quote:Dank!
Op woensdag 2 april 2003 19:07 schreef Pjederdy het volgende:
Saneren is ervoor zorgen dat je hele gebit in orde is voordat je verzekering weer de rekeningen gaat betalen. Dus omdat jij niet naar de periodieke controle bent geweest de afgelopen tijd, moet je zelf eerst het hele "opknappen" betalen.
quote:Hier had ik dus helemaal geen last van. Alles werd tot op de laatste cent toe vergoed.
Op woensdag 2 april 2003 19:07 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Saneren is ervoor zorgen dat je hele gebit in orde is voordat je verzekering weer de rekeningen gaat betalen. Dus omdat jij niet naar de periodieke controle bent geweest de afgelopen tijd, moet je zelf eerst het hele "opknappen" betalen.
Vaak kun je hier met je tandarts wel wat regelen hoor.
quote:meestal is het toch zo dat ze maar 75% vergoeden?
Op woensdag 2 april 2003 19:10 schreef Mike het volgende:[..]
Hier had ik dus helemaal geen last van. Alles werd tot op de laatste cent toe vergoed.
maarrem als je jaren niet gaat : wie spaart wat die heeft wat.. lekker fris ook
Ik zit in het zelfde schuitje.....Moet de stoute schoenen nog aantrekken.
Afijn, het is verder tamelijk eenvoudig. De eerste keer kom je ter controle en een schoonmaakbeurt. Eventuele echt ingrijpende zaken (mits niet echt urgent) kunnen dan bij een vervolgafspraak gedaan worden. Je bent dan "gesaneerd", zoals dat heet en weer verzekerd. De meeste tandartsen werken hieraan mee.
Sterkte!!
Ik hou er helemaal niet van!!!...mischien kun jij me weer overreden!
quote:Verhuizen naar een andere woonplaats. Je tandarts nog in je vorige woonplaats hebben. Braaf naar je ouders gaan, de avond voordat je naar de tandarts moet. Je daar vervolgens verslapen voor je afspraak.
Op woensdag 2 april 2003 19:13 schreef lovegrrl het volgende:
hoe kun je nou jaaaren niet gaan?
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:27 schreef Tijn het volgende:
Tip: maak afspraken in de middag.
quote:Welke tandarts heb je
Op woensdag 2 april 2003 19:28 schreef Barb het volgende:[..]
. 16.15 uur morgen,
.
quote:Van oostrum. Zit dicht bij mijn werk, is dus ook daar op geselecteerd. Ken je em?
Op woensdag 2 april 2003 19:31 schreef febster het volgende:
Welke tandarts heb je?
quote:Nope helaas
Op woensdag 2 april 2003 19:38 schreef Barb het volgende:[..]
Van oostrum. Zit dicht bij mijn werk, is dus ook daar op geselecteerd. Ken je em?
Maar succes ermee aangezien ik bang ben voor alles wat met tandartsen te maken heeft sinds mijn verstandskiezen zooi
quote:Van der Vondervoort heeft een patiėntenstop, anders had ik die wel gekozen. Ligt wat gunstiger t.o.v. waar ik woon. 2e Keus was dicht bij mijn werk, en na 3 tandartsen te hebben gebeld, kon ik bij Van Oostrum terecht.
Op woensdag 2 april 2003 19:43 schreef febster het volgende:
Nope helaasik heb er eentje vlak bij de AH XL aan de rondweg van der Vondervoort
aardige kerel
maar goed ik d8 misschien heb jij die ook
Maar succes ermee
aangezien ik bang ben voor alles wat met tandartsen te maken heeft sinds mijn verstandskiezen zooi
Verstandskiezen heb ik niet meer, zijn allemaal getrokken in het ziekenhuis. En bang voor de tandarts ben ik dus niet. Ik heb gewoon nog nooit wat gehad, dus weet ook helemaal niet waar ik bang voor zou moeten zijn, .
quote:Ooh ja nu je t zegt
Op woensdag 2 april 2003 19:55 schreef Barb het volgende:[..]
Van der Vondervoort heeft een patiėntenstop, anders had ik die wel gekozen. Ligt wat gunstiger t.o.v. waar ik woon. 2e Keus was dicht bij mijn werk, en na 3 tandartsen te hebben gebeld, kon ik bij Van Oostrum terecht.
quote:Nee ja dan heb je gelijk
Verstandskiezen heb ik niet meer, zijn allemaal getrokken in het ziekenhuis. En bang voor de tandarts ben ik dus niet. Ik heb gewoon nog nooit wat gehad, dus weet ook helemaal niet waar ik bang voor zou moeten zijn,.
6 verdovingen werkte niet en toch trok de lul mijn verstandskies eruit=auw
quote:Ik was 3 jaar niet meer geweest omdat mijn tandarts zei dat er 7 kiezen uit moesten. Nu ben ik al zwetend naar een andere tandarts geweest en daar had ik maar 1 gaatje en wat last van tandsteen. Volgens haar was het pure onzin om die 7 kiezen te trekken. Voor het gaatje heb ik een nieuwe afspraak gemaakt.
Op woensdag 2 april 2003 18:29 schreef Barb het volgende:
En nog een vraag: ben ik echt de enige idioot die jaren achter elkaar niet naar de tandarts is geweest? En zo nee: viel het je tegen? Had je meer aan je gebit, dan dat je had verwacht?
Je bent dus niet de enige die lang wacht voor de tandarts Het viel me reuze mee wat ik mankeerde!!
verder poets ik elke dag 2 keer, spoel met odol mondwater , en flos mn gebit na lunch en avondeten.
quote:Nou, volgens mij moet jij maar eens leren lezen, want ik zie echt nergens staan dat ook maar iemand het stoer vindt.
Op woensdag 2 april 2003 21:15 schreef NordCore het volgende:
Sommige vinden zich hier stoer als ze al een paar jaar niet naar de tandarts zijn geweest? Nou ik kan je zeggen, als er iets smerigs is dan is het wel een rot gebit van iemand.
Oww, w8, 1986. Ik zie het al. Die denken alleen maar in termen als stoer en cool.
quote:Ze hebben zo veel eigen merken
Op donderdag 3 april 2003 14:32 schreef berney het volgende:
Een tip van /me: dagelijks spoelen met mondwater en dan speciaal tegen anti-plaque. Eigen merk van kruidvat is prima.
Ik heb gauw ontstoken tandvlees/tandplaque/tandsteen.
En sinds ik elke dag dat bij hou heb ik geen last meer van.
Barb, wat was je schade?
quote:Zie mijn post
Op donderdag 3 april 2003 14:32 schreef berney het volgende:
Een tip van /me: dagelijks spoelen met mondwater en dan speciaal tegen anti-plaque. Eigen merk van kruidvat is prima.
Ik heb gauw ontstoken tandvlees/tandplaque/tandsteen.
En sinds ik elke dag dat bij hou heb ik geen last meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |