abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9548486
Op een avond een goede vriend en vriendin opgezocht. Tijdens het gesprek vertelde ik dat ik graag zou willen afvallen. Nu ben ik niet dik, niet gezet, maar inmiddels wel 34 en heb ik geen wasbordje meer. Dus vroeg ik of hij zijn "bij-Tel-Sell-gekochte-buik-bankje" nog gebruikte.... nee, niet meer! Te weinig tijd en het was toch wel vermoeiender dan het er op TV uitzag met die glimlachende mensen op datzelfde bankje. Zijn vrouw zou het buikje echter gaan gebruiken.
Wat ze wel voor me hadden was een doos vol met afslankmiddelen van..........Herbalife!!!!! Dit schijnt een product te zijn wat uitsluitend "viavia" verkocht wordt net als de plastic opbergbakjes-waarvan-ik-de-naam-ff-kwijt-ben. Je weet wel.... zo'n party!

Afijn, ik kon het meenemen: de fles met poeder voor een shake, 2 potten met pillen, een pot thee en zeer machtige en zeer moeilijk weg te krijgen repen. Het "gebruiksschema" kreeg ik mee en bovenaan stond toevallig de eindrekening die zij er voor hadden betaald: TWEEHONDERDVIERENVIJFTIG EURO. Net genoeg voor één maand met z'n tweeen, maar ze waren het zat. De shake was smerig, de pillen vergaten ze nogal 's, en de repen niet weg te krijgen.

En dat wordt je dan meestal aangeboden door een familielid of vriendin!
Afijn, ik ga het proberen en heb een weegschaal gekocht. Hopelijk heb ik genoeg meegekregen om er van af te vallen. Misschien moeten mensen gewoon wat meer gaan sporten en niet geloven in te dure wondermiddeltjes als Herbalife poeders en Tel Sell metaal.
Waar ik sowieso in geloof: als vrouwen net zovaak zin hadden in sex als mannen, zouden we een stuk minder zwaar zijn..echt waar!

woensdag 2 april 2003 @ 23:26:55 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_9548868
¤ 250

das veel geld voor een zooi natuurproducten

moet die niet in KLB ofzo

And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 2 april 2003 @ 23:29:34 #3
38316 BoomSmurf
pi_9548941
Ik dacht altijd dat Herbalife een coffeeshop keten was of zo

moet je em maar niet in OvjL zetten

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  woensdag 2 april 2003 @ 23:34:22 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_9549052
hahha grappig mijn ouders zijn er ook aan begonnen, gelukkig dat ik het nog niet echt nodig heb
Maar goed duur is het wel en ik zie nog niks gebeuren
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Admin woensdag 2 april 2003 @ 23:34:56 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9549065
schopje naar klaagbaak
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_9549205
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:34 schreef yvonne het volgende:
schopje naar klaagbaak
Sure?
  woensdag 2 april 2003 @ 23:45:03 #7
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_9549299
Die herbalife-zooi is wel duur, ja, maar het kan nog gekker. Wij hebben ooit via een vriendin zo'n Kirby-stofzuiger ADHD-er over de vloer gehad, met een stofzuiger van toen nog 3800 gulden! Had die vriendin dus gekocht!!! En meteen 10 vrienden/kennissen doorgegeven, die mogelijk ook interesse zouden hebben. Die verkoper had wel ons hele huis gestofzuigd, maar hij ging pas om half 12 weg... oef
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
  donderdag 3 april 2003 @ 07:26:53 #8
12211 VissieKieker
 Going down...
pi_9551365
Ach, ziet het maar zo... Door die hoge prijs van 250 euro houd je geen geld meer over om junkfood te kopen. Zo val je ook af..
pi_9551374
quote:
Op donderdag 3 april 2003 07:26 schreef VissieKieker het volgende:
Ach, ziet het maar zo... Door die hoge prijs van 250 euro houd je geen geld meer over om junkfood te kopen. Zo val je ook af..

Gezond eten en flink sporten, en afblijven van de snacks!!! Dat is veel goedkoper en veel beter dan die dure onzin!

What the heart requires may never be understood by the mind!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:02:21 #10
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13746813
is je dat al dan gelukt......of ben je NOG te zwaar voor je lengte?

Me; 10 kilo in 14 dagen tijd.

eat it and you know it]
pi_13746921
Alsjeblieft geen Herbalife, me ma heeft het gebruikt en het is troep! Eet alsjeblieft normaal eten
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:24:39 #12
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13747316
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:07 schreef GewoonPim het volgende:
Alsjeblieft geen Herbalife, me ma heeft het gebruikt en het is troep! Eet alsjeblieft normaal eten
het ontgiftigd je lichaam van die troep die je in de winkels koopt.
je moet het natuurlijk wel goed gebruiken.
heeft je moeder die grijze giftige vullingen nog in de tanden, want dan werkt het misschien niet goed, althans bij ook niet.

tja, als je zand in je benzine tank doet, loopt je auto ook nie.......

eat it and you know it]
pi_13750263
Herbalife is zwaar klote. Supplementen koop je echt beter ergens anders, trust me.
Veewl goedkoper, en beter. En dat is simpel te bewijzen, door naar de etiketten te kijken om te zien wat erin zit.

Herbalife =

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_13750291
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:02 schreef micheal het volgende:
is je dat al dan gelukt......of ben je NOG te zwaar voor je lengte?

Me; 10 kilo in 14 dagen tijd.

p.s. dit lijkt me een bijzonder ongezond verhaal als het al waar is.
pi_13751497
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:10 schreef Rieuwert het volgende:

[..]

p.s. dit lijkt me een bijzonder ongezond verhaal als het al waar is.

Dat is het ook zeker..
En herbalife schijnt idd helemaal niet zo gezond te zijn.
Als je wilt afvallen, doe het dan ook echt.
Ga naar een dietist(e) of ga sporten, en anders gewoon niet zeuren als je jezelf te dik vindt.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:43:34 #16
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_13758163
Ik krijg altijd van die irritante briefjes in de bus van Herbalife ( en ik heb toch echt een anti-reclamesticker). Meestal komen ze van particulieren uit de buurt die als herbalife-distributeur een zooi van dat spul hebben ingekocht en het aan wanhopige afvallers kwijt willen. Beetje net als met van die verkoop-parties bij mensen thuis volgens mij. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar, beetje vaag allemaal. En als het inderdaad niet te vreten is, dan zou ik toch echt iets anders verzinnen ( en iets dat misschien meer verantwoord is).
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:11:27 #17
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13758597
Het wordt tijd dat je het eens gaat eten; 4 smaken; dus altijd iets lekkers en je kunt het mixen met andere dingen; er zijn meer dan 20 shakes mogelijk.
dus niet zeuren, maar eten.
ik vind het lekker en help mensen met hun gezondheid.
maar jij heb geen gezondheids problemen.......? nooit moe, deprie, te dik, te dun, allergie, of andere kwaaltjes.
30 days niet goed geld terug garantee.

dus..........email me en ik help you.
okey.

ik verwacht geen shit negativiteit terug.........
amen.

quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:43 schreef Petra76 het volgende:
Ik krijg altijd van die irritante briefjes in de bus van Herbalife ( en ik heb toch echt een anti-reclamesticker). Meestal komen ze van particulieren uit de buurt die als herbalife-distributeur een zooi van dat spul hebben ingekocht en het aan wanhopige afvallers kwijt willen. Beetje net als met van die verkoop-parties bij mensen thuis volgens mij. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar, beetje vaag allemaal. En als het inderdaad niet te vreten is, dan zou ik toch echt iets anders verzinnen ( en iets dat misschien meer verantwoord is).
eat it and you know it]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:12:06 #18
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13758609
Het enige wat ECHT werkt als je af wilt vallen is je eetpatroon kritisch bekijken en wijzigen waar nodig, dus

- minder vet
- veel water drinken
- oppassen met suiker
- beweging (oke, niet bepaald je eetpatroon, maar het helpt wel)

En al die shakes, poeders en pillen zijn gebaseerd op 1 ding: vochtafdrijving, oftenwel, je valt er geen reet mee af.

"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_13759191
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:12 schreef GM het volgende:
Het enige wat ECHT werkt als je af wilt vallen is je eetpatroon kritisch bekijken en wijzigen waar nodig, dus

- minder vet
- veel water drinken
- oppassen met suiker
- beweging (oke, niet bepaald je eetpatroon, maar het helpt wel)

En al die shakes, poeders en pillen zijn gebaseerd op 1 ding: vochtafdrijving, oftenwel, je valt er geen reet mee af.

Amen.

En iets speciefieker voor de lichaamsbeweging: hardlopen, fietsen of zwemmen.

Herbalife heb ik meermalen van dichtbij meegemaakt en het enige wat in hoog tempo gewicht kwijtraakt is de portemonnee van de klant. En geld terug na 30 dagen? Zodra iemand gestrikt is wordt meteen fijn meegedeeld dat het echte resultaat toch niet zo snel komt als in eerste instantie beloofd is en dat je het gewoon nog even moet aankijken. "Weet je wat, bestel voor volgende maand ook nog even en je zal zien dat het dan pas echt effect heeft." Yeah sure. Trap er niet in mensen, want je bent al snel (een illusie) armer.

en als je echt graag een pilletje wil slikken om wat af te vallen zoek dan eens wat op over L-carnitine. Daar heb je tenminste nog echt wat aan. Maar ook hierbij geldt, doe het in combinatie met beweging en verder ook gezond eten uiteraard.

donderdag 9 oktober 2003 @ 11:23:38 #20
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_13759951
nou ik moet zeggen dat ik goede ervaringen heb met herbalife. Ik had echt alles al geprobeert, maar niets werkte. Ik had zoiets dit is het laatste wat ik nog ga proberen....en het had resultaat. Het is even volhouden, maar ik was in een jaar tijd 30 kg afgevallen. Ik heb er helaas mee moeten stoppen omdat ik het niet meer kon betalen. Maar ja het lijjkt misschien duur, maar de meeste mensen zijn wel 50 euro per week kwijt aan levensmiddelen, als je dit per maand bekijkt, ben je dus hetzelde kwijt als een maand herbalife gebruik....het is maar waar je voor kiest. Ben je iemand die makkelijk afvalt, dan zou ik zeggen, eet gewoon, gezond en verantwoord dan moet het ook lukken. Voor mensen die moeilijk afvallen zou ik zeggen..probeer het! (nee ik ben geen herbalife-distributeur)
  donderdag 9 oktober 2003 @ 11:59:17 #21
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13760758
--verkoopspraatjes doe je maar elders--

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 09-10-2003 12:35]

eat it and you know it]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:24:52 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13761320
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:59 schreef micheal het volgende:
--edit--
Tieft eens op zeg. Het is hier niet een verkoop forum. En 10miljoen tevrede mensen. Het is te merken dat je "probeerd" Verkoper te zijn. Want je overdrijft echt PRIMA

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 09-10-2003 12:35]

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:33:20 #23
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13761481
jij negatief ingesteld zijn?
waarom probeer je het niet 30 dagen.
niet goed geld terug garantie.
van mij krijg je het zelfs voor niets, want ik verkoop niet, ik zoek nl. mensen die het serieus gaan gebruiken.

Maar als jij niet te dun, te dik, nooit moe etc, bent, heb jij het niet nodig.

Doe verder ff. vriendelijk, en gooi niet met ............. je wee wel...

eat it and you know it]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:36:00 #24
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13761538
michael: Verkoopspraatjes doe je maar ergens anders, maar niet HIER.
pi_13761563
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:24 schreef micheal het volgende:

[..]

het ontgiftigd je lichaam van die troep die je in de winkels koopt.
je moet het natuurlijk wel goed gebruiken.
heeft je moeder die grijze giftige vullingen nog in de tanden, want dan werkt het misschien niet goed, althans bij ook niet.

tja, als je zand in je benzine tank doet, loopt je auto ook nie.......

Wat hebben vullingen in vredesnaam van doen met afvallen???? Klinkt gewoon weer als zo'n smoes.

Net zoals: Ik eet niet veel. Of: je gebruikt het niet goed. DUH

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:41:01 #26
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13761642
oh
ja
nee.
weet je het zeker.

zoek het lekker zelf uit, ja, .......

eat it and you know it]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:53:25 #27
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_13761890
Micheal, de website in je profiel zegt al genoeg over je motivatie en da's volgens mij niet mensen helpen met hun gezondheid:

http://verdienextra.nu

donderdag 9 oktober 2003 @ 13:02:17 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13762085
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 12:53 schreef Petra76 het volgende:
Micheal, de website in je profiel zegt al genoeg over je motivatie en da's volgens mij niet mensen helpen met hun gezondheid:

http://verdienextra.nu

SPAM
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_13763745
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:13 schreef mimike het volgende:
uitsluitend "viavia" verkocht wordt net als de plastic opbergbakjes-waarvan-ik-de-naam-ff-kwijt-ben. Je weet wel.... zo'n party!
Tuppaware.
quote:
blabla herbalife blabla
Herbalife is hartstikke goor.
Mijn ma heeft het eens geprobeerd ze heeft toen twee dagen buikpijn gehad en lopen kotsen heeft ze ook door dat spul
Mijn ma's ex had dat spul wel heel lang gedronken en gegeten, het hielp niet maar hij was wel mega chagrijnig de hele tijd.

ze doen er een of andere chemicalien in dat je de honger niet voelt, maar alle bijverschijnselen van de honger gaan er niet door weg. zoals hoofdpijn buikpijn chagrijnigheid misselijkheid etc

donderdag 9 oktober 2003 @ 15:12:34 #30
70466 Vensterbank
the place to be!
pi_13765660
*deleted*

[Dit bericht is gewijzigd door Vensterbank op 09-10-2003 15:17]

Student die wiet teelt, een teelbal?
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:15:26 #31
70466 Vensterbank
the place to be!
pi_13765722
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:09 schreef Sessy het volgende:

[..]

Tuppaware.
[..]

Herbalife is hartstikke goor.
Mijn ma heeft het eens geprobeerd ze heeft toen twee dagen buikpijn gehad en lopen kotsen heeft ze ook door dat spul
Mijn ma's ex had dat spul wel heel lang gedronken en gegeten, het hielp niet maar hij was wel mega chagrijnig de hele tijd.

ze doen er een of andere chemicalien in dat je de honger niet voelt, maar alle bijverschijnselen van de honger gaan er niet door weg. zoals hoofdpijn buikpijn chagrijnigheid misselijkheid etc

...ach....het doel heiligt de middelen....op die manier val je ook af
Student die wiet teelt, een teelbal?
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:07:00 #32
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_13767161
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 12:41 schreef micheal het volgende:
oh
ja
nee.
weet je het zeker.

zoek het lekker zelf uit, ja, .......

Graag.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:52:52 #33
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13768343
als je moet kotsen moet niet om de produkten van Herbalife kotsen, maar van de jaren vergiftiging van alle produkten die in de supermarkt liggen.
en dan ben je zeer zwaar vergiftigd. Die gif komt vrij als je bezig bent met ontgiftigen, want dat doet Formule 2 met je maag; het ontgiftigd de darmen.

Dus voordat jullie iets posten, moet je wel verstand van zaken hebben ,en niet luk raak gaan kotsen van iets wat je weet.

eat it and you know it]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:07:14 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13768774
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:52 schreef micheal het volgende:
als je moet kotsen moet niet om de produkten van Herbalife kotsen, maar van de jaren vergiftiging van alle produkten die in de supermarkt liggen.
en dan ben je zeer zwaar vergiftigd. Die gif komt vrij als je bezig bent met ontgiftigen, want dat doet Formule 2 met je maag; het ontgiftigd de darmen.

Dus voordat jullie iets posten, moet je wel verstand van zaken hebben ,en niet luk raak gaan kotsen van iets wat je weet.

Tuurlijk
Kom eerst maar eens met wetenschappelijk bewijs voor dat JIJ lut raak gaat lopen schreeuwen.

Het enige wat jij doet is stomme verkoop praatjes houden hier
En geloof me. Ik weet hoe je dat doet. Ben zelf ook verkoper geweest van producte. Je verteld wat een klant wil horen als ze niet meer weten wat te doen. Dit is gewoon een simpel zinnetje dat andere mensen aan zet tot aan koop. Gebruik maken van de situatie.

Dus kom eerst met je wetenschappelijk bewijs voor dat je gaat schreeuwen hier

pi_13770408
ja net zoals dat spul dat ze nou in rusland verkopen die radiatie van tschernobyl van 15 jaar geleden uit je lichaam haalt.

BUWAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

donderdag 9 oktober 2003 @ 20:16:19 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13773422
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 18:12 schreef Sessy het volgende:
ja net zoals dat spul dat ze nou in rusland verkopen die radiatie van tschernobyl van 15 jaar geleden uit je lichaam haalt.

BUWAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Je word er even ziek van. Maar dat komt door al dat gif bij de appie hijn
pi_13773738
Ergens een keer gevonden op het net. Bron weet ik niet meer
quote:
Wist u dat:
1). Herbalife al in 1986 in America is veroordeeld tot een boete van $
850.000 omdat ze valse medische claims gebruikte en zich schuldig
maakte aan illegale pyramide-achtige opzetten?
2). De oprichter en Herbalife-goeroe Mark Hughes zelf eigenlijk
helemaal niet in zijn product en levensstyle geloofde? Hij rookte zes
tot acht sigaren per dag en was een zwaar alcoholist. Op 21 mei 2000
pleegde hij zelfmoord door alcoholvergiftiging. Wat dacht u van 0,21
procent (geen promille!!!) alcohol in zijn bloed? Leuk he zo'n
lichtend voorbeeld?
3). De stof ephadrine die in vrijwel alle Herbalife producten zit
levensgevaarlijk kan zijn? Ephadrine is een chemische variant van
amphetamine en veroorzaakt een verhoging van de bloeddruk en een
verhoogde hartslag.
4). Herbalife de aanwezigheid van ephadrine niet op de labels vermeld,
maar alleen melding maakt van "Ma Huang" (een stof die wel degelijk
ephadrine bevat!)
5). De National football league van America in 2002 het gebruik van
ephadrine door atleten verboden heeft nadat was komen vast te staan
dat er tientallen doden in verband werden gebracht met ephadrine
(Juist ja: precies de vermageringspil die u ook net heeft geslikt!).
6). Er in 2002 diverse rechtszaken tegen Herbalife zijn aangespannen
waaronder twee zaken "dood door schuld"?
7). De verzekeringspremie voor aansprakelijkheid van Herbalife is
verhoogd van $ 400.000 tot $ 2.500.000 en er vrijwel geen enkele
verzekeringsmaatschappij nog bereid is om Herbalife tegen claims te
verzekeren? Een goed advies voor Herbalife gebruikers:
Vraag uw dokter eens naar ephadrine! Het kan uw leven en dat van uw
kinderen redden als u er op tijd mee stopt.
Bovendien zult u merken dat u na een tijdje niet meer zo vreselijk
vies uit uw porieen ruikt; ook lekker voor uw vrienden.....
Veel plezier met je herbalife spul
pi_13774170
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:52 schreef micheal het volgende:

Vind je het erg als ik mijn darmen eens op jou hoofd ga ontgiften?
pi_13774321
Als je wilt ontgiften kan ik braakwortel zeer aanbevelen.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 09:14:11 #40
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13782874
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:28 schreef Konijn het volgende:
Ergens een keer gevonden op het net. Bron weet ik niet meer
[..]

Veel plezier met je herbalife spul

Zijn er bewijzen van?
Ik geloof niet alles wat erin uw qoute staat vermeldt.
Mark Hughes' 2e vrouw zou de schuldige zijn. Hij mocht nl. niet veel alcohol en zijn 2e vrouw heeft er niet goed op gelet.
Die "drug" waar jij het over hebt, zit in alle soort produkten om af te vallen. Maar vlg. mij niet in Herbalife, althans niet de Nederlandse versie.
Zoek maar op op www.herbalife.com onder produktingrediënts.
eat it and you know it]
pi_13786607
neeeeee, als je af wil vallen moet je een beetje karakter hebben. als je dat niet hebt helpen allerlei dure middeltjes maar heel matig.
pi_13786658
Het lijkt me ook echt niks, maar een kennis van mij is mede door dat spul wel een kilo of 30 afgevallen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13786743
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:37 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt me ook echt niks, maar een kennis van mij is mede door dat spul wel een kilo of 30 afgevallen.
Blijvend?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:45:28 #44
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_13786835
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:14 schreef micheal het volgende:

[..]

Zijn er bewijzen van?
Mark Hughes' 2e vrouw zou de schuldige zijn. Hij mocht nl. niet veel alcohol en zijn 2e vrouw heeft er niet goed op gelet.
Die "drug" waar jij het over hebt, zit in alle soort produkten om af te vallen. Maar vlg. mij niet in Herbalife, althans niet de Nederlandse versie.

tuurlijk, en die man let zelf niet op wat ie nou wel of niet mag...

hahahah wat een humor heb jij

mods wat doet die gast hier nog eigenlijk?

#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:50:56 #45
13783 Anthraxx
pi_13786955
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:45 schreef werkeend het volgende:

[..]

tuurlijk, en die man let zelf niet op wat ie nou wel of niet mag...

hahahah wat een humor heb jij

mods wat doet die gast hier nog eigenlijk?

Hij doet niets verkeerd. Hij heeft echter wel al een waarschuwing gehad. Zie de edit boven je. Verkooppraatjes doen we niet aan hier.

Maar het is aan jullie of jullie hem geloven of niet, daar kan ik op zich weinig aan doen.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:25:44 #46
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13787763
dat verhaal van KONIJN is uit de duim gezogen?
graag bewijzen...........
eat it and you know it]
pi_13793954
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:37 schreef du_ke het volgende:
Als je geen zelfcontrole hebt blijf je door herbalife niet van de taartjes af.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:46:29 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13794251
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:25 schreef micheal het volgende:
dat verhaal van KONIJN is uit de duim gezogen?
graag bewijzen...........
Kom jij eerst maar eens met je bewijzen GRAAG. heb ik al eerder om gevraagt. Maar tot nu toe negeer je dat. Dus ga dan AUB niet huilen om bewijzen van andere mensen hun verhalen. Je doet het zelf ook niet.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 18:39:02 #49
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13795354
wat voor bewijzen bedoel nu eigenlijk?

met de kruidendrank heb je geen trek meer hoor, dus die taartjes gaan er niet meer in.
dit is geen verkooppraatje,

eet het en je weet het.

iedereen gaat het gebruiken, omdat alle aminozuren, vitaminen, mineralen in die poeder zitten. In multi vitamine rommel zit het niet. In het eten ook niet meer, nu de grond verfosfort en overbeakkert is.

eat it and you know it]
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 18:40:16 #50
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_13795371
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:14 schreef micheal het volgende:

[..]

Zijn er bewijzen van?

"Due to changing consumer preferences and lessing Distributor and consumer demand, Herbalife will be discontinuing all products containing ephedrine alkaloids and other botanical sources of ephedrine.

As of December 31, 2002, the products listed below will no longer be available for sale. Inventory is limited and may run out prior to December 31, 2002, so place your orders while supplies last. Please note: Thermojectics Green Ephedra Free and Beige will not be impacted by this discontinuation and will continue to be for sale.

Products that will be discontinued:

Thermojectics Original Green
Thermojectics Green
Thermojectics Gold
Thermojectics Complete with Original Green & Beige
Thermojectics Complete with Green Beige"

Ze verkopen geen produkten met Ephedrine MEER. Maar dat hebben ze wel 20 jaar gedaan ofzo..... En dat Ephedrine tot verscheidene doden geleid heeft hoef ik je denk ik niet te vertellen. Er is o.a. begin dit jaar nog een honkbalspeler overleden door het gebruik van Ephedrine:

http://www.usatoday.com/sports/baseball/2003-02-20-cover-ephedrine-baseball_x.htm

De eigenaar van Herbalife is trouwens ook overleden op 44 jarige leeftijd na een overdosis medicijnen. Of dit iets te maken heeft met het in combinatie gebruiken van Herbalife produkten is natuurlijk alleen maar speculatie, maar het blijft natuurlijk verdacht:

http://www.mlmwatch.org/04C/Herbalife/herbalife06.html

In dat zelfde artikel staat trouwens dat in het jaar 2000 er al 6 staten waren die de verkoop van Herbalife produkten verboden.

En tot slot nog een leuk artikel:

http://www.diet-i.com/diets/herbalife-diet-pills.htm

Herbalife heeft tot 31 december 2002 gewoon nog Ephedrine in haar producten gestopt, en is onder druk van diverse gezondheidsinstituten daarmee gestopt.

Dus ga alstublieft niet verkondigen dat Herbalife zo ontzettend gezond bezig is. Mischien dit jaar voor het eerst, maar de afgelopen 20 jaar dus niet.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 18:40:51 #51
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13795379
Om je lichaam te ongiften/ontslakken heb je die rommel niet nodig, je kunt ook gewoon een dag vasten, dat helpt ook.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_13795456
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:39 schreef micheal het volgende:

met de kruidendrank heb je geen trek meer hoor, dus die taartjes gaan er niet meer in.

eet het en je weet het.

Macaroni en aardappelen eet men omdat men trek heeft.

Taartjes eet men omdat ze lekker zijn

(Even lage suikerspiegel verhalen daargelaten, je glucose kun je regelen door gezonde dingen te eten en niet allemaal fastfood en watertoevoegenenklaarproducten)

Als mensen nou eens gewoon groente gingen eten in plaats van eeuwig spaghetti en aardappelen... Echt iedereen die ik ken eet niet meer dan een tomaat per dag... Dan zou ik doodgaan geloof ik als ik zo weinig groente at. En het rare is dat het niet eens duurder is om volkorenproducten en groente te eten in plaats van friet en zo...

pi_13795546
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:40 schreef GM het volgende:
Om je lichaam te ongiften/ontslakken heb je die rommel niet nodig, je kunt ook gewoon een dag vasten, dat helpt ook.
Dat vind ik dus ook. Men moet eens vaker vasten en zo! (hoewel ik moet toegeven dat ik echt streng vasten nooit langer dan 4 dagen heb volgehouden. Daarna toch weer melkproducten gegeten.)

ik heb thuis trouwens wat bifidumbakterien in een thermoskan. Iedere 3 dagen verse melk erbij, het is veel lekkerder dan van die slijmige yoghurt en je zou verbaasd zijn wat voor wonderen dat spul voor je darmen en je huid doet. En het is maar 3 eurootjes voor een heel pak van die levende bifidumbakterien, daar doe ik een half jaar mee. Mmmmmmmmmmmm
Dat zit ook in van die gezondheidsyoghurt maar dan in mindere hoeveelheden.
Ik weet trouwens niet of je ze levend in nederland kunt krijgen en of ze het doen als je ze uit een pak yoghurt d'r in smijt. (in 38 graden melk doen he, en niet van die houdbaarheidspakken melk)

pi_13796225
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:41 schreef sheila_na_gig het volgende:

[..]

Blijvend?

Nou het is nog maar vrij recent dus dat weet ik niet. Maar inderdaad ze is waarschijnlijk meer afgevallen door een veranderd levenspatroon dan door Herbalife.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13799681
Het wordt stil rond micheal
Het meervoud van lef is leven
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 22:50:34 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13800115
quote:
Zoals ik eerder al gevraagt heb.
Kom jij eens met wetenschappelijk bewijs betreft dit verhaal. Dan pas kan je mij en de rest overtuigen. Tot die tijd is het simpel verkooppraatje dat op MIJ geen indruk maakt. Omdat ik weet hoe dat gaat met verkopen. Gebruik maken van de situatie

tot nu toe zie ik veel meer kloppende wetenschappelijk bewezen argumenten. In tegen stelling tot jou uitspraken die totaal niet onderbouwd zijn. En al helemaal niet wetenschappelijk bewezen zijn.
Als je dan zo een grote bek hebt zoals je hier doet. Wees dan een vent en reageer dan even GOED onderbouwd. En anders is het

vrijdag 10 oktober 2003 @ 22:58:16 #57
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13800294
Ik ben geen wetenschapper, maar gebruiker van Herbalife.

Bel anders het gratis nummer van Herbalife; 0800-0227852 en vraag naar onderstaande wetenschappers.

U kunt mijn emailen via mijn emailadres via mijn profile.

Wetenschappelijke adviesraad
De Wetenschappelijke Adviesraad bestaat uit prominente wetenschappers, medici en voedingsdeskundigen die toezicht houden op de product ontwikkeling, zij test de programma's en voedingsleer van Herbalife.

De zeer strenge normen die de Wetenschappelijke Adviesraad aanlegt, hebben ertoe geleid dat Herbalife voorloper is op het gebied van gezonde eetgewoonten. Het team heeft innovatieve producten ontwikkeld die bijdragen aan een gezond eetpatroon en aan voeding op cellulair niveau. Ook versterken zij het immuunsysteem, leveren zeer nuttige antioxidanten en dringen de gevolgen van veroudering terug.

Lawrence May, arts voorzitter

Afgestudeerd aan de Harvard Medical School
A.B. (Magna cum laude), Economie, Phi Beta Kappa, Harvard College
Fellow, American College of Physicans
Diplomate, American Board of Internal Medicine
Faculty; UCLA Medical School
Bekroning tot 'Best Doctor' in Los Angeles, Los Angeles Magazine
Bekroning tot "Best Doctor in America"
Lid Board of Governors, Encino-Tarzana Regional Hospital Center
Jamie McManus, arts

Afgestudeerd aan de University of California, Davis
B.S., Biological Sciences, University of California, Davis
Fellow, American Academy of Family Practice
Lid American Medical Women's Association. Inc.
Lid Alpha Omega Alpha Honor Medical Honor Society
Faculty, School of Medicine, University of California, Davis
Bekroning tot 'Best Doctor in America'
Mario Rosenberg, arts

M.Sc. Public Health and Exercise Physiology, University of Michigan
M.d., National University of Mexico
Board Certified in Internal Medicine and Gastroenterology
Fellowship in Gastroenterology at the Lahey Clinic, Harvard Medical School
Assistant Professor of Medicine at UCLA School of Medicine
President & CEO, Research Foundation of America
Hoofd Voeding, Brotman Hospital, Culver City, CA
Heather Livingston. Arts

M.Sc., Public Health and Exercise Physiology, University of Michican
B.S., Kinesiology / Sportsmedicine, University of of California, Santa Barbara
Lid van Amerikaans Olympisch Team in 1984
Dietiste voor o.m. de Amerikaanse Basketbalbond en andere professionele sportorganisaties
Lid van Assosiation for Advancement of Science
Lid van de American Society for Training & Development
Steve Witherly, arts / voedingsdeskundige

Afgestudeerd in de Voedingswetenschappen, Michigan State University
M.S. Voedingsleer, University of California, Davis
B.S. Dietetics, Univerity of California, Davis
Lid van de Sigma Xi Research Society
Lid van Institute of Food Tecnologists
Lid van American Society for the Advancement of Science

eat it and you know it]
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 23:01:45 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13800367
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:58 schreef micheal het volgende:
Ik ben geen wetenschapper, maar gebruiker van Herbalife.

Bel anders het gratis nummer van Herbalife; 0800-0227852 en vraag naar onderstaande wetenschappers.

U kunt mijn emailen via mijn emailadres via mijn profile.

Wetenschappelijke adviesraad
De Wetenschappelijke Adviesraad bestaat uit prominente wetenschappers, medici en voedingsdeskundigen die toezicht houden op de product ontwikkeling, zij test de programma's en voedingsleer van Herbalife.

De zeer strenge normen die de Wetenschappelijke Adviesraad aanlegt, hebben ertoe geleid dat Herbalife voorloper is op het gebied van gezonde eetgewoonten. Het team heeft innovatieve producten ontwikkeld die bijdragen aan een gezond eetpatroon en aan voeding op cellulair niveau. Ook versterken zij het immuunsysteem, leveren zeer nuttige antioxidanten en dringen de gevolgen van veroudering terug.

Lawrence May, arts voorzitter

Afgestudeerd aan de Harvard Medical School
A.B. (Magna cum laude), Economie, Phi Beta Kappa, Harvard College
Fellow, American College of Physicans
Diplomate, American Board of Internal Medicine
Faculty; UCLA Medical School
Bekroning tot 'Best Doctor' in Los Angeles, Los Angeles Magazine
Bekroning tot "Best Doctor in America"
Lid Board of Governors, Encino-Tarzana Regional Hospital Center
Jamie McManus, arts

Afgestudeerd aan de University of California, Davis
B.S., Biological Sciences, University of California, Davis
Fellow, American Academy of Family Practice
Lid American Medical Women's Association. Inc.
Lid Alpha Omega Alpha Honor Medical Honor Society
Faculty, School of Medicine, University of California, Davis
Bekroning tot 'Best Doctor in America'
Mario Rosenberg, arts

M.Sc. Public Health and Exercise Physiology, University of Michigan
M.d., National University of Mexico
Board Certified in Internal Medicine and Gastroenterology
Fellowship in Gastroenterology at the Lahey Clinic, Harvard Medical School
Assistant Professor of Medicine at UCLA School of Medicine
President & CEO, Research Foundation of America
Hoofd Voeding, Brotman Hospital, Culver City, CA
Heather Livingston. Arts

M.Sc., Public Health and Exercise Physiology, University of Michican
B.S., Kinesiology / Sportsmedicine, University of of California, Santa Barbara
Lid van Amerikaans Olympisch Team in 1984
Dietiste voor o.m. de Amerikaanse Basketbalbond en andere professionele sportorganisaties
Lid van Assosiation for Advancement of Science
Lid van de American Society for Training & Development
Steve Witherly, arts / voedingsdeskundige

Afgestudeerd in de Voedingswetenschappen, Michigan State University
M.S. Voedingsleer, University of California, Davis
B.S. Dietetics, Univerity of California, Davis
Lid van de Sigma Xi Research Society
Lid van Institute of Food Tecnologists
Lid van American Society for the Advancement of Science

Uhm wat denk je zelf? Je lijkt wel microsoft die met interne mensen een controle gaat laten doen. Nee dan zijn ze lekker opjectief

Buiten staanders zijn veel belangrijker. Deze mensen hebben mee gewerkt aan dit product. En die zullen nooit zeggen. Het is bagger zooi

Ik wil meningen zien van buiten staanders. Van een externe groep wetenschappers. Want dit heeft geen nut. Dat is het zelfde als dat je vaste mensen van een auto merk onderzoek laat doen naar hun eigen werk en auto,s. Schiet dus niet op

vrijdag 10 oktober 2003 @ 23:30:08 #59
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13801050
In ieder land, 58 landen, zijn de produkten goedgekeurd door onafhankelijke overheden.
In Nederland oa.door de TNO.

bel dus de TNO maar.
Ik wil ook wel weten of ik iets slecht eet.
ik voel me anders wel toppie fit en ben 10 kilo afgevallen en handhaaf nu gemakkelijk mijn streefgewicht. Ik merk dat ik met dag gezonder wordt.

Bewijs; vroeger schold ik dergelijk idioten uit. Nu lach ik erom........

Misschien zijn andere jaloers of ontevreden en moeten ze ergens op afzeiken..........

Ik zie het TNO rapport graag in mijn email.

eat it and you know it]
pi_13801314
hoe gaat 't eigenlijk met Riann en haar herbalijf-ervaring?
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 00:29:16 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13802452
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:30 schreef micheal het volgende:
In ieder land, 58 landen, zijn de produkten goedgekeurd door onafhankelijke overheden.
In Nederland oa.door de TNO.

bel dus de TNO maar.
Ik wil ook wel weten of ik iets slecht eet.
ik voel me anders wel toppie fit en ben 10 kilo afgevallen en handhaaf nu gemakkelijk mijn streefgewicht. Ik merk dat ik met dag gezonder wordt.

Bewijs; vroeger schold ik dergelijk idioten uit. Nu lach ik erom........

Misschien zijn andere jaloers of ontevreden en moeten ze ergens op afzeiken..........

Ik zie het TNO rapport graag in mijn email.

Beste jongen. JIJ verdedigt een product. Dus regel JIJ maar dat raport. Jij wil toch kracht zetten achter je uitspraken of niet. Zo lang jij dat niet doet is het een hoop gelul in de ruimte.

Zoals je ziet zijn hier mensen met het tegen bewijs. En roepen niet dat je moet zoeken. Maar die bieden het bewijs aan. In tegen stelling tot jou. die mensen zetten kracht achter hun uitspraken. In tegen stelling tot jou. Dus regel harde bewijs. Of anders gewoon SSSST doen

zaterdag 11 oktober 2003 @ 00:43:25 #62
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13802835
als ik met het TNO rapport kom, zeg jij dat Herbalife dat TNO rapport heeft omgekocht, nu ze 2 miljard omzet hebben en de komende jaren 5 miljard.

Ik ben helemaal geen voorstander voor Herbalife. Ik ben gebruiker, meer niet.

Als ik duidelijk van jouw krijg te horen dat Herbalife foute ingredienten in de produkten heeft, gebruik ik het natuurlijk niet meer. Of dat er mensen aan zijn gestorven.
Ík ben gewoon een simpele gebruikers die ernstige gezondheidsproblemen had door de dagelijkse giftige voeding. Ik at al gezond maar helaas ontbreekt het aan vitaminen, aminozuren, mineralen, kruiden, etc.

Vertel mij maar eens waarom ca. 50% overgewicht heeft en de ziekenhuizen zeer lange wachtlijsten hebben.

check it out.

de parkeerplaatsen bij de ziekenhuizen zijn altijd overvol.

Hoe zou dat toch komen.

In china niet, want daar gebruikt men ook kruiden/herbs.

trouwens de links hierboven waren zeer interessant. Echt de moeite waard om te lezen. Bedankt hiervoor.

tot morgen.

eat it and you know it]
pi_13805257
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:43 schreef micheal het volgende:

knip

Vertel mij maar eens waarom ca. 50% overgewicht heeft en de ziekenhuizen zeer lange wachtlijsten hebben.

check it out.

Hoe zou dat toch komen.

In china niet, want daar gebruikt men ook kruiden/herbs.

knip

Zelden heb ik zo'n domme vergelijking gehoord.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 10:12:04 #64
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13805332

het komt goed..........

eat it and you know it]
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 10:30:26 #65
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13805437
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:39 schreef micheal het volgende:

eet het en je weet het.

iedereen gaat het gebruiken, omdat alle aminozuren, vitaminen, mineralen in die poeder zitten. In multi vitamine rommel zit het niet. In het eten ook niet meer, nu de grond verfosfort en overbeakkert is.

Tis dat Fok een forum is en niet mijn huis, anders zou ik je er linea recta uitschoppen. Rot ALSJEBLIEFT op met "net niet" verkooppraatjes. En niet meer terug komen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 10:36:10 #66
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13805469
tuurlijk, militairtje
ga naar Cuba terug........
ben je bang voor commerciele kapitalisme of zo.
Cuba is communistisch, dus ga daar maar lekker naar toe.:(
eat it and you know it]
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 10:40:44 #67
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13805510
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 10:36 schreef micheal het volgende:
tuurlijk, militairtje
ga naar Cuba terug........
ben je bang voor commerciele kapitalisme of zo.
Cuba is communistisch, dus ga daar maar lekker naar toe.:(
Als je het over m'n avatar hebt...die vent komt uit Irak. En nou wegwezen. Dommerd.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:12:52 #68
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13805821
bent u niet tevreden over u zelf?
dommerds gaan altijd schelden,omdat ze zelf niet tevreden zijn.

misschien hebt u ook overgewicht, ondergewicht, bent u vaak moe, geïrriteerd?

Irak, Cuba, = zelfde.

eat it and you know it]
pi_13805899
Herbalife, Oplichting = zelfde
  Moderator zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:26:34 #70
18653 crew  D.
pi_13805958
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:12 schreef micheal het volgende:

misschien hebt u ook overgewicht, ondergewicht, bent u vaak moe, geïrriteerd?

Irak, Cuba, = zelfde.

Ik heb veel distributeurs gezien (heb er gewerkt) maar jij bent toch 1 van de triestere gevallen. Geen probleem als jij er gelukkig mee bent, maar val andere er dan niet mee lastig.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:31:58 #71
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13806031
ik ben alleen gebruiker.

waarom bij jij gestopt als distributeur?

misschien heb je iets negatiefs te melden, zodat ik mij nog kan bedenken om actief te worden als distributeur, als je wilt dat het niet verder versrpeidt wordt op deze wereld.

ja, ik moet nog curssussen volgen, dat weet ik ook wel hoor.........:z

eat it and you know it]
  Moderator zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:38:25 #72
18653 crew  D.
pi_13806125
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:31 schreef micheal het volgende:

waarom bij jij gestopt als distributeur?

Ben geen DS geweest, maar werknemer.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:39:57 #73
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13806142
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:12 schreef micheal het volgende:
Nee, ik ben niet tevreden over figuren zoals jij op Fok. Tis jammer dat ik geen mod ben anders had ik je al lang een permanent ban gegeven.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:40:36 #74
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13806155
In welke plaats en wat was je functie?
eat it and you know it]
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:42:48 #75
13783 Anthraxx
pi_13806184
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:39 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet tevreden over figuren zoals jij op Fok. Tis jammer dat ik geen mod ben anders had ik je al lang een permanent ban gegeven.

Mods kunnen niet bannen

Maar ik denk dat het wel duidelijk is wat iedereen over dat spul denkt. Ik heb het van dichtbij meegemaakt; mijn moeder gebruikte het. Maar elke nacht kotsen van dat spul noem ik echt niet gezond. Plus dat ze ook nog eens geen kilo afviel van dat spul...

Je kan beter naar de sportschool om je lichaam op optimale conditie te houden, dan dit spul te gebruiken.

zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:42:56 #76
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13806185
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:39 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

doe niet zo liefaardig.

gelukkig zijn de militairen hier niet aan de macht, want dan bestond er nog eens geen internet.

eat it and you know it]
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:45:58 #77
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_13806232
Michael, lopen je zaakjes zo slecht dat je je tijd moet doorkomen met zielige discussies op een forum? Als een product met zoveel verdediging aan de man moet worden gebracht, dan moet er toch al een lampje gaan branden.

Misschien moet je met je verdiende geld een cursus Nederlands gaan volgen, en daarna gewoon eerlijk toegeven dat het je alleen om de centen ging, en dat Herbalife gewoon rotzooi is.

Gebakken ei met peperkoek!
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:47:41 #78
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13806262
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:45 schreef Plonz het volgende:
Michael, lopen je zaakjes zo slecht dat je je tijd moet doorkomen met zielige discussies op een forum? Als een product met zoveel verdediging aan de man moet worden gebracht, dan moet er toch al een lampje gaan branden.

Misschien moet je met je verdiende geld een cursus Nederlands gaan volgen, en daarna gewoon eerlijk toegeven dat het je alleen om de centen ging, en dat Herbalife gewoon rotzooi is.

zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:53:07 #79
63246 Shadow_Smile
Be awake in your dreams !
pi_13806340
Goed,...... mijn mening over herbalife ?

NIET doen !!!!!!

Dan kan je net zo goed die " tell sell ala TV shop " producten kopen.

Herbalife

- Is een verhonger dieet
- Vitaminen pillen en poeder die je honger gevoel verdoven (dus niet je trek weg nemen
- Door de overdosis vitaminen krijg je een kleurtje op je wangen, en denk je dat je je goed voelt

- Als je er uit-eindelijk mee stopt, komt alles 2x a 3x zo hard terug
- Zonde van je geld, en zonde van je lichaam

- Als herbalife werkelijk zo goed is zoals men beweert, waarom is het dan niet bij een apotheek verkrijgbaar ?

Nee,....... herbalife = oplichterij !!!

See my lonely life unfold,...... I see it every day !!!
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:01:18 #80
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13806441
het is niet bij de apotheek verkrijgbaar, omdat ze niet weten wat ze verkopen en geen begeleiding geven.
vraag maar eens wat in hun potjes zitten, 1 op 100 x dat ze het niet weten en weglopen.
eat it and you know it]
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:02:39 #81
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13806455
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:01 schreef micheal het volgende:
het is niet bij de apotheek verkrijgbaar, omdat ze niet weten wat ze verkopen en geen begeleiding geven.
vraag maar eens wat in hun potjes zitten, 1 op 100 x dat ze het niet weten en weglopen.
Moet je niet naar school?
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:12:41 #82
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13806598

ga jij maar lekker soldaatje spelen.
eat it and you know it]
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:21:06 #83
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_13806720
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:36:45 #84
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13806977
IS niet zo'n actief forum als hier en daar gaat het alleen over Herbalife.

Ik denk dat ze daar geen tijd hebben om de DDDDIIIIIISSSSSSCCCCCUUUUUSSSSSEEEEERRRRREEEEEENNNN, want dat levert toch niets op.

Je wordt er alleen..............

En nu ga ik een shake nemen, want ik word moe van deze topic.

Ik kom dan ook niet meer terug..........

succes met modder gooien, op iets waar je niets van af weet.

eat it and you know it]
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:38:08 #85
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13807006
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:36 schreef micheal het volgende:
IS niet zo'n actief forum als hier en daar gaat het alleen over Herbalife.

Ik denk dat ze daar geen tijd hebben om de DDDDIIIIIISSSSSSCCCCCUUUUUSSSSSEEEEERRRRREEEEEENNNN, want dat levert toch niets op.

Je wordt er alleen..............

En nu ga ik een shake nemen, want ik word moe van deze topic.

Ik kom dan ook niet meer terug..........

succes met modder gooien, op iets waar je niets van af weet.

Geniet ervan. Doei.
  zondag 12 oktober 2003 @ 00:20:01 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13819138
quote:

Hoe zou dat toch komen.

Omdat er veel meer gebeurd in een ziekenhuis dan alleen af vallen

En in china zijn ze gezond Heb je wel eens gezien hoe klein die gasten daar zijn. Door dat ze niet de juiste vitamine en voedings stoffen tot zich nemen worden ze niet groter. Zoals je zelf wel zal weten groei je alleen als je gezond bent. Zeker in je jongere jaren wanneer je nog groeid.

Ik zeg niet dat TNO is omgekocht. Maar hier komen verschillende mensen met BEWIJS aan lopen dat het niet goed werkt. Daar bij geven ze nog een aantal linkjes naar de documenten over de bevindingen van dit spul. En al deze mensen hebben NIKS te maken met het merk waar ze onderzoek naar doen.

Jij daar in tegen gaat schreeuwen met TNO. Best leuk dat je TNO kan spellen. Maar verlopig heb ik hier nog geen bevindingen gezien van TNO met daar bij een linkje naar dat stukje tekst ergens op een officiele internet site.

Met als gevolg dat jij lekker loopt te schreeuwen en te huilen. Maar tot nu toe heb jij niks maar dan ook niks dat JOU verhaal kan onderbouwen. In tegen stelling tot vele anderen hier.

pi_13819456
volgens mij zijn de Nederlanders gewoon overgroeid.

de theorie klopt zoiezo niet.
mam lag iedere zomer met ondervoeding in het ziekenhuis, en toch is ze 6 cm langer als volgens alle wiskundige modellen moeten zijn gegroied. Ik heb redelijk te eten gehad (een paar jaar daargelaten) en ben precies wat ik volgens berekeningen hoor te zijn.

misschien zijn nederlanders zo langgerekt omdat ze vroeger van die groeimiddelen bij kalveren hebben gedaan.

zondag 12 oktober 2003 @ 00:35:56 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13819565
Herbalife, das een multi level sales onzin van de Scientologie Church
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 12 oktober 2003 @ 09:10:37 #89
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13823002
Hoe weet u dat,
is het wel zo?
eat it and you know it]
  zondag 12 oktober 2003 @ 11:01:58 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13823621
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 09:10 schreef micheal het volgende:
Hoe weet u dat,
is het wel zo?
paar jaar terug uitgebreid in de media geweest
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 12 oktober 2003 @ 11:08:23 #91
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13823680
dus de miljonairs geven alles aan die acherlijke kerk.
lijkt mij sterk, gezien de huizen en auto's die ze bezitten en de kleding die ze dragen.

ik ken enkele arme slobbers die bij die scien....kerk horen, en die hebben niks............

graag bewijzen.

eat it and you know it]
  zondag 12 oktober 2003 @ 12:43:44 #92
13783 Anthraxx
pi_13824897
Je zou niet meer terugkeren zei je?

Ja, sorry hoor maar dit topic haalt nog steeds het bloed onder mijn nagels vandaan. Zeker vanwege de discussie...

zondag 12 oktober 2003 @ 13:16:12 #93
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13825354
bent u dan geirriteerd dat het bloed onder je nagels geraken. Heb je een tekort aan witte of rode bloedlichaampjes?
ik niet (...meer).
ben sterker en niet gestresst meer.....
zal wel door de gezonde voeding komen.
eat it and you know it]
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:28:35 #94
39128 S_
Shame on you
pi_13825554
Ik zal persoonlijk liever 10jaar eerder dood, dan een heel leven me bezig moeten houden aan zo'n hongerdieet
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:30:09 #95
13783 Anthraxx
pi_13825575
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:16 schreef micheal het volgende:
bent u dan geirriteerd dat het bloed onder je nagels geraken. Heb je een tekort aan witte of rode bloedlichaampjes?
ik niet (...meer).
ben sterker en niet gestresst meer.....
zal wel door de gezonde voeding komen.

Ik voel me fit. Ik sport normaal en eet gewoon normale voeding. Ik heb die troep niet nodig. Ik heb gezien wat het bij mijn moeder deed (niets namelijk) en no way dat ik het ooit ga gebruiken. Gestressed ben ik al helemaal niet, zo af en toe door een kuttopic hier geirriteerd maar dat waait wel over.

zondag 12 oktober 2003 @ 13:31:59 #96
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13825610
nee, hoor je heb geen honger meer als je het goed gebruikt. Kost het ook geen boodschappen meer.
Het bespaart dus ook nog.
ik leef liever langer en gezonder dan dat ik met mijn 60e dement ben of alzheimer krijg.
ik ben geen Mr. Brood.
eat it and you know it]
pi_13825805
jongens ik heb een idee als we niet meer antwoorden gaat hij vanzelf wel weg. ik start nu.
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:42:55 #98
39128 S_
Shame on you
pi_13825827
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:31 schreef micheal het volgende:
nee, hoor je heb geen honger meer als je het goed gebruikt. Kost het ook geen boodschappen meer.
Het bespaart dus ook nog.
ik leef liever langer en gezonder dan dat ik met mijn 60e dement ben of alzheimer krijg.
ik ben geen Mr. Brood.
Herbalife voorkomt ook al demensie???
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:43:51 #99
13783 Anthraxx
pi_13825834
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:42 schreef S_ het volgende:

[..]

Herbalife voorkomt ook al demensie???

Dadelijk gaat ie ons nog wijsmaken dat het Kanker en Aids geneest
pi_13825861
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 23:43 schreef bixister het volgende:
hoe gaat 't eigenlijk met Riann en haar herbalijf-ervaring?
Die is gigantisch afgevallen en is dus razend enthousiast over het spul, zie o.a. Fok! Dieetclub deel XXVII
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:49:13 #101
39128 S_
Shame on you
pi_13825921
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dadelijk gaat ie ons nog wijsmaken dat het Kanker en Aids geneest

[Dit bericht is gewijzigd door S_ op 12-10-2003 13:50]

pi_13825924
Mijn moeder heeft dat ook eens gedaan, alleen hielp het voor geen meter..
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:14:44 #103
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13826258
je moeder snoepte zeker tussen door...
dronk niet genoeg water....
gebruikt de kruidenthee niet....goed.....
?
eat it and you know it]
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:06:36 #104
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_13827104
Dat staat mij dus zo verschrikkelijk tegen.
Als het spul niet werkt, gebruik je het niet goed, doe je iets niet voldoende of hebben ze er een ander middeltje voor (ook weer schreeuwend duur).
De trainingen die ze volgen spelen daar op in. Als je maar voldoende je best doet, kun je genoeg verkopen en verdien je genoeg. Lukt het je niet? Dan doe je er niet genoeg voor.
De statistieken die zij gebruiken tijdens trainingen slaan nergens op.
Iedere dag moet je 10 mensen aanspreken over hbl. Van die 10 zouden er 4 reageren.
Klopt dus niet, er reageren veel minder mensen, dus de rest van hun berekening klopt ook niet. Volgens hun berekening kun je duizenden euro's per maand gaan verdienen (nee, help je honderden mensen per maand).

De bron hiervan is een mondelinge, kan dus niets op papier geven, maar neem maar aan dat het echt zo gaat.

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:49:50 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13827713
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 09:10 schreef micheal het volgende:
Hoe weet u dat,
is het wel zo?
Ik zoe graaf nog eens een antwoord willen zien op mijn eerdere reactie.
Namelijk deze
quote:

Hoe zou dat toch komen.

quote:
Omdat er veel meer gebeurd in een ziekenhuis dan alleen af vallen

En in china zijn ze gezond Heb je wel eens gezien hoe klein die gasten daar zijn. Door dat ze niet de juiste vitamine en voedings stoffen tot zich nemen worden ze niet groter. Zoals je zelf wel zal weten groei je alleen als je gezond bent. Zeker in je jongere jaren wanneer je nog groeid.

Ik zeg niet dat TNO is omgekocht. Maar hier komen verschillende mensen met BEWIJS aan lopen dat het niet goed werkt. Daar bij geven ze nog een aantal linkjes naar de documenten over de bevindingen van dit spul. En al deze mensen hebben NIKS te maken met het merk waar ze onderzoek naar doen.

Jij daar in tegen gaat schreeuwen met TNO. Best leuk dat je TNO kan spellen. Maar verlopig heb ik hier nog geen bevindingen gezien van TNO met daar bij een linkje naar dat stukje tekst ergens op een officiele internet site.

Met als gevolg dat jij lekker loopt te schreeuwen en te huilen. Maar tot nu toe heb jij niks maar dan ook niks dat JOU verhaal kan onderbouwen. In tegen stelling tot vele anderen hier.

Maar ook deze vraag negeer jij gewoon totaal. Net als eerdere vragen en uitspraken van mij. Omdat je weet dat ik goed zit en jij fout. Wees nou eens een VENT en ga hier nou eens op in. Want tot nu toe heb jij nog NIKS bereikt met je uitspraken hier in dit topic in tegen stelling tot anderen.
  zondag 12 oktober 2003 @ 17:06:05 #106
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13829089
Ik gebruik de produkten en heb ze op mij zelf getest, dat kun jij nog niet zeggen.

verder heb ik getijd voor onzin, dus zoek het lekker zelf uit bij TNO.

doei.

eat it and you know it]
  zondag 12 oktober 2003 @ 17:07:56 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13829120
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 17:06 schreef micheal het volgende:
Ik gebruik de produkten en heb ze op mij zelf getest, dat kun jij nog niet zeggen.

verder heb ik getijd voor onzin, dus zoek het lekker zelf uit bij TNO.8-)

doei.

Aha eerst ga je lopen schreeuwen om bewijs en dat we anders onze smoel dicht moeten houden. Vervolgens ga jij met allemaal dingen schreeuwen maar dan opeens is het niet meer interesant of je WETENSCHAPPELIJK bewijs hebt.

Nu doe je het dus weer met deze opmerking. Jij gaat totaal mijn oprechte vraag uit de weg. Beetje jammer is dat. Maar laat wel zien wie en wat je bent.

zondag 12 oktober 2003 @ 17:22:00 #108
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13829386
Herbalife heeft zelf wetenschappers in dienst; zie post.
ik weet niets, ben alleen gebruiker en adviseer mensen met gezonde voeding, waarbij je, .......och jij weet er toch alles van. A)
vlg. mij ben je mij alleen maar aan het testen.................
eat it and you know it]
  zondag 12 oktober 2003 @ 17:30:06 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13829546
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 17:22 schreef micheal het volgende:
ik weet niets, ben alleen gebruiker en adviseer mensen met gezonde voeding, waarbij je, .......och jij weet er toch alles van. A)
Ook die RECATIE heb ik al beantwoord en daar krijg ik WEER geen antwoord op. Weer krijg ik geen duidelijk antwoord en negeer je een vraag die wel van belang is.

Ik vraag om onderzoeken van bedrijven en wetenschappers die niet verbonden zijn met het merk. Zoals jou weten schappers dat wel zijn. Vervolgens kom jij met een TNO aan zetten. Waar is dat raport dan. Kom dan maar op met je bewijs. Maar ook dat heb je tot nu toe niet kunnen leveren.

Kom jij nou eens met bewijs van wetenschappers die niks te maken hebben met het merk. Maar zelfs zo een simpele vraag kan jij niet beantwoorden.

als het zo goed is dat spul.
Waarom is het dan al verboden in verschillende delen van de wereld
Maar ook op dat kan jij GEEN antwoord geven. Stop eens met dat dum gelul van je. En kom met wetenschappelijke bewijzen. Maar zelfs dat is te moeilijk voor jou. Heb dan ook niet het lef om te zeggen dat WIJ niet weten waar we over lullen en dat jij graag bewijs wil zien.

zondag 12 oktober 2003 @ 18:43:05 #110
39128 S_
Shame on you
pi_13830879
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 17:22 schreef micheal het volgende:
Lekker objectieve wetenschappers
  zondag 12 oktober 2003 @ 18:50:00 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13831015
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:43 schreef S_ het volgende:

[..]

Precies dat heb ik al een paar keer aan gegeven in mijn reactie,s. Maar die negeerd hij gewoon. Hij durft daar niet op te reageren. En je zal zien dat hij het deze keer ook niet zal doen bij m,n boven staande vraag. Die word gewoon kei hard genegeerd let maar op. Of er komt zo een dom antwoord uit dat jij niet wil weten.
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:02:01 #112
39128 S_
Shame on you
pi_13831193
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies dat heb ik al een paar keer aan gegeven in mijn reactie,s. Maar die negeerd hij gewoon. Hij durft daar niet op te reageren. En je zal zien dat hij het deze keer ook niet zal doen bij m,n boven staande vraag. Die word gewoon kei hard genegeerd let maar op. Of er komt zo een dom antwoord uit dat jij niet wil weten.

Nou laat die Micheal Herbalife pilletjes en zijn kruidenthee... ALs hij denkt dat het helpt.

Ik vind die verkoopmethode van Herbalife alleen irritant

zondag 12 oktober 2003 @ 19:03:02 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13831212
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:02 schreef S_ het volgende:

[..]

Nou laat die Micheal Herbalife pilletjes en zijn kruidenthee... ALs hij denkt dat het helpt.

Ik vind die verkoopmethode van Herbalife alleen irritant

Met een beetje geluk vergist hij zich in de aantal pillen.
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:06:39 #114
39128 S_
Shame on you
pi_13831291
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Met een beetje geluk vergist hij zich in de aantal pillen.

zondag 12 oktober 2003 @ 19:07:20 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13831304
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:06 schreef S_ het volgende:

[..]

Kijken hoe goed het dan is en hoe oud je er mee kan worden. En hoe veel gif er dan in je lichaam blijft zitten.
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:11:39 #116
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13831387
Als sommigen het hier zo goed weten;
kom maar met jullie eigen bewijzen, wetenschappelijke rapporten en wat al niet meer dat Herbalife niet werkt. En in welke delen op de wereld is Herbalife dan wel verboden.

Nog 1 keer; ik weet niets, ik ben alleen gebruiker;
sommigen hier weten meer, post het dan hier.
ik ga jullie echt niet overtuigen hoor. Het is jullie eigen zaak.

Doe je trouwens altijd zo moeilijk; ook als je bv. een pot XTC, pot jam, of shampoo koopt?

Herbalife is idd. niet voor iedereen weggelegd.
Tot nu toe meer dan 10 miljoen klanten geloof ik met 2 MILJARD omzet.

eat it and you know it]
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:12:28 #117
39128 S_
Shame on you
pi_13831398
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kijken hoe goed het dan is en hoe oud je er mee kan worden. En hoe veel gif er dan in je lichaam blijft zitten.

Herbalife bestaat toch nog niet zo lang? Misschien word je er helemaal niet oud mee. Het bewijs is nog niet geleverd!
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:12:44 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13831405
Als ik de ingredienten van herbalife zo lees, is het gewoon hetzelfde als stacker. Kortom: als ze stacker in NL verbieden, laat ze dat dan ook met Herbalife doen...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:14:45 #119
39128 S_
Shame on you
pi_13831455
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:12 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik de ingredienten van herbalife zo lees, is het gewoon hetzelfde als stacker. Kortom: als ze stacker in NL verbieden, laat ze dat dan ook met Herbalife doen...
Misschien ben ik wel heel dom, maar wat is stacker?
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:15:43 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13831485
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:11 schreef micheal het volgende:
Als sommigen het hier zo goed weten;
kom maar met jullie eigen bewijzen, wetenschappelijke rapporten en wat al niet meer dat Herbalife niet werkt. En in welke delen op de wereld is Herbalife dan wel verboden.

Nog 1 keer; ik weet niets, ik ben alleen gebruiker;
sommigen hier weten meer, post het dan hier.
ik ga jullie echt niet overtuigen hoor. Het is jullie eigen zaak.

Doe je trouwens altijd zo moeilijk; ook als je bv. een pot XTC, pot jam, of shampoo koopt?

Herbalife is idd. niet voor iedereen weggelegd.
Tot nu toe meer dan 10 miljoen klanten geloof ik met 2 MILJARD omzet.

Kijk en weer negeer je me vraag. Ga toch lekker pillen slikken ventje. Het schiet niet op met je.

Kennelijk zijn de bijwerkingen geheugen verlies. Want EERDER in dit topic zijn al meer dan 5 verschillende raporten naar voren gebracht als tegen bewijs dat het allemaal zo goed is.

Ook in het begin van dit topic was jij helemaal overtuigd dat het geweldig was en dat je ouder word door die pillen. En nu zeg je dat je het niet weet? Je lult je zelf gewoon geweldig tegen

Zo zie je maar. Hij negeerd alles en durft nergens op in te gaan. Precies zoals ik dat al eerder verspeld had.

Zet jij je even goed voor lul

zondag 12 oktober 2003 @ 19:15:59 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13831496
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:14 schreef S_ het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel heel dom, maar wat is stacker?

quote:
Het forum heeft een mooie zoekfunctie om door de roots van het FOK!forum heen te spitten. Je vindt die zoekfunctie via de link 'zoek' bovenaan de pagina.
Zoeken kun je doen door een zoekwoord in te tikken, te selecteren hoe de zoekfunctie dat woord moet gebruiken, te selecteren hoe de resultaten geselecteerd moeten worden en te selecteren in welke fora je wilt zoeken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:18:40 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13831542
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:43 schreef S_ het volgende:

[..]

ER is precies gebeurd zoals ik al verspeld had. Zo zie je het maar weer
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:22:09 #123
39128 S_
Shame on you
pi_13831617
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ER is precies gebeurd zoals ik al verspeld had. Zo zie je het maar weer

Ja je hebt helemaal gelijk.
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:23:03 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13831638
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:22 schreef S_ het volgende:

[..]

Ja je hebt helemaal gelijk.

zondag 12 oktober 2003 @ 19:35:57 #125
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13831905
zoek het lekker zelf uit.

mijn advies; niet Herbalife gaan eten, en lekker aanmodderen met je lijf door "lekker" eten te kopen in de supermarkt, frietkraam, pizzatenten, etc, etc.

Iemand moet die pensioenpremies betalen.
alvast bedankt.

eat it and you know it]
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:38:26 #126
39128 S_
Shame on you
pi_13831960
Micheal, vind je dat spul nou echt lekker?

[Dit bericht is gewijzigd door S_ op 12-10-2003 19:40]

† In Memoriam † zondag 12 oktober 2003 @ 19:39:50 #127
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_13832007
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:45 schreef Natemy het volgende:
Die herbalife-zooi is wel duur, ja, maar het kan nog gekker. Wij hebben ooit via een vriendin zo'n Kirby-stofzuiger ADHD-er over de vloer gehad, met een stofzuiger van toen nog 3800 gulden! Had die vriendin dus gekocht!!! En meteen 10 vrienden/kennissen doorgegeven, die mogelijk ook interesse zouden hebben. Die verkoper had wel ons hele huis gestofzuigd, maar hij ging pas om half 12 weg... oef
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:42:09 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13832089
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:35 schreef micheal het volgende:

mijn advies; niet Herbalife gaan eten, en lekker aanmodderen met je lijf door "lekker" eten te kopen in de supermarkt, frietkraam, pizzatenten, etc, etc.

alvast bedankt.

Maak dan eindelijk eens waar wat je zegt en pleur 's op met je adviezen.
  zondag 12 oktober 2003 @ 20:25:11 #129
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_13833297
quote:

alvast bedankt.

Ach, volgens jou worden wij niet oud genoeg om lang van ons pensioen te genieten, dus waar maak je je druk om?
  zondag 12 oktober 2003 @ 20:25:45 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13833322
quote:

alvast bedankt.

Ag ik kan zeggen dat ik geen pilletje hoefd te gebruiken om mager te zijn. In tegen stelling tot anderen die niet de kracht hebben om zelf goed af te vallen zonder pillen

En als je het niet intereseert ga dan lekker buiten spellen met je pilletjes. Al dacht je in het begin van dit verhaal er heel anders over.

Het geeft precies aan hoe en wat jij bent. Iemand met een grote bek en geen door zettings vermogen om zelf iets te bereiken zonder hulp middelen

† In Memoriam † zondag 12 oktober 2003 @ 20:32:33 #131
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_13833563
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:51 schreef Sessy het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Men moet eens vaker vasten en zo! (hoewel ik moet toegeven dat ik echt streng vasten nooit langer dan 4 dagen heb volgehouden. Daarna toch weer melkproducten gegeten.)

ik heb thuis trouwens wat bifidumbakterien in een thermoskan. Iedere 3 dagen verse melk erbij, het is veel lekkerder dan van die slijmige yoghurt en je zou verbaasd zijn wat voor wonderen dat spul voor je darmen en je huid doet. En het is maar 3 eurootjes voor een heel pak van die levende bifidumbakterien, daar doe ik een half jaar mee. Mmmmmmmmmmmm
Dat zit ook in van die gezondheidsyoghurt maar dan in mindere hoeveelheden.
Ik weet trouwens niet of je ze levend in nederland kunt krijgen en of ze het doen als je ze uit een pak yoghurt d'r in smijt. (in 38 graden melk doen he, en niet van die houdbaarheidspakken melk)

Gaaf!
* Loedertje wil ook bifidum-bact!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')