quote:Ach, iedereen zijn eigen smaak, die van mij gaat weg omdat ik een Gibson Les Paul ga kopen, das toch meer mijn merk, ookal is het niet helemaal evil metal
Op zaterdag 5 april 2003 09:09 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ik hou niet zo van die vorken, doe mij maar een stratocaster of een mooie telecaster.
quote:als je nou de signature serie had gehad, had ik em meteen van je gekocht, maar helaas, deze heeft nie die ubervette tribals
Op zaterdag 5 april 2003 13:30 schreef afraidtech het volgende:
hmm sjorry koop de virgin van bc rich , vind dit niet echt stoer zeg maar
quote:Hahaha, signature versie heeft niet eens een floyd rose, deze gitaar is meer waard.
Op zondag 6 april 2003 10:34 schreef metallicattim het volgende:[..]
als je nou de signature serie had gehad, had ik em meteen van je gekocht, maar helaas, deze heeft nie die ubervette tribals
quote:kheb t over de Kerry King Signature versie he... En die heeft wel een Floyd Rose, en die is wel ietsie pietse meer waard ( prijs: 1199 Euro )
Op maandag 7 april 2003 09:35 schreef Dissection het volgende:[..]
Hahaha, signature versie heeft niet eens een floyd rose, deze gitaar is meer waard.
En tja, ik vind een V toch nog altijd mooier dan zo'n virgin, maar das smaken verschil ey
http://www.musicstorekoeln.de/englisch/shop/produktinfo.asp?info=GIT04591
En die virgin is idd nie zo fantastisch mooi.
quote:Die Signature ziet er idd niet verkeerd uit, maar vergeet niet dat hij kwalitatief even goed is als de V die ik hier heb.
Op maandag 7 april 2003 10:04 schreef metallicattim het volgende:[..]
kheb t over de Kerry King Signature versie he... En die heeft wel een Floyd Rose, en die is wel ietsie pietse meer waard ( prijs: 1199 Euro )
http://www.musicstorekoeln.de/englisch/shop/produktinfo.asp?info=GIT04591
En die virgin is idd nie zo fantastisch mooi.
quote:ok ik ga nu geen oorlogje spelen welke beter is, ze zijn bijna hetzelfde op de elementen na, jouw gitaar heeft BDSM Elementen en de signature EMG HZ, en dan krijg je ook nog eens dat t uiterlijk van de signature mooier is dus dan zouk daarvoor gaan.
Op maandag 7 april 2003 17:40 schreef Dissection het volgende:[..]
Die Signature ziet er idd niet verkeerd uit, maar vergeet niet dat hij kwalitatief even goed is als de V die ik hier heb.
quote:Weet niet wat voor gitaar je hebt, maar als je die signature versie wilt, lijkt het mij dat je met deze gitaar er ook flink op vooruit gaat.
Op maandag 7 april 2003 19:07 schreef metallicattim het volgende:[..]
ok ik ga nu geen oorlogje spelen welke beter is, ze zijn bijna hetzelfde op de elementen na, jouw gitaar heeft BDSM Elementen en de signature EMG HZ, en dan krijg je ook nog eens dat t uiterlijk van de signature mooier is dus dan zouk daarvoor gaan.
en zoals ik al zei als ie die ubervette tribals had gehad, had ik maybe nog wel interesse gehad, maar nu zouk nix derop vooruitgaan met me huidige gitaar, kdenk eerder achteruit.
quote:K heb de ESP LTD EX250 ( 1715 GLD toen nog ) elementen zijn beetje kut ( duncan designed ) khad liever EMG gehad.
Op dinsdag 8 april 2003 07:59 schreef Dissection het volgende:[..]
Weet niet wat voor gitaar je hebt, maar als je die signature versie wilt, lijkt het mij dat je met deze gitaar er ook flink op vooruit gaat.
Anyway, de gitaar is nog steeds te koop, duzzz BIEDEN!
quote:Amai, een ESP, dat is ook geen goedkope gitaar nee. Maar goed, die BC Rich kostte ongeveer hetzelfde, tot voor kort moest je ze namelijk laten bestellen om eraan te komen.
Op dinsdag 8 april 2003 09:38 schreef metallicattim het volgende:[..]
K heb de ESP LTD EX250 ( 1715 GLD toen nog ) elementen zijn beetje kut ( duncan designed ) khad liever EMG gehad.
mjah ontopic:
Een vriend van me wil heel graag een Flying V hebben en BC-Rich is dan een goed merk! kzal t em eens doorgevenje hebt iig een zacht prijsje
quote:Prijs is goed, mensen kunnen gewoon bieden (iets lager mag ook).
Op zondag 13 april 2003 14:09 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nu niet meer schoppen, hoor. Misschien moet je wat aan de prijs doen of zo. Steeds omhoogschoppen heeft weinig nut
quote:
Op zondag 13 april 2003 16:12 schreef Echoes het volgende:
inderdaad, ik vind het altijd behoorlijk triest als je iemand op een podium ziet staan met zo'n gitaar. Maar bij weinig mensen past zo'n gitaar echt..
quote:Zo'n gitaar roeleert ontzettend, maar past eigenlijk alleen bij de metal, dan is het gaaf.
Op zondag 13 april 2003 16:12 schreef Echoes het volgende:
inderdaad, ik vind het altijd behoorlijk triest als je iemand op een podium ziet staan met zo'n gitaar. Maar bij weinig mensen past zo'n gitaar echt..
het moet gewoon echt bij je staatn/passen, dan is het extra gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |