quote:doe niet zo liefaardig.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:39 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Nee, ik ben niet tevreden over figuren zoals jij op Fok. Tis jammer dat ik geen mod ben anders had ik je al lang een permanent ban gegeven.
gelukkig zijn de militairen hier niet aan de macht, want dan bestond er nog eens geen internet.
Misschien moet je met je verdiende geld een cursus Nederlands gaan volgen, en daarna gewoon eerlijk toegeven dat het je alleen om de centen ging, en dat Herbalife gewoon rotzooi is.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:45 schreef Plonz het volgende:
Michael, lopen je zaakjes zo slecht dat je je tijd moet doorkomen met zielige discussies op een forum? Als een product met zoveel verdediging aan de man moet worden gebracht, dan moet er toch al een lampje gaan branden.Misschien moet je met je verdiende geld een cursus Nederlands gaan volgen, en daarna gewoon eerlijk toegeven dat het je alleen om de centen ging, en dat Herbalife gewoon rotzooi is.
NIET doen !!!!!!
Dan kan je net zo goed die " tell sell ala TV shop " producten kopen.
Herbalife
- Is een verhonger dieet
- Vitaminen pillen en poeder die je honger gevoel verdoven (dus niet je trek weg nemen
- Door de overdosis vitaminen krijg je een kleurtje op je wangen, en denk je dat je je goed voelt
- Als je er uit-eindelijk mee stopt, komt alles 2x a 3x zo hard terug
- Zonde van je geld, en zonde van je lichaam
- Als herbalife werkelijk zo goed is zoals men beweert, waarom is het dan niet bij een apotheek verkrijgbaar ?
Nee,....... herbalife = oplichterij !!!
quote:Moet je niet naar school?
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:01 schreef micheal het volgende:
het is niet bij de apotheek verkrijgbaar, omdat ze niet weten wat ze verkopen en geen begeleiding geven.
vraag maar eens wat in hun potjes zitten, 1 op 100 x dat ze het niet weten en weglopen.
Ik denk dat ze daar geen tijd hebben om de DDDDIIIIIISSSSSSCCCCCUUUUUSSSSSEEEEERRRRREEEEEENNNN, want dat levert toch niets op.
Je wordt er alleen..............
![]()
En nu ga ik een shake nemen, want ik word moe van deze topic.
Ik kom dan ook niet meer terug..........
succes met modder gooien, op iets waar je niets van af weet.
quote:Geniet ervan. Doei.
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:36 schreef micheal het volgende:
IS niet zo'n actief forum als hier en daar gaat het alleen over Herbalife.Ik denk dat ze daar geen tijd hebben om de DDDDIIIIIISSSSSSCCCCCUUUUUSSSSSEEEEERRRRREEEEEENNNN, want dat levert toch niets op.
Je wordt er alleen..............
![]()
En nu ga ik een shake nemen, want ik word moe van deze topic.
Ik kom dan ook niet meer terug..........
succes met modder gooien, op iets waar je niets van af weet.
quote:Omdat er veel meer gebeurd in een ziekenhuis dan alleen af vallen
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:43 schreef micheal het volgende:
de parkeerplaatsen bij de ziekenhuizen zijn altijd overvol.Hoe zou dat toch komen.
En in china zijn ze gezond
Heb je wel eens gezien hoe klein die gasten daar zijn. Door dat ze niet de juiste vitamine en voedings stoffen tot zich nemen worden ze niet groter. Zoals je zelf wel zal weten groei je alleen als je gezond bent. Zeker in je jongere jaren wanneer je nog groeid. ![]()
Ik zeg niet dat TNO is omgekocht. Maar hier komen verschillende mensen met BEWIJS aan lopen dat het niet goed werkt. Daar bij geven ze nog een aantal linkjes naar de documenten over de bevindingen van dit spul. En al deze mensen hebben NIKS te maken met het merk waar ze onderzoek naar doen.
Jij daar in tegen gaat schreeuwen met TNO. Best leuk dat je TNO kan spellen. Maar verlopig heb ik hier nog geen bevindingen gezien van TNO met daar bij een linkje naar dat stukje tekst ergens op een officiele internet site.
Met als gevolg dat jij lekker loopt te schreeuwen en te huilen. Maar tot nu toe heb jij niks maar dan ook niks dat JOU verhaal kan onderbouwen. In tegen stelling tot vele anderen hier.
de theorie klopt zoiezo niet.
mam lag iedere zomer met ondervoeding in het ziekenhuis, en toch is ze 6 cm langer als volgens alle wiskundige modellen moeten zijn gegroied. Ik heb redelijk te eten gehad (een paar jaar daargelaten) en ben precies wat ik volgens berekeningen hoor te zijn.
misschien zijn nederlanders zo langgerekt omdat ze vroeger van die groeimiddelen bij kalveren hebben gedaan.
quote:paar jaar terug uitgebreid in de media geweest
Op zondag 12 oktober 2003 09:10 schreef micheal het volgende:
Hoe weet u dat,
is het wel zo?
ik ken enkele arme slobbers die bij die scien....kerk horen, en die hebben niks............
graag bewijzen.
Ja, sorry hoor maar dit topic haalt nog steeds het bloed onder mijn nagels vandaan. Zeker vanwege de discussie...
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:16 schreef micheal het volgende:
bent u dan geirriteerd dat het bloed onder je nagels geraken. Heb je een tekort aan witte of rode bloedlichaampjes?
ik niet (...meer).
ben sterker en niet gestresst meer.....
zal wel door de gezonde voeding komen.
Ik voel me fit. Ik sport normaal en eet gewoon normale voeding. Ik heb die troep niet nodig. Ik heb gezien wat het bij mijn moeder deed (niets namelijk) en no way dat ik het ooit ga gebruiken. Gestressed ben ik al helemaal niet, zo af en toe door een kuttopic hier geirriteerd maar dat waait wel over.
quote:Herbalife voorkomt ook al demensie???
Op zondag 12 oktober 2003 13:31 schreef micheal het volgende:
nee, hoor je heb geen honger meer als je het goed gebruikt. Kost het ook geen boodschappen meer.
Het bespaart dus ook nog.
ik leef liever langer en gezonder dan dat ik met mijn 60e dement ben of alzheimer krijg.
ik ben geen Mr. Brood.
quote:Dadelijk gaat ie ons nog wijsmaken dat het Kanker en Aids geneest
Op zondag 12 oktober 2003 13:42 schreef S_ het volgende:[..]
Herbalife voorkomt ook al demensie???
quote:Die is gigantisch afgevallen en is dus razend enthousiast over het spul, zie o.a. Fok! Dieetclub deel XXVII
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:43 schreef bixister het volgende:
hoe gaat 't eigenlijk met Riann en haar herbalijf-ervaring?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |