quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:43 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Dadelijk gaat ie ons nog wijsmaken dat het Kanker en Aids geneest
[Dit bericht is gewijzigd door S_ op 12-10-2003 13:50]
De bron hiervan is een mondelinge, kan dus niets op papier geven, maar neem maar aan dat het echt zo gaat.
quote:Ik zoe graaf nog eens een antwoord willen zien op mijn eerdere reactie.
Op zondag 12 oktober 2003 09:10 schreef micheal het volgende:
Hoe weet u dat,
is het wel zo?
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:43 schreef micheal het volgende:
de parkeerplaatsen bij de ziekenhuizen zijn altijd overvol.Hoe zou dat toch komen.
quote:Maar ook deze vraag negeer jij gewoon totaal. Net als eerdere vragen en uitspraken van mij. Omdat je weet dat ik goed zit en jij fout. Wees nou eens een VENT en ga hier nou eens op in. Want tot nu toe heb jij nog NIKS bereikt met je uitspraken hier in dit topic in tegen stelling tot anderen.
Omdat er veel meer gebeurd in een ziekenhuis dan alleen af vallenEn in china zijn ze gezond
Heb je wel eens gezien hoe klein die gasten daar zijn. Door dat ze niet de juiste vitamine en voedings stoffen tot zich nemen worden ze niet groter. Zoals je zelf wel zal weten groei je alleen als je gezond bent. Zeker in je jongere jaren wanneer je nog groeid.
Ik zeg niet dat TNO is omgekocht. Maar hier komen verschillende mensen met BEWIJS aan lopen dat het niet goed werkt. Daar bij geven ze nog een aantal linkjes naar de documenten over de bevindingen van dit spul. En al deze mensen hebben NIKS te maken met het merk waar ze onderzoek naar doen.
Jij daar in tegen gaat schreeuwen met TNO. Best leuk dat je TNO kan spellen. Maar verlopig heb ik hier nog geen bevindingen gezien van TNO met daar bij een linkje naar dat stukje tekst ergens op een officiele internet site.
Met als gevolg dat jij lekker loopt te schreeuwen en te huilen. Maar tot nu toe heb jij niks maar dan ook niks dat JOU verhaal kan onderbouwen. In tegen stelling tot vele anderen hier.
verder heb ik getijd voor onzin,
dus zoek het lekker zelf uit bij TNO. ![]()
doei.
quote:Aha eerst ga je lopen schreeuwen om bewijs en dat we anders onze smoel dicht moeten houden. Vervolgens ga jij met allemaal dingen schreeuwen maar dan opeens is het niet meer interesant of je WETENSCHAPPELIJK bewijs hebt.
Op zondag 12 oktober 2003 17:06 schreef micheal het volgende:
Ik gebruik de produkten en heb ze op mij zelf getest, dat kun jij nog niet zeggen.verder heb ik getijd voor onzin,
dus zoek het lekker zelf uit bij TNO.8-)
doei.
Nu doe je het dus weer met deze opmerking. Jij gaat totaal mijn oprechte vraag uit de weg. Beetje jammer is dat. Maar laat wel zien wie en wat je bent.
quote:Ook die RECATIE heb ik al beantwoord en daar krijg ik WEER geen antwoord op. Weer krijg ik geen duidelijk antwoord en negeer je een vraag die wel van belang is.
Op zondag 12 oktober 2003 17:22 schreef micheal het volgende:
Herbalife heeft zelf wetenschappers in dienst; zie post.
ik weet niets, ben alleen gebruiker en adviseer mensen met gezonde voeding, waarbij je, .......och jij weet er toch alles van. A)
vlg. mij ben je mij alleen maar aan het testen.................
Ik vraag om onderzoeken van bedrijven en wetenschappers die niet verbonden zijn met het merk. Zoals jou weten schappers dat wel zijn. Vervolgens kom jij met een TNO aan zetten. Waar is dat raport dan. Kom dan maar op met je bewijs. Maar ook dat heb je tot nu toe niet kunnen leveren.
Kom jij nou eens met bewijs van wetenschappers die niks te maken hebben met het merk. Maar zelfs zo een simpele vraag kan jij niet beantwoorden.
als het zo goed is dat spul.
Waarom is het dan al verboden in verschillende delen van de wereld
Maar ook op dat kan jij GEEN antwoord geven. Stop eens met dat dum gelul van je. En kom met wetenschappelijke bewijzen. Maar zelfs dat is te moeilijk voor jou. Heb dan ook niet het lef om te zeggen dat WIJ niet weten waar we over lullen en dat jij graag bewijs wil zien.
quote:Lekker objectieve wetenschappers
Op zondag 12 oktober 2003 17:22 schreef micheal het volgende:
Herbalife heeft zelf wetenschappers in dienst; zie post.
ik weet niets, ben alleen gebruiker en adviseer mensen met gezonde voeding, waarbij je, .......och jij weet er toch alles van. A)
vlg. mij ben je mij alleen maar aan het testen.................
quote:Precies dat heb ik al een paar keer aan gegeven in mijn reactie,s. Maar die negeerd hij gewoon. Hij durft daar niet op te reageren. En je zal zien dat hij het deze keer ook niet zal doen bij m,n boven staande vraag. Die word gewoon kei hard genegeerd let maar op. Of er komt zo een dom antwoord uit dat jij niet wil weten.
Op zondag 12 oktober 2003 18:43 schreef S_ het volgende:[..]
Lekker objectieve wetenschappers
quote:Nou laat die Micheal Herbalife pilletjes en zijn kruidenthee... ALs hij denkt dat het helpt.
Op zondag 12 oktober 2003 18:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Precies dat heb ik al een paar keer aan gegeven in mijn reactie,s. Maar die negeerd hij gewoon. Hij durft daar niet op te reageren. En je zal zien dat hij het deze keer ook niet zal doen bij m,n boven staande vraag. Die word gewoon kei hard genegeerd let maar op. Of er komt zo een dom antwoord uit dat jij niet wil weten.
Ik vind die verkoopmethode van Herbalife alleen irritant
quote:Met een beetje geluk vergist hij zich in de aantal pillen.
Op zondag 12 oktober 2003 19:02 schreef S_ het volgende:[..]
Nou laat die Micheal Herbalife pilletjes en zijn kruidenthee... ALs hij denkt dat het helpt.
Ik vind die verkoopmethode van Herbalife alleen irritant
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Met een beetje geluk vergist hij zich in de aantal pillen.
quote:Kijken hoe goed het dan is en hoe oud je er mee kan worden. En hoe veel gif er dan in je lichaam blijft zitten.
Op zondag 12 oktober 2003 19:06 schreef S_ het volgende:[..]
Nog 1 keer; ik weet niets, ik ben alleen gebruiker;
sommigen hier weten meer, post het dan hier.
ik ga jullie echt niet overtuigen hoor. Het is jullie eigen zaak. ![]()
Doe je trouwens altijd zo moeilijk; ook als je bv. een pot XTC, pot jam, of shampoo koopt?
Herbalife is idd. niet voor iedereen weggelegd.
Tot nu toe meer dan 10 miljoen klanten geloof ik met 2 MILJARD omzet.
quote:Herbalife bestaat toch nog niet zo lang? Misschien word je er helemaal niet oud mee. Het bewijs is nog niet geleverd!
Op zondag 12 oktober 2003 19:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Kijken hoe goed het dan is en hoe oud je er mee kan worden. En hoe veel gif er dan in je lichaam blijft zitten.
quote:Misschien ben ik wel heel dom, maar wat is stacker?
Op zondag 12 oktober 2003 19:12 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik de ingredienten van herbalife zo lees, is het gewoon hetzelfde als stacker. Kortom: als ze stacker in NL verbieden, laat ze dat dan ook met Herbalife doen...
quote:Kijk en weer negeer je me vraag. Ga toch lekker pillen slikken ventje. Het schiet niet op met je.
Op zondag 12 oktober 2003 19:11 schreef micheal het volgende:
Als sommigen het hier zo goed weten;
kom maar met jullie eigen bewijzen, wetenschappelijke rapporten en wat al niet meer dat Herbalife niet werkt. En in welke delen op de wereld is Herbalife dan wel verboden.Nog 1 keer; ik weet niets, ik ben alleen gebruiker;
sommigen hier weten meer, post het dan hier.
ik ga jullie echt niet overtuigen hoor. Het is jullie eigen zaak.Doe je trouwens altijd zo moeilijk; ook als je bv. een pot XTC, pot jam, of shampoo koopt?
Herbalife is idd. niet voor iedereen weggelegd.
Tot nu toe meer dan 10 miljoen klanten geloof ik met 2 MILJARD omzet.
Kennelijk zijn de bijwerkingen geheugen verlies. Want EERDER in dit topic zijn al meer dan 5 verschillende raporten naar voren gebracht als tegen bewijs dat het allemaal zo goed is.
Ook in het begin van dit topic was jij helemaal overtuigd dat het geweldig was en dat je ouder word door die pillen. En nu zeg je dat je het niet weet? Je lult je zelf gewoon geweldig tegen ![]()
Zo zie je maar. Hij negeerd alles en durft nergens op in te gaan. Precies zoals ik dat al eerder verspeld had.
Zet jij je even goed voor lul
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:14 schreef S_ het volgende:[..]
Misschien ben ik wel heel dom, maar wat is stacker?
quote:
Het forum heeft een mooie zoekfunctie om door de roots van het FOK!forum heen te spitten. Je vindt die zoekfunctie via de link 'zoek' bovenaan de pagina.
Zoeken kun je doen door een zoekwoord in te tikken, te selecteren hoe de zoekfunctie dat woord moet gebruiken, te selecteren hoe de resultaten geselecteerd moeten worden en te selecteren in welke fora je wilt zoeken.
quote:ER is precies gebeurd zoals ik al verspeld had. Zo zie je het maar weer
Op zondag 12 oktober 2003 18:43 schreef S_ het volgende:[..]
Lekker objectieve wetenschappers
quote:Ja je hebt helemaal gelijk.
Op zondag 12 oktober 2003 19:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
ER is precies gebeurd zoals ik al verspeld had. Zo zie je het maar weer
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:22 schreef S_ het volgende:[..]
Ja je hebt helemaal gelijk.
mijn advies; niet Herbalife gaan eten, en lekker aanmodderen met je lijf door "lekker" eten te kopen in de supermarkt, frietkraam, pizzatenten, etc, etc.
![]()
Iemand moet die pensioenpremies betalen. ![]()
alvast bedankt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |