracht het Forest Water te bezorgen bij 8 Ewoks....binnen 20 minuten......en je weet niet waar ze zijn......iemand tips?
SPOILER (voor degenen die nog niet echt ver zijn):
The Song of Passing (dag -> nacht, nacht -> dag) kun je krijgen van die Elvis-wannabe op Windfall Island als je m de Wind Waker laat zien.
quote:Als je de IN-Credible chart bedoelt, die geeft aan waar de triforce charts zijn gelokaliseerd.., je moet eerst een triforce chart vinden, vervolgens die door tingle laten decoden (a 389 rupies per kaart, tsjatsjing), en DAN kun je pas een stukje van de triforce ophengelen
ik heb ook geeeen idee wat ik moet doen nu
iemand een tip
quote:heb je al die ene gast in de tornado neergeschoten?
Op vrijdag 2 mei 2003 03:26 schreef neusaap het volgende:
SPOILER & VRAAG!vraagje, ik zit hier een beetje vast volgens mij,
ik ben net uit Hyrule Castle, en op m'n kaart zijn 2 plekken aangegeven waar ik heen moet, prinses zelda is onthult, en ik moet op zoek naar 8 fragments van een logo om weer terug te kunnen naar hyrule castle, de plekken van die fragmenten heb ik op een kaart staan, maar die 2 plekken die op m'n kaart staan, waar ik dus ben geweest, kan ik dus he-le-maal niks!!!!
ik heb ook geeeen idee wat ik moet doen nu![]()
iemand een tip?
quote:Ik geef alleen antwoord op de waar: cafe. De rest mag je zelf uitzoeken
Op vrijdag 2 mei 2003 11:31 schreef Anahka2309 het volgende:
Een paar vragen waar ik zelf nie uitkom:Op Windfall Island:
Voor die Pictograph-gozer moet ik n foto maken van de meeste bange en verlegen vent op t eiland????? Wie, wat, waar? (Is zo'n klein sub-questje).
quote:Je zit in de goede richting maar lees zijn hint nog even aandachtig door: "Pale and perfectly round".
Voor die gozer die overdag op de trap zit moet ik een foto hebben van iets "pale and perfectly round". 's Nachts zit die dude naar de maan te kijken dus ik dacht dat dat het was.....niet dus....???
quote:Koroks, dat is de naam
Deku-tree:
Van een van die Ewoks (zo heten ze niet...die blader-gastjes) op een eilandje ten NW van het eiland met de Deku-tree krijg je de opdracht het Forest Water te bezorgen bij 8 Ewoks....binnen 20 minuten......en je weet niet waar ze zijn......iemand tips?
quote:Als het goed is zijn daar twee dungeon ingangen. Maar om die te bereiken moet je eerst wat anders doen
Op vrijdag 2 mei 2003 03:26 schreef neusaap het volgende:
SPOILER & VRAAG!vraagje, ik zit hier een beetje vast volgens mij,
ik heb ook geeeen idee wat ik moet doen nu![]()
iemand een tip?
quote:die kikker? die ben ik wel eens tegengekomen
Op vrijdag 2 mei 2003 12:14 schreef G1Ace het volgende:[..]
heb je al die ene gast in de tornado neergeschoten?
quote:in tornado's
Op vrijdag 2 mei 2003 13:12 schreef neusaap het volgende:[..]
die kikker? die ben ik wel eens tegengekomen
maar waar is ie te vinden dan?![]()
![]()
Wat doe ik fout?
Maar wat een GAAF SPEL!!!
quote:ksnap hem!!!!
Op vrijdag 2 mei 2003 13:42 schreef Anahka2309 het volgende:
Je zit niet op Windfall maar goed......als je die duizendpoot een mep geeft rolt ie zich op.....dan kun je m oppakken......en "ergens" weer neerleggen.....*hint hint*
quote:ik heb de BIG key
Op vrijdag 2 mei 2003 13:42 schreef Anahka2309 het volgende:
Je zit niet op Windfall maar goed......als je die duizendpoot een mep geeft rolt ie zich op.....dan kun je m oppakken......en "ergens" weer neerleggen.....*hint hint*
quote:Je hoeft niet te slingeren. Je meot gewoon terug naar buiten lope, dus omlaag met d ladder, dan op de onderkant van die vogelkooi springen en je omhoog laten duwen. Zo tot bijna naar buiten lopen, de laatste grot voordat je buiten bent is de ingang van de eindbaas. suc6
Op vrijdag 2 mei 2003 13:59 schreef Visie het volgende:[..]
ik heb de BIG key
alleen hoe kom ik nou terug
als ik slinger dan kan ik niet rechts of links (waar de deur zit)
Kan ik nu al bovenop het eiland komen? Wat die fairy fountain onder dat rotsblok zit? Of kom ik daar later pas?
quote:later, eerst met die parels aan de gang
Op vrijdag 2 mei 2003 15:36 schreef Anahka2309 het volgende:
Heb net op Outset Island die grote vis gevonden in de grot. Heb dus nu alledrie die parels...Kan ik nu al bovenop het eiland komen? Wat die fairy fountain onder dat rotsblok zit? Of kom ik daar later pas?
quote:Daar was ik al van uitgegaan ja
Op vrijdag 2 mei 2003 16:08 schreef neusaap het volgende:[..]
later, eerst met die parels aan de gang
Trouwens; hoeveel bottles zou ik nu moeten/kunnen hebben? Heb er 2 nu.... Wat subtiele hints?
quote:nu, later, jij beslist
Op vrijdag 2 mei 2003 15:36 schreef Anahka2309 het volgende:
Heb net op Outset Island die grote vis gevonden in de grot. Heb dus nu alledrie die parels...Kan ik nu al bovenop het eiland komen? Wat die fairy fountain onder dat rotsblok zit? Of kom ik daar later pas?
quote:4
Op vrijdag 2 mei 2003 18:20 schreef Anahka2309 het volgende:
Ben nu in The Tower of the Gods...hilarisch als je die laatste parel in dat beeld doetBen benieuwd hoe vaak Link (want zo heb ik m genoemd natuurlijk) nog face-first een kasteel tegenkomt
Trouwens; hoeveel bottles zou ik nu moeten/kunnen hebben? Heb er 2 nu.... Wat subtiele hints?
quote:Hoe ben je daar nu naar boven gekomen??
Op vrijdag 4 april 2003 16:23 schreef G1Ace het volgende:
ik heb die meisje gegooit naar boven, en ze is gevangengenomen
heb geen idee hoe ik nu haar moet redden
quote:aha
Op donderdag 1 mei 2003 18:49 schreef G1Ace het volgende:[..]
je hebt een flesje gekregen
vullen met water
gooien op een van die verdorde plantjes
en dan kan je de grote rots gaan bombarderen
quote:Ja dat weet ik ook wel....maar kan ik er op dit moment in het spel al meer hebben dan 2 bedoelde ik eigenlijk
Op vrijdag 2 mei 2003 18:20 schreef G1Ace het volgende:[..]
nu, later, jij beslist
je hebt toch al bommen
[..]4
quote:ja
Op vrijdag 2 mei 2003 18:35 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Ja dat weet ik ook wel....maar kan ik er op dit moment in het spel al meer hebben dan 2 bedoelde ik eigenlijk
quote:Daar heb ik echt te lang over gedaan!
Op donderdag 1 mei 2003 18:49 schreef G1Ace het volgende:
je hebt een flesje gekregen
vullen met water
gooien op een van die verdorde plantjes
en dan kan je de grote rots gaan bombarderen
Icon aangepast <--.
edit: het is Forsaken Fortress
edit edit:
het is toch de Forbidden woords....
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 02-05-2003 22:10]
quote:Ik heb geen gba wel een tingle tuner, je kan hem alleen gebruiken als je een gba hebt, je krijgt hem als je tingle bevrijdt op windfall island.
Op vrijdag 2 mei 2003 22:34 schreef gieling.com het volgende:Alleen als je een GBA erop aansluit
Gaat lekker hard, heb me master sword nu
quote:er is ergens een plek waar je met je deku leaf kan schieten waardoor die gaat draaien
Op vrijdag 2 mei 2003 22:56 schreef erikh het volgende:
Ik zit vast in forbidden forest. Op gegeven moment kom je bij een plateau, daar heb je links na een keine sprong en een beetje deku leaf gebruiken een soord windmeter die gaat draaien waardoor er een lift naar voren komt. Ik kan wel mooi op die lift gaan staan maar dan geberut er helemaal niks. Wat vergeet ik te doen? Het zal vast iets heel onbenulligs zijn
quote:Ik zou zeggen ga is alle mensen af op het eiland! dan vind je het vanzelf!!
Op zaterdag 3 mei 2003 08:45 schreef funmaster het volgende:
Waar is het zeil op Windfall Island?
quote:Niet.., gewoon een knalrol tegen de boom aanmaken, dendert 'ie zelf naar beneden
En bij dat verstoppertje, zit 1 kind op een boom. Hoe kom je op die boom?
quote:Er is een gang die je waarschijnelijk hebt overgeslagen omdat je niet wou verdrinken. Zwemmend kom je die gang inderdaad ook niet door.
Op zaterdag 3 mei 2003 11:42 schreef gieling.com het volgende:
Waar kan ik i de forbidden forest die boss-key vinden?!?
Ik heb alles al onderzocht,behalve die ene gang waar je 2 kanten op kunt (helemaal beneden) en dan de linkse gang daarvan. Daar kom ik maar niet op, te hoog....
quote:Ik heb precies hetzelfde probleem! ik heb wel een small key gevonden maar de big key (boss key) kan ik ook nog niet vinden...
Op zaterdag 3 mei 2003 11:42 schreef gieling.com het volgende:
Waar kan ik i de forbidden forest die boss-key vinden?!?
Ik heb alles al onderzocht,behalve die ene gang waar je 2 kanten op kunt (helemaal beneden) en dan de linkse gang daarvan. Daar kom ik maar niet op, te hoog....
quote:Het antwoord is gegeven, terwijl tenzij ik het echt helemaal voor je moet verraden natuurlijk.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:22 schreef Visie het volgende:[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem! ik heb wel een small key gevonden maar de big key (boss key) kan ik ook nog niet vinden...
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 03-05-2003 12:33]
quote:Je bedoelt zeker tenzij
Op zaterdag 3 mei 2003 12:26 schreef Skull het volgende:[..]
Het antwoord is gegeven, terwijl ik het echt helemaal voor je moet verraden natuurlijk.
quote:Uh het is nog vroeg.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:27 schreef gieling.com het volgende:[..]
Je bedoelt zeker tenzij
Je kan op dat blad gaan staan dat op het water ligt en dan met het deku blad achter je slaan als aandrijving. Zo kan je de gang doorvaren.
Hehe en ik weet wat je nu denkt. D'oh.
Daar moet je zo'n target heel ver weg raken om toegang te krijgen.., en de taktiek is dus om dat met een meeuw te doen..
Maarruuhh, ben ik de enige die dat nog niet doorhad en het voor mekaar heeft gekregen met pijl en boog (en een pijl of 40) ?
quote:In die rijke huis, de bovenste verdieping
Op zaterdag 3 mei 2003 13:41 schreef funmaster het volgende:
Nog een vraag: Waar kun je Maggie vinden op Windfull windfall Island?
quote:Daar is niks hoor, alleen maar de bewoner
Op zaterdag 3 mei 2003 13:56 schreef G1Ace het volgende:[..]
In die rijke huis, de bovenste verdieping
in de onderste verdieping was ik 80 rupees kwijtgeraakt omdat ik alle potten tot gruzelementen had gegooit
quote:das maggie aan de achterkant hoor
Op zaterdag 3 mei 2003 14:07 schreef funmaster het volgende:[..]
Daar is niks hoor, alleen maar de bewoner
quote:Bedoel je dat die man Maggie is?
Op zaterdag 3 mei 2003 15:05 schreef G1Ace het volgende:[..]
das maggie aan de achterkant hoor
quote:Bij de boom, vlakbij de brievenbus
Op zaterdag 3 mei 2003 15:14 schreef gieling.com het volgende:
oude vrouw???
quote:Dit is een stukje van wat ze zegt:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:15 schreef gieling.com het volgende:
wat zegt ze?!?
ik denk gewoon laten voor wat het is!!!
"Young boy! Oh, brave young boy who promised to rescue my daughter, Maggie... Hurry! You must hurry! You can"t dawdle!"
quote:Welke oude lul?
Op zaterdag 3 mei 2003 15:18 schreef gieling.com het volgende:
Ow gewoon niks. Die oude l*l opzoeken, en naar je boot terug
mits je het zeil hebt natuurlijk
quote:Ik praat zovaak al met Maggie en ga ook telkens naar de boot toe, maar er gebeurt niks. En ik heb het ook het zeil
Op zaterdag 3 mei 2003 15:23 schreef gieling.com het volgende:
praten, en dan terug naar je boot, mits jet het zeil hebt
[/einde-report]
quote:Gewoon, begane grond, de enige doorgang die niet naar buiten leidt. Maar naar beneden dus.
Op zaterdag 3 mei 2003 18:41 schreef funmaster het volgende:
Waar is Prins Komali op dat drakeneiland?
Maar waar is dat meisje nu?
quote:Ik zie hier een hele hoop incorrecte informatie dus even voor de duidelijk:
Op zaterdag 3 mei 2003 13:41 schreef funmaster het volgende:
Nog een vraag: Waar kun je Maggie vinden op Windfull Island?
Er zijn twee blonde meisjes op windfall Island die ook gevangen zijn genomen door die grote vogel net zoals je zusje.
Maggie is de dochter van die oude kerel die naast de boom staat voor de poort.
Die andere dochter is van die rijke man met z'n dure potten collectie.
Zodra je beide dochters hebt gered dan kan je Mmaggie vinden in het huis van die dude met z'n potten collectie. Maggie had op forsaken fortress een rijke lover en daardoor konden ze dat huis kopen. Die rijke man wordt ineens een arme man. Ze verwisselen dus van 'status'.
Je moet een hele hoop handelingen verrichten voordat je Maggie kan vinden. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is
[Dit bericht is gewijzigd door ds op 03-05-2003 18:55]
quote:Begane grond?
Op zaterdag 3 mei 2003 18:50 schreef gieling.com het volgende:
Naar het rondje in het midden van et gebouw, ergens zie je een gang met wit licht (en niet de uitgang nemen)
Daardoor, en in die kuil vallen, daar staat ze
quote:jep
Op zaterdag 3 mei 2003 18:52 schreef funmaster het volgende:[..]
Begane grond?
of, eerste etage, oja, eerste etage dacht ik. Naast dat 'postkantoortje'
anders begane grond
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 03-05-2003 18:54]
quote:Dan kom je toch in een storm terecht?
Op zaterdag 3 mei 2003 18:53 schreef gieling.com het volgende:[..]
jep
quote:Waar is het nou, bovenste of onderste verdieping?
Op zaterdag 3 mei 2003 18:54 schreef gieling.com het volgende:
hoort ook
En daar beneden is dat meisje
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 03-05-2003 18:58]
quote:Anders doorzoek je elke verdieping, kom op zeg..
Op zaterdag 3 mei 2003 18:56 schreef funmaster het volgende:[..]
Waar is het nou, bovenste of onderste verdieping?
ZO groot is het daar niet..
Wordt nog wat met jou als je verder komt. Ga je dan om de minuut vragen of je hier links of rechts moet?
[Dit bericht is gewijzigd door ds op 03-05-2003 18:59]
quote:Daar zijn er genoeg van
Op zaterdag 3 mei 2003 18:58 schreef gieling.com het volgende:
waar je een gang ziet met wit licht aan het eind!!!
quote:Ach ik heb me toch even een paar uur zelda pauze gegeven
Op zaterdag 3 mei 2003 18:58 schreef ds het volgende:[..]
Anders doorzoek je elke verdieping, kom op zeg..
ZO groot is het daar niet..
Wordt nog wat met jou als je verder komt. Ga je dan om de minuut vragen of je hier link of rechts moet?
quote:Dan ga je ze allemaal af en kijkt naar dit:
Op zaterdag 3 mei 2003 18:58 schreef funmaster het volgende:[..]
Daar zijn er genoeg van
quote:Nou, heel veel succes dan maar om hem te helpen.
Op zaterdag 3 mei 2003 18:59 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ach ik heb me toch even een paar uur zelda pauze gegeven
Geloof me, dat zal je nodig hebben want straks mag je hem uitleggen hoe je Medli op pad moet sturen plus het begin van de reddingsoperatie.
quote:Tja, die gang is het dus niet.
Op zaterdag 3 mei 2003 19:00 schreef gieling.com het volgende:[..]
Dan ga je ze allemaal af en kijkt naar dit:
Als je erin loopt, dan kom je in een soort storm terecht. En voor je is een reling, en links is een ingstorte brug
Maargoed, er is nu nog 1 kamer waar je nog niet bent geweest. Er staat een guard naast en er hangen ook veren.. Kan je niet missen.
[Dit bericht is gewijzigd door ds op 03-05-2003 19:13]
quote:de bomplantjes
Op zaterdag 3 mei 2003 19:55 schreef funmaster het volgende:
Maar er wordt telkens gezegd dat ik naar de prins moet gaan... Ik doe dat elke keer, maar er gebeurt niks
quote:Snap ik nie
Op zaterdag 3 mei 2003 20:15 schreef G1Ace het volgende:[..]
de bomplantjes
ze zijn verdort
geen water
er zit een grote rots
op de spring
er sijpelt alleen maar water door
normaal gesproken kun je naar de overkant zwemmen
of de brug gebruiken
maar de grote rots was gevallen
en de brug brak