abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2003 @ 19:09:49 #26
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9541886
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:07 schreef Pjederdy het volgende:
Saneren is ervoor zorgen dat je hele gebit in orde is voordat je verzekering weer de rekeningen gaat betalen. Dus omdat jij niet naar de periodieke controle bent geweest de afgelopen tijd, moet je zelf eerst het hele "opknappen" betalen.
Dank!
Weet je dat ik me echt al wel 10 jaar afvraag wat saneren nou eigenlijk is, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 19:10:39 #27
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9541906
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:07 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Saneren is ervoor zorgen dat je hele gebit in orde is voordat je verzekering weer de rekeningen gaat betalen. Dus omdat jij niet naar de periodieke controle bent geweest de afgelopen tijd, moet je zelf eerst het hele "opknappen" betalen.

Vaak kun je hier met je tandarts wel wat regelen hoor.

Hier had ik dus helemaal geen last van. Alles werd tot op de laatste cent toe vergoed.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 2 april 2003 @ 19:12:44 #28
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9541947
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:10 schreef Mike het volgende:

[..]

Hier had ik dus helemaal geen last van. Alles werd tot op de laatste cent toe vergoed.

meestal is het toch zo dat ze maar 75% vergoeden?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  woensdag 2 april 2003 @ 19:13:27 #29
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_9541965
hoe kun je nou jaaaren niet gaan? ik zou egt trippen
was vorige maand al een half jaar niet meer geweest en zag de gaatjes in mn mond al vliegen, maar had geen ben panisch als et om mn mond gaat

maarrem als je jaren niet gaat : wie spaart wat die heeft wat.. lekker fris ook

woensdag 2 april 2003 @ 19:13:35 #30
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9541970

Ik zit in het zelfde schuitje.....Moet de stoute schoenen nog aantrekken.
Afijn, het is verder tamelijk eenvoudig. De eerste keer kom je ter controle en een schoonmaakbeurt. Eventuele echt ingrijpende zaken (mits niet echt urgent) kunnen dan bij een vervolgafspraak gedaan worden. Je bent dan "gesaneerd", zoals dat heet en weer verzekerd. De meeste tandartsen werken hieraan mee.

Sterkte!! Ik hou er helemaal niet van!!!...mischien kun jij me weer overreden!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  woensdag 2 april 2003 @ 19:14:35 #31
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9541991
Ik heb er verder geen verstand van, maar succes morgen Barb!
pi_9542082
Ja succes morgen, je hebt er zin in merk ik al
Wel merkwaardig dat je 5 jaar niet bent geweest
Een halfjaarlijkse controle is standaard en een vulling is geen pretje,vooral het uithollen van de tand/kies kan zeer pijnlijk zijn...
  woensdag 2 april 2003 @ 19:26:32 #33
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9542238
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:13 schreef lovegrrl het volgende:
hoe kun je nou jaaaren niet gaan?
Verhuizen naar een andere woonplaats. Je tandarts nog in je vorige woonplaats hebben. Braaf naar je ouders gaan, de avond voordat je naar de tandarts moet. Je daar vervolgens verslapen voor je afspraak.
Nieuwe afspraak maken, 3 maanden later. Je weer verslapen (kloteafspraken zijn ook altijd zo vroeg!).
Ondertussen ben je alweer een jaar verder en vergeet je dat je een afspraak had. Jaar later een kaartje ter herinnering.
Je verslaapt je maar weer eens enz enz
Voor je het weet ben je 5 jaar verder, want je krijgt al lang geen kaartjes meer van de goede man, .
When I rush it hits me
  woensdag 2 april 2003 @ 19:27:25 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9542256
Tip: maak afspraken in de middag.
  woensdag 2 april 2003 @ 19:28:33 #35
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9542267
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:27 schreef Tijn het volgende:
Tip: maak afspraken in de middag.
. 16.15 uur morgen, .
When I rush it hits me
  Jubileum moderator woensdag 2 april 2003 @ 19:30:31 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9542304
Ik ben ook eens 2 jaar niet geweest en toen ik kwam voor controle moest ik gelijk een kroon.
Gelukkig kon ik wat regelen met de tandarts, hij stelde het niet alleen een half jaar uit maar deelde de rekening ook door 2en. Doordat ik maar een gedeelte per jaar vergoed kreeg kreeg ik de 1e rekening in december en de volgende in januari.
Erg schappelijk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_9542337
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:28 schreef Barb het volgende:

[..]

. 16.15 uur morgen, .

Welke tandarts heb je ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 2 april 2003 @ 19:38:10 #38
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9542552
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:31 schreef febster het volgende:
Welke tandarts heb je ?
Van oostrum. Zit dicht bij mijn werk, is dus ook daar op geselecteerd. Ken je em?
When I rush it hits me
pi_9542689
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:38 schreef Barb het volgende:

[..]

Van oostrum. Zit dicht bij mijn werk, is dus ook daar op geselecteerd. Ken je em?

Nope helaas ik heb er eentje vlak bij de AH XL aan de rondweg van der Vondervoort aardige kerel maar goed ik d8 misschien heb jij die ook

Maar succes ermee aangezien ik bang ben voor alles wat met tandartsen te maken heeft sinds mijn verstandskiezen zooi

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 2 april 2003 @ 19:55:47 #40
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9543031
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:43 schreef febster het volgende:
Nope helaas ik heb er eentje vlak bij de AH XL aan de rondweg van der Vondervoort aardige kerel maar goed ik d8 misschien heb jij die ook

Maar succes ermee aangezien ik bang ben voor alles wat met tandartsen te maken heeft sinds mijn verstandskiezen zooi

Van der Vondervoort heeft een patiėntenstop, anders had ik die wel gekozen. Ligt wat gunstiger t.o.v. waar ik woon. 2e Keus was dicht bij mijn werk, en na 3 tandartsen te hebben gebeld, kon ik bij Van Oostrum terecht.

Verstandskiezen heb ik niet meer, zijn allemaal getrokken in het ziekenhuis. En bang voor de tandarts ben ik dus niet. Ik heb gewoon nog nooit wat gehad, dus weet ook helemaal niet waar ik bang voor zou moeten zijn, .

When I rush it hits me
pi_9543125
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:55 schreef Barb het volgende:

[..]

Van der Vondervoort heeft een patiėntenstop, anders had ik die wel gekozen. Ligt wat gunstiger t.o.v. waar ik woon. 2e Keus was dicht bij mijn werk, en na 3 tandartsen te hebben gebeld, kon ik bij Van Oostrum terecht.

Ooh ja nu je t zegt maar goed mocht je ooit bij Van der Vondervoort terecht kunnen zou ik dat zeker doen aangezien hij echt zo'n tandarts is
quote:
Verstandskiezen heb ik niet meer, zijn allemaal getrokken in het ziekenhuis. En bang voor de tandarts ben ik dus niet. Ik heb gewoon nog nooit wat gehad, dus weet ook helemaal niet waar ik bang voor zou moeten zijn, .
Nee ja dan heb je gelijk ik heb door die eikel van een kaakchirurg die mijn verstandskiezen "angst" gekregen voor alles wat in mijn mond moet gebeuren en het liefst zou ik niet meer gaan maar ja...

6 verdovingen werkte niet en toch trok de lul mijn verstandskies eruit=auw

† In Memoriam † woensdag 2 april 2003 @ 20:02:23 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_9543184
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:29 schreef Barb het volgende:
En nog een vraag: ben ik echt de enige idioot die jaren achter elkaar niet naar de tandarts is geweest? En zo nee: viel het je tegen? Had je meer aan je gebit, dan dat je had verwacht?
Ik was 3 jaar niet meer geweest omdat mijn tandarts zei dat er 7 kiezen uit moesten. Nu ben ik al zwetend naar een andere tandarts geweest en daar had ik maar 1 gaatje en wat last van tandsteen. Volgens haar was het pure onzin om die 7 kiezen te trekken. Voor het gaatje heb ik een nieuwe afspraak gemaakt.

Je bent dus niet de enige die lang wacht voor de tandarts Het viel me reuze mee wat ik mankeerde!!

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9543391
ach ik ga al 20 jaar netjes elk halfjaar naar de tandarts
en ik heb inmiddels 5 getrokken kiezen bijna geen ondergebit meer aan de rechterkant , en een voorspelling van mn tandarts dat ik voor mn 30ste een kunstgebit heb , dus het zegt weinig of je vaak of niet vaak gaat.

verder poets ik elke dag 2 keer, spoel met odol mondwater , en flos mn gebit na lunch en avondeten.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_9544922
Sommige vinden zich hier stoer als ze al een paar jaar niet naar de tandarts zijn geweest? Nou ik kan je zeggen, als er iets smerigs is dan is het wel een rot gebit van iemand.
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  woensdag 2 april 2003 @ 21:36:42 #45
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9545413
quote:
Op woensdag 2 april 2003 21:15 schreef NordCore het volgende:
Sommige vinden zich hier stoer als ze al een paar jaar niet naar de tandarts zijn geweest? Nou ik kan je zeggen, als er iets smerigs is dan is het wel een rot gebit van iemand.
Nou, volgens mij moet jij maar eens leren lezen, want ik zie echt nergens staan dat ook maar iemand het stoer vindt.

Oww, w8, 1986. Ik zie het al. Die denken alleen maar in termen als stoer en cool.

When I rush it hits me
  woensdag 2 april 2003 @ 21:45:09 #46
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9545673
Die zal wel een aardige vakantie uit je bek kunnen slepen na 5 jaar.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_9557982
en hoe was het
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_9558327
Een tip van /me: dagelijks spoelen met mondwater en dan speciaal tegen anti-plaque. Eigen merk van kruidvat is prima.
Ik heb gauw ontstoken tandvlees/tandplaque/tandsteen.
En sinds ik elke dag dat bij hou heb ik geen last meer van.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2003 @ 14:37:31 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_9558461
quote:
Op donderdag 3 april 2003 14:32 schreef berney het volgende:
Een tip van /me: dagelijks spoelen met mondwater en dan speciaal tegen anti-plaque. Eigen merk van kruidvat is prima.
Ze hebben zo veel eigen merken Ik spoel ook iedere dag met die bende, maar toch moet er tandsteen verwijderd worden. Nahjah tis de eerste keer, maar toch

Barb, wat was je schade?

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9558505
quote:
Op donderdag 3 april 2003 14:32 schreef berney het volgende:
Zie mijn post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')