abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9548486
Op een avond een goede vriend en vriendin opgezocht. Tijdens het gesprek vertelde ik dat ik graag zou willen afvallen. Nu ben ik niet dik, niet gezet, maar inmiddels wel 34 en heb ik geen wasbordje meer. Dus vroeg ik of hij zijn "bij-Tel-Sell-gekochte-buik-bankje" nog gebruikte.... nee, niet meer! Te weinig tijd en het was toch wel vermoeiender dan het er op TV uitzag met die glimlachende mensen op datzelfde bankje. Zijn vrouw zou het buikje echter gaan gebruiken.
Wat ze wel voor me hadden was een doos vol met afslankmiddelen van..........Herbalife!!!!! Dit schijnt een product te zijn wat uitsluitend "viavia" verkocht wordt net als de plastic opbergbakjes-waarvan-ik-de-naam-ff-kwijt-ben. Je weet wel.... zo'n party!

Afijn, ik kon het meenemen: de fles met poeder voor een shake, 2 potten met pillen, een pot thee en zeer machtige en zeer moeilijk weg te krijgen repen. Het "gebruiksschema" kreeg ik mee en bovenaan stond toevallig de eindrekening die zij er voor hadden betaald: TWEEHONDERDVIERENVIJFTIG EURO. Net genoeg voor één maand met z'n tweeen, maar ze waren het zat. De shake was smerig, de pillen vergaten ze nogal 's, en de repen niet weg te krijgen.

En dat wordt je dan meestal aangeboden door een familielid of vriendin!
Afijn, ik ga het proberen en heb een weegschaal gekocht. Hopelijk heb ik genoeg meegekregen om er van af te vallen. Misschien moeten mensen gewoon wat meer gaan sporten en niet geloven in te dure wondermiddeltjes als Herbalife poeders en Tel Sell metaal.
Waar ik sowieso in geloof: als vrouwen net zovaak zin hadden in sex als mannen, zouden we een stuk minder zwaar zijn..echt waar!

woensdag 2 april 2003 @ 23:26:55 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_9548868
¤ 250

das veel geld voor een zooi natuurproducten

moet die niet in KLB ofzo

And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 2 april 2003 @ 23:29:34 #3
38316 BoomSmurf
pi_9548941
Ik dacht altijd dat Herbalife een coffeeshop keten was of zo

moet je em maar niet in OvjL zetten

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  woensdag 2 april 2003 @ 23:34:22 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_9549052
hahha grappig mijn ouders zijn er ook aan begonnen, gelukkig dat ik het nog niet echt nodig heb
Maar goed duur is het wel en ik zie nog niks gebeuren
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Admin woensdag 2 april 2003 @ 23:34:56 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9549065
schopje naar klaagbaak
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_9549205
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:34 schreef yvonne het volgende:
schopje naar klaagbaak
Sure?
  woensdag 2 april 2003 @ 23:45:03 #7
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_9549299
Die herbalife-zooi is wel duur, ja, maar het kan nog gekker. Wij hebben ooit via een vriendin zo'n Kirby-stofzuiger ADHD-er over de vloer gehad, met een stofzuiger van toen nog 3800 gulden! Had die vriendin dus gekocht!!! En meteen 10 vrienden/kennissen doorgegeven, die mogelijk ook interesse zouden hebben. Die verkoper had wel ons hele huis gestofzuigd, maar hij ging pas om half 12 weg... oef
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
  donderdag 3 april 2003 @ 07:26:53 #8
12211 VissieKieker
 Going down...
pi_9551365
Ach, ziet het maar zo... Door die hoge prijs van 250 euro houd je geen geld meer over om junkfood te kopen. Zo val je ook af..
pi_9551374
quote:
Op donderdag 3 april 2003 07:26 schreef VissieKieker het volgende:
Ach, ziet het maar zo... Door die hoge prijs van 250 euro houd je geen geld meer over om junkfood te kopen. Zo val je ook af..

Gezond eten en flink sporten, en afblijven van de snacks!!! Dat is veel goedkoper en veel beter dan die dure onzin!

What the heart requires may never be understood by the mind!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:02:21 #10
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13746813
is je dat al dan gelukt......of ben je NOG te zwaar voor je lengte?

Me; 10 kilo in 14 dagen tijd.

eat it and you know it]
pi_13746921
Alsjeblieft geen Herbalife, me ma heeft het gebruikt en het is troep! Eet alsjeblieft normaal eten
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:24:39 #12
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13747316
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:07 schreef GewoonPim het volgende:
Alsjeblieft geen Herbalife, me ma heeft het gebruikt en het is troep! Eet alsjeblieft normaal eten
het ontgiftigd je lichaam van die troep die je in de winkels koopt.
je moet het natuurlijk wel goed gebruiken.
heeft je moeder die grijze giftige vullingen nog in de tanden, want dan werkt het misschien niet goed, althans bij ook niet.

tja, als je zand in je benzine tank doet, loopt je auto ook nie.......

eat it and you know it]
pi_13750263
Herbalife is zwaar klote. Supplementen koop je echt beter ergens anders, trust me.
Veewl goedkoper, en beter. En dat is simpel te bewijzen, door naar de etiketten te kijken om te zien wat erin zit.

Herbalife =

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_13750291
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:02 schreef micheal het volgende:
is je dat al dan gelukt......of ben je NOG te zwaar voor je lengte?

Me; 10 kilo in 14 dagen tijd.

p.s. dit lijkt me een bijzonder ongezond verhaal als het al waar is.
pi_13751497
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:10 schreef Rieuwert het volgende:

[..]

p.s. dit lijkt me een bijzonder ongezond verhaal als het al waar is.

Dat is het ook zeker..
En herbalife schijnt idd helemaal niet zo gezond te zijn.
Als je wilt afvallen, doe het dan ook echt.
Ga naar een dietist(e) of ga sporten, en anders gewoon niet zeuren als je jezelf te dik vindt.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:43:34 #16
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_13758163
Ik krijg altijd van die irritante briefjes in de bus van Herbalife ( en ik heb toch echt een anti-reclamesticker). Meestal komen ze van particulieren uit de buurt die als herbalife-distributeur een zooi van dat spul hebben ingekocht en het aan wanhopige afvallers kwijt willen. Beetje net als met van die verkoop-parties bij mensen thuis volgens mij. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar, beetje vaag allemaal. En als het inderdaad niet te vreten is, dan zou ik toch echt iets anders verzinnen ( en iets dat misschien meer verantwoord is).
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:11:27 #17
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13758597
Het wordt tijd dat je het eens gaat eten; 4 smaken; dus altijd iets lekkers en je kunt het mixen met andere dingen; er zijn meer dan 20 shakes mogelijk.
dus niet zeuren, maar eten.
ik vind het lekker en help mensen met hun gezondheid.
maar jij heb geen gezondheids problemen.......? nooit moe, deprie, te dik, te dun, allergie, of andere kwaaltjes.
30 days niet goed geld terug garantee.

dus..........email me en ik help you.
okey.

ik verwacht geen shit negativiteit terug.........
amen.

quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:43 schreef Petra76 het volgende:
Ik krijg altijd van die irritante briefjes in de bus van Herbalife ( en ik heb toch echt een anti-reclamesticker). Meestal komen ze van particulieren uit de buurt die als herbalife-distributeur een zooi van dat spul hebben ingekocht en het aan wanhopige afvallers kwijt willen. Beetje net als met van die verkoop-parties bij mensen thuis volgens mij. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar, beetje vaag allemaal. En als het inderdaad niet te vreten is, dan zou ik toch echt iets anders verzinnen ( en iets dat misschien meer verantwoord is).
eat it and you know it]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:12:06 #18
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13758609
Het enige wat ECHT werkt als je af wilt vallen is je eetpatroon kritisch bekijken en wijzigen waar nodig, dus

- minder vet
- veel water drinken
- oppassen met suiker
- beweging (oke, niet bepaald je eetpatroon, maar het helpt wel)

En al die shakes, poeders en pillen zijn gebaseerd op 1 ding: vochtafdrijving, oftenwel, je valt er geen reet mee af.

"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_13759191
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:12 schreef GM het volgende:
Het enige wat ECHT werkt als je af wilt vallen is je eetpatroon kritisch bekijken en wijzigen waar nodig, dus

- minder vet
- veel water drinken
- oppassen met suiker
- beweging (oke, niet bepaald je eetpatroon, maar het helpt wel)

En al die shakes, poeders en pillen zijn gebaseerd op 1 ding: vochtafdrijving, oftenwel, je valt er geen reet mee af.

Amen.

En iets speciefieker voor de lichaamsbeweging: hardlopen, fietsen of zwemmen.

Herbalife heb ik meermalen van dichtbij meegemaakt en het enige wat in hoog tempo gewicht kwijtraakt is de portemonnee van de klant. En geld terug na 30 dagen? Zodra iemand gestrikt is wordt meteen fijn meegedeeld dat het echte resultaat toch niet zo snel komt als in eerste instantie beloofd is en dat je het gewoon nog even moet aankijken. "Weet je wat, bestel voor volgende maand ook nog even en je zal zien dat het dan pas echt effect heeft." Yeah sure. Trap er niet in mensen, want je bent al snel (een illusie) armer.

en als je echt graag een pilletje wil slikken om wat af te vallen zoek dan eens wat op over L-carnitine. Daar heb je tenminste nog echt wat aan. Maar ook hierbij geldt, doe het in combinatie met beweging en verder ook gezond eten uiteraard.

donderdag 9 oktober 2003 @ 11:23:38 #20
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_13759951
nou ik moet zeggen dat ik goede ervaringen heb met herbalife. Ik had echt alles al geprobeert, maar niets werkte. Ik had zoiets dit is het laatste wat ik nog ga proberen....en het had resultaat. Het is even volhouden, maar ik was in een jaar tijd 30 kg afgevallen. Ik heb er helaas mee moeten stoppen omdat ik het niet meer kon betalen. Maar ja het lijjkt misschien duur, maar de meeste mensen zijn wel 50 euro per week kwijt aan levensmiddelen, als je dit per maand bekijkt, ben je dus hetzelde kwijt als een maand herbalife gebruik....het is maar waar je voor kiest. Ben je iemand die makkelijk afvalt, dan zou ik zeggen, eet gewoon, gezond en verantwoord dan moet het ook lukken. Voor mensen die moeilijk afvallen zou ik zeggen..probeer het! (nee ik ben geen herbalife-distributeur)
  donderdag 9 oktober 2003 @ 11:59:17 #21
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13760758
--verkoopspraatjes doe je maar elders--

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 09-10-2003 12:35]

eat it and you know it]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:24:52 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13761320
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:59 schreef micheal het volgende:
--edit--
Tieft eens op zeg. Het is hier niet een verkoop forum. En 10miljoen tevrede mensen. Het is te merken dat je "probeerd" Verkoper te zijn. Want je overdrijft echt PRIMA

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 09-10-2003 12:35]

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:33:20 #23
70186 micheal
eat it and you know it
pi_13761481
jij negatief ingesteld zijn?
waarom probeer je het niet 30 dagen.
niet goed geld terug garantie.
van mij krijg je het zelfs voor niets, want ik verkoop niet, ik zoek nl. mensen die het serieus gaan gebruiken.

Maar als jij niet te dun, te dik, nooit moe etc, bent, heb jij het niet nodig.

Doe verder ff. vriendelijk, en gooi niet met ............. je wee wel...

eat it and you know it]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 12:36:00 #24
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13761538
michael: Verkoopspraatjes doe je maar ergens anders, maar niet HIER.
pi_13761563
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:24 schreef micheal het volgende:

[..]

het ontgiftigd je lichaam van die troep die je in de winkels koopt.
je moet het natuurlijk wel goed gebruiken.
heeft je moeder die grijze giftige vullingen nog in de tanden, want dan werkt het misschien niet goed, althans bij ook niet.

tja, als je zand in je benzine tank doet, loopt je auto ook nie.......

Wat hebben vullingen in vredesnaam van doen met afvallen???? Klinkt gewoon weer als zo'n smoes.

Net zoals: Ik eet niet veel. Of: je gebruikt het niet goed. DUH

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')