Afijn, ik kon het meenemen: de fles met poeder voor een shake, 2 potten met pillen, een pot thee en zeer machtige en zeer moeilijk weg te krijgen repen. Het "gebruiksschema" kreeg ik mee en bovenaan stond toevallig de eindrekening die zij er voor hadden betaald: TWEEHONDERDVIERENVIJFTIG EURO. Net genoeg voor één maand met z'n tweeen, maar ze waren het zat. De shake was smerig, de pillen vergaten ze nogal 's, en de repen niet weg te krijgen.
En dat wordt je dan meestal aangeboden door een familielid of vriendin!
Afijn, ik ga het proberen en heb een weegschaal gekocht. Hopelijk heb ik genoeg meegekregen om er van af te vallen. Misschien moeten mensen gewoon wat meer gaan sporten en niet geloven in te dure wondermiddeltjes als Herbalife poeders en Tel Sell metaal.
Waar ik sowieso in geloof: als vrouwen net zovaak zin hadden in sex als mannen, zouden we een stuk minder zwaar zijn..echt waar!
das veel geld voor een zooi natuurproducten
moet die niet in KLB ofzo
moet je em maar niet in OvjL zetten
quote:
Op donderdag 3 april 2003 07:26 schreef VissieKieker het volgende:
Ach, ziet het maar zo... Door die hoge prijs van 250 euro houd je geen geld meer over om junkfood te kopen. Zo val je ook af..
Gezond eten en flink sporten, en afblijven van de snacks!!! Dat is veel goedkoper en veel beter dan die dure onzin!
Me; 10 kilo in 14 dagen tijd.
quote:het ontgiftigd je lichaam van die troep die je in de winkels koopt.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:07 schreef GewoonPim het volgende:
Alsjeblieft geen Herbalife, me ma heeft het gebruikt en het is troep! Eet alsjeblieft normaal eten
tja, als je zand in je benzine tank doet, loopt je auto ook nie.......
Herbalife =
quote:p.s. dit lijkt me een bijzonder ongezond verhaal als het al waar is.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:02 schreef micheal het volgende:
is je dat al dan gelukt......of ben je NOG te zwaar voor je lengte?Me; 10 kilo in 14 dagen tijd.
quote:Dat is het ook zeker..
Op woensdag 8 oktober 2003 21:10 schreef Rieuwert het volgende:[..]
p.s. dit lijkt me een bijzonder ongezond verhaal als het al waar is.
dus..........email me en ik help you.
okey.
ik verwacht geen shit negativiteit terug.........
amen.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:43 schreef Petra76 het volgende:
Ik krijg altijd van die irritante briefjes in de bus van Herbalife ( en ik heb toch echt een anti-reclamesticker). Meestal komen ze van particulieren uit de buurt die als herbalife-distributeur een zooi van dat spul hebben ingekocht en het aan wanhopige afvallers kwijt willen. Beetje net als met van die verkoop-parties bij mensen thuis volgens mij. Het lijkt mij niet erg betrouwbaar, beetje vaag allemaal. En als het inderdaad niet te vreten is, dan zou ik toch echt iets anders verzinnen ( en iets dat misschien meer verantwoord is).
- minder vet
- veel water drinken
- oppassen met suiker
- beweging (oke, niet bepaald je eetpatroon, maar het helpt wel)
En al die shakes, poeders en pillen zijn gebaseerd op 1 ding: vochtafdrijving, oftenwel, je valt er geen reet mee af.
quote:Amen.
Op donderdag 9 oktober 2003 10:12 schreef GM het volgende:
Het enige wat ECHT werkt als je af wilt vallen is je eetpatroon kritisch bekijken en wijzigen waar nodig, dus- minder vet
- veel water drinken
- oppassen met suiker
- beweging (oke, niet bepaald je eetpatroon, maar het helpt wel)En al die shakes, poeders en pillen zijn gebaseerd op 1 ding: vochtafdrijving, oftenwel, je valt er geen reet mee af.
En iets speciefieker voor de lichaamsbeweging: hardlopen, fietsen of zwemmen.
Herbalife heb ik meermalen van dichtbij meegemaakt en het enige wat in hoog tempo gewicht kwijtraakt is de portemonnee van de klant. En geld terug na 30 dagen? Zodra iemand gestrikt is wordt meteen fijn meegedeeld dat het echte resultaat toch niet zo snel komt als in eerste instantie beloofd is en dat je het gewoon nog even moet aankijken. "Weet je wat, bestel voor volgende maand ook nog even en je zal zien dat het dan pas echt effect heeft." Yeah sure. Trap er niet in mensen, want je bent al snel (een illusie) armer.
en als je echt graag een pilletje wil slikken om wat af te vallen zoek dan eens wat op over L-carnitine. Daar heb je tenminste nog echt wat aan. Maar ook hierbij geldt, doe het in combinatie met beweging en verder ook gezond eten uiteraard.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 09-10-2003 12:35]
quote:Tieft eens op zeg. Het is hier niet een verkoop forum. En 10miljoen tevrede mensen. Het is te merken dat je "probeerd" Verkoper te zijn. Want je overdrijft echt PRIMA
Op donderdag 9 oktober 2003 11:59 schreef micheal het volgende:
--edit--
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 09-10-2003 12:35]
Maar als jij niet te dun, te dik, nooit moe etc, bent, heb jij het niet nodig.
Doe verder ff. vriendelijk, en gooi niet met ............. je wee wel...
quote:Wat hebben vullingen in vredesnaam van doen met afvallen???? Klinkt gewoon weer als zo'n smoes.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:24 schreef micheal het volgende:[..]
het ontgiftigd je lichaam van die troep die je in de winkels koopt.
je moet het natuurlijk wel goed gebruiken.
heeft je moeder die grijze giftige vullingen nog in de tanden, want dan werkt het misschien niet goed, althans bij ook niet.tja, als je zand in je benzine tank doet, loopt je auto ook nie.......
Net zoals: Ik eet niet veel. Of: je gebruikt het niet goed. DUH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |