Die stond dus in de top 40 tussen de singles die alleen op vinyl of zowel op vinyal als cd te krijgen waren... heeft niet heel hoog gestaan, nummer 26 ongeveer.
Het was een single van een zanger die het jaar daarvoor een nummer 1 hit had gehad, plus nog wat hits, allemaal van z'n nogal indrukmakende debuurtalbum. Deze single was z'n 5e van dat album. Het jaar: 1988.
Ik heb het Lex Harding toenderijd horen zeggen tijdens de top 40 uitzending, is me altijd bijgebleven
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 04-04-2003 09:59]
quote:Nu nog een titel....
Op vrijdag 4 april 2003 10:05 schreef Zander het volgende:
Of Terence Trent D'ArbyIk gok maar wat..
quote:Uhhh...hij was toch alleen op singel te krijgen. Zat er bij nummer 5 een gat in het album?
Op vrijdag 4 april 2003 09:58 schreef ranja het volgende:
Deze single was z'n 5e van dat album. Het jaar: 1988.
[edit]gelukkig worrdt'ie meteen geraden
quote:nee, het nummer staat wel op het album, maar als single is-ie alleen als cd en niet als 7" single gereleased.
Op vrijdag 4 april 2003 10:15 schreef Riert het volgende:[..]
Uhhh...hij was toch alleen op singel te krijgen. Zat er bij nummer 5 een gat in het album?
quote:Ach so. Ik las hem anders.
Op vrijdag 4 april 2003 10:21 schreef ranja het volgende:[..]
nee, het nummer staat wel op het album, maar als single is-ie alleen als cd en niet als 7" single gereleased.
Moet ik die vraag over nemen? weet er wel eentje.
quote:Fire at will!
Op vrijdag 4 april 2003 10:25 schreef Riert het volgende:
Moet ik die vraag over nemen? weet er wel eentje.
quote:prima
Op vrijdag 4 april 2003 10:25 schreef Riert het volgende:Moet ik die vraag over nemen? weet er wel eentje.
Welke band stond ooit in Nederland in het voorprogramma van U2, maar is van het podium getrokken, omdat het publiek fruit of groenten naar ze begonnen te gooien en zei met iets zwaardere middelen terug gingen gooien.
Het publiek had van tevoren kunnen weten dat het niet zo slim van ze was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |